نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

" قــصة جميلـــة فعلآآآآآآآ .....

بصـــــــراحة انا مش عارفة أقــــــــــــول ايه ......... ردكــ في منتهى الجمــــــــال
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تســــــــــلم الايــــــــــادي يا بشمهنــــــــدس محـــــــــــمد .......... وفعــــــــلآ الغبــــــــاء ممكن يخــــــــلي

الواحــــــــد يتصــــــــرف تصـــــــرفات غريــــــــبة من غيـــر ما يعرف عواقبــــــــها ......... يعني بالبلـــدي كـــده

بيبـــص تحـــــــت رجـــــــــليــــــــه ............ ومش بيبـــص أمـــامه !!!!!!!!!!!!

نــــــــــورتني يابشمهندس ونورت التوبيك ونورت المنتــــــدى كلـــــــــه

شــــــــــــــــــــــــــــــــــكــــــــــــــ ـــــــــررررررررررررررررررآآآآآآآآآآآآآآآآآ

المقال "" قــصة جميلـــة فعلآآآآآآآ ....." نشر بواسطة: بتاريخ:
lionhmada
بصـــــــراحة انا مش عارفة أقــــــــــــول ايه ......... ردكــ في منتهى الجمــــــــال

تســــــــــلم الايــــــــــادي يا بشمهنــــــــدس محـــــــــــمد .......... وفعــــــــلآ الغبــــــــاء ممكن يخــــــــلي

الواحــــــــد يتصــــــــرف تصـــــــرفات غريــــــــبة من غيـــر ما يعرف عواقبــــــــها ......... يعني بالبلـــدي كـــده

بيبـــص تحـــــــت رجـــــــــليــــــــه ............ ومش بيبـــص أمـــامه !!!!!!!!!!!!

نــــــــــورتني يابشمهندس ونورت التوبيك ونورت المنتــــــدى كلـــــــــه

شــــــــــــــــــــــــــــــــــكــــــــــــــ ـــــــــررررررررررررررررررآآآآآآآآآآآآآآآآآ
يا ســـــــلام
كل ده ليا لمجرد رد
انتي حاسستيني اني كاتب موضوع مش رد

بصي انا مش قد المدح ده كله بعدين اتغر في نفسي وافتكر نفسي حاجة مهمه

شوفي يا مون مون انا زي ما قلتلك قبل كده انا مش من الناس اللي بيحبوا يدخلوا المواضيع وممكن من قبل ما يقرأوها يكتبوا شكرا وموضوع هايل ومش عارف ايه
انا بكتب لما موضوع ينال إعجابي ويجبرني على الرد
وانتي ما شاء الله لا قوة الا بالله مواضيع متميزة يبقى تستحقي الإطراء

شكرا على الكلام الجميل
تمنياتي لكي بدوام التوفيق
princess.moon
يا ســـــــلام
كل ده ليا لمجرد رد
انتي حاسستيني اني كاتب موضوع مش رد

بصي انا مش قد المدح ده كله بعدين اتغر في نفسي وافتكر نفسي حاجة مهمه

شوفي يا مون مون انا زي ما قلتلك قبل كده انا مش من الناس اللي بيحبوا يدخلوا المواضيع وممكن من قبل ما يقرأوها يكتبوا شكرا وموضوع هايل ومش عارف ايه
انا بكتب لما موضوع ينال إعجابي ويجبرني على الرد
وانتي ما شاء الله لا قوة الا بالله مواضيع متميزة يبقى تستحقي الإطراء

شكرا على الكلام الجميل
تمنياتي لكي بدوام التوفيق

لا والله العظيــــــم يابشمهنـــدس ........ دي مش مجــــــرد مجـــاملة ...... ده بجــــــد إحســـاسي تجاه

ردود حضـــــــرتكــ ......... متشكـــــــرة جـــــدآآآآآآآآ على كـــلامكــ ليــا ,,,,,,, انـــا كده اللي هتغـــــر في

نفسي ......... هههههههههههههه
أم زياد 2009
الله يا منمونة إيه الروعة دى
فنانة والله فنانة
تسلم ايدك وتسلميلى
أم زياد 2009
إيه يا مون مون الرومانسية دى
موضوع جميل فعلا ومؤثر أوى
تسلم إيدك
فى إنتظار المزيد
sara.shimaa
قصة رائعة بجد وكتير مننا بيتحط فى مواقف مشابهه ليها وكتير من الناس بتقع فى حفرة الحب من طرف واحد وبيكون صعبة جدا لو الحب ده حقيقى فعلا اكيد لازم نحترم مشاعر هذا الانسان واكيد بردو لازم نحترم راى الانسان او الشخص الاخر كلاهما فى موقف صعب بس الاصعب انك تحب ومتتحبش او متلقيش الحب اللى كنت بتتمناه
princess.moon
إيه يا مون مون الرومانسية دى
موضوع جميل فعلا ومؤثر أوى
تسلم إيدك
فى إنتظار المزيد

مــــــــــــيرووووووووووووووووووووووووووو جــــــــــت

وسسسسسسسسسسسسعععععععععععععععع ...........

نورتيني يا اختي ياحبيبتي .........
princess.moon
قصة رائعة بجد وكتير مننا بيتحط فى مواقف مشابهه ليها وكتير من الناس بتقع فى حفرة الحب من طرف واحد وبيكون صعبة جدا لو الحب ده حقيقى فعلا اكيد لازم نحترم مشاعر هذا الانسان واكيد بردو لازم نحترم راى الانسان او الشخص الاخر كلاهما فى موقف صعب بس الاصعب انك تحب ومتتحبش او متلقيش الحب اللى كنت بتتمناه

ميرسي ياقمرررررررررررر ,,,,,,,, نورتيني
sara.shimaa
الحب الصادق .. ليس بكلمة ينطقها العاشق ..
انما هو رحمة .. وعطف .. ومشاعر ..
واحساس صادق .. يسكن قلب العاشق .. .
الحب نقاء وصفاء .. الحب شفاء ليس بلاء .

احساس رائع وموضوع جامد
سندس
الللللللللللله فعلا صح لازم كل انسان يحترم مشاعر الأنسان اللي بيحبه ويحافظ على الحب حتى لا يجي اليوم اللي يضيع فيه الحب ده ونندم اوي عليه تسلم ايدك يا قمر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
"وسط البلد" و"مريم وأبو" و"تاكسي" و"اسكندريلا" ورامي عصام في مهرجان "الجنينة"
محاكمة "جرانه" و"رشيد" و"عز" و"عسل" و"خطاب" بتهم التربح وإهدار المال العام اليوم
"الكسب غير المشروع"يتحفظ على أموال"الشريف" و"سرور"و"عزمى"و"سليمان"