نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالأسماء خمس قنوات على النيل سات تدعو للدعارة والرذيلة فى بلاغ للنائب العام

مهزلة تحدث على القمر الصناعى نايل سات وهو وجود 5 قنوات تقريبا تدعو الشباب إلى ممارسة الجنس عبر الهاتف على طريقة بعض القنوات الأوروبية حيث تظهر فتاة تتحدث بميوعة شديدة وتقول بعض الكلمات الخليعة مثل لماذا تبقى بعيداً انت معنا في أجمل اللحظات نحن هنا من أجلكم فقط ولفرحكم فقط إذا أردت حفلات أو أماكن خاصة تجد لدينا ما تريد إتصل بى فانا فى إنتظارك وغيرها من العبارات الركيكة وذات الأسلوب الخليع وتنتشر فى الشاشة أرقام تليفونات لمختلف شركات المحمول المصرية والعربية ولكل بلد رقم للإتصال وهذه القنوات هى أنت وأنا بس وأنا بانتظارك وأنت عمري همسات ونادي الأصدقاء وهى تدعى أنها قنوات للتعارف وتكوين الصداقات
وقد تقدمت إنتصار غريب وهى مذيعة بالإذاعة المصرية ببلاغ للنائب العام ضد وزير الإعلام أسامة هيكل تتهمه فيه بتسهيل الدعارة للشباب
وقد نفى أحد المسئولين أن تكون تلك القنوات الفضائية تتبع النايل سات مشيرا انها تتبع قمرا أخر يسمى اتلانتك بيرد له ترددات متداخلة مع النايل سات مؤكدا على أن ما يحدث من خلال تلك القنوات يتنافى مع الآداب العامة ولن تسمح شركة نايل سات بذلك أبدا. وهو ما رد الخبراء عليه وقتها وأشاروا إلى إن الشركة المصرية يمكن أن تتدخل لوقفها ومقاضاة الشركة الأخرى أو بث قنوات وباقات على نفس ترددات هذه القنوات ولكن إلى الآن لم يحدث سوي ازدياد في عدد القنوات وجرأة أكثر وما زالت تقتحم منازل متابعو نايل سات

a_hagag
فين اسماء القنوات علشان نتجنب مشاهدتها
زهير ابراهيم
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
زيزو باشا

اخى الفاضل حجاج / تحياتى .. ادى بيان الزبالات اللى على النايل سات على الترتيب التالى :
(1)[email protected] و ترددها 12418 راسى /* 27500
(2) قناة - زين شباب و ترددها 10992 راسى/*27500
(3) قناه همسات و ترددها 10992 ,, ,, /*,,
(4) قناة نادى الاصدقاء و ترددها ,, ,, /* ,,
(5) قناه تعارف و ترددها 11355 راسى /* 27500
(6)قناة كلام t.v و ترددها ,, ,, /* ,,
(7) قناة انت عمرى t.v و ترددها ,, /* ,,
(8)قناة انا بنت زيك و ترددها ,, /* ,,
يبقى القنوات ثمانية مش خمسة قنوات و كلها موجوده على النايل سات 104 ( للاسف القمر الجديد ) و ماتعرفش مين الحيوان اللى سمح بالقنوات دى ؟؟؟؟؟؟ و انا رهن الاشارة ...و على فكرة دى مش قنوات فيها صور او خلافه .. مجرد اصوات خليعة و بيانات بارقام تليفونات بجميع الدول العربية و غيرها .. بلا قرف ...... و على فكرة ايضا لا يمكن علميا و تقنيا و فنيا تداخل ترددات القمر الاوروبى الاتلانتيك بيرد 4 مع النايل سات لان الاول ( اتلانتيك بيرد 6ر2 درجة غرب .. و النايل سات 7 درجات غرب و لا يمكن التداخل نهائيا .. لان التداخل فى نطاق واحد من عشرة فقط درجة فضائية فقط و الفرق بين القمرين حوالى 8 من عشرة .. اذن لا يمكن التداخل لذا لزم التنويه ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
زيزو الاسكندرانى

