نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعلانات جوجل ادسنس لا تظهر فى منتديات نجوم اف ام ..... لماذا ؟

ان شاء الله خير و يتم رفع الحظر عن الدومين

المقال "اعلانات جوجل ادسنس لا تظهر فى منتديات نجوم اف ام ..... لماذا ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
Mahmoud hbk55
أنا لاحظت في الفترة الاخيرة ان المنتدى كان يتوقف كثيرا و بيجي الدومين not found
الحل الوحيد شراء دومين 100fm6.net
و ان شاء الله يا استاذ عبدو يتم رفع الحظر
و احنا تحت أمرك في أي شيئ تطلبه منا
Dr! Ahmed
تعددت الاراء والاهم رسالة جوجل لايميل عبدو
A HA$H
صراحة إشتقت لشوف أرباح جاية من نجوم أف أم

يالله كلهون كم يوم بيعدو على خير
A HA$H
بعد إختفاء إعلانات أدسنس في المنتدى بلشو أصحاب المنتديات بإرسال رسائل للاعضاء للإنضمام في منتدياتهم يلي نسبة المشاركة 75 % ويلي نسبة الظهور 100% وملاحظ في ناس عاملة نفس المنتدى بنفس الأقسام ونفس التصميم لكن المضحك في الأمر أن أغلبها غير مرخص + عدد المتواجدين لا يتعدى الـ 5 + صاحب المنتدى غير مضمون فلربما بعد الشهرة يسحب المشاركة

عنجد مالنا غنى عن نجوم أف أم حتى لو رح نطر نغير الدومين إزا حطينا إعادة توجيه رح يرجع كل شي متل ما كان

بس أهم شي تكون في رقابة صارمة جدا ً
mahmoudmaiz
معقول يا محمود 100 دولار فى اليوم
بسم الله ما شاء الله
ربنا يزيد ويباركلك

وبالنسبة لحظر الموقع
هو السبب باين وواضح جداً
طبعا زى منتو عارفين ان كاس العالم مش هيتذاع فى التليفزيون المصرى
الا 22 ماتش فقط وطبعا اننا نعرض الماتشات دة يعتبر انتهاك للحقوق
واكيد فى ناس قلوبهم ضعيفة عملو كدة
سواء اجانب او عرب
وممكن تكون جهة رسمية كبيرة
كل المطلوب يا جماعة اننا مش نسكت
اهم حاجة نعرف الاسباب
مش يخفو الاعلانات بدون اسباب
الله يصبرنا جميعا
وان شاء الله تنفك هاذى الغمة
والحمدلله رب العالمين
سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم
وانا معاج فى دا جدا وتقريبا متاكد ان دا هو السبب
hazem_copra
يارب يكون خير وزي مقلت قبل كده

لو في حاجة نقدر نعملها قوللنا عليهاا
mohmeddessam
عبدو باشا انا من هنا ارفع حملة ان يتضامن كل الاعضاء المميزين ضد الاعضاء الذين انتهزوا الفرصة و عملوا منتديات هجينة من اف ام او مستنسخة و تريد سحب دمائها(الاعضاء المميزين)لكى يتغذى جسد المنتدى المستنسخ و يموت البيت الكبير اللى جمعنا على حب و مودة (اتقوا الله يجعل لكم مخرجا)

انا عن نفسى سوف استمر فى المشاركة حتى لو الاعلانات مرجعتش تانى بعد الشر طبعا و انا اول واحد بقول مش هسيبك يا عبدو باشا و جنبك

يا جماعة احنا لينا ناس بتيجى مخصوص علشان تقرا مواضيعنا ازاى يجيلنا قلب و نحرمهم من دة

و الله مش عارف اقول اية

احسن حاجة ربنا يسترها على عبادة ضد .........................

و كفاية كدة خير الكلام ما قل ودل

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
mohmeddessam
عبدو باشا انا من هنا ارفع حملة ان يتضامن كل الاعضاء المميزين ضد الاعضاء الذين انتهزوا الفرصة و عملوا منتديات هجينة من اف ام او مستنسخة و تريد سحب دمائها(الاعضاء المميزين)لكى يتغذى جسد المنتدى المستنسخ و يموت البيت الكبير اللى جمعنا على حب و مودة

انا عن نفسى سوف استمر فى المشاركة حتى لو الاعلانات مرجعتش تانى بعد الشر طبعا و انا اول واحد بقول مش هسيبك يا عبدو باشا و جنبك

يا جماعة احنا لينا ناس بتيجى مخصوص علشان تقرا مواضيعنا ازاى يجيلنا قلب و نحرمهم من دة

و الله مش عارف اقول اية

احسن حاجة ربنا يسترها على عبادة ضد .........................

