نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشاركة ارباح ادسنس مع نجوم مصرية

جزاك الله خيرا

المقال "مشاركة ارباح ادسنس مع نجوم مصرية" نشر بواسطة: بتاريخ:
salehusama
جزاك الله خيراً وأدخلك الجنة بغير سابقة عذاب
سموره
لسه أول مره أسمع عن نظام مشاركة ارباح جوجل ادسنس , تم عمل المطلوب وفى إنتظار النتيجه إن شاء الله خير

خصوصا إن أرباحى فى اليوم لا تتعدى us$ 0,01

على إيديكم ان شاء الله يزيد بالدولار كده وانا متفائل خير .
ALSERHAN
شكرا على الموضوع مميز=)

تم إضافة الكود الخص

Follow Me On Twitter will follow you back .... porsche_97
sherifekramy
شكرا علي الشرح البسيط
صانع الابداع
مشكوررررر اخي بس انا عندي سؤال انا حطيت موضوع ولحد هسا ما تفعل
elgharib2008
شكرا علي الموضوع الجامد ده
arsenaly14
انا اشتركت و حطيت رقمى فالملف الشخصى
كدة تمام ؟
ebcegypt
يا سيدي العزيز هذا الكود الحديث الذي تم اطلاقه منذ عام تقريبا مع الاستمرار على الكود القديم ويعمل
ملحوظات :
1- هذا الهاك برمجة اجنبية ومن تعديلي وكافة القوانين مراجعه عليه بدليل استمراره لعام ونصف وايضا رد جوجل الرسمي المكتوب في الموضوع (مشاركة الارباح لا تجوز بالكود الجديد نظرا لوجود خانة slot الفريدة لكل بلوك اعلاني)

2- الهاك الذي تقصده يعرض اكثر من حساب على نفس الصفحة وهذا حقيقي ومخالف ولكنه ليس الذي يستخدم هنا

2- هل تعرف موقع فلكسيا؟
هل تظن ان الكود فيه مخالف؟
اذن راجع سورس هذه الصفحة :
http://www.flixya.com/video/2227913/zhu_zhu_pets

اليس بنفس النط هنا؟
... وياريت بلاش اطلاق اشاعات خصوصا لو مبتدئ في المجال
رجاء لما تتاكد تيجي تكتب هنا ردك .. بانتظارك
تمام التمام كلامك صح 100 % انا واثق ان ادارة نجوم اف ام قامت بالتعديل على البرمجة
طيب باقى المنتديات اللى بيها المشكلة اللى انا طرحتها اية مصيرها
لو فية حل ممكن كلنا نشترك بية اكون متشكر

اقرأ حضرتك الحل من وجهه نظرى :
لو كل كاتب لموضوع بالمنتدى تظهر اعلاناتة بنائا على ر قم الاعلان و ليس رقم الحساب سيكون ذلك افضل بكثير
و لكن برمجتها صعبة جدا

انا لية بس تعقيب على كلامك اننى اطلق شائعات
الكلام دة يتقال لشخص فاضى بيسمع كلام من هنا و يقولة لناس تانية
و لكن اخى الكريم بدون غلط لو سمحت و بعدين مبتدىء اية هو انت وجدت واحد بينقد الهاك قلت تشتنمة وخلاص اسال المشرف العام معك و هو يقولك انا مين
مش مشكلة اغلط زى ما تحب و لكن انا كلامى هو الصح
انا درست الهاك بالتفصيل و الاكواد سطر سطر و عملت ايام و ايام على اكتشاف المشكلة
و بعدين لو سمحت انا سأللت من قبل سؤال و طبعا محدش رد و لا حيرد لان الرد فية تأكيد لكلامى
و السؤال مرة تانية ؟
هل التقارير بلوحة تحكم جوجل ادسنس لصاحب المشروع سليمة
اى بمعنى ان عدد المشاهدات الاجمالى تساوى عدد المشاهدات التى تظهر بالقنوات "طبعا مستحيل و اتحدى اى واحد الان "

