نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المنتدى اتسرق ومجهود ناس كتيره

وياريت تكون كمان متفهم لو كان حد ادايق وانفعل في كلامه للموقف

مشكور لمجهداتك

وديما هنكون موجودين لو في اي شئ نقدر نساعد بيه

المقال "المنتدى اتسرق ومجهود ناس كتيره" نشر بواسطة: بتاريخ:
dragon_x
ايه يا جماعة اللى بيحصل ده

وهنسكت لحد امتى لما نلاقى مجهود كل عضو ومشرف بيتسرق قدام عنينا

لازم نتحرك ونوقف المهزلة دى مش المنتدى له حقوق ملكية ولا ايه ؟

حد يفهمنا ايه اللى بيحصل
Mr.TiTOoO
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا خبر ابيض شوف ياخي دلوقتي احنا معاك وعلى الحلوة والمرة ومن شوية ايه الي بيحصل ده وما ينفعش لا مش هنسكت ... والي شعللها وفي الاخر بيطفيها .. هههههههههههههه.. مع ان اراهن ان فيه ناس كتيرة ما تعرفش السبب لحد دلوقتي ومعلش سوري بس مين فيكم يقدر يمسك منتدى او حتى يشغل نفسه الا بالقراءة والكتابة ....

معلش اسف لصراحتي ..
sniper_89
ايه يعنى ياجماعه براحه على الاداره الاداره هتعمل ايه هتضربهم مثلا هما اساسا مش عارفين مين اصحاب المنتدى ده فحسبى الله ونعم الوكيل وخلاص
mannon

يا خبر ابيض شوف ياخي دلوقتي احنا معاك وعلى الحلوة والمرة ومن شوية ايه الي بيحصل ده وما ينفعش لا مش هنسكت ... والي شعللها وفي الاخر بيطفيها .. هههههههههههههه.. مع ان اراهن ان فيه ناس كتيرة ما تعرفش السبب لحد دلوقتي ومعلش سوري بس مين فيكم يقدر يمسك منتدى او حتى يشغل نفسه الا بالقراءة والكتابة ....

معلش اسف لصراحتي ..
بص انا معرفش انتا تقصد اية بكلامك ، بس لو تقصدنى انا دة ردى السابق

والله مش عارف اية الى بيحصل دة ، كدة حرام والله
كان ليا موضوع عن حكاية السرقة دى من حوالى شهر
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=26616
يعنى دى مش اول مرة ، لو ممكن نعمل حاجة نساعد بيها الادارة ياريت تقولولنا
يعنى كان نفسى اساعد الادارة لو اقدر او فى حاجة ممكن اعملها او نعملها كلنا

ولو قصدك على الاخ أحمد شطا عشان فتح الموضوع ، يبقى ملكش حق لان طبيعى لما حد يشوف حاجة بيحبها بتتسرق قدام عنية اكيد مش هيسكت وهيقول الى حاسة ، وكلنا مكناش فهمين الى بيحصل ، ولما دخل الاخ عبدو وشرح الموقف الناس فهمت وعرفت الى بيحصل ، وعشان حسينا ان احنا جينا على الادارة بالكلام حبينا نشرح موقفنا ان احنا مش ضد الادارة ولا حاجة ، الموضوع كلة مفتوح عشان الناس كانت خايفة على المنتدى ودة من حبها فية

فمينفعش تدخل انتا وتتهم الناس بالنفاق وخلاص ، وعلى فكرة فية فرق كبير بين الصراحة وقلة الذوق
Mr.TiTOoO

ولو قصدك على الاخ أحمد شطا عشان فتح الموضوع ، يبقى ملكش حق لان طبيعى لما حد يشوف حاجة بيحبها بتتسرق قدام عنية اكيد مش هيسكت وهيقول الى حاسة ، وكلنا مكناش فهمين الى بيحصل ، ولما دخل الاخ عبدو وشرح الموقف الناس فهمت وعرفت الى بيحصل ، وعشان حسينا ان احنا جينا على الادارة بالكلام حبينا نشرح موقفنا ان احنا مش ضد الادارة ولا حاجة ، الموضوع كلة مفتوح عشان الناس كانت خايفة على المنتدى ودة من حبها فية

فمينفعش تدخل انتا وتتهم الناس بالنفاق وخلاص ، وعلى فكرة فية فرق كبير بين الصراحة وقلة الذوق

