نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صور تكريم نجوم الزمالك فى حفل إفتتاح موقع الزمالك ألإلكترونى < العطلان > برعاية محل الفول و الطعمية

و الله لك ربنا يا جمهور الزمالك مش ملاحق الفشل يلاحقة من كل جانب و خاصة من جانب إدارتة حتقولى لية حقولك :
بعد ألإفصاح عن العرض ألأسطورى لوكالة ألأهرام برئاسة رئيسها ألأستاذ حسن حمدى بحق رعايتها للنادى ألأهلى نادى القرن العربى و ألأفريقى بمبلغ 141 مليون جنية
سارع مسؤولى نادى الزمالك و أقاموا حفل < لإفتتاح الموقع الرسمى للنادى على شبكة ألإنترنت >
برعاية محلات الفول و الطعمية و الكشرى أرزاق الكوثر
عموما بعد الترحيب بالمدعويين فى الحفل جائت الساعة التاريخية لإنطلاق الموقع و كانت المفاجئة المذهلة إن الموقع عطلان و لايزال عطلان حتى ألأن و ذلك لخطأ تقنى من السادة مبرمجى الشبكات بالنادى فكان الخجل على الوجوة و الكسوف بعد كل هذة الضجة ألإعلامية بالإفتتاح فلم يجد مجلس ألإدارة مخرج من هذا الموقف إللا تكريم بعض رموز النادى و لإليكم بعض الصور
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "صور تكريم نجوم الزمالك فى حفل إفتتاح موقع الزمالك ألإلكترونى < العطلان > برعاية محل الفول و الطعمية" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمدالتراس
الاولي والثانية منتهي الحزن لماذا ؟ بالنسبة للموقع العطلان كانوا اتصلوا بالمهندس العامري فاروق عضو ادارة الاهلي وهوشغله لهم في الحال
محمدالتراس
يا جماعة الخير حد يفهمني يعني ايه رعاية محل الفول والطعمية
امانى يوسف
سبحان الله دة من نيتهم وحقدهم ولعين من الاهلى دة مفيش اى وجة مقارنة بينهم وبين الاهلى يلا خليكم فى الفول والطعمية هههههههههههههههههههههههه
امانى يوسف
تستهل مية مليون ياهلى ياكيدهم ربنا يكسفكم كدة على طول يازمالك
midokeeper
الاولي والثانية منتهي الحزن لماذا ؟ بالنسبة للموقع العطلان كانوا اتصلوا بالمهندس العامري فاروق عضو ادارة الاهلي وهوشغله لهم في الحال
يا جماعة الخير حد يفهمني يعني ايه رعاية محل الفول والطعمية
و الله يا محمد أنا مش قصدى أقلل من شأت الزملكاوية لاكن هذا خبر حقيقى و نقلتة عموما مشكلة إدارة الزمالك إنها مسلمة نفسها تحت كراهية التوأم للأهلى فيريدوا إثبات إنهم لا يقلوا عنة فى شئ لأن هذا ماحدث من قبل عندما أقام الأهلى حفل إفتتاح لقناتة الفضائية فسارع الزمالك و اقام حفل إفتتاح جنينة أو حديقة بالنادى مما أثار غضب أعضاء الزمالك نفسهم
ايتن
هههههههههههه
هو الراجل مش بقي في راسة شعر من شوية من كتر المصايب دي شد في شعرة

thanks
midokeeper
سبحان الله دة من نيتهم وحقدهم ولعين من الاهلى دة مفيش اى وجة مقارنة بينهم وبين الاهلى يلا خليكم فى الفول والطعمية هههههههههههههههههههههههه
تستهل مية مليون ياهلى ياكيدهم ربنا يكسفكم كدة على طول يازمالك
فعلا يا امانى يمهل و لا يهمل ناس بدل ما تجتهد و تشتغل عينها على غيرها المهم عندهم إن يتساوا مع الأهلى طيب بأمارة إية ؟
hadeer mohamed
انا مش فاهمه يعنى ايه عقد رعايه محلات فول وطعميه دى انا نفسى افهمها لانى بجد مش فاهماها ؟؟؟؟؟؟
a_hagag
يخاطبنى الاحمق بسفاهه فاخاف ان أكون له مجيب يزداد سفاهه فازداد حلما كما يزداد العود بالاحراق طيب
محمدالتراس
يا اخوة حد يشرح لي يعني ايه برعاية محل الفول والطعمية لان الزمالكوية زعلانين وهل فيها اساءة للزمالك
نبيل العربى
يخاطبنى الاحمق بسفاهه فاخاف ان أكون له مجيب يزداد سفاهه فازداد حلما كما يزداد العود بالاحراق طيب
الله عليك وعلى ردك وأدبك يا أستاذ حجاج / ولكن أنا نفسى كما قلت لى من قبل باريت هذه المجموعه محدش من الزملكاويه يرد عليهم وسبوهم هما مع أنفسهم يشتموا فى الزملكاويه المحترمين وبدل ما ترد على فلان ولا فلانه تجاهلهم ودا أفضل ... وللعلم اللى ميعرفهوش هؤلاء المجموعه ان فى بداية الثمانينات كان رسميا كبير مشجعى الزمالك الاستاذ/ جورج سعد وده كان أكبر تاجر مجوهرات فى مصر وأكبر مثمن قضائى فى مصر .. وكان كبير مشجعى الآهلى بياع كشرى أى بعربية كشرى وهذا معروف لكل الآهلاويه الكبار .. يعنى كفانا تشدق لكلمات خايبه يكفى ان الزمالك مفهوش حد سرق البلد ولا ايه ؟؟؟؟؟ فأرجو منك تريح نفسك وسبهم يخبطو طول النهار ... واعمل مثلى بالحكمه التى تقول ....................... كل داء وله دواء يستطب به الا الحماقة أعيت من يداويها ..............
midokeeper
انا مش فاهمه يعنى ايه عقد رعايه محلات فول وطعميه دى انا نفسى افهمها لانى بجد مش فاهماها ؟؟؟؟؟؟
يا اخوة حد يشرح لي يعني ايه برعاية محل الفول والطعمية لان الزمالكوية زعلانين وهل فيها اساءة للزمالك
يا اخوانى لكل مقام مقال و بالنسبة للإخوة الزملكاوية إللى بيخشوا يغلطوا فى موضوعى برغم إنى لم اخطئ فى حق أحد انا بنشر خبر صحيح بدون تجريح إن كان هم عندهم إحساس بالخجل فهذة مشكلة إدارتهم بدون ان يسيؤا لنا خاصة إن انا بالفعل لا أدخل مواضيعهم لأنهم متطرفين فى أرائهم و كالعادة عندهم إحساس بالظلم و القهر و عدم العدالة وبالتأكيد الأهلى هو المتسبب فى هذة المشاكل بالنسبة لهم
midokeeper
هههههههههههه
هو الراجل مش بقي في راسة شعر من شوية من كتر المصايب دي شد في شعرة

thanks
كالعادة الموضوع منور بالردود الجميلة بتعتك و ألأخ إللى شعرة وقع من كتر الصدمات الكهربائية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الغندور ردا على السخرية من الزمالك : الفول والطعمية افضل من الخمرا
الزمالك الأكثر شعبية, إيه الفرق بين الطعمية وفودافون
الرياضة اليوم..أزمة الزمالك تهدد بقاءشيكابالا-حمدى يرصد120مليون للاحتفاظ برعاية الأهلي-