نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين الادب والشعر منتدى القصص والروايات



تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل




جميع حلقات : يوميات شاب بلديتنا والبنوته الاستايل في الجامعه ....

 

جونان
ربنا ياهل احمد بقى ويفضل يتكلم حلوو كدا كتير
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل



متعلقنالش بقى يارب يانور تتعدلي معاه الصعايده دموهم حامي ودماغهم بتقفل بسرعه

هههههه
مشكووووور اخي على ذا الموضوع والله مررررررره حلو
الله يعافيك >>>>>حبه سعودي اهم خخخخخخ






المقال "جميع حلقات : يوميات شاب بلديتنا والبنوته الاستايل في الجامعه ...." نشر بواسطة: بتاريخ:
etch evil
وقفنا الحلقه اللي فاتت على كتبتله ايه في المسج


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نشوف حصل ايه ؟؟؟



المهم بعتت المسج




وكتبتلوا انا اسفه











المهم احمد شاف المسج وبصلها ورجع تاني يبص

قدامه تاني

وفكر يقوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش


فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه







وبعد لحظاات












قامت نور جمب احمد وقالته








نور : احمد



احمد : نعم


نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح



احمد : بجد يا نور


نور : اها بجد


احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا

بنتكلم كانت من جوة قلبي



نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا

مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير



احمد : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص



نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتشي عارفه

الصح من الغلط


احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله


نور : احمد بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه


احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا

ناس


نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي


احمد : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان

شاء الله هبقي افهمك كل حاجه



نور : انت بتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر

استني لحد منوصل


احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلشي

ههههههههههههه


نور : والله انت رخممممم مووووووووووت


احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي

من ريم علي منبقي نوصل



نور : حاضرر



احمد : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش

عايزه الى يكلمهم بالراحة




















راحت نور علشان توقع ريم في الكلام


نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي


ريم : الحمد لله كويسة


نور : طيب


ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي

مضايقه من حاجة


نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس


ريم : قصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح

معايا


نور : اها



ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا

اني اضحك عليكي او اقولك حاجه محصلتشي


نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي


ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك

فانا رديت عليه

فقالي ايوه يا حبيبتي

مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك


نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي


ريم : ايوة كنت قولت الوو


نور : اها ممكن يكون مش ركز في الصوت بس


ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور


نور : اتفضلي


ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟


نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه


ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد


وفجأة










سمع الجميع صوووووووووووت كداا




ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟





صووووووووووت السواق الريست يا جماعه هنريح

هنا شوية ونكمل بعد ساعتين



نور فرحت اوي ههههههههههههه انها مريحتش ريم

ههههههههههههههههههه


نزل الجميع علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا


حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني




وقامت قالتها ثواني هسأل احمد علي حاجة




ريم : اوكي















راحت نور لاحمد




نور : احمد




احمد : نعم




نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين



الى معاك




احمد : كنت عارف انها ريم





نور : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟





احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي




نور : وبعدين




احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟




نور : انك ايه ؟




احمد : اني كنت عايزك انتي




نور : طيب وليه مش خليتها تصحيني




احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر




نور : تقلقني :@




احمد : اها هههههههههههههه




نور : والنعمة انت رخم




احمد : من بعض ما عندكم




نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي


لوحدها




احمد : لا استني نفضيلها بقي وتعال نتغدي مع بعض




نور : هتغديني ايه طيب




احمد : ههههههههههه في سندوتشات فول وطعمية هنا

جنان ههههههههههه


نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم


احمد : طيب هتتغدوا ايه


نور : مش عارفه


احمد : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم

اكل ايه


نور : طيب اوكي يلا




ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا

المطعم

وجتلها

فكرررررررررررررررررررررررررررة




ياتري هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
etch evil
(عايزه اعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا)



لقيتها.........

