نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو. زياد العليمي نائب الكتلة المصرية لمحمد حسان: مش كل واحد ضرب دقن يبقي شيخ

تحية لكل الشباب و لكل من شارك فى التعليق على هذا الموضوع قرائتى للتعليقات اثبتت مدى وعى المصريين و ومدى احترامهم لدينهم و اخلاقهم حتى ان اختلفنا على الشخص لكن لا نقبل الاهانة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ياريت من يجهل و يسفة اراء هذا الشعب و اختياراتة ان يدرك ان مصر و الشعب المصرى عظماء

المقال "بالفيديو. زياد العليمي نائب الكتلة المصرية لمحمد حسان: مش كل واحد ضرب دقن يبقي شيخ" نشر بواسطة: بتاريخ:
سهم--
النائب زياد العليمى: عفوا حضرتك اثبت فشلك فى اولى المحطات (دى وجهه نظر مش شتيمه) و على الملاء و ده يرجع لصغر سنك و للاسباب الاتيه:
1) حضرتك من دلوقتى خسرت اصوات كل بائعى الفجل فى الانتخابات القادمه مش بس الفجل بل و بائعى كل انواع الخضار (طماطم و فجل و جرجير الخ) لانك ماحترمتهمش و ده مش اسلوب نائب واعى مثقف معلش ماتزعلش0
2) اوافقك ان مش كل اصحاب الذقون مشايخ فبعض المسيحيون بذقن و اليهود وهكذا وده عادى0 السؤال ايه علاقه الاقتراح بتاع محمحد حسان بالذقن و المشيخه؟ الاقتراح كان من مواطن مصرى و بالصدفه مربى دقنه0
3) انا مش بتاع فجل (و بتاع الفجل افضل منى) انا مهندس و هاتبرع كل شهـر بمبلغ انا و كل بتوع الفجل و الخضار علشان اعوض بلدى عن الاحسان الامريكى المشروط بالخضوع و الخنوع0 ارجوك لا تبادر بالنقض الدائم لان من مظاهر النجاح هو ايجاد الحلول بدلا من طريقه انا معترض دائما و خلاص0 المصدر : http://masrstars.com/vb/showthread.php?t=392133 - masrstars.com
أحسنت أيها الزائر.

وسوف يموت الحاقدون بغيظهم.
دي قلت احترام منك ومش اسلوب حد مثقف (لا للمعونة الاميركية)
من الادب والاحترام التحدث الى الاكبر سنا بكل وقار حتى لو لم توافقه فى الرأى وبعدين ايه دخل الدقن بالموضوع وبالمناسبه الدقن دى سنه موكده عن حبيبنا المصطفى وانا كمصرى مع فضيله الشيخ حسان وعلى فكره كنت بحترمك حتى قرات المنشور وده اغضبنى كثيرا "لا للمعونه الامريكيه"
زهير ابراهيم
اذا كان هذا الرجل تافه وكل الصفات السيئه به
لماذا هذا الاهتمام من الكل لتفنيد رائيه...؟
ام فهمي قليل...؟
mrmoha
تحياتى ليك يا شيخ محمد حسان ووالله السنين بقت مثل الشهور بتمر بسرعه وياريت لو هو راجل و كل من على شاكلته يقولوا الكلام ده أمام ربنا سبحانه وتعاله يوم الدين .
جناات
لماقرات التعليقات اتاكدت انه ولله الحمد الشيخ حسان ربنا يبارك فى عمره محبوب من اغلب الشعب المصرى والكل عارف قدره ومش هايتاثر بكلام واحد حقير زيك وزى نوارة نجم على الشيخ الجليل
عليك انت وهى وكل من سب شيوخنا الافاضل وتطاول عليهم من الله ما يستحقوا
حسبناالله ونعم الوكيل
القاهر9
مهو طبعاً إلا أمريكا أسياده مش عاوز يجيب حد سيرتها هذا النائب العليمي !!!
منار الزائرة :)
النائب زياد العليمى: عفوا حضرتك اثبت فشلك فى اولى المحطات (دى وجهه نظر مش شتيمه) و على الملاء و ده يرجع لصغر سنك و للاسباب الاتيه:
1) حضرتك من دلوقتى خسرت اصوات كل بائعى الفجل فى الانتخابات القادمه مش بس الفجل بل و بائعى كل انواع الخضار (طماطم و فجل و جرجير الخ) لانك ماحترمتهمش و ده مش اسلوب نائب واعى مثقف معلش ماتزعلش0
2) اوافقك ان مش كل اصحاب الذقون مشايخ فبعض المسيحيون بذقن و اليهود وهكذا وده عادى0 السؤال ايه علاقه الاقتراح بتاع محمحد حسان بالذقن و المشيخه؟ الاقتراح كان من مواطن مصرى و بالصدفه مربى دقنه0
3) انا مش بتاع فجل (و بتاع الفجل افضل منى) انا مهندس و هاتبرع كل شهـر بمبلغ انا و كل بتوع الفجل و الخضار علشان اعوض بلدى عن الاحسان الامريكى المشروط بالخضوع و الخنوع0 ارجوك لا تبادر بالنقض الدائم لان من مظاهر النجاح هو ايجاد الحلول بدلا من طريقه انا معترض دائما و خلاص0 المصدر : http://masrstars.com/vb/showthread.php?t=392133 - masrstars.com
تحيتى لحضرتك
واوكدلك ندم كل من اعطى صوته لهذا العليمى
فبدلا من ان يتعلم من افكار الاخرين فى صمت
راح ينبح عليهم
ISLAMAZ
طبعا لازم يهاجم مبادرة (الشيخ) الفاضل العلامة محمد حسان لأنه عمل مبادرة (لحفظ كرامة مصر والمصريين)

