نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كل مايخص التقديم والالتحاق بالكلية الحربية 2016/2015 ( المواعيد والاوراق والشروط والتخصصات والمجموع)

موعد سحب الدو سية الملفات المعهد الفنى باالكلية الحربية 2014

المقال "كل مايخص التقديم والالتحاق بالكلية الحربية 2016/2015 ( المواعيد والاوراق والشروط والتخصصات والمجموع)" نشر بواسطة: بتاريخ:
رد زائر حسين أحمد
أنا خريج حقوق تقدير مقبول عام ‏2013 هل يحق لي ان أقدم للكلية الحربية هذا العام وحاليا أنا في الجيش
قادر على كل شىء
حد يقول الموعيد والشروط لطلاب الثانوية العامة علمى علوم
lclk37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا فى الثانوى الازهرى عاوز اعرف لو الواحد جاب ماده ونزل دور تانى هل يجوز له التقديم فى الكليه الحربيه ومازا يفعل بضبط ارجو الرد سريع اخوتى وشكره
عبدالرحمن السعيدالسعيد
السلام عليكم ورحمة اللةوبركاتة اناعبدالرحمن السعيدالسعيدالسيدفرهود طالب في الازهرالشريف
مصممة ديكور
انا طالبه بقسم التصميم داخلي واثاث كليه فنون تطبيقيه هل تخصصي مطلوب !
engineer/ el magic
أنا دلوقتى طالب فى هندسه زراعيه شعبه رى وصرف وتخطيط جامعه عين شمس ف سنه ثانيه وكنت بسأل هل يجوز لى التقديم ف الكليه الحربيه بعد انتهائى من الدراسه ف الكليه ؟؟؟؟؟ وهل للتقدير اهميه فى هذا الموضوع ؟؟؟؟ ولكم جزيل الشكر ...
احمد حماده حامد
انا نفسي اكون قائد في الجيش المصري اتمنها من الله ان اقبل في الكليه الحربيه وانا قادر علي كل التدريبات
رد زائر طه مصطفى
انا حاصل على الثانويه عام 2012 هل يحق لى التقدم للكليه الحربيه
رد زائر مينا سعيد
انا حضرتك خريج كليه تجاره شعبه محاسبه 2009 تقدير مقبول و عندي 31 ممكن اقدم كضابط متخصص في الكليه الحربيه و لو ممكن ايه الشروط و الأوراق و كيفيه التقديم ارجو الرد من حضرتك
ليندا عبد الرحمن
لو سمحت أنا خريجة حقوق السنة دي 2016وعايزة اقدم حربية متخصصين ينفع ولا لاء

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موقع التسجيل بالكلية الحربية 2015 , نتائج اختبارات القبول بالكلية الحربية
شروط الالتحاق بكلية الشرطة 2013 - 2014 وكل مايخص التقديم والقبول بكلية الشرطة 2013/2014
التخصصات المطلوبة للكلية الحربية 2013، الكليات المطلوبة للقبول بالكلية الحربية 2014
اعلان مسابقة دولة قطر لطلب معلمين ومعلمات لعام 2014 الشروط والتخصصات وطريقة التقديم