نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما هي ارباحك اليومية من منتديات نجوم اف ام (للمشتركين في نظام مشاركة ارباح ادسنس)

فكرة جيدة وربنا يوفق اخوانى الجدد

المقال "ما هي ارباحك اليومية من منتديات نجوم اف ام (للمشتركين في نظام مشاركة ارباح ادسنس)" نشر بواسطة: بتاريخ:
dr.-.wanted
انا عمل فلتره والكلام دا كله وفى الاخر النقره الواحده بسنت ولو اتنططت بتبقى بأتنين
يبقى الفلتره مالهاش لزمه بقى
انا كمان هسمح لكل الشركات
mohaa2
بالفعل تم الغاء العمل بتلك الخيارات
ملحوظة الخيار هذا يتم تطبيقه على الاعلانات الخاصة بك فقط
يعني لو انا عملته عندي هيبقى لاعلاناتي انا فقط
لكن اعلانات بقية الاعضاء ملهعاش دعوة
وانا عن نفسي عملت اتاحة لكل الشركات
ليه عملت اتاحة لكل الشركات
وايه الخطر فى تحديد الشركات...........ممكن توضيح
ala4c
انا كنت بحقق ارباح معقولة لا تقل عن دولار فى اليوم
ولكن منذ اربع ايام لايوجد اى ارباح فى الحساب على الرغم من وجود نقرات واكثر من 50 نقرة فى اليوم
هل سيتم غلق الحساب
وعلى العلم لا يوجد نقرات منى غير شرعية
Dr! Ahmed
انهردة مايتعدى الالف و 500 ظهور اكتر كمان و بتاع حاجة وتلاتين نقرة

يعنى كمان فى عيب فى اماكن الاعلان
yafrahnet
بالنسبة لي لم أحقق شئ من المنتدى الغالي إن شاء الله يرزقنا من حيث لا نحتسب ،،،
Dr! Ahmed
بسم الله ماشاء الله ياعبدو

امبارح الارباح كانت تمام من ساعة ماغيرت مكان الاعلان امبارح عملت انجاز بقالى شهرين ماعملتوش جبت 3 دولار هههههههه بس احسن من الاول شوف بقا كدا باقى الاعلانات

بص عبدو عاوزك كمان تجرب الاعلان دة يبقى نفس لون الخلفية وتعمل بتاع مسافتين بين الاعلان والموضوع تحت هيبقى اظن حلو

على للتكبير
hazem_copra
بسم الله ماشاء الله ياعبدو

امبارح الارباح كانت تمام من ساعة ماغيرت مكان الاعلان امبارح عملت انجاز بقالى شهرين ماعملتوش جبت 3 دولار هههههههه بس احسن من الاول شوف بقا كدا باقى الاعلانات

بص عبدو عاوزك كمان تجرب الاعلان دة يبقى نفس لون الخلفية وتعمل بتاع مسافتين بين الاعلان والموضوع تحت هيبقى اظن حلو

على للتكبير

انا ملاحظ كده بردووو يا دوك

الارباح علت شوية بس موضوع الاعلان ده بيتهيلي لما تبقي الاعلانات باينة يبقي اجسن مش كده ولا ايه

هو عبدو باشا الي هيرد علينا في الحكاية دي
abdobasha
لما كان فالجنب جربت انه يكون بنفس اللون
قلت النسبة خالص
كدا اعتقد احسن
لكن لو عاوزين نجرب مفيش مانع
Dr! Ahmed

انا ملاحظ كده بردووو يا دوك

الارباح علت شوية بس موضوع الاعلان ده بيتهيلي لما تبقي الاعلانات باينة يبقي اجسن مش كده ولا ايه

هو عبدو باشا الي هيرد علينا في الحكاية دي
اها الحمد لله ارباح ظبطت شوبة

قلت النسبة خالص
كدا اعتقد احسن
لا ادام جربت يبقى خلاص
Make Ur Self
عبدو باشا ::
انا عامل قناه لنجوم اف ام
بس عمرها ما ظهرت عندى .. انها جايبه عدد مرات ظهور حتى مش ارباح
...
بصراحه انا مش معتمد على نجوم اف ام
..
بس جربت وعملت موضوعين تلاته كده
عمرى ما شوفت قناه اف ام موجوده مع بقيت القنوات!!!
YASER333
ان شااء الله بنلاقي خير
akhamis17
قلت النسبة خالص
كدا اعتقد احسن
لا ياباشا خلي مكان الاعلان كده حلوة على الاقل احسن من الاول بكتير هو يمكن فى مشكله فى الاماكن لان انا بيجيلى اكتر من 4500 ظهور و150 نقرة وده بيتهيئلى عيب فى اماكن الاعلانت .. ولا ايه ياباشا .