ثانيا : الكود قديم او جديد بردو الكود القديم كان فية رقم للاعلان

اتمنى ان يأتى يوم يكون و يستطيع الانسان العربى و المصرى بالتحديد ان يكتشف اخطأة و يعدلها بدلا من المجادلة و وصف مستكشفى الاخطاء بانهم يطلقون شائعات

دليل على اننى لا اهاجم ابدا منتداكم بل بالعكس انا احترمة جدا و اعتبرة من افضل المواقع التى ظهر على الساحة السنين السابقة
و كمان دليل اننى استخدم هاك المشاركة و بها نفس المشكلة

صدقنى المصلحة واحدة
لو فية طريقة او مبرمج تعرفة
يقوم بتعديل filed الى رقم الاعلان
يعنى كل مشترك بدل ما يدخل رقم حسابة pub-xxxxxx يدخل رقم الاعلان الذى انشأة بجوجل ادسنس
دة هوة الحل السليم لفكرة الهاك
يا رب اكون قدرت اوصل وجهه نظرى

ربنا يوفقكم و انا مشترك معاكم فى المشروع
abbiz
السلام عليكم
اولاً اسعدني الإنضمام إلى منتديات نجوم اف ام و اثمنَّى لها التوفيق،
وثانياً اودّ ان اشكرك اخي عبد الله (abdobasha) لموضوعك القيِّم،
لقد قرئت لك اكثر من موضوع و اعجبَتْنِي كلُّها حقيقتاً
فشكراً لك اخي مرّة اُخرى.
abdobasha
تمام التمام كلامك صح 100 % انا واثق ان ادارة نجوم اف ام قامت بالتعديل على البرمجة
طيب باقى المنتديات اللى بيها المشكلة اللى انا طرحتها اية مصيرها
لو فية حل ممكن كلنا نشترك بية اكون متشكر

اقرأ حضرتك الحل من وجهه نظرى :
لو كل كاتب لموضوع بالمنتدى تظهر اعلاناتة بنائا على ر قم الاعلان و ليس رقم الحساب سيكون ذلك افضل بكثير
و لكن برمجتها صعبة جدا

انا لية بس تعقيب على كلامك اننى اطلق شائعات
الكلام دة يتقال لشخص فاضى بيسمع كلام من هنا و يقولة لناس تانية
و لكن اخى الكريم بدون غلط لو سمحت و بعدين مبتدىء اية هو انت وجدت واحد بينقد الهاك قلت تشتنمة وخلاص اسال المشرف العام معك و هو يقولك انا مين
مش مشكلة اغلط زى ما تحب و لكن انا كلامى هو الصح
انا درست الهاك بالتفصيل و الاكواد سطر سطر و عملت ايام و ايام على اكتشاف المشكلة
و بعدين لو سمحت انا سأللت من قبل سؤال و طبعا محدش رد و لا حيرد لان الرد فية تأكيد لكلامى
و السؤال مرة تانية ؟
هل التقارير بلوحة تحكم جوجل ادسنس لصاحب المشروع سليمة
اى بمعنى ان عدد المشاهدات الاجمالى تساوى عدد المشاهدات التى تظهر بالقنوات "طبعا مستحيل و اتحدى اى واحد الان "

ثانيا : الكود قديم او جديد بردو الكود القديم كان فية رقم للاعلان

اتمنى ان يأتى يوم يكون و يستطيع الانسان العربى و المصرى بالتحديد ان يكتشف اخطأة و يعدلها بدلا من المجادلة و وصف مستكشفى الاخطاء بانهم يطلقون شائعات

دليل على اننى لا اهاجم ابدا منتداكم بل بالعكس انا احترمة جدا و اعتبرة من افضل المواقع التى ظهر على الساحة السنين السابقة
و كمان دليل اننى استخدم هاك المشاركة و بها نفس المشكلة

صدقنى المصلحة واحدة
لو فية طريقة او مبرمج تعرفة
يقوم بتعديل filed الى رقم الاعلان
يعنى كل مشترك بدل ما يدخل رقم حسابة pub-xxxxxx يدخل رقم الاعلان الذى انشأة بجوجل ادسنس
دة هوة الحل السليم لفكرة الهاك
يا رب اكون قدرت اوصل وجهه نظرى

