نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يلا كلم الان كابتن مدحت شلبى اون لاين على الفيس بوك

السلام عليكم انا محمد غريب من قرية المجد النموذجية انا بمسى عليك ياكابتن شلبى وهل الدورى الناشئين هيرجع ولا ............

المقال "يلا كلم الان كابتن مدحت شلبى اون لاين على الفيس بوك" نشر بواسطة: بتاريخ:
احمد كفر مشله
طب يا ريت كل الاعلامين زي شلابينهو تبقي مصر بخير و بقول للجماعه اللي بيهاجموه ايه الدليل انه مش كويس
على عبد الحميد محمد
يا كابتن شلبى يا عسل يا جميل احسن معلق فى مصر واللة عامل اية باللة عليك طمنى يا الزملك وعلى معلم حسن شحاتة معلش يا شبلى يا احسن معلق فى مصر انت يا كابتن هتعلق على الماتش الجى بتع الزملك يارب تعلق يا احسن معلق فى مصر على عبد الحميد محمد من الجيزة
omr_shawa73
كابتن مدحت انا اسمى عمر شقاوة على الفيس بوك ايه رايك فى كلام الكابتن عدلى القعى فى كلام انى مع توقيع شيكابلا هل انت مع الكابنت عدلى القعى انى شيكابالا ياجى الاهلى انا مش مع الكابتن عدلى القيعى شكيابلا من حق يعقد على بدلاء الزمالك
محمد عيد صالح بنىسويف
ازيك يا كابتن انا كان نفسى اطلع لاعب كوه انا عندى 15سنه بس المشكله ان نوادى بنى سويف محدش بيقبل فيها وان كنت بتمنى صباحى ينجح فى الانتخابات وانشاء الله مص تكسب 2/0
يسرى بهجت حمادة
ازيك يا كابتن مدحت اخبارك اية واللة ليك وحشة انا بحب البرنامج بتاعك وبحب اتفرج عليك ومعجب بى موضيعك اوى يا كابتن كفر الدوار بحيرة
ياسر الانصارى اسوان دراو
يا شلبوكة ياريت الاهتمام بما هو افضل لمصر فى تلك الفتر ة العصيبة
mahmoud alemam
انا محمود من الاسماعلية انا بحبك موووووووت عاوز اعرف اخر اخبار الاهلي واخر اخبار صفقة اسوو كونان واية اخبار الزمالك معاك محمود من الاسماعلية
عبد الرحمن سليمان
سوف أخرج ...عن أمر هذه السماء
وسوف ..أكتب ..مايستطيع البكاء
سوف ...أكتب ..ليس يهم بماذا
بحبر الكتابة ....أو بالدماء....... أنا من المنصورة ونفسى تشرفنا يا أحلى اعلامى فى مصر
ابراهيم ابويد من الكردي
مساء الفل عليك يااحلي شلبوكافي الدنيا
الطبش
يا شلبوكيس نفسى تجيبوا ماتشات زمان ومنظر الجماهير والامن عامل ازاى
ميدو الطوخى
انا بحبك يا كابتن مدحت شلبى هو حسام غالى هيمش من الاهلى والا لا
هدير العادر
انا بحبك جدا يا كابتن مدحت ربنا يخليك لمصر وما تزعلش من لبيشتمو فيك لانهم مش عارفين قيمتك يا غالى وان نفسى اشوفك وعاوزة اقولهم كلمة اتقو اللة لانكم عارفين اوى الكابتن مدحت هو مين وبيحب مصر اد اية وبيصلح فى البلد مش زيكم قاعدين على النت بيشتمو فى الناس انا هدير معجبة بيك جدا
محمد قمبر
الزمالك مصطفى فتحى هيكمل من بلقاس
اسلام ابو الدهب
ياشلبوكه عايزين نعرف اخبار صالح جمعة وهل هوماشى ولى ايه ياكبتن

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أحدث صور أساحبي وتعليقات على فيسبوك أحدث بوستات الفيس بوك
لأول مرة زوجة الاعلامى مدحت شلبى تثير سخرية جماهير الفيس بوك
فيديو تعليق مدحت شلبي على " قفا " السيد البدوي يثير موجة عامره من الضحك على الفيس بوك
وفاة الفنان محمد نوح والد زوجة كابتن مدحت شلبى الان بعد الفجر التفاصيل بالداخل