نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شكوى للادارة من القائميين على قسم اخبار مصر

اتمنى من الادارة متابعة قسم أخبار مصر لما يحدث فية من قبل المشرفيين من تجاوزات

نزلت موضوعين من اسبوع تقريبا من كتابتى الشخصية ومن متابعتى للاخبار وقريت القوانيين كويس قبل ما احط اى خبر

اول قانون
1- ممنوع النسخ تماما كليا او جزئيا او حتى عنوان الموضوع او مجرد سطر واحد ممنوع مممنوع ممنوع وصاحب المواضيع المنسوخة سيتم ايقافه لمدة اسبوع
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طيب السؤال على بال كل الاعضاء اجيب الخبر منين؟
الاجابة : افضل مصدر هو برامج التلفزيون والاخبار من الجزيرة او برامج التوك شو مثل العاشرة مساءا او مصر انهاردا او قناة نايل نيوز او الجرائد اليومية او الاسبوعية او الراديو مثلا المهم اي مصدر غير موجود على الانترنت وتقوم بكتابتها بيدك

دة اللى حصل فى موضوع من الموضوعات اللى حذفوهالى كتبتها بايدى بعد ما اتاكدت من اكتر من مصدر وقبل ما تنزل على المواقع وقالوا منسوخ ؟؟؟!!!
قلت يمكن المواضيع اللى بتنزل كتير وعلى ما وصلوا لموضوعى كان ملا المواقع
نزلت موضوع تانى بنفس الطريقة وكان مصيرة نفس المصير

لكن اللى ميصحش بقى من المشرفيين
دة موضوع اكتر من ساعتيين بتاكد من اللى فيه من القنوات والجرايد
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=268874
بخلاف انه كان حصرى قبل ما ينزل عالمواقع ونزلبعد ما نزل على كل المواقع بساعة !!!

بعدها بساعات الاقى المشرف العام
eemara

نازل بنفس الخبر
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=269046

دة القانون التانى
- يمنع تكرار اي موضوع قد تم الكتابة عنه، كما يمنع اعادة صياغة محتوى اي موضوع في موضوع جديد ، اذا كان لديك معلومات تحب تضيفها حول خبر قم باضافتها في رد لكتوين مصدر جيد واحد للاخبار

واعتقد ان المشرف ملتزم بالقوانيين زينا زية
ومش صعب انه يبحث فى القسم عن الخبر قبل ما ينزل او بمعنى اصح ازاى نزل وفية موضوع تانى زية ؟؟؟

موضوع اخر من المشرف العام hamedahmed

http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=268929

الموضوع دة انا نزلتة بمجرد الخبر ما حصل شوفوا ردى عالمشرف وردة عليا

موضوع تانى نزلتة انبارح من ميدان التحرير فيديو صديق ليا صورة وبعتهولى فى وقتها رفعتة ونزلتة بقالة ساعاااااات ومنزلش

اتمنى من الادارة لو مفيش مشرفيين كفايا يراقبوا القسم السماح للاعضاء بتنزيل المواضيع وبعدين التحقق منها او جعل مشرفيين اكثر للاشراف عالقسم
لان الخبر بينزل حصرى عندنا بنكون اخر موقع ينزلة !!!

اتمنى رد من الادارة عالكلام دة
ومعنى انى نزلت الموضوع انى عايز الموقع يتطور مش انى عايز اجرح فى حد بس فعلا حاجة تضايق

المقال "شكوى للادارة من القائميين على قسم اخبار مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
.CONAN.
الى رد عليا بدون ذكر اسماء متشكر جدا نص رسالتى

عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
شكرا لردك بس انا مكنش كلامى عشان موضوع واحد مش مشكلة الموضوع دة
انا نزلت مواضيع غير دة ومتقبلتش وبعدها نزلت باسم احد افراد الاشراف
الظلم واضح فى قسم اخبار مصر وانا عملت الموضوع وقريت ردود الناس فى اكتر من مكان فعلا حاسين بالظلم دة
محدش يقدر ينكر ان المشرفيين مزودينها فى القسم دة بالذات فى الظلم عالاعضاء بس حسبى الله ونعم الوكيل فى اللى بيضيع مجهود اى حد منهم
.CONAN.
الكلام اللى وصلنى ان صاحب الموقع رجل عادل وهيتصرف فى الموضوع دة

