نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكتة اليوم : الزمالك سينسحب من الدورى لو لم تعاد مباراة المقاصة

و الله شئ مضحك و مؤسف على عقليات متحجرة و من مسؤولى تانى أهم نادى فى مصر و أفريقية بعد نادى القرن طبعا للأسف إدارة نادى الزمالك كالعجين فى يد التوأم تخيلوا مثلا إن لا يوجد شخص يفكر لمصلحة نادية أو ينجز أى شئ لاكن إدارة الأهلى و العقليات المحترمة تجتهد و تبتكر و بهوات الزمالك على الجاهز ألأهلى يطلق أول جريدة رياضية إزاى لازم نقلدة أول قناة فضائية قلد يا واد محلات ستورز إزاى قلدهم يا عم المهم أخر تقليعات مسؤولى نادى الزمالك الهًمام إنهم أرسلوا إحتجاج إلى إتحاد الكرة و يطالب بإعادة مباراتة مع المقصة و إما ألإنسحاب من الدورى بسبب أخطاء الحكم بالذمة دية عقليات اًما ال 6 مبارايات إللى فازوا بيهم بالحكام حيتعادوا بردة و الأهلى و الظلم الفاضح الذى يتعرض لة سيعيد مباراياتة أيضا و الله شى مخجل أن يوافق المحترم جلال إبراهيم على هذة التصرفات الصبيانية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

و طبعا أنا فى إنتطار رد ألأخ بتاع فلوس وكالة ألأهرام إللى كل شئ يقول بالرشوة و فلوس ألأهرام

المقال "نكتة اليوم : الزمالك سينسحب من الدورى لو لم تعاد مباراة المقاصة" نشر بواسطة: بتاريخ:
كتكوت مدمر
وبناء على طلب الزمالك بإعادة مباراة المقاصه فأنا من موقعى هذا أطالب
إعاده ماتش المقاصه لقاء الذهاب عشان الجون الأوفسايد
إعاده ماتش المقاولون العرب لقاء الإياب عشان الجون الأوفسايد وضربة جزاء للمقاولون
إعاده ماتش الإسماعيلى لقاء الذهاب عشان ال...جون الأوفسايد

وعملا بمبدأ تكافؤ الفرص
إعادة مباراه الأهلى والإنتاج الحربى عشان ضربة الجزاء اللى فى أخر الماتش
وإعادة ماتش الأهلى والزمالك عشان عاوز أتفرج عليه تانى :d هههههههههههههههههه تتهم الخيبه المتعاصه خيبه هم يحزن وهم يبكى فعلا نادى المجانين عاوزين كل حاجه ليهم عليهم لا؟؟؟؟
mahmoudmaiz
مش لاقيين حاجه يعملواها يا عينى
اذا كان الحكام وحشين فدا على الجميع والجميع متضرر من دا مش الزمالك لوحدها ما الاهلى كمان متضرر من ده وكل الفرق
لازم حاجه عامه على الجميع يبقى خلاص بلاش هبل بقى
نبيل العربى
أحلى نكته فعلا ان جماهير الآهلى متخيله ان الزمالك بيجامل وفريقهم المسكين المغلوب على أمره بيظلم من الحكام .... فعلا انتم على حق بديل انكم حصلتم على 34 بطوله منهم 30 زور ومجامله يا جماعه عيب انتم عاملين زى الآطرش فى الزفه ..اللى تقوله قناة الآهلى المتخلفه ترددوه زى البغبغانات .خالى لكم رأى وشخصييه ..... وأنا مش حسرد مباريات الآهلى هذا العام اللى جومل ألاهلى فيها لآن الصفحه لن تكفى ولكن راجعوا انتم أنفسكم متبقوش زى كدابين الزفه أعضاء الحزب الوطنى السابق اللى الحكومه ومبارك يقولوه يقومو يصفقوا عليه ويقولوا أمين ............
كتكوت مدمر
الاخ نبيل العربى ههههههههههههههههه انتو عاملين زى اللى ملقاش فى العسل حجه قاله سكره زياده بس والله عذركم ؟وبطولات افريقيا كانت الحكام ؟فعلا الاهلى اتجامل وبدليل الانتاج والحرس وغيرهم وغيرهم وانتو اتظلمتو بدليل الاسماعيلى والمقاولون والمقاصه احسب النقط اللى الزمالك خدها باجوال اوفسيد هتلاقيه التلاتاشر فى الدورى؟بس ارجع واقولكم عذركم الاهلى الكايدكم بطل مصر وافريقيا باعتراف العالم وانتو ياعينى كاس يتيم فى ست سنين حتى بطوله افريقيا طلعتو من الدور 16 هههههههههههههه والله صعبان عليه ؟
طب ليه قلدتو مجله الاهلى وعاوزين تعملو قناه زى سيدكم الاهلى والمولات نفس الحكايه
ههههههههههههههههههههههه ربنا يشفيكم يازبلكويه صعبانين عليه وربنا
midokeeper
وبناء على طلب الزمالك بإعادة مباراة المقاصه فأنا من موقعى هذا أطالب
إعاده ماتش المقاصه لقاء الذهاب عشان الجون الأوفسايد
إعاده ماتش المقاولون العرب لقاء الإياب عشان الجون الأوفسايد وضربة جزاء للمقاولون
إعاده ماتش الإسماعيلى لقاء الذهاب عشان ال...جون الأوفسايد

