نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

(كوكتيل النجوم)

بت يا تونة انتى بتردى بأى اغنية وخلاص هههههههههههههههه

حبتني حب غريب ازاي انا مهتمتش
وسابتني عشان حبتني بجد ومتحبتش

وبعد ماراحت راح الحب وياها كمان
مالقتش حد يحبني الحب اللي كان

دلوقتي كل ما اشوف عينيها تلومني عشان
بعدت ما بعدت عني اتحبت ومحبتش

وبعد ماراحت راح الحب وياها كمان
مالقتش حد يحبني الحب اللي كان

كانت اكتر حد فاهمني وحاسس بيا
وعمري ماكنت في لحظة متخيلها ليا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كنت حاسس ان فيه وحده في خيالي
مخدتش بالي اتاريها جنبي اتاريها هي

المقال "(كوكتيل النجوم)" نشر بواسطة: بتاريخ:
!XP!
اجع ليه من تانى عايز ايه انسانى الى بتتكلم عنه ماضى وعدى وزمنه راح حب ده ايه بكفايه حبك مات جوايا ونسيتك قلبك ونسيت وخلاص منك قلبي ارتاح

انت اخترت طريق ومشيته بعت هوايا وقلبي نسيته واما خسرت فى بعدى راجعلى بتفكرنى بحب زمان
هو انت بتكدب وتصدق كان من امتى بتعرف تعشق ابعد عني خلاص وياريتك لو تتعود على الحرماان
انا ضحيت بدنيا عشانك ولا يوم قلبي باعك ولا خانك ضحيت انت بإيه علشانى بعت غرامى وفيه جرحت
وياك ضاع العمر عليا عمرى ما شفت معاك حنيه يبقى عايزنى ازاى ارجعلك ولا اسمحك مهما عملت
راجع ليه من تانى عايز ايه انسانى الى بتتكلم عنه ماضى وعدى وزمنه راح حب ده ايه بكفايه حبك مات جوايا ونسيت قلبك ونسيت وخلاص منك قلبي ارتاح
انت اخترت طريق ومشيته بعت هوايا وقلبي نسيته واما خسرت فى بعدى راجعلى بتفكرنى بحب زمان
هو انت بتكدب وتصدق كان من امتى بتعرف تعشق ابعد عني خلاص وياريتك لو تتعود على الحرماان
انا ضحيت بدنيا عشانك ولا يوم قلبي باعك ولا خانك ضحيت انت بإيه علشانى بعت غرامى وفيه جرحت
وياك ضاع العمر عليا عمرى ما شفت معاك حنيه يبقى عايزنى ازاى ارجعلك ولا اسمحك مهما عملت
راجع ليه من تانى عايز ايه انسانى الى بتتكلم عنه عدى وزمنه راح حب ده ايه بكفايه حبك مات جوايا ونسيت قلبك ونسيت وخلاص منك قلبي ارتاح
ايتن
وابقى افتكرنيى كل فين وفين
ده احنا اللى بينا مش عشرة يومين
لو فينا جرح كفيله بيه السنين
بينا ليالى سوا سهرناها غيرنا اتمناها هننسى بعض ليه
خلينا بكرة مجرد ذكرى محدش يكره التانى ويدوس فيه

ملقتش منى زمان غير كل خير
سلمتك حياتى واديتلك كتير
لو شيلت منى خليك انت الكبير
بينا ليالى سوا سهرناها غيرنا اتمناها هننسى بعض ليه
خلينا بكرة مجرد ذكرى محدش يكره التانى ويدوس فيه
الفراشة العاشقة
انا ليا كلمة قبل اما سيبك وتسبينى
واذا كان كلامى تقيل عليكى استحملينى
وتعالى على نفسك ثوانى واسمعينى
ووعد منى انى بكرا مش هتلاقينى
صدقينى دى اخر مرة فيها هتشوفينى
لو حتى صدفة قابلنا بعض هدراى عينى
ايتن
حبيبي انا البي واجعني انت عامل فيه ايه انت ساحرلي ولا ايه ماكل الناس بتقدر تنسى طب انا مش قادر انساك لي ارجعلي انا البي معاك مش قادر انسى هواك ياحبيبي يااحلى ملاك ياروح الروح عندي امل كلي امل اشوفك ثاني بحضني وايه العمل ارجعلي ثاني وخذني انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسبني لغيرك انا والله اموت ساكت لي هتعمل اي يا مالك روحي وامري شفت حصلي عشانك اي فرحني لو يوم في عمري فين ايام ليالينا والفرحه الي في عنينا لما بنكون لوحدينا ودايبين في غرام انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسبني لغيرك انا والل ه اموت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كوكتيل صور غريبه ومضحكة
كوكتيل البرتقال والموز
كوكتيل فواكه