بص الي مش عارف اقول اسمك ... في الاول انا شاف انك شخصية بتحب تساعد ولا بتعرف تساعد اوي وديه حاجة كويسة جدا ... انا لما اتكلمت انا بصراحة ما اخدتش بالي منك نهائي ولا كنت باخد بالي منك في المنتدى اساسا بس انت لما شفت كلامي بصيت على عدد مشاركاتك لقيته 243 اخدت الكلام على نفسك وانا مش مضايق وعاذرك في الموضوع ده بصراحة ...
اما اني بتكلم على احمد شطا او اي حد من الي موجودين في المنتدى ديه حاجة بتاعتي انا ... لاني بتكلم بصراحة وبقول حاجة حصلت وحاجة حقيقة من غير اي الفاظ او قلة ذوق زي ما انت بتقول .. وتاني حاجة انا مقدر ان شطا كان زعلان لان شطا بقاله كتير في المنتدى وتعبان فيه فعلا .. وبحب اقولك اني انا مش تعبت في المنتدى زي شطا ... عشان كده هو ليه حق فعلا يزعل بس المفروض كان يبقى مقدر هو كمان لانه فعلا تعب يا ريت تبقى تبص على شغله ومجهوده فيه ناس تانية مش هتلاقي ليه مواضيع .. وتاني حاجة شطا لو زعلان من كلامي هو الي هيكلمني ولا انت بتتكلم نيابة عنه ..
واهم حاجة انك فعلا تكون سمعت من عبدو باشا الموضوع الي حصل وانك فعلا تكون فهمت ده الاهم
وتاني حاجة يا ريت ما تجمعش في كلامك بحسينا .. وكنا خايفين لان الاسلوب يتكلم بيه مدير المنتدى مثلا المشرف العام حد يكون مسئول عن مجموعة وبيتكلم نيابة عنه ... وبتقولي ما اتهمش الناس بالنفاق انا مش بتهم الناس بالنفاق بس فيه ناس كانت بتتكلم وزعلانة مع ان مفيش حاجة عندهم يزعلوا عليها ..
شكلك مش بتحب الصراحة او المواجهة بالحقيقة

اخر حاجة احب اقولها ليك انا مش قليل الذوق وكلمة قلة الذوق ديه مش هرد عليك فيها ... انا هستنى رد الادارة لحد بكرة ولو ملقتش رد من الادارة باذن الله هرد عليها زي ما رديت على كلامك ...
WaNTeD
هو ليه الموضوع كبيره فجأه كده بدون داعي

انا مش فاهم ايه حصل علشان يبدأ يقا في شتيمه واتهامات

ياريت يكون في تدخل سريع من الاداره

في انتظار رد الاداره
mannon

بص الي مش عارف اقول اسمك ... في الاول انا شاف انك شخصية بتحب تساعد ولا بتعرف تساعد اوي وديه حاجة كويسة جدا ... انا لما اتكلمت انا بصراحة ما اخدتش بالي منك نهائي ولا كنت باخد بالي منك في المنتدى اساسا بس انت لما شفت كلامي بصيت على عدد مشاركاتك لقيته 243 اخدت الكلام على نفسك وانا مش مضايق وعاذرك في الموضوع ده بصراحة ...
اما اني بتكلم على احمد شطا او اي حد من الي موجودين في المنتدى ديه حاجة بتاعتي انا ... لاني بتكلم بصراحة وبقول حاجة حصلت وحاجة حقيقة من غير اي الفاظ او قلة ذوق زي ما انت بتقول .. وتاني حاجة انا مقدر ان شطا كان زعلان لان شطا بقاله كتير في المنتدى وتعبان فيه فعلا .. وبحب اقولك اني انا مش تعبت في المنتدى زي شطا ... عشان كده هو ليه حق فعلا يزعل بس المفروض كان يبقى مقدر هو كمان لانه فعلا تعب يا ريت تبقى تبص على شغله ومجهوده فيه ناس تانية مش هتلاقي ليه مواضيع .. وتاني حاجة شطا لو زعلان من كلامي هو الي هيكلمني ولا انت بتتكلم نيابة عنه ..
واهم حاجة انك فعلا تكون سمعت من عبدو باشا الموضوع الي حصل وانك فعلا تكون فهمت ده الاهم
وتاني حاجة يا ريت ما تجمعش في كلامك بحسينا .. وكنا خايفين لان الاسلوب يتكلم بيه مدير المنتدى مثلا المشرف العام حد يكون مسئول عن مجموعة وبيتكلم نيابة عنه ... وبتقولي ما اتهمش الناس بالنفاق انا مش بتهم الناس بالنفاق بس فيه ناس كانت بتتكلم وزعلانة مع ان مفيش حاجة عندهم يزعلوا عليها ..
شكلك مش بتحب الصراحة او المواجهة بالحقيقة