و كفاية كدة خير الكلام ما قل ودل

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
abdobasha
يا جماعة الحذر ده بسبب شكاوى كتيره جدا من المواقع الاجنبية للمنتدى بسبب البث المباشر للماتشات
لاننا وبصفتى انا اكتر واحد كنت بعمل ماتشات وشغال فى القسم ده واللى الحمدلله وصل ارباحى ل 100 دولار فى اليوم من ماتش واحد عارف ان فى مواقع كتير احنا بجد قفلنا عليها لما الناس هنا فى المنتدى بدأت تتجه للماتشات الاجنبى لانها فعلا كنز

واعتقد ان المنتدى اتوقف قبل كده لمدة يوم بسبب شكوى من موقع لبث المباريات اعتقد هو موقع soccerage تقريبا
بالنسبة للبث كان اولى انهم يقفلوا موقع جاستن
احنا بنعمل كتابة وتغطية زائد قنوات جاستن اللي بيعرض اعلانات ادسنس داخل القنوات نفسها

وفرضا كان كدا.... كان لازم واكيد هيبعتوا تحذير بشان رابط او خرق حقوق الملكية او السبب... مش بدون اي رسالة

عشان كدا انا بفكر ان السبب هيكون عشان الاعلان كان تحت العنوان اللي فوق اللي هو كان link unit في الناف بار، ممكن كان قصدهم عليه بالاضافة للهيدر تاج
لان دا التحذير وصلني وانا غيرت مكان اللي تحت الهيدر بس، والله اعلم

عبدو من اسبوعين تقريبا واعتقد حتى الان كان عامل حملة اعلانية فى ادد وردس وكان عامل الاعلان ان منتدى نجوم اف ام بيشارك الارباح وهذا طبعا مخالف جدا
بكل تاكيد دا مش مخالف
ياما شوفت اعلانات عن مشاركة الارباح
دا غير اني كلمت جوجل بشكل رسمي عن نظام مشاركة الارباح وقالوا انه مسموح بيه بكل تاكيد
abdobasha
عبدو باشا انا من هنا ارفع حملة ان يتضامن كل الاعضاء المميزين ضد الاعضاء الذين انتهزوا الفرصة و عملوا منتديات هجينة من اف ام او مستنسخة و تريد سحب دمائها(الاعضاء المميزين)لكى يتغذى جسد المنتدى المستنسخ و يموت البيت الكبير اللى جمعنا على حب و مودة (اتقوا الله يجعل لكم مخرجا)

و الله مش عارف اقول اية
تحياتي للروح دي
وان شاء الله في اسوا الظروف هنصحح الغلط اللي كان موجود ونحول الدومين

ولو حد عنده اقتراح لدومين ياريت يقولهولنا

انا بفكر اننا نغير بشكل تام كلمة منتدى نجوم اف ام لان بقى ليهم موقع رسمي وممكن يحبوا يعملوا منتدى فاي وقت

فايه رايكم فالفكرة دي
يعني مثلا نسمية منتديات نجوم مصرية
او منتديات جدعنة، منتديات المحبة ...ز او اي اسم يعني؟؟
spor
تحياتي للروح دي

انا بفكر اننا نغير بشكل تام كلمة منتدى نجوم اف ام لان بقى ليهم موقع رسمي وممكن يحبوا يعملوا منتدى فاي وقت