ربنا يوفقكم و انا مشترك معاكم فى المشروع
بص يا حج
انا من حقي اني اقول كل كلمة
لانك داخل هنا بتشكك في كلامي
اولا المنتدى بيكسب منه حوالي 1200 شخص مشتركين بنجاح تام في البرنامج
منهم اعضاء اتموا اكثر من سنة ونصف على المشاركة

تانيا انا لا استخدم الهاك الذي تستخدمه

ثالثا لو تظن ان بهذه الطريقة هتعرف كيف اطبق النظام فانت خاطئ والنظام هنا لا يعرفه احد ولا انوي الافصاح عنه في الوقت الراهن

رابعا انا متاكد ان كل المواقع بما فيها موقعك لا يستخدم ما استخدمه

خامسا بالنسبة لسؤالك حول التقارير فيمكن عمل قناة كما هو موضح هنا :
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=25427
والارباح تحدد بدقة متناهية بمرات الظهور والارباح بالسنت

سادسا ما تشكله الهاكات من خطورة حول اظهار عدة حسابات في نفس الصفحة غير موجود هنا والحمد لله ويمكنك التجربة

وكما قلت لك
الاعتراف بالخطا ميزة

وبعد التجربة ارجو ان توضح في ردك الاتي انك كنت على خطا عندما شككت في نظام المشاركة...
ebcegypt
بص يا حج
انا من حقي اني اقول كل كلمة
لانك داخل هنا بتشكك في كلامي
اولا المنتدى بيكسب منه حوالي 1200 شخص مشتركين بنجاح تام في البرنامج
منهم اعضاء اتموا اكثر من سنة ونصف على المشاركة

تانيا انا لا استخدم الهاك الذي تستخدمه

ثالثا لو تظن ان بهذه الطريقة هتعرف كيف اطبق النظام فانت خاطئ والنظام هنا لا يعرفه احد ولا انوي الافصاح عنه في الوقت الراهن

رابعا انا متاكد ان كل المواقع بما فيها موقعك لا يستخدم ما استخدمه

خامسا بالنسبة لسؤالك حول التقارير فيمكن عمل قناة كما هو موضح هنا :
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=25427
والارباح تحدد بدقة متناهية بمرات الظهور والارباح بالسنت

سادسا ما تشكله الهاكات من خطورة حول اظهار عدة حسابات في نفس الصفحة غير موجود هنا والحمد لله ويمكنك التجربة

وكما قلت لك
الاعتراف بالخطا ميزة

وبعد التجربة ارجو ان توضح في ردك الاتي انك كنت على خطا عندما شككت في نظام المشاركة...
الاستاذ الفاضل
مين قال اننى اريد ان اعرف اى نظام تستخدمة

و مش عارف خطأ اية اللى انا اعترف بية هل اخطأت فى عبارات غير مناسبة او الفاظ غير ملائمة

مش عارف بالضبط اية الخطأ اللى انا عملتة

المشكلة الكبيرة ان حضرتك فاكر اننى بشكك فى النظام اللى انتم شغالين بية و د مش صحيح
لسبب بسيط اللى يسيتطيع معرفة مشاكل النظام هم القائمين علية

كلامى و الله العظيم واضح

و بعدين اى تجربة تريدنى ان اكتب عنها
التجربة الحقيقة من عندك انت
المشكلة فى صاحب الحساب الاساسى للنظام و ليس للمشتركين :d و دة الكلام اللى انا بتكلم عنة