بس اتمنى رد منه على كلامى
hamedahmed
بالفعل التكرار ممنوع ولكن عندما تناقش الموضوع من زاوية اخرى والمحتوى يكون حصرى والعنوان مختلف فهذا لايعودوا كونه تكرار على الاطلاق
وفى حالة حدوث تكرار وهو قلما يحدث فيكون عن سهو وليس عن قصد
والله الموفق
nonosh
اولا السلام عليكم
ثانيا يا اخى الاخطاء وارده في كل مكان
وانا ااؤكد واتضامن معاك في انه بيحصل تجاوزات غير مقبوله من بعض المشرفين
بحاول بقدر الامكان امنعها اثناء وجودى وكتير من الاخوه بيراعوا مصلحه العضو قبل مصلحتهم
بس للاسف مش هنقدر نمنع كل خطأ يحدث وكل تجاوز من كل مشرف

اتمنى ان عبدو يتخذ موقف حاسم المره دى لانه فعلا الموضوع بدا يزيد عن حده
.CONAN.
كلامكوا متضامن معاه
hamedahmed
شكرا لردك
بس فيه ناس كتير اشتكت من الموضوع وكان لازم يكون فيه حد يتكلم على الاققل تنبية للمشرفيين

وفى نفس الوقت ادعوا المشرفيين للتاكد اكتر لانى زى ما قلت كتبت موضوعيين من تجميعى الشخصى يعنى حتى مش نقل واتمسحوا بسبب انهم منقوليين !!! لازم نتاكد ونراعى شوية مجهود الاعضاء

والمشرفيين مينزلوش مواضيع ايضا غير بعد التاكد

nonosh
شكرا لردك

فعلا الاخطاء واردة فى كل مكان بس منسيبهاش تزيد وبعد ما نزلت الموضوع اكتشفت ان المشرفيين كانوا اتوقفوا تقريبا قبل كدة ( ودى نقطة تؤخذ عليهم ) انهم رجعوا لخطأهم
وفعلا نتمنى من عبدوا ياخد موقف وياريت حد ينبهه بالموضوع
مستنى ردة
lolita
بصراحة هناك العديد من التجاوزات بتحصل في المنتدي خاصة اعادة نفس الخبر لكن بطريقة أكثر جاذبية و يوضع خبر عاجل في حين صاحب الخبر الاصلي يصبح متفرج
و هذا ياعبدو مش في مصلحة المنتدي خالص
ياريت تدخل لأن الامور زادت عن حدّها
lolita
اشاركك الراي يا .conan
.CONAN.
هو ليه عبدوا مش بيرد علينا باى كلام ؟؟؟؟؟؟؟؟
بوبووى
عبدو مش فاضى لأعضاءه
gehad sayed
الحل الوحيد ان اخبار مصر يفتح لكل الاعضاء بدون الموافقه على الموضوع وانا بعت قبل كده لعبدو باشا ولم يتم الرد عليا لانه فعلا اخبار مصر بقى منتدى المشرفين قليل اوووى لما تلاقى موضوع لعضو عادى وكمان بيتوافق عليه فعد فترة لما يكون الخبر انتشر فى كل المنتديات مع انه بيكون خبر حصرى

غير ان فعلا فى موضوعات بتحذف وفيه موضوعات بيتكتب زيها قبل الموافقه عليها

انا عن نفسى بطلت الكتابه فى منتدى اخبار مصر وريحت نفسى

ياريت عبدو باشا يفتح القسم زى ماكان قبل الاشتراك مع موقع اخبارك
emad kamel
اولا احب أن اشكرك على طرحك للموضوع وكتير منا مضايق مما يفعله المشرفين فى هذا القسم
وانا من ضمنهم وبعت رسالة لعبدو عن هذة التجاوزات

يا باشا دا ثانى موضوع تتجاهل أن تضعه فى العاجل رغم أنى اول من تكلم عنه فى المنتدى
الموضوع الأول

