نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اول فيديو وصور داخل غرفة ملابس نادى الاهلى وسط الاموات

الاحكام لابد ان تتم بسرعة حسبنا الله ونعم الوكيل

المقال "اول فيديو وصور داخل غرفة ملابس نادى الاهلى وسط الاموات" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمد الهادى (مصرى)
انا مش عارف اقول اية والله اللسان عاجز عن الكلام بس لازم كلنا نتكلم حرام اللى بيحصل دة والله حرام لما 77 انسان يروحوا كدة ضحية مش يبقى حرام لما ام تلاقى ابنها اتخطف ادام عنيها مش يبقى حرام لما شاب كان حلمة كان اقصى حلمة يعيش فى امان ينخطف فى عمر الزهور مش يبقى حرام قولولى يا شعب مصر لحد امتى والله الذى لا اله الاهو انا مش عارف اكتب رسالتى من كتر الدموع كل اللى راحوا دول اخواتنا كلهم مصريين يا جماعة يا جماعة بلاش تتكلموا على الفلول والنظام وتشعلوا البلد اكتر من كدة وبقل للثوار ان الثائر الحق يثور ليهدم الفساد ثم يهدا ليبنى الامجاد كمال قال الشيخ الشعراوى......... واقول لهم انظرول الى مصر لانكم مش كل اهل مصر
فى ناس بتحلم بلقمة العيش بس والله فى ناس بتنام من غير عشا وبيحبوا مصر اكتر من ومنكم
وفى النهاية بقول ان لله وان اليه راجعون
عادل عبد المنعم
صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم (سياتى زمان على امتى ينتشر فيه الهرج قالوا وما الهرج يا رسول الله قال القتل )وها هو ينتشر القتل ويهون دم الاخ على اخيه فلماذا لا نتقى الله بحق ونعود الى الله فى كل اعمالنا لماذا لا نترك الامور الى الله وكفى للرويبضه من اشعال الفتن من خلال وسائل الاعلام الا يتقى الاعلام فينا ربه نداء الى كل ام وكل اب المحاجاه والحفاظ على ابنائنا ما استطعنا وندعوا الله ان يرحم موتانا وموتى المسلمين فى مشارق الارض ومغاربها ولا نقول الا ما يرضى الله ورسوله انا لله وانا اليه راجعون
سيف الحفني
ان لله وان اليه راجعون وربنا يصبر الاهل يارب وحسبي الله ونعم الوكيل علي اللي اتسببوا في هذه المقزره
boobs
انا عايزة اسال اللي ماتوا دول ماتوا فداء لايه للكورة وللا للاهلي وللا لاية يا ناس
gehad sayed
تشرفت بمروركم
وربنا يرحم جميع موتنا
Prince of Silence
والله مناظر تقطع القلب حسبىالله ونعم الوكيل فى اللى كان السبب الكورة متعملش كل ده
elsantawy
انت يعنى سيبت كل اللى ماتوا ورايح تقول ان ده طفل يمنى ومكنش فى الاستاد طيب سيبك من ده وشوف الباقيين اللى ماتوا
منار الزائرة :)
انا عايزة اسال اللي ماتوا دول ماتوا فداء لايه للكورة وللا للاهلي وللا لاية يا ناس
لا ماتوا وهم بيدافعوا عن ارواحهم
تستاهل من وجهه نظر حضرتك ولا لا؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
[صور] إبن الفنان عمرو دياب - عبدالله - من داخل غرفة تبديل ملابس فريق نادي تشيلسي الأنجليزي .عبدالله مع نجوم تشيلسي
صور داخل غرفة الملابس لشهداء مجزرة بورسعيد - صور شهداء الاهلى
فيديوهات وصور من داخل غرفة لاعبين الاهلي وسط الموتي وتغطية شاملة للاحداث
شاهد بالفيديو : صراخ وبكاء واغماءات في غرفة خلع ملابس نادي الزمالك