وعملا بمبدأ تكافؤ الفرص
إعادة مباراه الأهلى والإنتاج الحربى عشان ضربة الجزاء اللى فى أخر الماتش
وإعادة ماتش الأهلى والزمالك عشان عاوز أتفرج عليه تانى :d هههههههههههههههههه تتهم الخيبه المتعاصه خيبه هم يحزن وهم يبكى فعلا نادى المجانين عاوزين كل حاجه ليهم عليهم لا؟؟؟؟
يا بية علشان الدورى قرب يضيع فلازم كرسى فى الكلوب و علشان يضحكوا على جماهيرهم إن الحكام هم السبب لاكن المدرب الفاشل المغرور لا يعترف بأنة أخطاء فى التغييرات و سحب لاعبى خط الوسط و نزل مهاجمين فأفرغ نص الملعب للفريق المنافس يتلاعب بفريقة كما حدث فى مباراة الجونة و الهزيمة المذلة و من حكم أجنبى و خرج المغرور يقول إن اللاعيبة هم السبب و لا يستهلوا مدرب مثلة فعلا بني أدم مغرور و غبى و الله بدون شيكايالا كان الزمالك فى المركز العاشر
محمد النادرى
مشاء الله تحس ان الاهلاوية كلهم بقوا مدربين اوروبيين على اعلى مستوى وبقوا من كبار النقاد الصحفيين والمحللين والى يقولك المفروض حسام كان يعمل كذا والى يقولك بتقلدونا والى يقولك الدورى خلص بس انا مبحبش اتكلم فى اوهام وعلم الغيب انا هتكلم فى حقائق فعلية واول حقيقة ان الاهلى فاضل عنده اقوى ماتشات الدورى بتروجت والاسماعيلى وانبى والمقاولون وما ادراك ما المقاولون الى لعبوكوا بتسع لاعيبة قبل كدة ومعرفتوش تعملوا حاجة وفاضل كمان المقاصة الى الدور الاول بقيتوا تقبلوا الارض عشان اخدتوا نقطة منهم بالحكام كالعادة الحقيقة الثانية هل يعقل ان ياسر محمود الى على خلاف مع حسام حسن ومبينهم قضية يحكم للزمالك طب ازاى يعنى الاعلام مشاء الله وبالاخص علاء صادق ماسكين الحكام مموتنهم وعلى طول بيقولوا ان الحكام بتخاف من حسام وابراهيم فما بالك بقى بواحد مشحون من الاعلام ولية خلافات مع حسام ويحكم فى الماتش اكيد طبعا هيقوم معاه بالواجب وزيادة ثالثا ودة الاهم ان لو الحكم اخطأ فى كورة او اتنين عادى جدا لكن الاخطاء كانت بينة وكتير جدا يعنى المفروض تبقى طالع الشوط الاول 2-0 ومطرود من المقاصة اقل شىء 2 لاعيبة الى شايفنى بتكلم غلط يرد عليا بس يا ريت باحترام عشان انا شايف الكلام لف شمال شوية
hadeer mohamed
ياجماعه الاختلاف فى الراى لايفسد من الود قضيه
هو يعنى ايه اهلى ويعنى ايه زمالك هما دول مصريين ودول حاجه تانيه كلنا فى الاخر واحد
كل واحد متعصب للنادى بتاعه وكل واحد زملكاوى بيتكلم واحد اهلاوى او العكس كانو بيتكلم ده من بلد وده من بلد تانى او كان ده ديانه وده ديانه تانيه ياجماعه دى كورة يعنى لعبه الواحد بيتفرج عليها او بيلعبها اهى مجرد تسليه مش علشان نتخانق مع بعض
وبعدين الزمالك ينسحب ليه مش يكمل الدورى للنهايه يعنى هو الدورى هيقف على المباراه دى ما يكمل للنهايه
midokeeper
مشاء الله تحس ان الاهلاوية كلهم بقوا مدربين اوروبيين على اعلى مستوى وبقوا من كبار النقاد الصحفيين والمحللين والى يقولك المفروض حسام كان يعمل كذا والى يقولك بتقلدونا والى يقولك الدورى خلص بس انا مبحبش اتكلم فى اوهام وعلم الغيب انا هتكلم فى حقائق فعلية واول حقيقة ان الاهلى فاضل عنده اقوى ماتشات الدورى بتروجت والاسماعيلى وانبى والمقاولون وما ادراك ما المقاولون الى لعبوكوا بتسع لاعيبة قبل كدة ومعرفتوش تعملوا حاجة وفاضل كمان المقاصة الى الدور الاول بقيتوا