نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عمرو مصطفي يؤكد ان نصر اكتوبر كدبة ابريل وان العالم باجمعة يعلم بهزيمة مصر في حرب اكتوبر

ده للاسف اللي اليهود عايزه تزرعه فينا ..بيحاولوا يغيروا التاريخ بنفوذهم لكن 6 اكتوبر شاهد عليها الناس اللي حاربوا فيها..اسرائيل عملت ثغره الدفرسوار اخر الحرب وفي اثناء الهدنه علشان ميبقاش شكلهم وحش لكن هما اتعجنوا فالحرب ولولا امريكا كانوا اتفنشوا.. الاعلام يهودي وجوجل يهودي متوقعين انهم يقولوا ايه غير تحريف التاريخ..ناسيين اهم بيحاولوا ينسبوا الاهرامات ليهم

المقال "عمرو مصطفي يؤكد ان نصر اكتوبر كدبة ابريل وان العالم باجمعة يعلم بهزيمة مصر في حرب اكتوبر" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبي الله ونعم الوكيل هو منين عمرو بيه بي امبارح اللي هيكلم في الحرب ده كمان ده اخره بمب العيد
مجمد احمد الشحات
يا فنان فى حاجه مهمه لازم تعرفها ان لكل شئ هدف وتحقيق الهدف انتصار والفشل فى تحقيقه هزيمه وحرب اكتوبر كان الهدف منها تحرير الارض والارض اتحررت معنى كدا الهدف اتحقق معنى كده ان احنا انتصرنا وفكك من الكلام ده واعملنا كلب حلو ذيك كده واتوصا بلموزز ياحيييييييلو
cash2
حاجه حلوه والله انهارده بيقولوا احنا اتهزمنا فى 6 اكتوبر بكره هيقولوا ايه ان مصر دى مش بلدنا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
master elman
عمر مصطفى انا بحبة جدا بسكدا شكلة بدا يخبط بس اكيد هو مش قصدة كدة ممكن يكون قصدة الحركات وكدا لكن انا فعلا مشوفتش البرنامج وهشوفة علشان انا متوقعشى انة ممكن يكون قال كدا
شكرا على الخبر
awny311
انا مش هاعلق عشان كلامه و شخصه لا يستحقان حرف آخر
mioo
اعتقد على عمرو مصطفى ان يتقدم بالادلة والبراهين على صحة اقوالة ةاعتقد انة يجب ان يعلم قبل ان يتحدث او يدعى باى شىء يجب علية ان يرفق اى دليل كتابى او صوتى او اى اقتباس من جريدة او حديث اذاعى او مرىء يؤكد صحة ما يدعية. وطالما هو لم يتقدم باى من هذة الدلالات فان اقوالة لا ترتقى الا الى وجهة نظرة الشخصية التى لا تعبر الا عن راية الشخصى الذى قد يكون ناتجا من اما تاثرة بالاخرين قولا او جهلا لقلة المعرفة والادراك.
منير الخطير
لو كان المقصود بالنصر الحاسم الكامل فالنتيجة قد كانت هزيمة مصر بلا شك
لكن ان كان المقصود هو ما فكر به الراحل السادات وخاف الكثيرون اتباعه فيه هو النصر السياسي عبر ايصال قناعة الى العدو بان السلام في صالحه في النهاية فان حرب اكتوبر قد انجزت اهدافها باكثر مما كان يتمناه الكثيرون وبعيدا عن رجوع سيناء الى حضن مصر فان الاتفاق نفسه كان يشمل قضايا اعطت الفلسطينين ما باتوا يحلمون به ويأملون
احد الوزراء قال لسادات مش كنا نستنا العرب شويه فرد عليه السادات انا اعرفهم اكتر منك دول عمرهم ما حيتفقو على حاجه

لو التقيت مبارك كنت سأسله هل كنت ستجري مباحثات سلام لو لم يقم بها السادات من قبلك

