نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)

كيف اعمل تطبيق ؟

بدي ابرمج تطبيق وش اسوي

المقال "اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
الرجاء الرد في اسرع وقت ممكن
samira essam
لو سمحت انا عاوزه اعرف ازاي اضيف قران مثلا عندي علي الصفحه وده لينك القران ياريت تقولي الخطوات وجزاك الله خير
محمود مجدى2010
اى حد عنده اى استفسار انا موجووووووووود
subzero000
السلام عليكم

شكرا على الموضوع الجامد ده وعندى أستفسارين

1- طريقة أضافة عدد كبير من الأصدقاء بدون عمل حظر لحسابى
2- طريقة عمل أبلكيشن
حسام حماده
انا عندى جرب اتسرق منى ومش عارف اعمل ايه
medo3409
انا دلوقتى عندى صفحة وعايز لما انشر حاجة عليها تظهر على الصفحة الرئيسية ؟؟؟؟فى انتظار الرد♥♥♥♥
heemhamoo
ازاى أحط لعبه على الفيس بوك زى connect 4 وأخلى الناس عشان تلعب تعمل like ل pages ?!!!!
هااااااااخخح
ازاي اعمل كود زي اللي على الفيس بوك؟؟؟؟
زي ده مثلا

إعرف شخصيتك من عدد حروف اسمك
.
.
.
.
... .
انسخ الرقم تحت الحرف وضعه في مربع التعليقات
احذف إشارة "+"
على enter

3 حــروف
@+[137235979724139:0]
4 حــروف
@+[262688267126546:0]
5 حــروف
@+[313191092048847:0]
6 حــروف
@+[329402573744546:0]
7 حــروف
@+[212728205479196:0]
8 حــروف
@+[165654716869963:0]

انسخ الكود وضعه فى تعليق
ثم احذف علامة (+)
ثم enter
midokeeper
أخى الكريم أنا عندى مشكلة كبيرة
بعد تعب فترة طويلة لتكوين أكتر من 1000 صديق و لايك - دلوقتى صفحتى لا تقبل نشر أى موضوع و بيظهرلى هذة الرسالة -
Sorry, this post contains a blocked URL
The content you're trying to share includes a link that's been blocked for being spammy or unsafe:

فأنا مش عارف هل هذا الحزر دائم أم مؤقت؟ و لو فية طريقة لحل هذة المشكلة برجاء المساعده
soma22006
السلام عليكم
بدي اسأل كيف ممكن الغي دخولي من الموبايل لاني انا دايما عامل اوف لاين من الاب تب
بس انا معي سوني اريكسون ارك وبدخل منه على النت ودايما بيظهرني اني شابك من الموبايل حتى لو كنت فاصل النت عنه ....... ارجو المساعدة
ay_man
السلام عليكم

كانت عاوز اعرف ايه الفرق بين الصفحة والتطبيق وهل ينفع اربط التطبيق بالصفحة ولا لا

شكرا
bodi
لو سمحت انا عايز اعرف في الالعاب علي الفيس بوك مثلا انا في المزرعه السعيده مستوي 20 عايز ارجع مستوي واحد او ابدأ جيم جديد في اللعبه علي نفس الاكونت ازاي ؟؟؟؟
YOYA HASSAN
انا معلش عندي بيدج على الفيس وعايزة ازيد من عدد الفانز فيه اعمل ايه
mina_maikl
يريت حد يشرح لي ازاى اعمل فى صفحتى كدة وبعت لجميع المشتركين حاجة زى دى
درة البحر
هل ممكن استعيد حسابي في لعبه علي الفيس بعد ما الغيته بالخطأ
درة البحر
انا عملت ريموف اووول اكشن للعبه علي الفيس بوك بالخطأ هل من الممكن استعيدها تاني

بكل انجازتها
anhd
أنا كل ما اعمل سيرش علي face book من جوجل او فاير فوكس تظهرلي المسج دي والنت شغال عندي كويسOops! Google Chrome could not find www.facebook.com
Try reloading: www.facebook.com
Additional suggestions:
Access a cached copy of www.facebook.com
Search on Google:
محمد ؟؟؟؟؟؟
اولا الامر لله وحده السلام عليكم انا كنت بعمل فيس بك جديد لا بن خالتى على الياهو بتاعى وبعدين الفيس بك الجديد اشتغل بفتح انا الفيس بك بتاعى لقيتى فتح نفس الفيس بك الجديد بس كان كلمت المرور زى كلمه المرور بتاعتى بالله عليك عايز حل بئاى طريق وشكرا
mido mohamed
انا ممكن اسال حضرتك كنت عايز اعمل بوست اللى بيبقى فيه اكواد الكونة من الارقام واما تعلق تظهر الجملة اللى انت حاططها فى الكود ده ازاى؟؟؟؟؟؟؟
banota masrya
لوسمحت عايزه اعرف ازاي انزل بوستات علي الجروبات ال انا مشتركه فيها
هزار البحر
كيف اخفي اصدقائي في الصفحة الشخصية عن اصدقائي باستخدام الهاتف المحمول
زائر محمد بلتاجي
المزرعة السعبدة إشتغلت عندي لفترة وبعدين فجأةماعدتش بتيجي وكذلك مدينة الأهرامات
فما الحل؟؟
زائر 2
انا عايز اعرف الادسنس بتاعى شغال وكل شهر مفيش صدور للدفع مع انى بكمل 100 دولار كل شهر
Mariam Halim
لو سمحت انا الفيس عندي معلق مش عارفه افتح صور ولا اعمل كومنتات ولما بزرو صفحتي مش بلقيها كامله وهو بقى كده فجاه مش عارفه اعمل ايه .ممكن حضرتك تساعدني؟
وائل عمايري
مرحباً أخي الكريم
لقد قمت بإنشاء صفحة لمدرستي الثانوية على الفيس بوك ووصل عدد معجبيها إلى 685 ولكن عند تعديل التعليم وكتابة اسم الصفحة(المدرسة) في حقل المدرسة الثانوية لا أجد الصفحة التي قمت بإنشائها من بين الصفحات التي تظهر عند كتابة اسم المدرسة مع العلم أن الصفحة التي قمت بإنشائها تمتلك عدد أكبر من المعجبين من باقي الصفحات الظاهرة
اكثم يحيى سالم
السلام عليكم انا اسمى اكثم والديانة مسلم انا عندى امال فى كونكر ووقعت الفانا +3 ازاى اجيب فانا سوبر
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا البيج بتاعتي مش عارفه انشر عليها اي بوست وولا عارفه اعمل اي لايك ولا شير ....مش عارفه اعمل ايه ارجو الرد
%u0632%u0627%u0626%u0631
ينفع امسح صفحه انا عملتها علي الفيس ولو ينفع امسحها ازاي
rokaanour
السلام عليكم وكل سنة وانتم طيبين انا بقى لما بجى اعمل لايك على اى صفحة فى الفيس بيطلعلى رسالة بتقول محاولتك في أن تصبح معجب لم تفلح. الرجاء إعادة المحاولة لاحقا.دة اية وياريت حد يفيدنى ويقولى اية الحل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك
أحب اسأل سؤال وياريت الرد
اسأل أى سؤال عن ادسنس وانا تحت أمرك// خبرتى المتواضعة//