اناا ارباحى اليومية بقالها فترة من ساعة مغيرت مكان الاعلانات من 4 :6 دولار يوميا.
haminadir
113 ظهور للإعلان ي يوم واحد
و 10 سنت . ضغطتان
منتدى رائع و الله
waelthebestmaster
مبتدئ نزلت موضوع بقسم المواهب بقلمى مظهرش

ممكن حد يفيدنى ليه ماظهرش الموضوع
lionhmada
مبتدئ نزلت موضوع بقسم المواهب بقلمى مظهرش

ممكن حد يفيدنى ليه ماظهرش الموضوع
المواضيع في منتدى المواهب بيتم مراجعتها اولا ليتم التأكد من انها غير منسوخة من مواقع ومنتديات اخرى وانها ابداعي فعلي من العضو
godzela55
يا جماعة الاعلانات كانت من اسبوعين او 3 كدة بتجيب فلوس كتير..انما دلوقت الارباح بقت وحشة اوي

ياريت حد يفهمنا ايه السبب
zapata
السلام عليكم ، تحية طيبة للجميع .

أنا حسب اعتقادي ان طريقة وضع الإعلانات حاليا احسن بكثير ، اما عن عدد مرات ظهور اعلانات ادسنس بحسابات الكثيرين فهذا يعود للموضوع المكتوب وعدد الزيارات التي يتحصل عليها الموضوع ، ونفس الشيئ بالنسبة لعدد النقرات التي قد يكون عددها متفاوتا من موضوع لآخر ، على العموم لا يوجد حتى الآن اي منتدى عربي يستطيع منافسة هذا المنتدى من حيث الظهور او الضغطات والمكاسب ، هذا عن تجربتي الشخصية .
ahmed_hassan
بس المشكله فى اعلانات كوكا كولا وشيبسى واتصلات والشركات الجامده اللى مغرقه المواضيع دى.

مديه تقل وثقه فى المنتدى بس عمر حد ما هيفكر يضغط عليها.

المفروض يعملوا مشاهدتها عاليه؟؟!!!
نص عين
السلام عليكم ورحمة الله وبركآته

أنا إمبارح كانت أرباحي 2 سنت ): واليوم ولا سنت ومجموع أرباحي مع عدد مرآت الظهور وعدد النقرات

الكلي يعني من أربعة أيام 452 مرات الظهور عدد النقرآت 19 نقرة 60 سنت ): ؟!!

ممكن أحد يعطيني الخلطة السرية للآربآح d: والله يزيد أرباحكم يارب ويرزق الجميع كل خير
dr fox
إنشاء الله تتسحن الوضعية ..
mda145
ana b2a day5 .. 7ass eni tayh w msh fahm 7aga .. b3mlmwadee3 kter w ymkin hwa click wa7ed bs eli m3aya mn el montada .. msh 3aref el mfrod 23ml eh .. m3 el 3lm eni t2rebn msh bns5 .. momkn akoon bl5s bs da f kwaneen el montada ....ya reet 7d fahm yshof eh 8ltti w ys3dni
ali_bob2
انا عامل موضيع كتير وفى نسبة ظهور فى اليوم من 70 الى 140 فى اليوم ولكن النقرة بسنت او اخرها لما تبقى عليت اوى 10 سنت وسبب تدنى سعر النقرة يمك يكون ازمة تجارة عالمية وانخفاض سعر الدولار وهبوط فى البورصة والحورات دى والله اعلم
barca_n

أ هذا عن تجربتي الشخصية .
أكيد 100%

\\\\\\\\\\\\\\\\\
samerezz
النهاردة جاتلى ضغطه من نجوم اف ام ب 37 سنت
ali_bob2
على فكرة فى سر لرفع سعر الضطة الا وهو انك تضع اعلان واحد فى الصفحة ويكون او ل حاجة يشوفها الزئر او ما يفتح الموقع الاعلان

اى تعم هتخسر نقرات كثير بس سعر الضغطة هيبقى عالى
أسامة1
سعر النقرات ضعيف و هو 1 سنت
mr.dida
الحمد لله انا عضو جديد وكبدايه ... 1 سنت رضا والحمد لله ..
zakaria8813
for information thanks

http://feeds.feedburner.com/Ablose
a7meed3ly
ي جماعة انا هنجن ..... بقالى أكثر من 6 شهور ع جوجل ادسنس ومفيش غير هيا 8.82$ ف الست شهور .... وانتو بتقولوا 2$ و7$ ف اليوم .... طب الطريقة ازاى ... حد يفهمني

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيف تزيد ارباحك في ادسنس مع نظام مشاركة الارباح على منتديات نجوم مصرية
الان : اعرف ارباحك بالتحديد وبدقة من نظام مشاركة ارباح ادسنس على منتديات نجوم مصرية
كيف توزع ارباح ادسنس في منتديات نجوم اف ام
اول طلب لى هنا ارجو الرد : مشاركة ارباح ادسنس على منتديات اجنبية
ابتداء مشروع مشاركة ارباح ادسنس في منتديات ابداع نت بنسبة 80%