اها يا رجلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

رجليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

سمع احمد ونور صوت ريم وهي بتأألم سابوا المطعم

ومشيوا من غير ماياكلوا يعيني وراحوا يشوفوا ريم

نور : مالك يا ريم ؟ في ايه؟

ريم : رجلي بتوجعني اوي

نور : من ايه حصل حاجه

ريم : اه اتخبطت من هنا

احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها دي علشان

رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك

وتموتك ونستريح منك ههههههههههههههههههه

نور : لا حرام عليك يااحمد متقولش كدا بعد الشر

عليها

ريم : ان شاالله انت

نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوا

احمد : حاضر انا بسيت اهووووووووووت

ريم : ايوه امشي من هنا كمان دي قاعدة بنات انت

جاي تقعد معانا ليه؟

نور : هههههههههههههههههههه ايوة يااحمد يلا اسمع

الكلام وامشي بقي

احمد : شوفتي المعفنة الى مش بيطمر فيها حاجة انا

جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة

نور : لا امشي هي كويسة

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانه برد..

نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا

احمد : بقى انا آكل مع ريم دي؟؟

هههههههههههههههههههههههههههه

ريم : ومالها بقي ريم يا سي احمد

احمد : سي السيد لو سمحتي هههههههههههههههههه

اتعلموا تكلموا ولاد الناس بقى هههههههههه

ريم : ولاد ناس؟؟ هههههههههههههههههههه ضحكتني

ههههههههههههههههههههههه

نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا من بعض

احمد : لا لا متقلقيش يانور انا باخد بمبدأ (( اذا تكلم السفهاء فدع القافله تسير ))هههههههههههههههههه

نور : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

طيب بس يااحمد علشان خاطري

احمد : بس كدا ؟؟ ده انت تؤمر يا قمر

ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون ؟

احمد : اه ياريت وشجريتن وكرسي وطرابيزة

ههههههههههههههههههههههه

نور : قصدك كرسين وشجره وطرابيزة

هههههههههههههههههههههههههههههه

احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوم مترجعشي

هههههههههههههههه


ريم : انشاالله الي يكرهني

احمد : هوه انتي في حد بيحبك اصلا

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

نور : انا بحبها ...اختي العسووولة دي

ريم : تسلميلي يارب يا نور

احمد : ورحمه خالي حسن بتجاملك

هههههههههههههههههههههه

ريم : ملكش دعوه يا غلس

نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي

احمد : يابنتي قولتلك سيبك منها وتعالي نروح نتغدي

سوا وهي انشالله عنها ما اكلت هههههههههه

نور : لا روح هات انت بقى يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه

احمد : حاضر

نور :تاكلي ايه يا ريم ؟

احمد : لا هجيبلها علي زوقي ههههههههههههه

سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها..



ريم : يابني بطل الرخامة الى فيك دي


احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي


----------------------------------------


مشى احمد راح يبجيب الاكل


وبعدين ريم بتسأل نور

ريم : نور عايزه اسألك علي حاجه

نور : اسالي يا ريم

ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني ؟

نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة

حاجة

ريم : بتحبوا بعض يعني..؟

نور: بصي هوا بصراحة مش قالهالي مرة واحدة

ريم : امال قالهالك على 3 مقاطع؟

نور : لااا هوا يمكن حسسني بيها بس مش قالها

ريم : وانتي بتحبية ؟

نور : ايه ؟

ريم : وانتي بيحيبه ؟

نور : بصراحة ؟

ريم : امال يعني بالسلطة؟

نور : اه بس مش عارفه هوا بقي ناوي علي ايه

ريم : علي فكرة عايزه اعترفلك بحاجة

نور : تعترفي !!!!!!!!!!!!!

ريم : اه

نور : بايه !!!!!!!

ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهوا كمان
حسسني انه بيحبني بس بعد مكالمه التليفون عرفت انه
بيحبك وكنت شاكه قبل كدا


نور : بيحبني ؟

ريم : اه

نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي
وبين الى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها
علشان مش نزعل من بعض

ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني دانا المفروض
اني افرحلك في فرحك هوه احنا مش اخوات


نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم


{ريم قاعدة هتولع (( ايه الي انا هببتوا دا..؟ )) جييييت اكحلها عميتها}




ولحظااااااااااااااااات من الصمت







ويأتي احمد
بالسندوتشاات



يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقول استعدووووا

هنمشي




وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع

للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة



الصمت يسوووووووووووود الاتوبيس ياتري في ايه؟




ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور

ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت



نور بتفكر في احمد يااتري هوه كمان بيحبها ولا

مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي

اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط



احمد بقي ودا مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور

انو بيحبها ازاي ؟؟



وبعد مرور 5 ساعات


السواق : حمداالله علي السلامة يا جماعة

وصلنا الحمد لله


وصل الرجل ووصل الناس


ونزلت الناس من الاتوبيس


ونزل احمد ونور وريم ووقفوا تاكسي

-------------------------------------------

ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا

احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات

ريم : تسلم يارب يااحمد

احمد : يارب ياختي يارب هههههههههههههه

احمد : نور هتروحي فين دلوقتي ؟

نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه

احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا

هههههههههههه

ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي ياغلسين


نور : هروح ع البيت طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح

احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا

ريم : وانت هتروح فين يااحمد؟

احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد

نور : انت هتنزل البلد ؟

احمد : اه


نور : طيب هشوفك امته تاني؟

ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه

احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي

ريم : انا غلسه يااحمد ؟

احمد : بصرااحة اه

نور : عندوا حق بصراحه يا ريم

ريم : ماشي ماشي ربنا يسامحكوا


يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور


وقالها انا هوصل ريم لحد البيت

نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم

احمد : هههههههههههه ولا بعيد هههههههههههه

نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني




السواق : علي فين يا انسة؟


ريم : المعادي يا اسطى




السواق : هي المعادي دي شارع ؟ يعني راحة فين في المعادي؟



احمد : ايه يعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه
متعرفش في الاصول؟


السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليداتنا انت


نور : خلاص انتو هتتخانقوا ؟


السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا مهو يوم مش معدي باين عليه من اوله




احمد : تصدق بالله يا اسطي



السواق : لا اله الا الله



احمد : انت متنفعش سواق اخرك سبااك مش عارف دا احساسي من ناحيتك



السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه



احمد : يعم هوا انا جاي اتجوز اختك؟؟ هتقول مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي؟



السواق : يعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك



احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا



ريم : خلااااااااااااااص انتوا هتتخانقوا ؟



السواق : والله مانا مركبكوا




احمد : احسن يعني هنركب التروماي ؟هههههههههههههههه يلا يعم شوف انت رايح فين



ومشي سواق التاكسي




واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ



السواق : علي فين يا فندم



احمد : المعادي يا باشا



السواق : اتفضل يامعلم



ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي




السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ



احمد : شارع بغداد عمارة 32



السواق : اوك




وبعد خمس دقايق تقريباا




وصلوا




ريم بتتكلم في التليفون




ريم : ايوه يا ماما




مامتها : ايوه يا ريم




ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة



مامتها : مكسورة ؟؟



ريم : اه



مامتها : طيب انا هنزلك حالا



ريم : اوكي بس بسرعه



وقالت للسواق:

ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي




السواق : ولا يهمك يا فندم




احمد : على فكرة انت زوق جدا



السواق : ربنا يخليك



ونزلت ام ريم




مامة ريم : مالك ياحبيبتي في ايه؟


احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم هههههههههههههه



ريم : بس يااحمد هههههههههههههههههههه



احمد : حاضر



ريم : يلا نزلوني



نزلت ريم وخرج الراجل شنطها



احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك



السواق : ولا يهمك انا معاك



طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه



ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد




المهم طلعت ريم ونزل احمد




احمد : يلا بينا يا باشاا



السواق : على فين ياباشا؟




احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق



السواق : اوكي



وسكووووووووت لحظات كدا

ووصلوا عند بيت نور.....