اعتقد بان الجواب سيكون بلا
فهذا الرجل لا يحب القيام باي شيء
والله يا اردنى
انا بذات نفسى ما بحبش ارد على اى عربى خاااااااااالص يعنى بسبب الكره والحقد اللى فى قلوبكم
وبحس انكم اقل من انى اردعلى حد فيكم
احنا دخلنا حرب دمرنا اكبر خط دفاعى فى العالم لايمكن هيتعمل زيى ولا فى زية دلوقتى
المصريين عبروة ودمروة دخلنا سينا رجعنا ارضنا كلها كان جزء حربى واتفضل مدينتين هما اللى تم عليهم المفاوضات يعنى شوف سينا اد اية اتحررت كلها الا مدينتين طابا وجزء من رفع اللى هما الاتنين دول ما يجوش اد شارع شبرا فى القاهرة صغيرين جدا
اسرائيل عرضت السلام واحنا قبلنا يعنى اعتبارا للاية اللى بتقول وان جنحو للسلم باجنح لها وتوكل على الله
فبلاش كدب وافترى وحقد اللى فى قلبوكم دة وتقول انة كان هزيمة مصر مصر اتهزمت ازاى ورجعت ارضها انا مش هشتمك ولا هشتم بلدك بس دة نقص جواك ان بلدك عمرها ما حققت اى انجاز من ساعة ما اتوجدت علشان كدة فى غيرة وحقد ونار بتاكل جواك وعايز تشوة اللى افضل واحسن منكم
مصر انتصرت وارضنا رجعت ودلوقتى العرب عاملين زى النسوان كلة عايز يعد فى بيتة ورجالة مصر هما اللى يحربو علشان خاطرهم وهما فى بيتهم نسوان بيتفرجوعلى الحرب وكل واحد فيهم عامل محلل سياسى وهو حمار ولا فاهم اى حاجة اعترفو بقى انكم نسوان ولو كنتو رجالة كنتو انتصرتو او حاربتو بدون مصر لكن انتو نسوان ما تقدرش تتحركو من غير ما يكون معاكم رجالة من مصر
فبلاش تتكلمو انتو وتقولو مصر انهزمت
مصر ولله الحمد وقفت فى وش اكبر قوة فى العالم وانتصرت فرنسا انجلرتا اسرائيل واسرائيل وامريكا فى 73
فبلاش انتو اللى تتكلمو
mrmohamed
يجماعة اتقوا الله الراجل لم يقول ان حرب اكتوبر كدبة قال ان حركة 6 ابريل هى الى بتوحى بزللك كدة انتم جميعا بتاكدو ان كلام الجرايد والاعلان الفاسد هى الى بتحركو حتى محدش فكر يسمع الفديو جريتو وراء كدبة ال70 مليار وعيشتو فيها خدو بالكو امريكا تلعب بالعالم الكرة
صمتي يحفظ لي كبريائي!!!
هو مال المغني والملحن بالسياسه

العالم كله يعرف انه مصر انتصرت

بمافيهم اسرائيل

بس ركز انت يا عم عمرو في اغانيك الزباله
aly20
اولا مين عمرو مصطفى بتا ع هشتك بشتك ولسه يا بلد لما يكون قادة البلد راقصات ومغنيات وفنانين وفنانات وملحنين عمرو مصطفى من علامات الساعه الصغرى قال الرسول عند الحديث عن علامات السعاعه(وان يتكلم الرويبضه في امر العامه قالوا وما الرويبضه قال مامعناة الرجل التافه يتكلم في امر العامه ثم اعترافات قادة العدو في حينها عمرو ده عاوز يتعرف فيعمل بمبدا خالف تعرف لانه او مقلش الكلام ده كان ها يفضل يمسح جوخ للمغنيات واى واحد عاوز يتعرف يخالف المبادئ والمثل يعني لو قلت ان حرب اكتوبر كانت مسرحيه متفق عليها بين السادات وجولدامائير
subzero000
هتقولوا الراجل كلام ماقلهوش حرام عليكوا ولا انتوا مابتصدقوا يقول حاجه وتقعدوا تشتموا