انت عارف المشكلة كانت فين

انا اساسا كتبت موضوعى فى جوجل اجابات و طبعا لم اكتب اسم منتداكم نهائيا
و مرة واحدة وجدت من يهاجمنى و يكتب ان منتداة ممتاذ و مافيش زية فى الوجود و كان هاك مشاركة ارباح جوجل ادسنس هوة اللى مبرمجة يعنى
و علشان كدة انا صبعت صورة من منتداكم لاثبت صحة كلامى
و كان الرد الغريب جدا اننى بطلع شائعات و كلام من هذا القبل "بس المفروض كان الرد باجابة منطقة"
و الفروض ان لو فية واحد مننا عربى يعنى اكتشف مشكلة فى هاك او سكربت الكل يشارك معاة للتعديل علشان مستوانا يزيد بدلا من مهاجمتة
الغرب يا باشا لما بيكتشفو مشكلة بيعملو على حلها مش بيهاجمو بعض علشان كدة بيتقدمو و لكن نحن نهاجم بعض فقط علشان كدة حنفضل محلك سر و سنضطر دائما لانتظار سكربتتا من الغرب يعنى دايما سابقنا بدرجة

شكرا على الرد و على فكرة كلامى واضح جدا و انت مش بترد على سؤالى دائما ومش عاوزك ترد لاننى عارف الاجابة

و كلام اخير لحضرتك

طالما انك بتطلب منى انى اعترف بغلطة علشان اجاملك او الناس متعرفش مشاكل الهاك
يعنى كدة انت بتشكك فى قدراتى البرمجية و التحليل الفنى اللى عملتك
طيب
انا اتحداك شخصيا لو التقارير بتاعة جوجل ادسنس عندك سليمة
و لو هتقول اننى بطلق اشاعات و الكلام الغريب دة
ابقى اتعرف علية الاول و يمكن كمان لو عاوز نتقابل و اوريك صدق كلامى فى الهاك اللى انت بتستخدمة " و على فكرة انا عارفة لانها مش سر و لا انت اللى مبرمجة"

التقارير خطأ 1000% :d و اتحدى بجد لو التقارير عندك صح
و كفاية كدة و اكتر حاجة انا كسبتها من الموضوع دة اننى اتاكدت ان المصريين و العرب لا يؤمنون بالتطوير و هيفضلو تابعين للتقدم الغربى بس
تقبل تحياتى و لا حظ ان مكسبى من موقعى مش مشاركة ارباح جوجل ادسنس مثل منتداك يا باشا
موقعى موقع تسويق الكترونى لشركات حقيقية و لة اهدافة و عملائة
الف تحية
abdobasha
1- بكل تاكيد لما تضيف رد بالكلام دا فالموضوع دا يبقى بتشكك فيه
2- مين قالك ان الغرب بيتعاونو .. طب ايه رايك اني سالت شون بتاع ديجيتال بوينت عن حاجات كتير جدا وكان بيقول ان الحاجات دي بتاعته ومش عاوز يقولها ودا من حقة... مش شرط ان واحد عرف حاجة انها يشاركها مع الناس دا حقة .. ففكك من الحوار بتاع الغرب والعرب...
3- بتقولي مبجاوبش سؤالك وانا مجاوبك تمام وحددة انت
4- واضح انك حطيت مواضيع دلوقت يارت تقول تجربتك بنفسك انت وهل التقارير سليمة
5- عن نفسي انا تقاريري سليمة وبعرف كام بالظبط الناس بتكسب من المنتدى وانا بكسب كام والناس اللي مشاركة كمان تقاريرها سليمة ومن غير تحدي جرب بنفسك
امو
شكرااااا ليك
معلومات مهمة جدا
ebcegypt
1- بكل تاكيد لما تضيف رد بالكلام دا فالموضوع دا يبقى بتشكك فيه
2- مين قالك ان الغرب بيتعاونو .. طب ايه رايك اني سالت شون بتاع ديجيتال بوينت عن حاجات كتير جدا وكان بيقول ان الحاجات دي بتاعته ومش عاوز يقولها ودا من حقة... مش شرط ان واحد عرف حاجة انها يشاركها مع الناس دا حقة .. ففكك من الحوار بتاع الغرب والعرب...
3- بتقولي مبجاوبش سؤالك وانا مجاوبك تمام وحددة انت
4- واضح انك حطيت مواضيع دلوقت يارت تقول تجربتك بنفسك انت وهل التقارير سليمة
5- عن نفسي انا تقاريري سليمة وبعرف كام بالظبط الناس بتكسب من المنتدى وانا بكسب كام والناس اللي مشاركة كمان تقاريرها سليمة ومن غير تحدي جرب بنفسك
لا طبعا مش بشكك فيك و دة استحالة
انا بشكك فى هاك المشاركة فى الارباح
بردو مش فاهمنى
طيب اية رايك لو تعرف اننى واحد من اشد المعجبين بمنتداك ليس لانة مشهور فهناك الاف المنتديات المشهورة بل للوقت الزمنى الزى أنشات فية قمتك و مدى تنظيمك لة