انما لو اتعملت مبادرة لتقديم أصول الطاعة والولاء لأمريكا وكلابها هيكون الاخ ده أول المتقدمين لها

و صحيح كلام أحد الاخوة الأفاضل عن أن مجلس الشعب بالفعل حاليا معبر تماما عن الشعب المصرى (فأغلبه من الملتزمين المحترمين ولكن به قلة مندسة من الغوغائيين والتافهين)
الشاطر حسن
هل هو رافض الفكرة من الأساس لأنها لا تصلح لمصر أم يرفضها لأن محمد حسان هو من تقدم بها أو يرفضها لأنه من قدمها ملتحي هل لو الشيخ حلق لحيته ولبس بنطلون محزق وأعاد تقديم الفكرة هل ساعتها هيرضى عنه سيادة النائب اللي مش فاهم حاجة في البطاطا
الشاطر حسن
اذا كان هذا الرجل تافه وكل الصفات السيئه به
لماذا هذا الاهتمام من الكل لتفنيد رائيه...؟
ام فهمي قليل...؟
يقول الإمام علي كرم الله وجهه "" العلم نقطة كثرها الجهلاء ""
نانسي مجد
ربنا ينتقم منك يا عميل يا دلدول ساويرس منك لله -كل يوم تثبتون فيه انكم بلا قيمه
aly20
زمن الويبضه الشيخ محمد حسان اشرف منك يا حاقد ياحسود طبعا عاوزتتعرف تقوم تسب الاعلام
ام معاذ افندى
هنتوقع ايه يعنى من واحد بيصرف عليه نجيب سويرس عشان يكون كلب يلهس
عبدالحى مسعد
صدقنى انت متربتش وعاوز واحد شكلك يرد عليك
REBEL
وهو الشيخ بقى سياسى خلاص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعرف اية عن المعونة وعن الجهة اللى بتاخدها واذا كانت بتتسرق ولا بتنصرف فى السكة اللى جايلها ولا ولا ولا ولا ولا ؟؟؟؟؟؟

هو كل واحد بقى بيتكلم كدا وخلاص وجزاك الله خير يا مولانا ولا اية ؟؟؟
زائر22222
العيب مش علية العيب على كل ناخب ادالة صوتة روح ربنا يكسفك دنيا واخرة
محمد محمدون
اللهم عليك بكل من آذى عبادك المخلصين.اللهم سلط عليهم سيف انتقامك.اللهم شل لسانه ويديه ورجليه.هؤلاء عبدة الشيطان.عملاء لامريكا واسرائيل ولايهم البلاد ولا العباد بل الدراهم التى تحركهم.هذا الدعى ومثله محمدد ابو حامد واحمد سعيد وغيرهم وهم خدم لسويرس والكنيسة.لعنة الله عليهم
فلينبح الكلاب
لو كل كلبٍ عوى القمته حجراً.... لأصبح الصخر مثقالٌ بدينار
سهم--
وهو الشيخ بقى سياسى خلاص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعرف اية عن المعونة وعن الجهة اللى بتاخدها واذا كانت بتتسرق ولا بتنصرف فى السكة اللى جايلها ولا ولا ولا ولا ولا ؟؟؟؟؟؟

