نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كل عنواين" العاجل" لاحداث مبارة الاهلى والمصرى

الجميع شاهد ما حدث فى مبارة اليوم بين النادى الاهلى والنادى المصرى فى استاد بورسعيد ، للاسف مآساه بكل ما تحملة الكلمة من معنى ، تحولت المبارة الى مجزة ووصل عدد المصابين الى 1000 مصاب من الطرفين وحالات الوفاه وصلت الى 73 حالة وفى تذايد مستمر ، لقد تذكرنا احداث مصر والجزائر ، وكأن النادى الاهلى كان يلعب خارج حدود مصر !
والغريب ان كل هذا يحدث بسب لافتة مستفزة كانت موجودة فى مدرجات جماهير الاهلى ولم يعرف احد من المسئول عنها ، الافتة كانت بعنوان " يا بلد البالة مفيهاش رجاله " التى اثارت جمهور المصرى بشدة .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد اولا هذا الفيديو

سوف نتابع من خلال هذا الموضوع كل عنواين "العاجل " التى لها علاقة بهذه الاحداث ، حتى تبقوا على تواصل مع كل جديد .

"اخر خبر عاجل تم اعلانة ، ان اتحاد الكورة المصرى قام بتاجيل الدورى تمهيدا لالغائة ".... تابعونا

المقال "كل عنواين" العاجل" لاحداث مبارة الاهلى والمصرى" نشر بواسطة: بتاريخ:
د.عصام
معنديش كلام غير ان ده حدث وراه ناس . وياريت يستعينوا باللجان الشعبيه من التحرير لتامين المباريات وصدقونى موش هيحصل كده بتاتا لان اللجان الشعبيه بالتحرير عندهم اخلاص وياريت تكون وصلت الرساله اللى عايز اوصلها و اشكرك منون
mannon
معنديش كلام غير ان ده حدث وراه ناس . وياريت يستعينوا باللجان الشعبيه من التحرير لتامين المباريات وصدقونى موش هيحصل كده بتاتا لان اللجان الشعبيه بالتحرير عندهم اخلاص وياريت تكون وصلت الرساله اللى عايز اوصلها و اشكرك منون
والله يا دكتور الواحد مبقاش عارف الحل فين احنا ولا كأننا فى حرب ، مش عارف مصر رايحة لفين وامتى هينتهى نزيف الخراب دة !
REBEL
احب اهدى لمصر اغنية جت على بالى وهى

ولعت

مينفعش تعدى الذكرى الاولى للثورة من غير ما نسترجع شعور الاتفلات واخبار عاجلة و70 حالة وفاة وكلام من دا

هو دا الكلام

انا حاسس انى بعيش ايام الثورة تانى بجد

فانتاستييييييييك
mannon
عندك حق ياروبيل ياخويى انا بقى حاسس انى عايش يومين ماتش والجزاير نفس الى حصل والله مش مصدق ان دول مصريين
mannon
عاجل

"أبو تريكة:الى حصل مجزرة. وأحد المشجعين نطق الشهادتين أمامى "
mannon
قطار المصابين يصل الي محطة رمسيس

جدة مصرية
الموضوع اكبر من اللافتة

رحم الله الضحايا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جميع فيديوهات احداث مبارة الاهلى والمصرى
" يا بلد البالة مفيهاش رجالة " السبب وراء الاحداث الدامية فى مباراة الاهلى والمصرى
فيديو اعترافات "سيد الدنف" احد المتهمين فى احداث بورسعيد ومباراة الاهلى والمصرى
صورر احداث مبارة الاهلى والمصرى
اول حالة وفاة نتيجة لاحداث الشغب بمباراة الاهلى والمصرى 1/2/2012