زلزال اليابان
الموضوع الثانى
أول امرأة تترشح لمنصب الرئاسة فى مصر
وتم قبول موضوع أخر للمشرف القسم رغم أن موضوعى بها معلومات قيمة وتم وضعة فى طلبات العاجل قبل المشرف
أرجو معرفة السبب
؟؟؟؟
akhamis17
السلام عليكم
احترامى لكل اعضاء المنتدى والى كل من شارك بهذا الموضوع
قسم اخبار مصر بعد الميزة الجديدة الى ضفها عبدو وهو عليه اقبال كتير
والمشاكل كترت ,ومن حق اى عضو لو شايف نفسه ان اتظلم بسبب مشرف
يشتكى لعبدو باشا http://100fm6.com/vb/member.php?u=1
قسم اخبار مصر عليه حوالى 8 مراقبين ومع ذلك مشاكله كتيير
من حقك تطلب من المراقب انه يراجع موضوعك ويوافق عليه لو مش مخالف
ومتوافق مع قوانين منتدى اخبار مصر , ولو تجاهلك اشتكى لعبدو باشا وبالنسبة
لو فى مشرف جيه عليك ومسح موضوعك وحط موضوعه والحاجات الكتيرر الى بتحصل
متروحش لعبدو باشا روح للمراقب .
وانا بحيى المشرف zapata على مجهوده وبنصح الاعضاء بالتعامل معاه
.CONAN.
والله انا من ساعة المشكلة دى وانا مش بدخل المنتدى
لعدم تقدير عبدة باشا لينا أو حتى الرد علينا
انا كنت مجهز مواضيع حصرى للمنتدى كتير وشروحات صور ودة اكتر شئ أحزنى إنى ملاقيش تقدير وبشكر المشرف اللى رد عليا جدا بس كنت اتمنى عبدو باشا يرد تقديرا حتى للناس
akhamis17
والله انا من ساعة المشكلة دى وانا مش بدخل المنتدى
لعدم تقدير عبدة باشا لينا أو حتى الرد علينا
انا كنت مجهز مواضيع حصرى للمنتدى كتير وشروحات صور ودة اكتر شئ أحزنى إنى ملاقيش تقدير وبشكر المشرف اللى رد عليا جدا بس كنت اتمنى عبدو باشا يرد تقديرا حتى للناس
حضرتك لازم تعذر عبدو باشا لان عليه كتيير وهو مش بيشوف كل المواضيع
وبعدين مشرفيين المنتدى كتير تقدر تطلب الى انته عايزه من اى مشرف
ولو انا موجود فى المنتدى قولى طلبك وانشاء الله هقدر اساعدك
.CONAN.
انا طلبى زى ما كتبت فى الموضوع فوق العدل فى القسم دة ومراقبة القسم لان فيه ناس كتير اتضررت من الموضوع وعبدو باشا رد على مواضيع وضعت بعد الموضوع دة الاهم يراقب قسم المقترحات عشان يحسس الناس بالاهتمام فعلا ومتشكر لردك واتمنى بس متابعة القسم عشان محدش يحس بظلم
.CONAN.
اولا احب أن اشكرك على طرحك للموضوع وكتير منا مضايق مما يفعله المشرفين فى هذا القسم
وانا من ضمنهم وبعت رسالة لعبدو عن هذة التجاوزات

يا باشا دا ثانى موضوع تتجاهل أن تضعه فى العاجل رغم أنى اول من تكلم عنه فى المنتدى
الموضوع الأول

زلزال اليابان
الموضوع الثانى
أول امرأة تترشح لمنصب الرئاسة فى مصر
وتم قبول موضوع أخر للمشرف القسم رغم أن موضوعى بها معلومات قيمة وتم وضعة فى طلبات العاجل قبل المشرف
أرجو معرفة السبب
؟؟؟؟
فعلا الموضوع دة بيحصل كتير جدا أنا راى المواضيع تنزل مباشرة بدون مراجعة وتتم المراجعة بعد نزولها وهيكون فوائد دة
أولا المشرفيين هيهتموا بدورهم الإشرافى أكتر مش ينزلوا أخبار سواء حد نزلها أو لا ويشوفوا بعدين
ثانيا الخبر اللى بينزل حصرى هينزل فعلا حصرى مش بعد ما يكون نزل على كل المواقع