وبعدين نور تتكلم



نور : احمد انزل معايا ثواني عايزاك



احمد : اوكي حاضر



نزلوا الاتنين وشال معاها الشنط



لحد موصلها لجوه العمارة


احمد : خليكي معايا في الفون



نور : لا انت رخم اصلا




احمد : ليه بس ؟



نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها؟



احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي



نور: بس برضو




احمد : طيب خلاص متزعليش كدا




نور : هتقعد قد ايه في البلد؟



احمد : قد ايه ؟ ههههههههههههههههههههه دا اصلا فاضل على الدراسة 19 يوم



نور : يعني هتقعد ال 19 يوم في البلد يااحمد



احمد : لا طبعا هقعد 18 بس ههههههههههههههههههههههههه



نور : اتكلم بجد بقى متبقاش رخمممممم



احمد : طيب هقولك هوا اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلش



نور : طيب ابقي طمني عليك

احمد : وانتي كمان هتوحشيني والله

نور : ايه؟



احمد : الراجل واقف برا بقالو سااعه هههههههههههههههههههههههه



نور : ههههههههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت



احمد : حاضر




نور : يلا لا اله اله الله



احمد : سيدنا محمد رسول الله



((ونور كانت ملهوفه عليه اوي ونفسها يفضل معاها علطول بس هتعمل ايه بقى))


--------------------------------------

خرج احمد للراجل


احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك



السواق : ولا يهمك



احمد : تسلم يارب




((ومشيوا واحمد قالو علي العنوان وووصل احمد بالسلامه))





احمد : اتفضل معانا ياباشا




السواق : الله يخليك علشان شغلي بس




احمد : ماشي ياباشا


مشي السواق واحمد طالع علي الشقه

----------------------------------------------

ع السلم.........





حب يتكلم في الموبايل




ياتري هيكلم مين ؟؟؟



اكيد (نووووووووووووووووور)


المهم اتصل بيها






احمد : وحشتيني



نور : بس يا مجنون



احمد : مجنون ليه ؟ هههههههههههههههههههههه



نور : بس بقي يااحمد



احمد : طيب خلاص انا وصلت من شويه وطالع ع السلم اهو



نور : حمدالله علي السلامة




احمد : عايز اقولك علي حاجة



نور : قول


احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد



وسكت


نور : ها يابني



احمد : هغير الشقه دي واخد شقه تانيه



نور : اشمعنا يعني؟



احمد : لسببين بصراحة


نور : الى هما ايه يعني؟



احمد : السبب الاول يا ستي الست صاحبة البيت مش مظبوطه كدا



نور : مش مظبوطه ازاي يعني؟



احمد: عادي يعني مش مستريحلها انا


نور : اه والتاني ايه بقى


احمد : عايز اخد شقه قريبه من بيتكوا



نور : من بيتنا؟ اشمعنا ؟

احمد : نور


نور : يادي نور نعم يابني







احمد: انااا........



















بحبك يانور


نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!

احمد : ايه قولت حاجه مش على مزاجك ؟

نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!

احمد : ايه يابنتي عليكي عفريت اسمه نعم ؟؟

نور : ايه !!!!!!!!!!!!!!!

احمد : طيب بقولك ايه هههههههههههههههههههه اعتبريني مقولتش حاجة

نور : مين !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟

احمد : ههههههههههههههههههه وربنا هبلة


نور : احمد اقفل دلوقتي ونكمل بعدين


احمد : ههههههههههههههههههههههه ليه يابنتي ؟ فيه ايه؟


نور : اسمع الكلام بس يااحمد علشان خاطري


احمد : حاضر يا ستي

نور : سلام يا,,,,,,,

أحمد : ياا ايه ؟؟؟

نور : يارخم ههههههههههههههههههه

احمد : سلام يا روح قلبي

******************************************


وبعد مرور اياام حوالي اسبوع تقريباا...............






