نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حد بيكسب دولار هنا

السلام عليكم و رحمه الله

يا شباب انا عندى استفسار بسيط

حد بيكسب دولار من منتدى نجوم مصريه

ولو فيه ياريت يقولنا ازاى لو سمحتوا

المقال "حد بيكسب دولار هنا" نشر بواسطة: بتاريخ:
usama mohamed khamis
و الله يا صاحبى انا كنت باكسب قبل ما حسابى اتقفل امبارح .. من 50 سنت - 90 سنت فى اليوم ..
اقولك طريقة .. دلوقتى الناس مركزة فى اخبار العالمية و الحوداث بتاعت كل يوم .. فى اليابان و فى البرازيل .. اكتب فى الموضوع ده .. و اعمل موضوع اصلى مش منسوخ .. و شوف الناس عايزه ايه و اكتب فيه و بكرر مش منسوخ .. متغلطش الغلطة اللى كلنا بنقع فيها .. و ربنا هيوفقك بأذنه ان شاء الله .. سلام يا نجم ..
محمود مجدى2010
و الله يا صاحبى انا كنت باكسب قبل ما حسابى اتقفل امبارح .. من 50 سنت - 90 سنت فى اليوم ..
اقولك طريقة .. دلوقتى الناس مركزة فى اخبار العالمية و الحوداث بتاعت كل يوم .. فى اليابان و فى البرازيل .. اكتب فى الموضوع ده .. و اعمل موضوع اصلى مش منسوخ .. و شوف الناس عايزه ايه و اكتب فيه و بكرر مش منسوخ .. متغلطش الغلطة اللى كلنا بنقع فيها .. و ربنا هيوفقك بأذنه ان شاء الله .. سلام يا نجم ..
السلام عليكم يا اسامة
انت حسابك اتقفل امبارح ولا ايه
وايه سبب اغلاق الحساب
والحساب كان فيه اد ايه ؟؟
محمود مجدى2010
بس على العموم انا مش بكسب ولا سنت من هنا
usama mohamed khamis
لالالا المنتدى ملهوش دعوة بقفل حسابى ... انا اللى عملت حاجة غلطت ... المهم حسابى كان فيه 7 دولار بعد خمس ايام شغل بس بعد مجهودى اقل و بقيت بجيب حوالى 90 سنت فى اليوم ...
abdobasha
فيه عضو عمل 70 دولار فيوم من موضوع متش
فيه عضوة عملت 54 دولار فيوم من موضوع نتيجة اعدادية او ابتدائية مش فاكر
فيه عضو عمل 44 دولار فيوم من موضوع خبر من اخبار مصر

في ناس كتير كاتبة فموضوع متوسط ارباحك في نجوم مصرية والمتوسط تقريبا 2 دولار يوميا :
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=25931
subzero000
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههه
أسامة1
المنتدي أكثر من رائع و أرشفته السريعة و الممتازة في محركات البحث أكثر من رائعة

و بذلك يجلب الكثير من العناكب و الزوار

و أنا شخصيا كسبت في يوم واحد من موضوع واحد 10 دولار و هو أعلي مبلغ أصل له من منتدي نجوم مصرية لكنه كان جيد
abdobasha
بتضحك ليه يا اخ سب زيرو
والله اللي انا كاتبه مش هزار
وحصل فعلا !
subzero000
بتضحك ليه يا اخ سب زيرو
والله اللي انا كاتبه مش هزار
وحصل فعلا !
مش بضحك على كده انا بضحك على نفسى علشان مش بعرف اجيب 30 سنت على بعض

وانا اسف والله لو فهمتنى غلط مش قصدى أكدبك
zapata

في ناس كتير كاتبة فموضوع متوسط ارباحك في نجوم مصرية والمتوسط تقريبا 2 دولار يوميا :
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=25931

هذا الكلام صحيح وعن تجربتي بالمنتدى ، استطيع التأكيد للجميع انه لا يوجد منتدى او موقع عربي آخر تستطيع الكسب منه مثل منتدى نجوم مصرية ، هذا الكلام ليس دعاية او اشهار للمنتدى ، اقسم بالله انها الحقيقة
louaimoh

هذا الكلام صحيح وعن تجربتي بالمنتدى ، استطيع التأكيد للجميع انه لا يوجد منتدى او موقع عربي آخر تستطيع الكسب منه مثل منتدى نجوم مصرية ، هذا الكلام ليس دعاية او اشهار للمنتدى ، اقسم بالله انها الحقيقة
فعلا الكلام ده صحيح وأنا عمري ما كسبت من موقع غير نجوم مصرية وكان أكبر رببح ليا خمسة دولار وخمسين سنت وكلهم من نجوم مصرية
Shankabooty
باختصار اكتب الموضوع المناسب فى الوقت المناسب فى المكان المناسب او اسبق الحدث يعنى حط موضوع نتيجة الأستفتاء قبل ما تظهر

الله كريم ..

منتدى مشاركه ارباح شنكبوتى http://www.shankabooty.com/vb/ ربحك من اول موضوع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لهذا سموة الترشى ارياضى التونسى وادى الاهلى اللى بيكسب بالحكام
عايزين اعرف منتدي نجوم اف ام بيكسب كام في اليوم
عملات السلع الدولار الأمريكي/دولار كندي، دولار أمريكي/دولار أسترالي، دولار أمريكي/دول