اخر حاجة احب اقولها ليك انا مش قليل الذوق وكلمة قلة الذوق ديه مش هرد عليك فيها ... انا هستنى رد الادارة لحد بكرة ولو ملقتش رد من الادارة باذن الله هرد عليها زي ما رديت على كلامك ...
يامى يامى يامى ، خفت وركبى بتخبط على الجيران ، بص ياباشا انا مغلطش فيك ، انا لما شفت ردك بعد مشاركتى علطول ولقيتك بتلمح افتكرتك بتتكلم عليا وده كان باين من ردك ، وبما انك متعرفنيش اصلا يبقى اعتبر الكلام مش ليك اصلا ، وانا بتكلم بصياغة الجماعة عشان حاسس اننا اسرة واحدة ، وعشان انا مش عاوز ادخل معلك فى حوارت فاضية لا هتجيب ولا هتودى ، اسف لو قلت حاجة زعلتك ، بس انتا فعلا استفزيتنى بردك دة
WaNTeD
الاول السلام عليكم

الاخي
mannon

بص هو انا مش عارف ابدأ كلامي ازاي خصوصا ان مفيش بنا سابق معرفه

بس هو انا لما كنت بقول انتظار رد الاداره كان علشان محدش يرد مر تانيه برد يستفز الي قدامه

لان ساعتها مش هنخلص من الي انتم سمتوه انتم الاتنين بالحورات الفاضيه

انت هترد وهو كمان هيرد ولسؤ الحظ انتم الاتنين بتعرفوا تردوا ومش بتسكتوا

[quote] ولقيتك بتلمح افتكرتك بتتكلم عليا /QUOTE]

كل ده علشان انت افتكرته بيلمح وهو في الاساس مش يقصد اي حد هنا غيري انا

لاني انا الي فعلا انفعلت انا برد علي الموضوع لاني انا الوحيد الي الاكونت بتاعي اتسرق

وانشتم منه الناس علي المنتدي وانكتب منه كلام وسخ جدا ولما قلت يا جماعه مش انا

كان في ناس معينين بيردوا عليا ويقولوا ان الباس ورد استحاله تتسرق

وانا فاكر كويس انك انت بشخصك قلت كلام شبيه بكون ان ممكن اكون وسمتي ساعتها ( بالواد )

انا الي ببعت الشتايم والكلام الفاضي الي كان وقتها

عموما مش مشكلتنا دلوقتي

وعلشان الموضوع فعلا انتهي انا رديت بعد عبو باشا مباشره بقول

[QUOTE]
abdobasha

مشكور لمجهداتك

/QUOTE]

لاني انا عارف اني انا الي انفعلت في الكلام

اما انت عارف انه تلميح يعني ممكن يكون انت وممكن ميكونش

[quote] يامى يامى يامى ، خفت وركبى بتخبط على الجيران ، بص ياباشا انا مغلطش فيك /QUOTE]

يا راجل مغلتش ايه بقا

دي الجمله دي في حد زاتها كلها غلط

لان بيتهيقلي ان ديما بيبقا ليها مكانها والي هو بين اتنين بيتخانقوا مع بعض

ياريت نكون اهدي من كده واحنا بنتاقش مع بعض

لاننا زي مذكرت في كلامك اسره واحده
Ahmad shata

معلش اسف لصراحتي ..
من المفروض ان الموضوع خلص
انا صاحب الموضوع وعبده صاحب المنتدى
وهو دخل وفهم جميع الاعضاء على الى حصل للمنتدى
يبقا مكنش ليه لزمه الكلام بتاعك ده لانه مش هيقدم ولا هياخر
وياريت يبقا فى احترام لبعض فى المنتدى ومفيش حد طلب منك صراحتك ياعم الصريح
لان زى ماانت شوفت فى ناس دخلت اخدت الكلام على نفسها واحنا مش عاوزين مشاكل
ومش عاوز الموضوع ياخد اكبر من حجمه وياريت معنتش اسمع حاجه تانيه فى الموضوع ده
وشكرا ليك يا عم طـــــــــــه بلا شعللها بلا ولعها
Ahmad shata

كلامك فى الاول ليه كل احترام وتقدير
لكن الجملتين الى فى لاخر مكنش ليهم لزمه حتى لو كان تيتو يقصدنى
احنا مش صغيرين وانا اسف ليك لو كان حد اساء ليك
وشكرا لتقديرك
Ahmad shata
[quote=WaNTeD;310540]الاول السلام عليكم

الاخي
mannon

بص هو انا مش عارف ابدأ كلامي ازاي خصوصا ان مفيش بنا سابق معرفه

بس هو انا لما كنت بقول انتظار رد الاداره كان علشان محدش يرد مر تانيه برد يستفز الي قدامه

لان ساعتها مش هنخلص من الي انتم سمتوه انتم الاتنين بالحورات الفاضيه

انت هترد وهو كمان هيرد ولسؤ الحظ انتم الاتنين بتعرفوا تردوا ومش بتسكتوا

[quote] ولقيتك بتلمح افتكرتك بتتكلم عليا /QUOTE]

