نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعلانات جوجل ادسنس لا تظهر فى منتديات نجوم اف ام ..... لماذا ؟

ترتيب المنتدى هنا جدا ً رائع فعند كتابة أي موضوع (( من كتابتك وتعبك )) رح تلاقيه في الصفحات الأولى في جوجل

أنا هاد أكتر شي عاجبني بهالمنتدى ( ترتيب حلو + أرشفة حلوة + زوار كثر + الربح المشترك )

بالفعل هالمنتدى تحفة يعني وفر علينا كتير بصراحة شغلة أني أعمل مدونات جديدة شلتها من بالي دوبني بمدونتي الحالية

يعني بدل ما الواحد يتعب حالو ويكتب محتوى حلو ويموت 100 موتة لينشر رابط مدونتة بكل بساطة بتروح على منتدى نجوم أف أم بتحط المواضيع يلي كنت حابب تحطها في مدونتك ورح تلاقيها بجوجل بالصفحة الأولى بينما لو حطيتها في مدونتك وحدا أخدها منك رح يكون هو بالأول لأن مدونتك لسى جديدة

كسبت أرشفة حلوة + ترتيب حلو في صفحات جوجل + توفير التعب في النشر + زوار كثر لأن المنتدى أساسا ً فيه إزدحام زوار فيلي قاصد موضوعك ولا يلي مارر مرور الكرام عالقسم يلي مطروح فيه موضوعك الكل راح يزوروه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالتوفيق للجميع

بعد هالإمتحانات إلي رجعة قوية جدا ً

المقال "اعلانات جوجل ادسنس لا تظهر فى منتديات نجوم اف ام ..... لماذا ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
Black Ice
السلام عليكم
مبروك يا ريس على المنتدى الجديد
والاخبار الجديدة بخصوص نقل المنتدى على دومين اخر
ولو محتاج اى حاجة انا فى الخدمة
Dr! Ahmed
لا ياعبدو شاطر

وعرفت مين اللى قصدى عليه
Dr! Ahmed
egy24.com

اية اخر التطورات ياعبدو

ولية ماجبتش الدومين قديم شوية

يعنى تشترية بقالة سنة او سنتين انا اظن ان دة بيبقى احلى
اجتماعى اخر حاجه
يا جماعه ده درس ولازم نستفاد منه كويس جدا ومن حسن الحظ ان عبده خبره وبيعرف يتصرف وان شاء الله كل حاجه ترجع تانى وافضل
ahmed814
طب ده معناه كده ان ترتيب المنتدى حينزل فالحضيض "عشان الدومين" صح الكلام ده و لا لأ ؟
abdobasha
طب ده معناه كده ان ترتيب المنتدى حينزل فالحضيض "عشان الدومين" صح الكلام ده و لا لأ ؟
لا مش صح
لاني هعمل 301 redirect

وان شاء الله الترتيب يبقى زي الاول واحسن كمان

دا شغلي بقى
abdobasha
عد توقف الاعلانات على منتدى نجوم اف ام غير الرسمي نحب ان نشير الى موقع اخر اطلقناه حديثا جدا يعمل بنظام مشاركة ارباح جوجل ادسنس وهو موقع وش فيك :
http://weshfeek.com/

والان يعمل بنسبة 100% لكاتب الموضوع لفترة محدودة...

الجدير بالذكر اننا نراسل جوجل لمعرفة سبب غلق دومين 100fm6.com وجاري اجراء اللازم لارجاعه وفي اسوا الظروف سيتم تغيير الدومين الى egy24.com وسوف يعمل ايضا بنظام مشاركة ارباح ادسنس، وعند اطلاقه سيتم جعل النسبة 100% لمدة اسبوع او اكثر تعويضا منا على فترة التوقف.

من المتوقع ارجاع الاعلانات على egy24.com مع نهاية الشهر الجاري

ونعتذر منكم عن اي ازعاج...

وشكرا
akhamis17
مبروك الدومين الجديد وانشا الله يكون خير على الاعضاء جميعا
mib2xx2
عد توقف الاعلانات على منتدى نجوم اف ام غير الرسمي نحب ان نشير الى موقع اخر اطلقناه حديثا جدا يعمل بنظام مشاركة ارباح جوجل ادسنس وهو موقع وش فيك :
http://weshfeek.com/

والان يعمل بنسبة 100% لكاتب الموضوع لفترة محدودة...

الجدير بالذكر اننا نراسل جوجل لمعرفة سبب غلق دومين 100fm6.com وجاري اجراء اللازم لارجاعه وفي اسوا الظروف سيتم تغيير الدومين الى egy24.com وسوف يعمل ايضا بنظام مشاركة ارباح ادسنس، وعند اطلاقه سيتم جعل النسبة 100% لمدة اسبوع او اكثر تعويضا منا على فترة التوقف.

من المتوقع ارجاع الاعلانات على egy24.com مع نهاية الشهر الجاري

ونعتذر منكم عن اي ازعاج...