عمرو مصطفى راجل محترم بس هو بيهيس شويه اليومين دول

وبالنوسبه للأخ اللى كاتب الموضوع
أولا: ده برنامج كش ملك على التلفزيون مش برنامج أذاعى
ثانيا: انت بتخترع كلام هو ماقلهوش يعنى خبر منيل بستين نيله ولا أنتوا فالحين تحذفوا مواضيعنا وخلاص
واحد بيحب البلد ده
دة انسان تافه وعايز يدارى على اللى قالوه ايام الثورةاصله هو تبع حماعة(احنا اسفين ياريس)
hoba_elprinse
مــيــن دا
:d
emad elsager
سامحوني انا لا استطيع تصديق هذا الخبر لانه مهما بلغ السفه والخبلان بالمدعو عمرو مصطفي لا استطيع ان اصدق انه صرح بهذا الهراء
emad elsager
والله يا اردنى
انا بذات نفسى ما بحبش ارد على اى عربى خاااااااااالص يعنى بسبب الكره والحقد اللى فى قلوبكم
احنا دخلنا حرب دمرنا اكبر خط دفاعى فى العالم لايمكن هيتعمل زيى ولا فى زية دلوقتى
المصريين عبروة ودمروة دخلنا سينا رجعنا ارضنا كلها كان جزء حربى واتفضل مدينتين هما اللى تم عليهم المفاوضات يعنى شوف سينا اد اية اتحررت كلها الا مدينتين طابا وجزء من رفع اللى هما الاتنين دول ما يجوش اد شارع شبرا فى القاهرة صغيرين جدا
اسرائيل عرضت السلام واحنا قبلنا يعنى اعتبارا للاية اللى بتقول وان جنحو للسلم باجنح لها وتوكل على الله
فبلاش كدب وافترى وحقد اللى فى قلبوكم دة وتقول انة كان هزيمة مصر مصر اتهزمت ازاى ورجعت ارضها انا مش هشتمك ولا هشتم بلدك بس دة نقص جواك ان بلدك عمرها ما حققت اى انجاز من ساعة ما اتوجدت علشان كدة فى غيرة وحقد ونار بتاكل جواك وعايز تشوة اللى افضل واحسن منكم
مصر انتصرت وارضنا رجعت ودلوقتى العرب عاملين زى النسوان كلة عايز يعد فى بيتة ورجالة مصر هما اللى يحربو علشان خاطرهم وهما فى بيتهم نسوان بيتفرجوعلى الحرب وكل واحد فيهم عامل محلل سياسى وهو حمار ولا فاهم اى حاجة اعترفو بقى انكم نسوان ولو كنتو رجالة كنتو انتصرتو او حاربتو بدون مصر لكن انتو نسوان ما تقدرش تتحركو من غير ما يكون معاكم رجالة من مصر
مصر ولله الحمد وقفت فى وش اكبر قوة فى العالم وانتصرت فرنسا انجلرتا اسرائيل واسرائيل وامريكا فى 73
فبلاش انتو اللى تتكلمو
يا اخي خليك في حالك وملكش دعوه باسيادك المصريين اللي حاربوا في اكتوبر 73 وخير ما ارد به عليك قول الشاعر اذا اتتك مذمتي من ناقص فهي شهادة لي باني كامل وخسئت وخسء كل من يتطاول علي مصر ومن غير سلام عليكم
رابح الجزائري
والله يا اردنى
فبلاش انتو اللى تتكلمو
كلام قاسي والله
منير الخطير
على فكرة انا رديت علية لان هو اللى بداء بالاساءة مش انا
ولو انا كنت شتمت بلدة او قولت اى كلمة فى حق بلدة كان هيرد زى ما انا رديت
زى ما بلدة غالية علية انا بلدى عندى بالدنيا اغلى من حياتى انا بعشق بلدى
وما اقبلش حد يقول فيها كلمة لو كان احترم نفسة كنت هحترمة لكن هو مش محترم
بيقولك مصر انهزمت اتهزمت ازاى ورجعت ارضها
ازاى يعنى مش فاهم وبعدين اللى بيقول سينا رجعت بالتفاوض شوفو احنا حاربنا امتى واتفاقية السلام كانت امتى
اتفاقية السلام كانت بعد الحرب بست سنين
كنا احنا رجعنا ارضنا كلها وكان التفاوض مش على الارض التفاوض كان عبارة على ان يكون فى سلام بين الدولتين
هو لو كان احترم تاريخ بلدى كنت هحترمة وهحترم تاريخ بلدة لكن هو اساء اكيد هيلاقى منى اساءة مش هسكتله
paradiseman3
شكرا علي ردودكم
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحرب كانت ماشيه كويس لحد ما السادات الديكتاتور حط مناخيره واتصرف فى الثغره بنفسه وهى دى النصيبه وجنب كل قيادات الجيش القرارات

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عروض كارفور مصر لعيد الاضحى من 11 اكتوبر وحتى 17 اكتوبر 2013
مشكلة اللايك بوتون زر اعجبني على الفيس بوك لا يعمل (اكتوبر 2012)
عروض وتخفيضات سبينس ( spinneys ) لشتاء 2012 من 21 اكتوبر حتى 26 اكتوبر 2011