نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حاسس بأيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندك حق ودى حاجة أنا كمان حساها دلوقتى أوى
مع كتير من أصحابى بتقدميلهم الحب والمساعدة وهما مش بيحسوا بيكى وبيعتبروا نصيحتى ليهم ضيق فكر مع إنى بحبهم ولو مش بحبهم ماكنتش قولتلهم دا معلش فيه كتير بجد من النوع دا بس حاولى تدورى على حد قريب جدا منك أكيد هيحس بيكى ويفهمك زييى كد أقرب إنسانة لية هى أختى

المقال "حاسس بأيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
واناكان اقرب حد ليا صحبتي دارين وبجد طلعت متستهلش اي حاجة ولا حتي اني اكلمها تاني فمباقش حد قريب ليا في الدنيا دي
عبير الجنة
معلش الواحد ما بيتعلمش بالساهل دورى على صاحبة تانية تفهمك وسيبى اللى يسيبك و ما تفكريش فيه لأنه لوكان بيحبك بجد ما كانش جرحك وما راعاش مشاعرك معلش إتأخرت عليكى كنت بعمل موضوع شوفيه وقولى رأيك
http://100fm6.com/vb/showthread.php?p=855511#post855511
ايمو24
انا حاسس بمصيبه جيالي ههههههههههههههههههههه

كان قدامي فرصه و انا كنت عايزها كنت متردد منها اوي و خايف منها لحد مما كنت هخدها راحت مني

مش عارف بقى انا صح ولا القدر كان اقوى مني بس اتمنى انها تسامحني لو هي كمان حاسه بنفس احساسي
عبير الجنة
إحمد ربنا لوكانت من نصيبك كانت أكيد هتصيبك
وأكيد ربنا كان له حكمة فى كدا حاول تانى وما تيأسش وأكيد ربنا هيسهلك مع حد تانى
والقدر دافى إيد ربنا يمكن مش مقسومالك وما تفكرش كتير علشان ما تتعبش منور يا أستاذ إيمو
ايمو24
ربنا يخليكي يا عبير ميرسي على كلامك خفف عليا كتير حسيت ان في حد معايا

انتي الي منورة يا قمر

ربناي خليكي
عبير الجنة
يارب يكون دا بجد وعلى العموم أى خدمة موجودين على طول قول بس ونحن مستمعون وإنت زى أخويا برده
ايمو24
ههههههههههههه على رايك

بس ربنا يعلم انا لما بتخنق باجي التوبيك ده بجد
عبير الجنة
طاب الحمد لله فيه حد شايفه مفيد وربنا يفك أزماتك وأزماتنا يا رب
موعدنا الجنه
حاسه انى مخنوقه ونفسى اعيط
عبير الجنة
ليه ياسارة مالك طمنينى عليكى
موعدنا الجنه
اهو يا عبير حصلت مشكله انهارده خلتنى مخنوقه من الصبح
وعيط الصبح بس مفيش فايده
عبير الجنة
يارب يكون خير والمشكلة دى تتحل ومعلش بس ما ضايقيش نفسك
the god father
يأأأأأأأأأأأأأأأأأه يا بيـــــــــــــــــــــــــــــــــــرو
اخيرا

على العموم انا هتواضع وارد عليكي
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ده مش غرور
يابنت اللذين توبيك جامد زيك
ياقمر
the god father
بيرو انا عندي مغص مش معاكي دواء للصداع
غرام ندى
موضووووووووووع جميل
عبير الجنة
لأ معنديش عندى دواء كحة عشان الروماتيزم هههه ينفع منور
عبير الجنة
موضووووووووووع جميل

إنت الأجمل يا ندى منورانى
دموع تبتسم
كلمات أكثر من رائعه تسلمى بجد
دموع الحرمان
انا بجد مخنوقة وزهقانة من كل شئ حاسة انو ما إلي حظ بأي شئ بتمناه حتى في اللي بحبو كنت للأول مرة اعرف طعم الفرح والسعادة من جديد خرجني من وحدتي وخلاني احب الدنيا عشان هو فيها بس للأسف اهلي رفضو وحطوني في موقف صعب يا هو او هما وانا طبعا رضى اهلي هو الاهم عندي وحياتك يا عبير عم موت الف موتة كل يوم في بعدو بس ما عندي حل غير أصبر وأستحمل وجع جرحي يا رب توفقو وتسعدو ويسامحني لأنو اكان عندي حل غير اني أبعد عنو ,ما اقدر احكي اكتر من هيك ومرسي اوي على الموضوع ده
عبير الجنة
كلمات أكثر من رائعه تسلمى بجد

شكرا ليك يا درش منورنا
ويا رب انت كمان تشاركنا وتقول حاسس بإيه
عبير الجنة
انا بجد مخنوقة وزهقانة من كل شئ حاسة انو ما إلي حظ بأي شئ بتمناه حتى في اللي بحبو كنت للأول مرة اعرف طعم الفرح والسعادة من جديد خرجني من وحدتي وخلاني احب الدنيا عشان هو فيها بس للأسف اهلي رفضو وحطوني في موقف صعب يا هو او هما وانا طبعا رضى اهلي هو الاهم عندي وحياتك يا عبير عم موت الف موتة كل يوم في بعدو بس ما عندي حل غير أصبر وأستحمل وجع جرحي يا رب توفقو وتسعدو ويسامحني لأنو اكان عندي حل غير اني أبعد عنو ,ما اقدر احكي اكتر من هيك ومرسي اوي على الموضوع ده
بصى يا حبيبتى
أول حاجة لازم تقوليها هى الحمد لله
وتدعى ربنا ان كان ليكى فى الإنسان دا خير ربنا يجمعك بيه تانى ولو ماكانش ليكى فيه خير ربنا يبعدك عنه
وتأكدى ان ربنا لو مقدر هولك اكيد مهما يعملوا ويرفضوا هيجمعك بيهتانى مش جايز دا اختبار من ربنا لصبرك
اصبرى وادعى ربنا
وقربى منه جدا ومادمت اخترتى ربنا وطاعة اهلك اكيد مش هيخذلك وهيعوضك خير إن شاء الله
وشكرا لمرورك الجميل وربنا معاكى ويزيل همك
دموع الحرمان
بصى يا حبيبتى
أول حاجة لازم تقوليها هى الحمد لله
وتدعى ربنا ان كان ليكى فى الإنسان دا خير ربنا يجمعك بيه تانى ولو ماكانش ليكى فيه خير ربنا يبعدك عنه
وتأكدى ان ربنا لو مقدر هولك اكيد مهما يعملوا ويرفضوا هيجمعك بيهتانى مش جايز دا اختبار من ربنا لصبرك
اصبرى وادعى ربنا
وقربى منه جدا ومادمت اخترتى ربنا وطاعة اهلك اكيد مش هيخذلك وهيعوضك خير إن شاء الله
وشكرا لمرورك الجميل وربنا معاكى ويزيل همك
ونعمة بالله يا حياتي كل حاجة جاية من عند ربنا قابلة بيها وانا بعرف انو خلاص مافي رجعة للأسف وده اللي حزني بس الحمد لله على كل حال ده نصيبي من الدنيا دي وبجد مرسي اوي لكلامك ده وعندك حق ربنا اخليك يا عب
ير
كريمة سندي
موضوع رايق وجميل حاسس بقلبي بيدق
عبير الجنة
موضوع رايق وجميل حاسس بقلبي بيدق

شكرا مرورك الجميل
ويارب يفضل يدق على طول
ايتن
زهقاااااااااااااانة
عبير الجنة
زهقاااااااااااااانة
من ايه يا تونة