نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى طلبة كلية علوم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محتاج الرد بسرعة رهيبة اية الفرق بين كلية (العلوم) وكلية (علوم/رياضة)

انا جايب في تانية ثانوي 90% وعايز ادخل كلية علوم اسكندرية انا دلوقتي في 3 ثانوي مطلوب مني كم في المية عشان ادخل كلية علوم اسكندرية ياريت حد يفيدني بجد انا قلقان اوي

المقال "محتاج الرد بسرعة رهيبة اية الفرق بين كلية (العلوم) وكلية (علوم/رياضة)" نشر بواسطة: بتاريخ:
ضروررررررررررري
انا جايب 90% في 2 ثاانوي وعايز ادخل علوم اسكندرية قلولي مطلوب مني كم في ثالثة ثانوي
عشاااااااااااان ادخلهااااااااااا بالله عليكم حد يقولي
دعاء الشال
انا جبت 93.3 ايهما افضلي حاسبات ومعلومات ولا علوم رياضة
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو تقصد علوم قسم حاسبات يبقى الحاسبات والمعلومات احسن لان لها اولوية فى الشغل وبيدرسوا التخصص دة اكتر
جدو الاسكندراني
ما هي المواد التي يتم اختيارها بجانب المواد الاساسية قسم العلوم الطبيعية سنة اولي كلية العلوم جامعة الاسكندرية
مصطفى الحسينى الكاشف 23
انا في علوم رياضة الزقازيق عايزة اعرف ايه اقسام الكلية ومستقبلها بالنسبة للشغل
ALmajic
عاوز رد سريع مشان الحق احول

انا جاني علوم رياضيات جامعة الزقازيق عاوز اعرف اقسامها ولو فيها قسم حاسب الو لا وشو فايدته ارجو الرد سريييييييييييييع ..
فارس الشرقاوى
انا عايز اقدم كلية علوم رياضة الزقازيق بس عايز اعرف مكانها فين جو الحرم الجامعي ولالالالالا واية المطلوب لتحويل ليها وهل لازم بيان تحويل من الكلية اللي مكتب التنسيف اختارها مع العلم اني لسه مش قدمي اي ورق فيها .....؟؟؟؟؟ يااااااااااااااريت حد يفدني لو سامحتو ....؟؟؟؟؟ كام المصاريف ؟؟؟؟ وايع الورق المطلوب ؟؟؟؟؟ ياريت اي حد يفدني ؟؟؟؟؟؟؟ بليززز
mmmkkk1985
انا عايز اقدم كلية علوم رياضة الزقازيق بس عايز اعرف مكانها فين جو الحرم الجامعي ولالالالالا واية المطلوب لتحويل ليها وهل لازم بيان تحويل من الكلية اللي مكتب التنسيف اختارها مع العلم اني لسه مش قدمي اي ورق فيها .....؟؟؟؟؟ يااااااااااااااريت حد يفدني لو سامحتو ....؟؟؟؟؟ كام المصاريف ؟؟؟؟ وايع الورق المطلوب ؟؟؟؟؟ ياريت اي حد يفدني ؟؟؟؟؟؟؟ بليززز
mmkk1985
انا عايز اقدم كلية علوم رياضة الزقازيق بس عايز اعرف مكانها فين جو الحرم الجامعي ولالالالالا ولو لالالا طيب مكانها فين بالظبط ؟؟؟؟؟؟ واية المطلوب لتحويل ليها وهل لازم بيان تحويل من الكلية اللي مكتب التنسيف اختارها مع العلم اني لسه مش قدمي اي ورق فيها .....؟؟؟؟؟ يااااااااااااااريت حد يفدني لو سامحتو ....؟؟؟؟؟ كام المصاريف ؟؟؟؟ وايع الورق المطلوب ؟؟؟؟؟ ياريت اي حد يفدني ؟؟؟؟؟؟؟ بليززز
محمد السيحه
ياجماعه بعد اذنكم هو سؤال رخم شويه هو ممكن ادخل علوم حاسب من بيولوجي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منة الله ناجي أحمد
انا جالي علوم رياضه إسماعيلية.وعيزه اعرف في اقسام ولا ايه ولو مختش السنه التربوي تشتعل ايه منها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جدول محاضرات كلية علوم جامعة اسيوط 2011/2012 جميع الفرق
نتائج امتحانات كلية علوم كافة الفرق
نتيجة كلية علوم جامعة عين شمس 2011 الترم الثانى جميع الفرق
نتيجة كلية العلوم علوم الارض جديد 2010 جامعة حلوان