فايه رايكم فالفكرة دي

ربنا يكرمك يا عبدة وتنحل مشكلتك

وعلى فكرة مشكلتك تعتبر مشكلتنا يعنى مش انت بس اللى زعلان كلنا زعلانين

بس ياريت تعرفلنا السبب قبل التفكير فى اى حاجة

عشان منقعش فى غلط تاني

واحنا معاك فى كل شىء

كل التحية لك ولشخصيتك المحترمة
dragon lord
انا معا منتدى نجوم اف ام سوى الارباح رجعت او لا عشان انا حبيت المنتدى بجد وخلينى على دراية كاملة بجميع الاحداث فى مصر
وانا معاك يا عبدو باشا
Dr! Ahmed
صح ممكن يحبوا يعملوا منتدى وكدا ويحصل مشكلة تانى بس كدا كدا اسم المنتدى فى الرابط مش هتفرق
لان لو بقى
100fm6.net
مش معبر بردو ان المنتدى نجوم اف ام
هوا اية اظن انوا خاد كود القناة بس عادى
ممكت يبقى الدومين .net
بس تغيير الاسم من لوحة التحكم بقا عادى
وان شاء الله خير وياريت لو اى جديد تقلنا ياعبدو
spor
بس يا عبدو بلاش لو عملنا الدومين الجديد لقدر الله وباذن الله مش هنعملة ودة هيشتغل ويبقى زى الاول

بلاش نعمل تحويل لان دة مخالف بردو

ان شاء الله هقلك فكرة جميلة عشان نتفادى حكاية ترافيك من دومين معين وكلنا نعرف ان دة مخالف لادسنس

انتظرك
Black Ice
خير خير ان شاء الله
وكويس يا عبدو انك شيلت اماكن الاعلانات عشان الشكل العام
واحنا مش قدمنا غير الصبر عقبال ما نشوف رد جوجل على الموضوع
لان الحذر دا حصل مع واحد صاحبى صاحب منتدى برامج سوفت وما رفعوش الحذر الا بعد 6 شهور
ولو على تغيير دماء المنتدى من حيث الاسم والدومين فكرة كويسة وانت شايف الناس كلها معاك وموافقة
على الموضوع لان بجد المنتدى هنا كان باب رزق مفتوح لناس كتير حرام ان دا كله يروح
abdobasha
ان شاء الله هقلك فكرة جميلة عشان نتفادى حكاية ترافيك من دومين معين وكلنا نعرف ان دة مخالف لادسنس
انا لو عملت ريديركت هيكون لفترة صغيرة اسبوع او حاجة
تتارشف بس المواضيع القديمة

وبعد كدا نحط الاعلانات
بس ربنا يسهل
وانا هنا ححط كل الاخبار وهاخد رايكم قبل اي خطوة تتعمل
muhammad ebraahim
انا عندى كمان فكرة ياعبدو انا شايف انك فاهم كويس شغل المنتديات وكمان المنتدى هنا كويس جدا انا موافق على شراء دومين وتغيير اسم المنتدى لكن لازم كمان تعمل منتدى اخر جديد خالص يكون بنفس اسلوب مشاركة الارباح لكن مبنى افكار واقسام جديدة او زيادة عن اف ام دة هيفيد الجميع خصوصا لو الكل اشتغل فية زى مابنشتغل هنا فى المنتدى وكمان هيكون بديل لو لاقدر الله حصل موضوع الحظر دة تانى باى شكل وانا عايز اقول ان المنتدى هنا لية مصداقيتة انا مشارك بادسنس هنا ولما الحظر حصل انا لاقيت رسائل كتيرة بتتكلم عن منتديات ودخلتها كلها لكن لاقيت ان الكلام غير صحيح وان المنتديات دية بتحط اعلانات ثابتة لصاحب المنتدى خصوصا الاعلان ئلى فى الموضوع بيكون لصاحب المنتدى يعنى المنتديات دية مش هتشتغل وياريت تقبل اقتراحى بشان المنتدى الاضافى
akhamis17
انا شايف ان المشكلة مش سهلة ومحدش عارف السبب من ايه فياريت ميكنش فى سرعة فى اى اتخاذ قرار قد يضر بالمنتدى لقدر الله ,وعبدو قال ان هو بعت رسالة لجوجل فيستنى الرد وبعدين يقرر يعمل ايه ....

بس المشكلة لو الرد طول زى الاخ بلاك ايس مبيقول اعد 6 شهور اعبال موصول الرد لصحبه .. هيكون ايه العمل وبالنسبة لتغيير الدومين هو حل صعب و هيحتاج مجهود كبير عشان نرجع بالمنتدى زى مكان بس مش مشكلة يا عبدو احنا معاك فى اى قرار انته تاخده.
fr3oon.net
بالنسبة للبث كان اولى انهم يقفلوا موقع جاستن
احنا بنعمل كتابة وتغطية زائد قنوات جاستن اللي بيعرض اعلانات ادسنس داخل القنوات نفسها

وفرضا كان كدا.... كان لازم واكيد هيبعتوا تحذير بشان رابط او خرق حقوق الملكية او السبب... مش بدون اي رسالة