اخى الفاضل حجاج / تحياتى .. ادى بيان الزبالات اللى على النايل سات على الترتيب التالى :
(1)[email protected] و ترددها 12418 راسى /* 27500
(2) قناة - زين شباب و ترددها 10992 راسى/*27500
(3) قناه همسات و ترددها 10992 ,, ,, /*,,
(4) قناة نادى الاصدقاء و ترددها ,, ,, /* ,,
(5) قناه تعارف و ترددها 11355 راسى /* 27500
(6)قناة كلام t.v و ترددها ,, ,, /* ,,
(7) قناة انت عمرى t.v و ترددها ,, /* ,,
(8)قناة انا بنت زيك و ترددها ,, /* ,,
يبقى القنوات ثمانية مش خمسة قنوات و كلها موجوده على النايل سات 104 ( للاسف القمر الجديد ) و ماتعرفش مين الحيوان اللى سمح بالقنوات دى ؟؟؟؟؟؟ و انا رهن الاشارة ...و على فكرة دى مش قنوات فيها صور او خلافه .. مجرد اصوات خليعة و بيانات بارقام تليفونات بجميع الدول العربية و غيرها .. بلا قرف ...... و على فكرة ايضا لا يمكن علميا و تقنيا و فنيا تداخل ترددات القمر الاوروبى الاتلانتيك بيرد 4 مع النايل سات لان الاول ( اتلانتيك بيرد 6ر2 درجة غرب .. و النايل سات 7 درجات غرب و لا يمكن التداخل نهائيا .. لان التداخل فى نطاق واحد من عشرة فقط درجة فضائية فقط و الفرق بين القمرين حوالى 8 من عشرة .. اذن لا يمكن التداخل لذا لزم التنويه ...
سيدى الفاضل من اىن لك كل هذه المعلومات وعلى ما اعتقد بانها فى منتهى الدقه والمفروض من حضرتكم غدم الاعلان الرسمى على مرآى من الساده الاعضاء واخيرا ارجو تقبل هذا بصدر رحب
IT Consultant
انا مع زيزوووووووووووووووو
No C0MMENT
بجد
زيزو باشا
سيدى الفاضل من اىن لك كل هذه المعلومات وعلى ما اعتقد بانها فى منتهى الدقه والمفروض من حضرتكم غدم الاعلان الرسمى على مرآى من الساده الاعضاء واخيرا ارجو تقبل هذا بصدر رحب
معلش الاخ العزيز /زيزو الاسكندرانى .. لما حضرتك تفهم فى ترددات النايل سات و فى درجات تواجد الاقمار الصناعية بالسماء المفتوحة ؟؟ ابقى علق زى ما انت عايز ,, مش افتاءات و خلاص .. مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
زيزو الاسكندرانى
[QUOTE=زيزو باشا;1255096][color="red"][size="5"][font="tahoma"]معلش الاخ العزيز /زيزو الاسكندرانى .. لما حضرتك تفهم فى ترددات النايل سات و فى درجات تواجد الاقمار الصناعية بالسماء المفتوحة ؟؟ ابقى علق زى ما انت عايز ,, مش افتاءات و خلاص .. مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
الرجاء من حضرتك ان تقرأ التعليق جيدا وتستوعبه قبل الرد بهذه الطريقه وهى ليست افتاءات كما جاء بردكم وان استطعت مراجعة ردى بامعان ستجد ان المقصود هو عدم طرح الترددات على الملأ ولم اقصد قدراتك الفزه فى تحديد هذه القنوات ارجو ان يتسع صدرك
بنت المنوفية

بجد قمة الاستهتار خلاص مبقاش فيه رقابه على حاجة

قلنا الاعلام اهم وزارة لانها مسئولة عن كل ما تبث بداخل كل البيوت المصرية

بس ياريتك زيزو باشا مكنتش حطيت الترددات عشان اصحاب النفوس الضعيفه مش يبحثوا عنها وبكده تكون ساهمت فى شىء انت مش قاصده

انا عندى قناه ايميل بس مش بشوف عليها غير " هرقل وزينا" " مسلسلات اجنبيه خياليه " مشفتش غير كده ومش بتجيب فواصل اعلانيه بين المسلسل عشان كده مشفتش اى شىء مخل هى المفروض قناه للالعاب والشات بس شكرا ع التنبيه

لازم تكون فيه وقفه وتتلغى القنوات دى

شكرا ع الموضوع
زيزو باشا
ياجماعة الترددات معروفة و معلومة و مش سر خالص ؟؟؟ و على العموم القنوات دى عبارة عن صورة ثابته و اصوات خليعة و ارقام تليفونات .. يبقى كمان ان باقى التردد عليه قنوات ثانية عادية جدا .. لذا لزم التنويه .. و اخيرا كل الترددات موجودة بمجلة الدش / و الاذاعة و التليفزيون و غيرها كثير .....
زيزو باشا
[quote=زيزو الاسكندرانى;1255133]
[color="red"][size="5"][font="tahoma"]معلش الاخ العزيز /زيزو الاسكندرانى .. لما حضرتك تفهم فى ترددات النايل سات و فى درجات تواجد الاقمار الصناعية بالسماء المفتوحة ؟؟ ابقى علق زى ما انت عايز ,, مش افتاءات و خلاص .. مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
الرجاء من حضرتك ان تقرأ التعليق جيدا وتستوعبه قبل الرد بهذه الطريقه وهى ليست افتاءات كما جاء بردكم وان استطعت مراجعة ردى بامعان ستجد ان المقصود هو عدم طرح الترددات على الملأ ولم اقصد قدراتك الفزه فى تحديد هذه القنوات ارجو ان يتسع صدرك
يا سيد يا محترم / الترددات موجودة على الارصفة مش سر حربى يعنى ؟؟؟ و لما حضرتك لا مؤاخذة تعرف تكتب الكلمات العربية صح ابقى علق ( قدراتك الفزة ) و صحتها ( الفذة ) .. لذا لزم التنويه و على فكرة ياريت حضرتك تعلق على الخبر مش على المشاركين طالما ليست عندك معلومات .. مش كده و الا ايه ؟؟؟؟
شمس الاسكندرية
هى يعنى القنوات دى بس اللى بتدعو للرذيله
اومال السيده غادة عبد الرازق و سميه الخشاب و حين ميسرة و حين زفت
بتدعو لايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
السندباد العربى
كل سنه وانتم طيبين , الاقمر المصرى الجديد هيشتغل وانشاء الله كل القنوات ديه تختفى مع القديم.

اما فساد الاخلاق فصعب يختفى , حتى لو اختفه من التلفزيون , فهيكون فى حتت تانيه كتير !!!

.
%u0632%u0627%u0626%u0631
برضه لازم المغرور المدعو زيزو باشا يفتي و يتفلسف و يوضح إنه أذكى خلق الله بصراحة معلوماته بتبهرني قانون و إتصالات و دستور و خضار و فاكهة مخه جايب من الإبرة للصاروخ
%u0632%u0627%u0626%u0631
إنتم منتدى غير ديمقراطي بالمرة أنا كتبت تعليق على كلام المدعو زيزو باشا أبو العريف و لم تنشروه هو فين التغيير اللي حصل ده
نحب هده القنوات
نحن نحب هذه القنوات ونشاهدها كل يوم

مواضيع مشابهة:
بلاغ للنائب العام ضد توفيق عكاشة بتهمة تضليل الرأى العام
بلاغ للنائب العام يتهم قوات الجيش بالقاء جثث ضحايا ماسبيرو في النيل بعد دهسها مباشرة
بلاغ للنائب العام يتهم ساويرس بالاستيلاء على المال العام

فيس بوك  تويتر  يوتيوب