لو فية نصيب بيوم من الايام و اتقابلنا سوف اريك ما اكتبة حقيقتا
و لو عاوز اى وقت انا معنديش مانع

طيب بالنبة لموضع الغرب و العرب طالما دى وحهه نظرك اية رايك لو انتجنا سكربت مشاركة ارباح جوجل ادسنس
و صدقنى انا لو عندى خبرة بصنع الهاكات لكنت اتممت الهاك و اهديتة لك حتى و ان لم استخدمة بموقعى
و على فكرة بخصوص مشاركة الارباح بموقعى انا وضعتها فقط لبعض الوقت و الكثير يعرف ذلك و اقوم بالغائها ايام و تركيبها ايام اخرى
صدقنى
لا اريد اى منافسة او اظهار مهارات او اى شىء
نفسى يكون فية تعاون بجد

على العموم انا لما كتبت تم وضع الحل البديل فهذا صحيح برمجت كود بسيط جدا يظهر الاعلانات عشوائيا كل مرة لصالح احد الاعضاء كتجربة و المهم بهذا الكود هو ظهور رقم الاعلان الخاص بكل مشترك و طبعا كما قلت لك الكود لا يصلح للمنتديات يصلح لاى موقع ببرمجة php

تحويل هذا الكود لقاعدة البيانات بحيث يكون لكل مشترك اسم و كلمة سر و لوحة تحكم امر سهل بإذن الله لا يوجد مشكلة

لو تعرف شخص او حضرتك خبر كويسة بصنع المنتجات و الهاكات اية المشكلة لو تعاونا و نفزنا الفكرة و تحويل السكربت الى هاك
فى الحالة دى مش هيكون افضل

==================================================
نرجع لموضوعنا

ممكن اتناقش معاك فى هاك مشاركة ارباح جوجل ادسنس المستخدم بالمنتديات و على حسب كلامك سنستبعد منتدى نجوم اف ام عن النقاش

يمكن نفيد منتدى تانى او نحزر اعضاء من المشاركة فى منتديات ليس بها الدعم الفنى الموجود عندكم و يخسرون حساباتهم تمام

اذا كنت انا صاحب متنتدى و قمت بتركيب الهاك بغرض المشاركة

من لوحة تحكم جوجل ادسنس و من التقرير اليومى سالاحظ الاتى

عدد مرات الظهور هى عدد مرات الظهور الاجمالى و كاننى اضفت اعلاناتى فقط دون شركاء اخرين
بالرغم من احتساب الارباح للاخرين و لى

و هذا يؤكد انة يتم احتساب عدد مرات الظهور على اساس رقم الاعلان و ليس رقم الحساب و بعكس احتساب الارباح تحتسب على اساس رقم الحساب و ليس رقم الاعلان

=====================================

اكبر دليل على اعتزازى و تقديرى لمنتداكم هو موضوعى عن الاشهار للمنتدى و هو نفس الفكرة التى جبتها على موقعى و افادتنى و اردت الخير لكم ايضا
بالرغم من اننى اعرف انكم كفريق عمل تعملون على الاشهار و لكن لا يوجد اى مانع من مساهمتى و مساهمة كل العضاء فى الاشهار ما دمنا منتميين اليكم
====================================