تقبلوا الارض عشان اخدتوا نقطة منهم بالحكام كالعادة الحقيقة الثانية هل يعقل ان ياسر محمود الى على خلاف مع حسام حسن ومبينهم قضية يحكم للزمالك طب ازاى يعنى الاعلام مشاء الله وبالاخص علاء صادق ماسكين الحكام مموتنهم وعلى طول بيقولوا ان الحكام بتخاف من حسام وابراهيم فما بالك بقى بواحد مشحون من الاعلام ولية خلافات مع حسام ويحكم فى الماتش اكيد طبعا هيقوم معاه بالواجب وزيادة ثالثا ودة الاهم ان لو الحكم اخطأ فى كورة او اتنين عادى جدا لكن الاخطاء كانت بينة وكتير جدا يعنى المفروض تبقى طالع الشوط الاول 2-0 ومطرود من المقاصة اقل شىء 2 لاعيبة الى شايفنى بتكلم غلط يرد عليا بس يا ريت باحترام عشان انا شايف الكلام لف شمال شوية
أتفق معاك فى كثير من كلامك لاكن اختلف نعاك فى شيئين أولا ما ذنب ألأهلى فى ظلم الزمالك أمس فلا يجوز أن يصرح مدير الكرة أنها مؤامرة من الأهلى برغم إن الأهلى يعانى من التحكيم مثل الزمالك
ثانبا : أتمنى مرة أن يعترف مدربكم بأخطائة فمثلا هو المتسبب ألأول فى هزيمة الجونة لسؤ إدارتة للمباراة لكنة خرج أسأ للاعيبتة و وصفهم إنهم مش رجالة و لا يستحقونة و انا أتذكر عندما هبط بفريق ألإتصالات إلى الدرجة الثانية ظل يفتخر ينفسة و قال أنا عملت إعجاز مش إنجاز تخيل و فريقة هبط لاكنة بنى أدم مغرور
محمد النادرى
يا ميدو حسام وابراهيم تعبوا وبذلوا مجهود غير عادى السنة دى مع الزمالك بدليل ان الزمالك من 6 سنوات كان بيخسر الدورى من الدور الاول وبفارق كبير من النقاط ولاعيبتة بدون روح لكن السنة دى مشاء الله هما الاول حتى الان من بداية الدورى يعنى محدش ينكر ان الناس دى شغالة مع الفريق وبتتعب طب لية بقى تظلمهم بوضوح جدا ومش عايزهم يتكلموا هديك مثال بسيط لو انت موظف حكومى وليك زميل معاك فى العمل وانت بتتعب وتجتهد والكل معجب باخلاصك فى العمل وتفانيك وفجاءة تلاقى زميلك فى العمل هوة الى اترقى لمنصب اعلى منك هيكون اية تصرفك انا بلوم ابراهيم حسن على حاجة واحدة بس انه جاب سيرة النادى الاهلى فى الكلام المفروض كان يعترض على كل شىء فى اللقاء بس ميجبش سيرة النادى الاهلى لانه حتى فى يوم من الايام كان بيتة
midokeeper
يا ميدو حسام وابراهيم تعبوا وبذلوا مجهود غير عادى السنة دى مع الزمالك بدليل ان الزمالك من 6 سنوات كان بيخسر الدورى من الدور الاول وبفارق كبير من النقاط ولاعيبتة بدون روح لكن السنة دى مشاء الله هما الاول حتى الان من بداية الدورى يعنى محدش ينكر ان الناس دى شغالة مع الفريق وبتتعب طب لية بقى تظلمهم بوضوح جدا ومش عايزهم يتكلموا هديك مثال بسيط لو انت موظف حكومى وليك زميل معاك فى العمل وانت بتتعب وتجتهد والكل معجب باخلاصك فى العمل وتفانيك وفجاءة تلاقى زميلك فى العمل هوة الى اترقى لمنصب اعلى منك هيكون اية تصرفك انا بلوم ابراهيم حسن على حاجة واحدة بس انه جاب سيرة النادى الاهلى فى الكلام المفروض كان يعترض على كل شىء فى اللقاء بس ميجبش سيرة النادى الاهلى لانه حتى فى يوم من الايام كان بيتة
كلامك تمام التمام يا أبو حميد و للأمانة أضيف إن الزمالك فريق ممتع و هو ألأفضل لاكن بينى و بينك بفضل شيكابالا فقط

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موعد مباراة الزمالك ومصر المقاصة الخميس 26/5/2011 الدورى المصرى