عشان كدا انا بفكر ان السبب هيكون عشان الاعلان كان تحت العنوان اللي فوق اللي هو كان link unit في الناف بار، ممكن كان قصدهم عليه بالاضافة للهيدر تاج
لان دا التحذير وصلني وانا غيرت مكان اللي تحت الهيدر بس، والله اعلم
والله عندك حق فعلاً يا عبدو وده بقى اللى هيجنني جاستن عامل ايه فى الموقع عشان يبقى ماشي رسمي ومش عليه مخالفة يعنى انا بشوف الروابط دى فى موقعه

* Terms of Service
* Terms of Sale
* Privacy Policy
* DMCA Guidelines

واللى بعتقد من وجهة نظري ان دى اللى بتخلى مسئوليتهم او حاجه من هذا القبيل واللى مش موجوده عندنا فى المنتدى غير سياسة الخصوصية بس اعتقد ان ال DMCA مهمة جداً والموقع برضه عربي كويتي او فيه شريك كويتي حاجه زى كده

المهم ان اعتقد هى دى الفكره ههما عاملين الروابط دى عشان لو فيه مخالفة يبقى فيه وسيله تبليغ الادارة بالمخالفة وده اللى مكانش موجود عندنا يعنى انا من رأيي ان اى موقع لازم يكلف شكرة متخصصة فى الموضوع ده تعمله النص اللى يناسب موقعه من اخلاء المسئولية والتبليغ فى حاجه موجود مخالفة مفيهاش حاجه احنا بنكسب من الموقع يبقى نصرف عليه

تانى حاجه بقى انى مش مقتنع ان اصلاً اماكن الاعلانات اللى كنت حاطيتها غلط يعنى لا انتى حاطط حتى الاعلان وسط المحتوى ولا لاعب فى كود ايه يعنى لما تحط الاعلان تحت ال h1 او تحطه فوق او تحت الناف بار او جواه

بجد الموضوع بيوضح ليا ان احنا اخدنا بلاغات عن مواضيع بعينها وهى موجوده كتير بصراحة تحميل افلام واغانى وده بالتأكيد غلط

هرجع تانى واقول ان مش مهم نعمل دومين تانى المهم نصلح الخطأ اللى موجود ونتعلم من خطأنا ده ,, المهم نعرفه مهما حصل لأن مينفعش منعرفوش يبقى مستفدناش اى حاجه لأننا بنضرب اخماس فى اسداس ومش متأكيد ايه السبب

وفى نهاية بتمنى التوفيق لمنتدانا وللجميع ومعلش اتكلمت كتير بس الموضوع يستاهل النقاش واننا نتعلم منه كلنا
fr3oon.net
تحياتي للروح دي

فايه رايكم فالفكرة دي
مأخدتش بالى من ردك ده وانت كلامك صح على فكره ,, نجوم اف ام ممكن تطلع لك بمليون سبب اصلاً عشان تقفل الموقع او تخليك تغير اسمه او حاجات كتير ممكن تعملها عشان تحافظ على اسمها (وانا سمعت انك مستنى ان الموقع يبقى برعاية نجوم اف ام الرسمية)

المهم فعلاً انا شايف اننا ممكن نسمية النجوم المصرية جميل اوى على فكره واسم دال وعام وشامل حاجات كتير

لكن سيبك من المحبة والموده والاسماء دى اسم النجوم المصرية يدل ان المنتدى فيه ناس نجوم مصرية فعلاً

وممكن يبقى نفس الاسم 100fm6.net مثلاً معتقدش ان دي هيبقى فيها مشكله او ممكن برضه نغير الدومين هو كمان..
Black Ice
انا شايف ان المشكلة مش سهلة ومحدش عارف السبب من ايه فياريت ميكنش فى سرعة فى اى اتخاذ قرار قد يضر بالمنتدى لقدر الله ,وعبدو قال ان هو بعت رسالة لجوجل فيستنى الرد وبعدين يقرر يعمل ايه ....