هو كل واحد بقى بيتكلم كدا وخلاص وجزاك الله خير يا مولانا ولا اية ؟؟؟
وانت مالك؟ حتى أهل العلم بتسخر منهم.. انت عاوز إيه؟
زائرعلاء جمعة
خسارة الرد على هذا ال ززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز واللة هو خسارة الرد علية
كامل شرف
اولا اخوانى الكرام يجب الربط بين كل ما يحدث فى مصر الان
منذ اشهر قليله خرجت تصريحات رسميه من الوزيره فايزه ابو النجا
قالت ان هناك عمليات تمويل لعدد من الاشخاص المرشحين فى مجلس الشعب
من قبل الحكومه الامريكيه وجارى التحقيق فى ذالك
ثم يخرج الشيخ محمد حسان بمبادره لاسترجاع كرامه كل المصريين
ويقول لا للتسول والتبعيه لامريكا
وهذا امر ابسط المواطنين يطالبون به
ثم يرد على الشيخ احد اعضاء مجلس الشعب
ويتهم الشيح حسان انه لا يصلح ان يكون داعيه اسلامى مبررا ذالك لانه خريج اعلام
هنا ياتى السؤال
لماذا عندما انتقد الشيخ حسان امريكا بالذات خرج وانتقده بهذة
هل اتى ذياد العليمى الضوء الاخضر من امريكا ليرد على الشيخ حسان ؟
REBEL
وانت مالك؟ حتى أهل العلم بتسخر منهم.. انت عاوز إيه؟
انت فاهم بقى اصل انا من 6 ابريل وكدا وماسونية وحوارات من دى فلازم كل شوية تلاقى حاجات بتطلع غصب عنى كدا

اعذرنى

بليييييييييييييييييييييييييييييييز
سهم--

هنا ياتى السؤال
لماذا عندما انتقد الشيخ حسان امريكا بالذات خرج وانتقده بهذة
هل اتى ذياد العليمى الضوء الاخضر من امريكا ليرد على الشيخ حسان ؟
عشان كده يبقى الناس اللي بيشكو في زياد وأمثاله مفيش عليهم لوم.
سهم--
انت فاهم بقى اصل انا من 6 ابريل وكدا وماسونية وحوارات من دى فلازم كل شوية تلاقى حاجات بتطلع غصب عنى كدا

اعذرنى

بليييييييييييييييييييييييييييييييز
إن كنت من 6 أبريل صحيح ومبتهزرش يبقى انت حاجة من اتنين: إما انك مضحوك عليك ومسكين ومش عارف القيادات السفلة اللي في 6 أبريل بيخططو لإيه، وإما ...... وأنا مظنش تكون التانية دي.

أنا شايف انك لسه متعرفهمش على حقيقتهم، سبهم وابعد عنهم، دول شر في البلاد وربنا هيورينا فيهم يوم.

حاول تسأل عنهم عشان تعرف حقيقتهم.
REBEL
إن كنت من 6 أبريل صحيح ومبتهزرش يبقى انت حاجة من اتنين: إما انك مضحوك عليك ومسكين ومش عارف القيادات السفلة اللي في 6 أبريل بيخططو لإيه، وإما ...... وأنا مظنش تكون التانية دي.

أنا شايف انك لسه متعرفهمش على حقيقتهم، سبهم وابعد عنهم، دول شر في البلاد وربنا هيورينا فيهم يوم.

حاول تسأل عنهم عشان تعرف حقيقتهم.
انا سألت وناس كتير دلتنى عليهم بس المشكلة دلوقتى انى بحاول ادور على اى ملف يكشفهم ويوقعهم بس مش عارف

زى ما تقول كدا بيعينوا الاوراق المهمة فى الدرج وبيقفلوة بمفتاح
سهم--
انا سألت وناس كتير دلتنى عليهم بس المشكلة دلوقتى انى بحاول ادور على اى ملف يكشفهم ويوقعهم بس مش عارف

زى ما تقول كدا بيعينوا الاوراق المهمة فى الدرج وبيقفلوة بمفتاح
طيب لو انت عندك شك فيهم وبتحاول تمسك عليهم حاجة تقوم تاخد من طباعهم؟ لو عاوز تتجسس عليهم لله وتكشفهم يبقى متاخدش من طباعهم السيئة.

ودلوقت هما على وشك ينكشفو بعد اتهام منظمة بيت الحرية الأمريكي بالتمويل غير المشروع لمنظمات المجتمع المدني، ودي بتتعاون مع 6 أبريل.
زائر44
لعن الله من سب رموز الدين و رموز الصلاح و الإصلاح فى مصر ...
أنت لست زيادا ولا عليميا ... بل ... ناقصا جاهلا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو..زياد العليمي يهين الشيخ محمد حسان على قناة مسيحية
بالفيديو زياد العليمى يرفض الاعتذار لمحمد حسان والمشير وينسحب من الجلسة ويحول للتحقيق
بالصور زياد العليمى يصالح الشيخ حسان
بالفيديو محمد أبو حامد نائب الكتلة المصرية وقيادي سلفي يتجادلان حول انتخاب المسلمين لرسول الاسلام!