واتمنى نشوف دة قريب
Dr! Ahmed
اولا السلام عليكم
ثانيا يا اخى الاخطاء وارده في كل مكان
وانا ااؤكد واتضامن معاك في انه بيحصل تجاوزات غير مقبوله من بعض المشرفين
بحاول بقدر الامكان امنعها اثناء وجودى وكتير من الاخوه بيراعوا مصلحه العضو قبل مصلحتهم
بس للاسف مش هنقدر نمنع كل خطأ يحدث وكل تجاوز من كل مشرف

اتمنى ان عبدو يتخذ موقف حاسم المره دى لانه فعلا الموضوع بدا يزيد عن حده
اشاركك رايك

انا اصلا من ساعات ما عبدو قفل المنتدى وخلى المنتدى بموافقة وانا مش بشتغل فيه لان بقا المشرف العادى يمسح مواضيع المشرفين العوام ,, وخلى المشرف العام ميبقاش ليه اى سلطة فى القسم ,, وانا بطلت اكتب فيه خالص ,, لانى لقيت ان الناس اللى فيه مشرف هاوى مش فاهم يعنى ايه سبام ويعنى اية دة خبر حصرى لو كتب 4 سطور بدل من خمسة ممكن الموضوع يمشى لانوا حصرى وكدا ,, لا بيمسحوا على طول ,,, لقيت انها هتبقى فيه مشاكل كتير مبقتش اوافق على موضوع ولاه اكتب فيه ..
Dr! Ahmed
وعلى فكرة ياعبدو انا لقيت حل للاسبام ومنعتوا نهائى نهائى من المنتدى بتاعى بعد ماكان فى اليوم 20 و 40 موضوع سبام ,, بس ياريت تفتح الميل وانا هكلمك لان النت اللى عندى حاليا مش مساعدنى اتصفح المنتدى لانوا 64 كيلو بايت .
.CONAN.
اشاركك رايك

انا اصلا من ساعات ما عبدو قفل المنتدى وخلى المنتدى بموافقة وانا مش بشتغل فيه لان بقا المشرف العادى يمسح مواضيع المشرفين العوام ,, وخلى المشرف العام ميبقاش ليه اى سلطة فى القسم ,, وانا بطلت اكتب فيه خالص ,, لانى لقيت ان الناس اللى فيه مشرف هاوى مش فاهم يعنى ايه سبام ويعنى اية دة خبر حصرى لو كتب 4 سطور بدل من خمسة ممكن الموضوع يمشى لانوا حصرى وكدا ,, لا بيمسحوا على طول ,,, لقيت انها هتبقى فيه مشاكل كتير مبقتش اوافق على موضوع ولاه اكتب فيه ..
كمان !!! ليهم حق فى اللى بيحصل معانا بقى

وعلى فكرة ياعبدو انا لقيت حل للاسبام ومنعتوا نهائى نهائى من المنتدى بتاعى بعد ماكان فى اليوم 20 و 40 موضوع سبام ,, بس ياريت تفتح الميل وانا هكلمك لان النت اللى عندى حاليا مش مساعدنى اتصفح المنتدى لانوا 64 كيلو بايت .
حتى الإدارة مش عارفة تتواصل ؟؟؟
كويس الإنطباع دة عن المنتدى
Dr! Ahmed
حتى الإدارة مش عارفة تتواصل ؟؟؟
كويس الإنطباع دة عن المنتدى

هنخبط فى الحلل ولاه اية ؟؟

شكوتك باحترام تبقى احلى ,, ولا انا غلطان انى رديت فى موضوعك
gehad sayed
ان شاء الله سوف اسوف اقوم بكل ما بوسعى لمتابعه اخبار مصر اول باول

ومن لديه اى موضوع فى اخبار مصر يراسلنى وان شاء الله سوف اوافق عليه اذا كان متوافق مع قوانين المنتدى وارسال رساله لصاحب الموضوع المحذوف لاخبارة بسبب حذف الموضوع
.CONAN.
هنخبط فى الحلل ولاه اية ؟؟

شكوتك باحترام تبقى احلى ,, ولا انا غلطان انى رديت فى موضوعك
هخبط لية بس معلش من يوم الموضوع دة وانا مش بدخل المنتدى فمشفتش الكلام
بالنسبة للشكوى محصلش أى غلط ومقصدش أى تجريح
mazula
صح كلامك وكل دة حصل معى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: