نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مسابقة الازهر الشريف 2011 لاختيار المدرسين للتعيين

حسبي الله ونعم الوكيل في حسن المنشار مدير معهد العارف بسوهاج الي هو عند سيتي سكول حيث انه لا يراعي الله في عمله ويقوم بمراعاه فقط المدرسات الكبار والجدد يقوم بمسخرتهم وسحلهم في ساحة المعهد ويقوم بتعذيبهم بحصص زياده ويقوم بارغاهمهم بالجلوس الي الحصة التاسعه والكبار اعواجيز يروحوا قبل ما الاولي ما تخلص

عايزين حل حسن المنشار من الفلول ومن بلطجية الحزب الوطني
عامل المعهد تكية وعزبة وفندق يقعد فيه وقت ما يحب ويمشي فيه وقت ما يحب

عايزين حل لحسن المنشار الفل زعيم الفلول في الصعيد رمز البلحة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل لذوي القلوب الرحيمة
نداء الي المنطقة اغيثونا اننا نقتل كل يوم وتسيل دمائنا علي ساحة المعهد

ويزداد ايضا وعايزين شيخ الازهر يثبتنا لينا 6 سنوات في الحرمان زي العام لحسن ندعو عليه

اغيثونا يا قوم

المقال "مسابقة الازهر الشريف 2011 لاختيار المدرسين للتعيين" نشر بواسطة: بتاريخ:
زائراسماء مصطفي
انا حاصله علي ليسانس أداب وتربيه لغه عربيه وتربيه اسلاميه بتقدير عام جيدجدا مع مرتبة الشرف عام 2009 واريد التعيين بالازهر الشريف.
nor.omar40
انا خريجة تربية نوعية اقتصاد منزلى بتقدير جيدوعملت بالعهد الدينى الثانوى بمطوبس مدرسة بالحصة وتركت العمل لظروف خاصة واريد العودة
shahrzadsh1
ياجماعة من فضلكم انا كان عندي اعتقاد بان الصفحة دي تخص الازهر نفسها وحدث سوء فهم بان من الممكن ان تتم التعيينات عن طريق النت ووضعت الكومنت بتاعي بالرقم وتقريبا ده مسببلي مشاكل من ناس بتتصل لمجرد انها شافت الرقم وانا بعت للمسئول مرتين يمسح الكومنت لم يستجيب ياريت لو حد عنده افادة يفيدني الكومنت بتاعي
طلعت محمد حسن أبوالنجا
انا طلعت محمد خريج اداب علم نفس ومعى دبلومه تربوى ودبلمه فى التربيه الفكريه انا خريج 2002 ومتزوج واريد ان اعمل مدرس .ساعوووووووونى
طلعت محمد حسن أبوالنجا
انا طلعت محمد خريج اداب علم نفس ومعى دبلومه تربوى ودبلومه فى التربيه الفكريه انا خريج 2002 ومتزوج واريد ان اعمل مدرس .ساعوووووووونى
555555
اسمى\محمد محمود
حاصل على ليسانس اداب و تربية جامعة الازهر
قسم لغة عربية عام 2002 بتقدير جيد مرتفع
واود التعيين ولديه خبرة خمس سنوات
ولكم جزيل الشكر
العنوان\12 شارع الدسوقى احمد خليفة ارض الشركة خلف مساكن ايديال الشرابية
فيصل ابوزيد
انا حاصل على ليسانس دراسات لغة عربية بتقدير جيد مرتفع 2009
وعايز اعرف ميعاد مسابقة الازهر الشريف
صفوت محمد
انا خريج لغة عربية قسم التاريخ والحضارة 2005جامعة الازهر باسيوط اريد العمل الازهر الشريف
شيماءمحمد متولى بحيرى
ارجو سيادتكم قبول دعوتى الى المسابق علمن انى حاصلة على بكالوريوس فى العلوم والتربية شعبة رياضيات تقدير جيد جدا عام 2008متزوجة ارجو قبول دعوتى فى الازهر الشريف

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مسابقة الازهر الجديدة 2013 - وظائف الازهر الشريف ديسمبر 2013 - اعلان مسابقة الازهر
التفاصيل الكاملة عن مسابقة الازهر الشريف واللتى بدأت 17 ابريل 2012
مسابقة الازهر الشريف 2011 - تعيين مدرسين
مسابقة الازهر للتعيين
مسابقة الازهر الشريف 2010