بس المشكلة لو الرد طول زى الاخ بلاك ايس مبيقول اعد 6 شهور اعبال موصول الرد لصحبه .. هيكون ايه العمل وبالنسبة لتغيير الدومين هو حل صعب و هيحتاج مجهود كبير عشان نرجع بالمنتدى زى مكان بس مش مشكلة يا عبدو احنا معاك فى اى قرار انته تاخده.
هى المشكله فعلا مش سهلة ولو على رد جوجل المفروض ما يتاخرش عن كدا انما رفع الحذر هو اللى بيتاخر ممكن زى ما حصل 6 شهور او اكتر

والله عندك حق فعلاً يا عبدو وده بقى اللى هيجنني جاستن عامل ايه فى الموقع عشان يبقى ماشي رسمي ومش عليه مخالفة يعنى انا بشوف الروابط دى فى موقعه

* terms of service
* terms of sale
* privacy policy
* dmca guidelines

واللى بعتقد من وجهة نظري ان دى اللى بتخلى مسئوليتهم او حاجه من هذا القبيل واللى مش موجوده عندنا فى المنتدى غير سياسة الخصوصية بس اعتقد ان ال dmca مهمة جداً والموقع برضه عربي كويتي او فيه شريك كويتي حاجه زى كده

المهم ان اعتقد هى دى الفكره ههما عاملين الروابط دى عشان لو فيه مخالفة يبقى فيه وسيله تبليغ الادارة بالمخالفة وده اللى مكانش موجود عندنا يعنى انا من رأيي ان اى موقع لازم يكلف شكرة متخصصة فى الموضوع ده تعمله النص اللى يناسب موقعه من اخلاء المسئولية والتبليغ فى حاجه موجود مخالفة مفيهاش حاجه احنا بنكسب من الموقع يبقى نصرف عليه

تانى حاجه بقى انى مش مقتنع ان اصلاً اماكن الاعلانات اللى كنت حاطيتها غلط يعنى لا انتى حاطط حتى الاعلان وسط المحتوى ولا لاعب فى كود ايه يعنى لما تحط الاعلان تحت ال h1 او تحطه فوق او تحت الناف بار او جواه

بجد الموضوع بيوضح ليا ان احنا اخدنا بلاغات عن مواضيع بعينها وهى موجوده كتير بصراحة تحميل افلام واغانى وده بالتأكيد غلط

هرجع تانى واقول ان مش مهم نعمل دومين تانى المهم نصلح الخطأ اللى موجود ونتعلم من خطأنا ده ,, المهم نعرفه مهما حصل لأن مينفعش منعرفوش يبقى مستفدناش اى حاجه لأننا بنضرب اخماس فى اسداس ومش متأكيد ايه السبب

وفى نهاية بتمنى التوفيق لمنتدانا وللجميع ومعلش اتكلمت كتير بس الموضوع يستاهل النقاش واننا نتعلم منه كلنا
معاك حق فعلا يا فرعون فى كل اللى بتقوله ودا كان اول كلام ليا فى الموضوع ان فى مواضيع بعينها متبلغ عنها من ضعاف النفوس لان قسم الافلام فى ناس اللى هى اصحاب المشاركات الواحدة
بتنزل المشاركة وفيها لينكات الافلام ودا طبعا كله مسروق ونفس الشىء فى الاغانى
اما مواضيع البث مش شايف اى شىء يخليها مخالفة لاى سياسية لان موقع جاستن وموقع يوستريم
اعلانات ادسنس موجودة وزى الفل ولا الحساب اتقفل ولا الدومين اتحظر ولو زى ما ناس بتقول ان ناس مبلغة عشان موقع بث يبقى دا تعنت من ادسنس
mohmeddessam
مأخدتش بالى من ردك ده وانت كلامك صح على فكره ,, نجوم اف ام ممكن تطلع لك بمليون سبب اصلاً عشان تقفل الموقع او تخليك تغير اسمه او حاجات كتير ممكن تعملها عشان تحافظ على اسمها (وانا سمعت انك مستنى ان الموقع يبقى برعاية نجوم اف ام الرسمية)

المهم فعلاً انا شايف اننا ممكن نسمية النجوم المصرية جميل اوى على فكره واسم دال وعام وشامل حاجات كتير

لكن سيبك من المحبة والموده والاسماء دى اسم النجوم المصرية يدل ان المنتدى فيه ناس نجوم مصرية فعلاً

وممكن يبقى نفس الاسم 100fm6.net مثلاً معتقدش ان دي هيبقى فيها مشكله او ممكن برضه نغير الدومين هو كمان..