بالتوفيق و شكرا لك
Dr.Virus
سيدي الفاضل عبده باشا
عندي استفسار بسيط
انا وضعت رقم معرف الناشر بتاعي في اعدادت حسابي في المنتدى
وكتبت مواضيع
المهم دخلت كزائر عادي وحبيت أتأكد من مصدر الصفحة علشان اشوف إعلاناتي هي اللي بتظهر ولا لأ ولكني لم أجدها إعلاناتي ووجدت معرف الناشر هذا pub-9988211763265455 وللعلم هذا هو الذي يظهر بأول صورة في الشرح
هل هناك خطأ ما مني يجب تعديله ولا اصلا مافيش اعلانات لحسابي هاتظهر ولا هي مرتبطه بمده فقط
ارجو التوضيح يا سيد عبدو باشا
شكرا على سعة صدرك
Dr.Virus
أحب أوضح نقطة يا عبدو باشا إن الإعلانات مافيها أي شيء لصالح كاتب الموضوع والدليل إن أول معرف ناشر موجود في أول صورة في شرحك ليس رقم أحد الأعضاء ولكنه رقمك والإثبات أني وجدته في أكثر من موضوع وحتى مواضيعي وللعلم كنت أزور الموضوع كزائر وليس كعضو

طبعا انا منفذ كل كلامك بالحرف هنا ولا يوجد خطأ الا من عندكم دا إن كان في إحتساب عدد ظهور او نقرات لصالح كاتب الموضوع

مستني ردك يا عبدو باشا في أقرب وقت
Dr.Virus
أول صورة ظهر فيها رقم معرف ناشر كما تدعي انه لعضو شوف كدا اللينك هتلاقي هو ده اللينك
http://100fm6.com/vb/private.php

هو في موضوع اسمه خاص
ولا المواضيع دلوقت بتيجي عن طريق الرسائل الخاصه

ولو ده رقم عضو ليه بقا كل الإعلانات ظاهره برقمه ولا الراجل ده انتوا بتحبوه أوي
تقريبا الرقم ده للأستاذ عبدو باشا اللي معيش ناس كتير في الوهم

ع العموم ممكن يكون المشاركة للإدارة فقط والحبايب كمان بالمرة
وكله على قفا الغلابه اللي هو احنا الأعضاء يعني

تحياتي لك من كل قلبي يا سيد عبده وتقبلها بصدر رحب
كل شيء قلته قمت أنا بتنفيذه ولكنه اثبت عكس كل كلامك واثبت كذب الموضوع ولو حابب ارفعلك صور قولي وانا ارفعلك بجد خانك ذكاؤك
احييييييك بشدة
الفارس الأصفر
تم الإشتراك معكم في النظام
لكن كان عندي كام سؤال
هل ستشاركوني الربح في الإعلانات المعروضة في مواضيعي فقط أم أيضاً في الإعلانات التي في منتدايا ؟؟؟؟؟؟
وهل أستطيع التحكم في شكل وضوعي ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أرجو الرد بسرعة
ZAMAN
بجد موضوع جامد محتاج شغل كتييييييييير
abdobasha
أحب أوضح نقطة يا عبدو باشا إن الإعلانات مافيها أي شيء لصالح كاتب الموضوع والدليل إن أول معرف ناشر موجود في أول صورة في شرحك ليس رقم أحد الأعضاء ولكنه رقمك والإثبات أني وجدته في أكثر من موضوع وحتى مواضيعي وللعلم كنت أزور الموضوع كزائر وليس كعضو

طبعا انا منفذ كل كلامك بالحرف هنا ولا يوجد خطأ الا من عندكم دا إن كان في إحتساب عدد ظهور او نقرات لصالح كاتب الموضوع

مستني ردك يا عبدو باشا في أقرب وقت
اعلاناتك تظهر على موضوعك بنسبة 70%
يعني فيه فرصة 30% ان حسابي يطلع
ارجو انك تكون فهمت

تم الإشتراك معكم في النظام
لكن كان عندي كام سؤال
هل ستشاركوني الربح في الإعلانات المعروضة في مواضيعي فقط أم أيضاً في الإعلانات التي في منتدايا ؟؟؟؟؟؟
وهل أستطيع التحكم في شكل وضوعي ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أرجو الرد بسرعة
لا طبعا ملناش دعوة بمنتداك...
المشاركة هنا فقط
microdark
كذب كذب كذب , أعرضو كود صفحات مواضيعكم ستجدون هذا الحساب فقط و على الدوام
pub-9988211763265455
abdobasha
كذب كذب كذب , أعرضو كود صفحات مواضيعكم ستجدون هذا الحساب فقط و على الدوام
pub-9988211763265455

