نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

علياء المهدي تتعرض للضرب و الطرد من ميدان التحرير

من الواضح من المشهد انه مش ضرب خالص ده حاجه تانيه أكيد كلكلوا عارفينها

المقال "علياء المهدي تتعرض للضرب و الطرد من ميدان التحرير" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
تسلم ايديهم ...........حسبي الله ونعم الوكيل فيها وفي امثالها الي بيسيئو لكل بنت مصريةوبيفسروا الحرية على زاجهم متناسين الدين والاخلاق
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو ما كانوش عملوا كدة كنت قلت دول مش رجالة ولكنكم رجالة يا ولادهية افتكرة نفسها بطلة قومية ونزلة التحرير وسابت بيوت الدعارة الى شغالة فيها
elmahmoud1981
انا مش شايف ضرب ولا حاجه انا شايف واحد من اخوانا الى انتم بتسموهم ثوار واخد البنيه يا عينى تحت زراعه وبيطلعها من الزحمه بتاعت التحرير دا الى ظاهر قدامنا وما خفى كان اعظم وربنا امر بالستر وربنا يحفظ اعراضنا
بديعه أحمد على
نازله علشان تقول او يقولوا اللى باعتنها انها من الثوار تانى
لهم حق يحموا الثوره من الشبهات القذره اللى بيحاولوا كتير يلصقوها بالثوره
منصوره يا مصر و يا ثوره مصر و يا ثوار مصر الاشراف
meshmeshash
واللهى قليل عليها دى عايزه الحرق لتكون عبره للامثالها الله يخرب بيتها
جدة مصرية
الشباب اتغير ولا يلتفت للتصرفات المخزية وبرافو عليهم انهم طردوها
شكرا جهاد
ام مصرية
انتى مستنية رد فعل اية انتى خسارة فيكى انك تكونى مسلمة حسبنا الله ونعم الوكيل فيكى

انتى مثل منحط لبنات مصر ربنا ينتقم منك ومن الى تفرط فى شرفها ناقص اية تانى فوقو يا بنات المسلمين

دى سمعة بلد بحالها والله المنتقم الجبار منكم
واحدة من الناس
تلك الفتاة العاهرة ملعونه الي يوم الدين انا مش عارفة لوربنا خدها الوقتي هتقوله ايه حرية شخصية انها فتاة لا تمت الي الاسلام بصلة وهو مينفعش نعبر عن حريتنا الا واحنا عرايا تماما ممكن نعبر بارائنا وبتفكيرنا لكن مش بجسدنا العاري وانا واحدة من الناس فوجئت بصراحه واستغربت اوي عندما عرفت بالموضوع ده دي الواحده فينا بتعمل المستحيل علشان تستر عرضها وتصون كرامتها وشرفها واكيد الفتاة دي مريضة نفسيا وتربيتها تربية فاسدة وياريتهم كانوا ضربوها بالجزم في الميدان حتي الموت ودي يطبق عليها حكم الزانية والمفروض ترجم حتي الموت في ميدان التحرير لكي تكزن عبرة للي بيشجعوها ووافقين وراها وربنا يسترنا ويستر نساء المسلمين في الدنيا والاخره وده علي فكرة من علامات الساعة والله الموفق والمستعان
زائرالقاهرة
كفاية لحد كده البلد مش نقصه حركت ‏٦ ابريل مشين وراء (د.البرادعي) بعد ما حرب العراق جي يخرب في مصر مش علياء دي كنات مشيه وره اه تلعب بفضيحه وهيها شكل البرس
ميدو التراس
كان فيه صور سيئة في ميدان التحرير اساءت للثورة
لمطيري
ربنايستر علي مصر ام الدنيا عوز اقول لناس الي عوزه الحريه ابنت دي جزء من الحريه اتقوالله في مصر وفي شعبه الطيب الغلبان اخوكم حسين سالم لمطيري
gehad sayed
ربنا يهدى الجميع

تشرفت بمروركم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
العارية علياء المهدي في ميدان التحرير اليوم ومحاولات للتحرش بها والتعدي عليها بالضرب
المهدي المنتظر في ميدان التحرير