وشكرا
الف مبروك يادكتور عبدة على المنتدى الجديد وفى انتظار حل مشكلة نجوم اف ام وان شاء الله خير
بس عندى سوال المنتدى الجديد نضيف فية مواضيعنا القديمة وهل يوجد مشكلة لو اشتركت فى نظام مشاركة الارباح فى الاثنين
يعنى مثلا لو ضيفت موضوع جديد اضيفة فى المنتديين
والحمد لله باذن الله ازمة وهتعدى
والف شكر وانا اسف على الاطالة
ahmed814
لا مش صح
لاني هعمل 301 redirect

وان شاء الله الترتيب يبقى زي الاول واحسن كمان

دا شغلي بقى
اصلى جدا يا باشا.....ربنا يوفقك و يوفقنا ان شاء الله
Dr! Ahmed
اصلى جدا يا باشا.....ربنا يوفقك و يوفقنا ان شاء الله
ياابنى دة عبدو باشا مستنى منوا اية لازم يكون بيظبط الكلام
abdobasha
بس عندى سوال المنتدى الجديد نضيف فية مواضيعنا القديمة وهل يوجد مشكلة لو اشتركت فى نظام مشاركة الارباح فى الاثنين
يعنى مثلا لو ضيفت موضوع جديد اضيفة فى المنتديين
لا المنتدى الجديد طبعا عليه كل مواضيعكم هنا وبنفس عضوياتكم ورسائلكم هيبقى بالظبط نجوم مع تغيير الدومين والاسم الى "منتديات نجوم مصرية" وتغيير شكل الهيدر

ومنتدى وش فيك اهتمامه سعودي ويستهدف الزائر السعودي وفب مش هيكون فيه داعي انك تحط موضوع واحد فالاتنين

ولو فيه حاجة مشتركة زي برنامج مثلا حطه بصيغ وعناوين مختلفة عن بعض
EGYCODE
وبردو ياجماعة فى سبب تانى لسة فاكرة دلوقت
عبدو من اسبوعين تقريبا واعتقد حتى الان كان عامل حملة اعلانية فى ادد وردس وكان عامل الاعلان ان منتدى نجوم اف ام بيشارك الارباح وهذا طبعا مخالف جدا

غير كمان كان عاملها بالانجلش وكنت بشوف الاعلان فى مواقع اجنبية كبيرة فاكيد اجانب دخلو على الاعلان واديقو من دة فاكيد بلغو
لان لا يسمح بان تقول منتدايا بيشارك ارباح فى منتيديات اخرى
لكن عبدة عملها اصعب فى ادد وردس ودة اكيد السبب

اتمنى وقف الحملة يا عبدو

بالتوفيق
نعم انا أيضا معاك فى رأيك واستغربت جدا لما عبدو باشا عمل الحمله بالإنجليزية مع أن الموقع عربى وأكيد جاء زوار كثيرون أجانب ولكن تركو الموقع مباشرة وفى نفس الوقت لا ننسى ان اعلانات الحمله تظهر فى المواقع الناشرة ويعود لصاحب الموقع نسبة من ارباح جوجل أدسنس حسب سياستهم الحالية فى مشاركاتهم لأرباح أدسنس
abdobasha
نعم انا أيضا معاك فى رأيك واستغربت جدا لما عبدو باشا عمل الحمله بالإنجليزية مع أن الموقع عربى وأكيد جاء زوار كثيرون أجانب ولكن تركو الموقع مباشرة وفى نفس الوقت لا ننسى ان اعلانات الحمله تظهر فى المواقع الناشرة ويعود لصاحب الموقع نسبة من ارباح جوجل أدسنس حسب سياستهم الحالية فى مشاركاتهم لأرباح أدسنس

الاعلان في اعداداته يظهر على المواقع التي باللغة الانجليزية ولكن للمصريين فقط
او من منطقة الشرق الاوسط
وذلك لجلب الذين يتقنون الانجليزية

مفيش اجانب دخلو

انا حاليا شبه متاكد ان السبب كان مكان الاعلان تحت العنوان

وليس اي سبب اخر
Dr! Ahmed
الاعلان في اعداداته يظهر على المواقع التي باللغة الانجليزية ولكن للمصريين فقط
او من منطقة الشرق الاوسط
وذلك لجلب الذين يتقنون الانجليزية

مفيش اجانب دخلو

انا حاليا شبه متاكد ان السبب كان مكان الاعلان تحت العنوان

وليس اي سبب اخر
تحت عنوان اية فى الرئسية يعنى

بس حلوة حته انك تجيب ناس من الشرق الاوسط بيكلموا انجليزى

بتفهم بردو ياواد ياعبدو :d

منك نستفيد

ومبروك على نجوم مصرية
mohaa2
الاعلانات رجعت يا جماعة
abdobasha
الحمد لله
بفضل الله الاعلانات رجعت يا رجالة
spor
الاعلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااات رجعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييية

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووك

هههههههههههههههههههههههههههههههه
mib2xx2
الحمد لله
بفضل الله الاعلانات رجعت يا رجالة

مبروك مبروك مبروك
الف مليون مبروك
A HA$H
الإعلانات رجعت Yahooooooooooooooooooo
try2fly
مـ ــبــ ــر و و و و و و و و ك

Mahmoud hbk55
مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا عبدو و في تقدم مستمر ان شاء الله
ala4c
الحمد لله على رجوع اعلانات جوجل ادسنس

مبروك للجميع
mib2xx2
الحمد لله الحمد لله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
[سؤال هام] : لماذا لا تعرض اعلانات ادسنس علي منتديات MyEgy و برامج نت؟
طلب طريقة وضع اعلانات ادسنس مثل منتديات نجوم مصرية
سؤال الى خبراء ادسنس : جميع اعلانات جوجل ادسنس لاى موقع لا تظهر من جهازى
اجابة السؤال المتوقع : لماذا تظهر اعلانات الخدمة العامة على منتديات نجوم مصري