يا سيدي العزيز تاكد من تسجيل الخروج
ثم اذهب لمشاهدة سورس "مصدر " الصفحة
ستجد حسابك يظهر بنسبة 70%

ملحوظة هامة : نمنع ظهور الحساب لصاحب الحساب فقط لتجنب الضغطات غير الشرعية
ولكن يظهر حسابه لجميع الزوار وباقي الاعضاء
ssiam
السلام عليكم

ارجو توضيح النقط

الان كل موضوع به اعلانات حسب ما الادارة حددت نوع الاعلانات واماكن ظهورها فى المواضيع

يعنى انا كل اللى بعمله كعضو اضع رقم حسابي فى جوجل هنا فى المنتدى لكن ليس لديا امكانية اختيار مقاس الاعلان او التحكم بمكان ظهوره لكن الادارة حسب ما هى حددت او ظبطت الاعلانات لديا حسب الهاك او التعديل فى القوالب هي التي تتحكم فى ذلك

طيب الان يوجد اعلان فى موضوعي ليس من اختياري لكن حسب ضبط الادارة

ومن مصدر الصفحة لا يظهر رقم حسابي لكن فقط رقم حساب الادارة لدى جوجل

نقطة اخرى عند ضبط الادارة للاعلانات ب تضع رقم حسابها لدى جوجل فى الهاك وب تظهر الاعلانات اوتوماتيكا في المواضيع وبرقم حساب الادارة وليس رقم حساب العضو

معلش هي استفسارات ومحتاجة توضيح اكتر منكم
وائل17
شكراً اخى الحبيب على هذا الموضوع انتظر المزيد
abdobasha
السلام عليكم

ارجو توضيح النقط

الان كل موضوع به اعلانات حسب ما الادارة حددت نوع الاعلانات واماكن ظهورها فى المواضيع

يعنى انا كل اللى بعمله كعضو اضع رقم حسابي فى جوجل هنا فى المنتدى لكن ليس لديا امكانية اختيار مقاس الاعلان او التحكم بمكان ظهوره لكن الادارة حسب ما هى حددت او ظبطت الاعلانات لديا حسب الهاك او التعديل فى القوالب هي التي تتحكم فى ذلك

طيب الان يوجد اعلان فى موضوعي ليس من اختياري لكن حسب ضبط الادارة

ومن مصدر الصفحة لا يظهر رقم حسابي لكن فقط رقم حساب الادارة لدى جوجل

نقطة اخرى عند ضبط الادارة للاعلانات ب تضع رقم حسابها لدى جوجل فى الهاك وب تظهر الاعلانات اوتوماتيكا في المواضيع وبرقم حساب الادارة وليس رقم حساب العضو

معلش هي استفسارات ومحتاجة توضيح اكتر منكم
1- حسابك لا يظهر لك كما اوضحنا قم بتسجيل الخروج ثم شاهد مصدر الصفحة للتاكد من فاعلية النظام
2- احنا على مدار عام ونصف تقريبا جدربنا كافة او اغلب الاماكن والالوان وهذا يعتبر الاعلى حسب تجاربنا ولو عندك اقتراح حول المكان او الالوان نرحب به

ارجو ان اكون رديت على استفساراتك ولو فيه اي استفسار تاني قولي
microdark
آسف جداً على الردود السابقة - و لكن تبين أنه بالفعل إعلاناتي تظهر و الأرباح جيدة إنشاء الله
تحياتي لأدارة المنتدى و أكرر شديد أسفي
YEHIA_LOTFY
تم الإشترك معكم فى هذا الرنامج
messi_popstar
تم الاشتراك والتجربه
مستر مصطفى
الف شكر يا جميل

شرح وافي ومتكامل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم