نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احداث و اشتباكات ميدان التحرير الان 19-11-2011

نفسى كل واحد بيكلم فى لقاء 25 وكل واحد واقف فى ميدان التجرىر من اعطاكم الحق فى التحدث عن 80 مليون مصرى حرام عليكو البلد تخلصت من حرامى طلع مائة حرامى قوات الامن تدافع عن امن مصر وانتم السبب فخراب مصر وبكرة تعرفو انكم السبب فى هدا حرام عليكو حرام عليكو انتم مش مصريون

المقال "احداث و اشتباكات ميدان التحرير الان 19-11-2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
إعجاب كل ذى رأى برأيه أكبر مصيبة عايشينها فى مصر
محتاجين قائد نمشى وراه ........كاريزما بجد مش شويه معاتيه كل واحد فرحان بنفسه
وكل اللى حصل فى مصر بالمختصر المفيد...... إنقلاب عسكرى
ولو كان حسنى مبارك ما اثارش حفيظة الجيش قصدى الجماعة الكبار فى الجيش بسبب ابنه النغة جمال كانوا داسونا على شان حسنى بابا هى دى الحقيقة اللى كل الناس مش عاوزة تفهمها ...أو مش عاوزة تصدها
%u0632%u0627%u0626%u0631
نرجع نقول طيب نظام الحكم اتغير ومسك الدولة العسكريين ذى ماكانت الناس عاوزه فين الاستقرار فى البلد ده مش ميدان تحرير دا ميدان الكلاب والبلطجية وغير الاسوياء وغير الشرفاء أنا أعرف يتظاهر الخريج والعواطلى أما اللى بيتظاهر الان واحد فاضى أهله مش عارفين يلموه ولابد على كل أسره أن تجمع أبنائها وبناتها فى أحضانها لآنه الله وحده أعلم مين اللى بينزل التحرير (اسم على غير مسمى)
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا ميشو بــــانت لــــبتك .. يــا ديب و لابد في الدرا
بعد ما ضاعت جزمتك .. و حـفيت و آخر مسـخرا
تحرم علينا عشـــــــرتك .. منك كفـــــــاية اللي جرا
هي دي كـــــانت ثورتك .. مــــا تفوق و بطـل افترا
داخل عليـــــــــنا ببدلتك .. و تقــول دي ثورة منورا
و حميت الثورة بحكمتك.. ما ضربش شعبه العسكرا
تــــــــدي شهيدنا تحيتك .. و تقول عـــــليه ده سكرا
و شـهدت زور و بذمتك .. تحلف و تشــــــــهد افترا
راجل رجعت في كلمتك .. ماســــكة عليك إيه المرا
سي دي مبين صــــلعتك .. و واخـــده شحط من ورا
ها تمـــــوت تأمن سكتك .. و لا نعرفــوش اللي جرا
تدوس عليـــــنا بجزمتك .. و بعتنــــــا للي اشـــــترا
ما تغور و ترجع وحدتك .. عاجبك قعـــــــاد المندرا
عسكر مكـــــانك جبهتك .. و ســـــــيب بلدنا معطرا
حكم العســـــــاكر انتهى .. جبتـــــونا ميت سنة لورا
جبتــــونا ميت سنة لورا .. جبتـــــونا ميت سنة لورا
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو ايه المشكله لما الشرطه تلاقى فيه مظاهرات سلميه تقف تحميهم وتشوف الطلبات باحترام بدل ماتضرب ماهو بالعقل كدا انا ازاى هسيب واحد يضرب فيه واسكت اكيد هاخد حقى لو الشرطه كانت تعاملت بهدو وطبط نفس مع الناس كان الموضوع عدى كويس جدا بس تقول ايه الشرطه دراع من غير دماغ
%u0632%u0627%u0626%u0631
هم مين دول مصابى الثورة يا علم افهم وبعدين قناة 25 تحرير الجزيرة عاوزة اية وتبع مين دية حرام افهمو وبلاش شوية عيال يولعوا البلد ونبقى عراق ولبيا وصومال وسودان وحرام على العالم الهايفه اللى الكلام عندهم بقى اسهل من مضغ اللبان
Nile Son
فلنتفق جميعا ان مصر تمر بحالة من الهياج وعدم الانتظام الامني
ولنختلف في تفكير كل منا للوصول لحقة
لكن هل هذا سيظل دوما
Nile Son
الناشط الحقوقى جمال عيد: انتخابات برمان ثم حكومة مدنية ثم انتخابات رئاسية مبكرة وعودة المجلس لثكناته ، قبل ابريل 2012
زائرمحمد صبري
يارب اللي يقف في ميدان التحرير امة تموت /ياأخوان يامسلمون كنت انوي ترشيح حزب الحرية والعدالة قبل احداث يوم الجمعة الماضي لكن الان تراجعت انا وجميع العائلة والاصدقاءلان انتم كنتم السبب
مسئول
اسمعوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وونننننننننننننننننننننننننننننننييييييييييييييييي ييييييييييييي الي انا هقوله مهم جدا ( الشرطه يجب ان تستمر عشان تاخد وضعها تاني وتقاوم المتظاهرين عشان تقدر تظبت الانتخبات والجيش يجب ان يساعدها والشرطه لو انسحبت هبتها راحت...... عشان دا مش وقت تحرير يبقو يرحو بعد الانتخبات واما حصلش الي انا بقول عليه الانتخبات هتخرب وحلني بقه ... وسلاممم
حزينة على بلادى
لكل اللى بيقول حرام عليكوا يا بتوع ميدان التحرير مبتفكروش ولو للحظة كل لما تقرب الانتخابات وكل لما يقرب المجلس من تسليم السلطة تحصل مصيبة سود نتلهى فيها عشان المجلس يفضل اطول وقت ممكن فى السلطة انتوا اللى حرام عليكوا بطلوا تسيبوا دماغكم تتغسل زى بقيه الشغب المغيب الشرطة خلاص جتلها الفوقة دلوقتى
نفس الكدب ونفس القذارة ونفس الاسلحة انتوا ايه مشفتوش اللى حصل ايام 25 يناير و28 ايه البصر راح من عندكم صحوا بصيرتكم بقى احنا بيضحك علينا احنا بنتكييس من المجلس اللى مش عاوز يجيبها لبر
اشرف الزائر
كل اللى ميدان التحرير شوية عيال مش محترمين لانه لوكان واحد فيهم ابن حلال كان خاف على البلد يحكمها عسكر يحكمها قرد المهم الامن والامان اللى افتقدناهم بسبب شوية ولاد الحرام والاعلام الفاسد الذى اعطى لهم اهمية واعطاهم فرصة الظهور والتاثير على جهلة هذا الشعب المغلوب على امره ونداء الى كل مصرى اصيل يخاف على دينه وعرضه انزلوا لميدان التحرير واحرقوا هؤلاء وكل اسرهم واسر الشحاذين اللصوص مدعى الشهادة
هيام قاسم
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشاهدة أحداث و اشتباكات مجلس الوزراء و ميدان التحرير الان اليوم الجمعة 16-12-2011 بث مباشر اونلاين
تغطية أحداث و اشتباكات ميدان التحرير اليوم الخميس 24-11-2011 +بث مباشر ميدان التحرير الان لحظةبلحظة
متابعة أحداث و اشتباكات ميدان التحرير الان الاربعاء 23-11-2011 لحظة بلحظة + بث مباشر ميدان التحرير