كل ده علشان انت افتكرته بيلمح وهو في الاساس مش يقصد اي حد هنا غيري انا

لاني انا الي فعلا انفعلت انا برد علي الموضوع لاني انا الوحيد الي الاكونت بتاعي اتسرق

وانشتم منه الناس علي المنتدي وانكتب منه كلام وسخ جدا ولما قلت يا جماعه مش انا

كان في ناس معينين بيردوا عليا ويقولوا ان الباس ورد استحاله تتسرق

وانا فاكر كويس انك انت بشخصك قلت كلام شبيه بكون ان ممكن اكون وسمتي ساعتها ( بالواد )

انا الي ببعت الشتايم والكلام الفاضي الي كان وقتها

عموما مش مشكلتنا دلوقتي

وعلشان الموضوع فعلا انتهي انا رديت بعد عبو باشا مباشره بقول

[QUOTE]
abdobasha

مشكور لمجهداتك

/QUOTE]

لاني انا عارف اني انا الي انفعلت في الكلام

اما انت عارف انه تلميح يعني ممكن يكون انت وممكن ميكونش

يامى يامى يامى ، خفت وركبى بتخبط على الجيران ، بص ياباشا انا مغلطش فيك /QUOTE]

يا راجل مغلتش ايه بقا

دي الجمله دي في حد زاتها كلها غلط

لان بيتهيقلي ان ديما بيبقا ليها مكانها والي هو بين اتنين بيتخانقوا مع بعض

ياريت نكون اهدي من كده واحنا بنتاقش مع بعض

لاننا زي مذكرت في كلامك اسره واحده

ارجو التفاهم وشكرا ليك يا احمد
mannon
اسف يجماعة لو عنت زعلت حد بس كنت متعصب بجد ، اسف ياتيتو واسف يابو حميد حصل خير ويارت نقفل الموضوع دة ، واحنا فى النهاية اسرة واحدة ، قبل مقفل
انتا ليك عندى حق ياعم تايتو انا معترف بكدة ، والى ترضة بية وتحس انة هيرجعلك حقك انا موافقك علية
Mr.TiTOoO
من المفروض ان الموضوع خلص
انا صاحب الموضوع وعبده صاحب المنتدى
وهو دخل وفهم جميع الاعضاء على الى حصل للمنتدى
يبقا مكنش ليه لزمه الكلام بتاعك ده لانه مش هيقدم ولا هياخر
وياريت يبقا فى احترام لبعض فى المنتدى ومفيش حد طلب منك صراحتك ياعم الصريح
لان زى ماانت شوفت فى ناس دخلت اخدت الكلام على نفسها واحنا مش عاوزين مشاكل
ومش عاوز الموضوع ياخد اكبر من حجمه وياريت معنتش اسمع حاجه تانيه فى الموضوع ده
وشكرا ليك يا عم طـــــــــــه بلا شعللها بلا ولعها

الموضوع موضوعك وعبدو صاحب المنتدى وانا والاعضاء اصحاب المشاركات الي اتسرقت ... ده موضوع احنا عارفينه مكنش لازم تكتبه ..
والاحترام موجود لحد دلوقتي والله يا شطا مش بمزاجي او بمزاجك اوي بمزاج اي حد لان لو مفيش احترام كانت الادارة هتتصرف ده اولا ثانيا لاني محترم جدا ... لو متعرفنيش كويس اسأل عني الاعضاء ...
بتقول مفيش حد طلب منك صراحتك ... هو فعلا محدش طلب مني صراحتي بس انا اقول راي في اي حاجة وفي اي وقت براحتي ماظنش ان فيه حد يا شطا هيمسك لساني عن الكلام او ايديا عن الكتابة
ولا انت شايف غير كده ... يعني بمعنى اصح ديه حاجة ترجعلي انا ....
اما بالنسبة للناس الي اخدت الكلام على نفسها ديه حاجة مش بتاعتي كل واحد عارف نفسه وكل واحد عارف هو بيعمل ايه .. وبتقول احنا مش عاوزين مشاكل " يا جماعة بعد اذنكم احنا ديه يقولها المسئول او مدير المنتدى " الموضوع ما تزعلش مني مش انا الي اديته اكبر من حجمه .. لازم تسمع كلام تاني لانك اتكلمت ليا وانا لازم ارود عليك لان زي ما قولت لساني محدش هيمسكه طول ما انا ذوق ومحترم

انا اسمي مســـــتر تيتو للاعضاء الي ما يعرفنيش كويس ... ولو حد من اصحابي هيندهلي يا طـــــــه

يعني لاعم طه .... ولا عم الصريح

حاول اسلوبك يبقى احلى منك كده يا شطا انا والدي الله يرحمه ما كنش بيكلمني كده ..
..
abdobasha
خلاص يا جماعة
حصل خير

والمسامح كريم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
البلتاجى اتسرق على الدائرى
هاتفى السامسونج اتسرق