نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع تحسين نتائج البحث سيو SEO وتطوير الروابط والزوار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طريقه مضمونه 1000000\1000000 لضمان وجود الكلكات على موقعك

بسم لله الرحمن الرحيم

انا جايب لكم موضوع جامد اوى هيضمن لكم الشخاص الى هيعملوا الكلكات على اعلانتكم سواء من جوجل او من مواقع الباركنك وهو عمل جروب يتكون من 30 واحد يعملوا كليك واحد على العلانات بس مش كل يوم . يوم اه و يوم لا انت لو حسبتها هتلاقى
30كليك فى 15 يوم يعنى هتلاقى 450 كليك فى الشهر
انا عن نفسى لقيت الموضوع ده فى منتدى فى الردن بس على كبير شويه يعنى همه عملين جروبين من30 شخص جروب يضغط غلى اعلانات الجروب التانى شهر و الجروب التانى يضعط على التانى شهر وهكذا بس انا محتاج ناس رجاله معايا فى الحوار ده و انشاء لله هنكسب دهب

ده الايميل بتاعى علشان نتكلم من الياهو
virus2030

ود الموقع بتاعى
من هنا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا عاوز الاميل من الياهو و اسم الموقع لكل شخص هشترك معايا

المقال "طريقه مضمونه 1000000\1000000 لضمان وجود الكلكات على موقعك" نشر بواسطة: بتاريخ:
صبري سليمان
يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييي

طريقة مكشوفة انا جربتها قبل كدة وحساب واحد صاحبي أمور زيك كدة اتقفل وكمان الدعم رمديش يرد عليه

انا نصحتك وانت حر .................. علي العموم انا خدت درس وعرفت ان كدة نصب وحرام
black_virus
لا يا صحبى انا عارف ازى اعملها من غير حد يكتشفها
متلا فى المنتديات فى برنامج بيعمل كلين على اليبهات الى ضعط على العلانات و هى ده الطريقه الى ممكن تضحك بيها على جوجل م وكمان الدومين باركنك مش عليها رقابه كبيره زى جوجل وانا بقول لك جرب ده معايا حتى لو بدومين واحد لو كمل كان بها لو مكملش خلاص
صبري سليمان
لا سوري الي يتلسع من الشربة ههههههه

بس لو عايز بجد تكسب الموضوع سهل جدا اعمل دومين .كوم يكون اسمه انجليزي ومحتوي اي كلام بس يشد

مجرد مثل الدومين funnypics.com مثلا انا معرفش اسم الدومين ده موجود ولا لأ

تاني حاجة ابحث في جوجل عن funny photos او funny pictures هيطلع مواقع كتير ادخل كل واحد وحمل شوية صور

بس متضحكش وانتا بتحمل علشان تنجز بسرعة لما تخلص اعمل موقع باسكريبت او صفحات html اي حاجة المهم

حط كل صورة في صفحة وفقها يجي 50000 اعلان " مع العلم ان مينفعش اكتر من 3 " المهم خليك ممل في انشاء الصفحات دي

بمعني ان الاعلان هو المادة الاساسية في الصفحة والصور دي مجرد مكمل او اضافة في الصفحة

ومع ذلك كتر من لينكات share this link

حمل اي برنامج مجاني من بتاع دلائل المواقع لو متعرفهمش ابحث عن seo-software-tool

وحط موقعك في دلائل المواقع الاجنبية بعد كدة هتكسب دهب الطريقة دي انا مجربها

انشاء الموقع مش هياخد ساعة او اتنين ووضع رابط موقعك في دلائل المواقع برضه ساعة او اتنين وبعد كدة عيش

ولو طلبة معاك بقي نصب ومش عايز تشتغل بضمير

هسبتلك انك مش بتفكر صح لما تكتب موضوع زي ده ممكن اي حد يبلغ عنك الدعم في جوجل هيرأبوك ولما يكتشفو هيوقفوك

في حاجة اسمها برنامج بروكسي وده شغلته انه بيزور اي رابط بآلاف الايبيهات المختلفة

كنت بستعمله علشان اعلي ترتيب موقعي في اليكسا لو حطيتله رابط اعلان من جوجل هتلاقي الاف الضغطات من الالف الايبيهات الي مبتتكررش لكن الموضوع ده برده بينكشف

انا مش بقول اعمله انا بس بفهمك نصيحة اشتغل بضمير علشان ربنا يرزقك
عمروووووووو
هههههههههههههههه فعلا اللى يتلسع م الشربة هههههههههههههههههههه ...................... http://3arab4day.com/vb
black_virus
ان هجرب الطريقه ده يا صحبى لو نفعت نمشى فى الحلال
وعاى العموم انا كنت بجرب بدومين واحد بس
و شكرا على ردك الجميل
انا الى خلنى اعمل كده هو انى عندى دوميين ترتيبه على اليكسا 950 الف و على الرغم من كده بجيب 4 دولا فى الشهر بلعفيه
syfallah
طريقتك حلوة يا اخى والله بتاعة انشاء الموقع دى بس عايزين نعرف افكار لمواقع
وكمان ينفع الفكرة دى على بلوجر؟؟؟
صبري سليمان
أوكي قريب أوي هجيب لكم مجموعة من افكار المواقع والمدونات

بس انا مش فاضي اليومين دول ورايا امتحانات
irrbah
دي لسهل طريقة لقفل حساب ادسنس
صبري سليمان
اي طريقة بتاعت الكلكات ولا بتاعة موقع الصور

بتاعت الكلكات انا عارف انها بتتكشف وفي حساب واحد انا عارفه اتقفل نهائيا بسببها

لكن بتاعت موقع الصور مفيش منها اي ضرر ما المواقع شغالة من 50 سنة ومشفتهمش يوم قفلو ولا انت عجبتك الفكرة ومش عايز حد ينفذها
4website.net
والله يا صبري باشا كلامك زي الفل . وبالتوفيق في الامتحانات يا رب. وطول ما الانسان بيدور على النجاح بالحلال ربنا بيوفقه لابعد من ذلك بكتير. وان شاء الله ربنا هيكرمك. وكمان ربنا يكرمك في تسويق وبيع منتجات خاصه بيك مش مجرد تسويق اعلانات لشركات اجنبيه.
شكرا ليك
abouwafa
انصح الجميع بتجنب مثل هاته الطرق وفجوجل لن يرحم من يلجأ الى الوسائل الغير شرعية فى على الاعلانات .وبالتوفيق للجميع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
افضل 15 طريقه لطردك من المدرسه( مضمونه 100%)