لو ممكن عبدو باشا يطلب الرعاية من نجوم اف ام يكون افضل و احسن خاصا لو شافوا المجهود المبذول فى المنتدى دة مبنى بالدم يا جماعة
spor
يجماعة صعب اووى اللى بتقولو علية رعاية نجوم اف ام لهذا الموقع

دة انا شاكك يكونو هما اللى كلمو جوجل

لان هما ليهم اذاعة معتمدة وليها حقوقها الخاصة

ومينفعش حد يقلدهم
abdobasha

احنا بالفعل عندنا صفحة للاتصال بنا والتبليغ عن اي خرق لحقوق الملكية :
http://100fm6.com/vb/sendmessage.php
واللينك فكل صفحات الموقع

اما بخصوص مكان الاعلان فانا مقتنع ان الرد هيكون بكدا لحد كبير
لان اول سبب انهم مبلغوشنيش برسالة دا معناه ان غالبا معتقدين انهم بلغوا وانا نفضتلهم
تانيا سوالف سوفت كان عامل نفس مكان الاعلان اللي انا مغيرتوش اللي كان فالناف بار link units تحت تقسيم المنتدى وعنوان الموضوع
واتحظر ولما رجع المكان دا اتغير !!
والله اعلم

ومازلت بانتظار الرد
abdobasha
انا عندى كمان فكرة ياعبدو انا شايف انك فاهم كويس شغل المنتديات وكمان المنتدى هنا كويس جدا انا موافق على شراء دومين وتغيير اسم المنتدى لكن لازم كمان تعمل منتدى اخر جديد خالص يكون بنفس اسلوب مشاركة الارباح لكن مبنى افكار واقسام جديدة او زيادة عن اف ام دة هيفيد الجميع
الفكرة دي كانت فبالي من زمان
لكنتش فاضي اظبطها على vbulletin 4
اللي هو الموقع الجديد اللي اشتريته
لكن اعتقد جه الوقت اني اركز شوية فيه
http://weshfeek.com/
ودا هيكون منتدى خليجي بالاساس
بدل ما هنتناول اخبار مصر واخبار الرياضة المصرية هنتناول اخبار الرياضة السعودية واخبار المملكة...
وهو مازال قيد الانشاء، وان شاء الله يكون بنظام مشاركة الارباح ايضا
mohmeddessam
بدل ما هنتناول اخبار مصر واخبار الرياضة المصرية هنتناول اخبار الرياضة السعودية واخبار المملكة...

تسمح لى اكون اول المهنئين على المنتدى الجديد

و ياريت تقبلنى من اوائل المشتركين

و لو مش فاضى ممكن نساعد بدل مايكون عندنا بيت واحد يكون فية بيتين

و احد للمعيشة اف ام

و التانى نصيف فية ويش فيك

مبروك مقدما

و الصعود بنجاح كما تعودنا
spor

فكرة حلوة يا عبد الرحمن
ونسيب الدومين دة زى مهو او حولة لدوت نت

وان شاء الله اما الدومين يترفع الحظر عنة هيبقى خير كبير علينا جميعا

muhammad ebraahim

غالبية اعضاء المنتدى مصريين والمنتدى الجديد دة هيكون سعودى وبيهتم باخبار السعودية والرياضة السعودية وانا دخلت المنتدى وجدت اغلب الاقسام بتهتهم بالاخبار السعودية لكن احنا كمصريين هتكون مساهمتنا ضعيفة جدا لاننا لسنا على علم كافى باخبار السعودية كاهالى السعودية انا كنت بتكلم على منتدى يكون فى الاساس مصرى واهتماماتة مصرية مش ضرورى يكون نسخة من اف ام لكن ممكن ناخد افكار الاعضاء هنا اية التعديلات على اف ام اية النقص ممكن نزود اية ونعملو فى المنتدى الجديد ئلى بالتاكيد هيكون مفيد ليك خصوصا بادسنس وكذلك مفيد لاعضائة المشاركين وهواة القرائة والمشاركة
الفارس الأصفر

مبرووك ع المنتدى الجديد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
[سؤال هام] : لماذا لا تعرض اعلانات ادسنس علي منتديات MyEgy و برامج نت؟
طلب طريقة وضع اعلانات ادسنس مثل منتديات نجوم مصرية
سؤال الى خبراء ادسنس : جميع اعلانات جوجل ادسنس لاى موقع لا تظهر من جهازى
اجابة السؤال المتوقع : لماذا تظهر اعلانات الخدمة العامة على منتديات نجوم مصري