وكانت مكالمات احمد ونور عباره عن اتنين خلاص بقوا بيحبوا بعض


رجع احمد الشقه القديمه خد حاجته كانت نور ظبطت ليه شقه جديدة


وراح نقل حاجاته في الشقه الجديدة ومستني يعرررررررررررف رد نور علي اخر


سؤال كان سأله ليها









ياتري ايه هوا السؤؤؤؤؤؤؤؤؤال










امممممممممممممممممممممممممممممم









امممممممممممممممممممممممممممممممممممم









اممممممممممممممممممممممممممممممم










نرجع كدا نشووف ايه الحوار ونور بتفكر فيه


ياتري هتعملي ايه يا نور


وعمالة تفكر ياتري اقوله ايه


كل ما تتخيل الموقف مش عارف تفكر في اي حاجة


احمد : نور

نور : نعم

احمد : بصراحه كدا

نور : ها


احمد : وبدون مقدماات

نور : يارب نخلص هههههههههههههههه

احمد : هنخلص اهوا


نور : طيب يلا انطق ههههههههههههههه


احمد : انطق؟ ههههههههههههه


نور : دانا يابني لو بحب في ابو الهول كان زمانه نطق ههههههههههههههه


احمد : علي اساس انك بتحبيني يعني


نور : عارف مستر كاظم الساهر


احمد : طبعا..وهل يخفى القمر؟


نور : بيغني بقي وبيقول ((( هل عندك شك ؟))) اظن كده مسمعشي صوتك تاني ههههههههههههه


احمد : لا مش فاهم وضحي حضرتك هههههههههههههههههههه


نور : طيب اه يا سيدي ....حاجة تانيه؟


احمد : اه ايه بقى ؟


نور : يلهوووووووووووووووووووووي يابني خنقتني ههههههههههه


احمد : طيب خلاص خلاص خلاص


نور : ها كنت عايز تقول ايه ..؟



احمد : كنت عايز اقولك ......





اقولك ..............




اقووولك............



اقوولك.......





















































تتجوزينني..؟




اخيرا ..


nonosh

بجد انا عيشت اللحظه

اسلوبك رائع جدااااااااااااا

لو قعدت اشكر في كلامك من انهارده لبكره مش هوصلك مدى تقديري

خالص تقديري واحترامى واعتزازى وتحياتى ..........
albanota

ميرسى على الحلقات يا اتش
وحمد الله على السلامة
LOLO10
ياااااااااااالهويز اخيييرا نطق ايه الواد دة
رنيم
يسلموا الايادى يا جميل

بجد قصه حلوة اوى

تقبل مرورى
scorpion
يانهار
اخيرا ابو الهول نطق
ياساتر
ايوة كدة
تسلم ايدك يا اتش
والله انا كنت منتظر اي حلقة
بس معرفتش غير بالصدفة
ماشي ماشي
بس بجد بجد يعني
تسلم ايدك والله
وفي انتظار الباقي بقي
no 4 love
جامده جدا الحلقه يا اتش
ومستنين الباقي
etch evil
باقي ايه

وتكمله ايه

مخلاص كده

خلصت

هو انا مكتبتش انها خلصت هههههههههههههههههههههه


معلش بقى

كفايه كده


اصل هم اتجوزو

وانا مش هروح معاهم بقى


هاكونا ماتاتا
*ساسو*
ايه ده خصلت كدة!!!!!
كنت متوقعة حاجة تانية بس يلا بقي
شكرا ليك قصة تحفة بجد جزاك الله الجنة
روميوأبوالعز
قصة بجد تحفة وروعة بس مش هتابعها عشان نفسي أحب يا إتش وكده إنت بتقلب عليا المواجع هاهاهاهاها
etch evil
قصة بجد تحفة وروعة بس مش هتابعها عشان نفسي أحب يا إتش وكده إنت بتقلب عليا المواجع هاهاهاهاها
تسلم لمرورك يا جميل

وسيب الحب يجي لوحده متروحلوش

الحب الحقيقي بيتقابل في النص

لا انت بتمشي الطريق كله

ولا هي بتمشي الطريق كله

ربنا يهديك ويصلح حالك

وتحب في الحلال يارب
روميوأبوالعز
متشكر جدن ليك ياإتش ربنا يخليك ويهدينا جميعا للخير



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو شاهد حلقات جميع حلقات برنامج بالهجايص لالشخنجى :)
اولى حلقات يوميات اتنين متجوزين ****(عمر وساره )**** جميله مووووت
يوميات احمد الصعيدي والبنت الاستايل متجدد
نتيجة الجامعه العماليه جميع الفرق 2009/2010 بالتوفيق للجميع
نتيجة الجامعه العماليه جميع الفرق 2009/2010

Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © fmisr.com منتديات نجوم مصرية