نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل الان بالصور : الشيخ حازم ابو اسماعيل يتوجه في مسيره ضخمه لتقديم اوراق ترشحه للرئاسه رسميا

فى الحقيقة يا اسلام نجوم مصرية حصل فيها تغيير كبير بالمرحلة الاخيرة بسوؤ الحوارات وعدم احترام الرأى الاخر

وبفكر جديا فى تركه ولان ليس بها كنترول ولولاك يا اسلاماز وكثيرين غيرك فأنا مترددة فى تركها

ولكن بصراحة كل يوم تزيد عن الحد الردود الجارحة وحتى عندما اعتذر فليس ضعفا منى او خوفا من اى شخصية ولكن بقول طالما الادارة تسمح بذلك فلماذا اتدخل انا

تحياتى يا حبيب اعضاء نجوم مصرية
واضح ان ابو سماعين شتيمه سبحان الله وادعء ان الاخرين مشركين وصوفي خارج عن المله تبقي كلام جميل لا حول ولا قوة الا بالله

المقال "عاجل الان بالصور : الشيخ حازم ابو اسماعيل يتوجه في مسيره ضخمه لتقديم اوراق ترشحه للرئاسه رسميا" نشر بواسطة: بتاريخ:
ISLAMAZ
واضح ان ابو سماعين شتيمه سبحان الله وادعء ان الاخرين مشركين وصوفي خارج عن المله تبقي كلام جميل لا حول ولا قوة الا بالله

اعذرنى يا أستاذ أحمد
مش فاهم حاجة من تلك المشاركة
و أذكر نفسى و حضرتك مرة أخرى باحترام الناس و آرائهم
و اسمه الأستاذ الدكتور الشيخ/حازم صلاح أبو اسماعيل و ليس (ابو سماعين) زى ما حضرتك بتقول
احمد ركابي الرشيدي
اعذرنى يا أستاذ أحمد
مش فاهم حاجة من تلك المشاركة
و أذكر نفسى و حضرتك مرة أخرى باحترام الناس و آرائهم
و اسمه الأستاذ الدكتور الشيخ/حازم صلاح أبو اسماعيل و ليس (ابو سماعين) زى ما حضرتك بتقول
المحامي صلاح اسماعيل لم اعرف انه دكتور واذا كان دكتور ففي اي مجال وهل حصل علي الاستاذية كمان لا اعرف و علقت علي تعليقك اني بشتم واسب ولم اكن شتاما او سببا انما اذكر الحقيقة ليس الا
جدة مصرية
ماذا تقصد الرشيدى بهذا الرد

اندمت على ردك السابق الذى كان يتسم بالاعتدال

مش فاهمة ما هو المقصود صراحة ويوجد غموض

رجاء التوضيح
ISLAMAZ
المحامي صلاح اسماعيل لم اعرف انه دكتور واذا كان دكتور ففي اي مجال وهل حصل علي الاستاذية كمان لا اعرف و علقت علي تعليقك اني بشتم واسب ولم اكن شتاما او سببا انما اذكر الحقيقة ليس الا

مش معقول يا أستاذ أحمد
كل هذا الهجوم والتريقة و السخرية
ولا تعرف أبسط المعلومات عن من تسخر منه
الذى هو فى نفس الوقت أهم مرشح لرئاسة بلدك

يا أخى مكسل تفتح جوجل و تدور فى خمس دقائق
و تطالبنا نحن بأن نأتى لك بالمعلومات؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
%u0632%u0627%u0626%u0631
احمد ركابي الرشيدي

رد : عاجل الان بالصور : الشيخ حازم ابو اسماعيل يتوجه في مسيره ضخمه لتقديم اوراق ترشحه للرئاسه رسميا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهم-- مشاهدة المشاركة

بس أحمد الركابي هجومه عنيف جدا، بديعة بالنسبة له مسكينة.

هذا ليس اسلوب رجل مؤدب في الحوار واذااردت الاحترام في الحوار معك عليك الادب اولا مع الاخرين تعرف اني رجل وتمثلني باخري وهذا ليس طبع الاطبع من لا يتادب فلا تلوم الا نفسك بعد ان تخطئ في الاخرين واتمني ان يكون هذا اخر كلمات بيننا وارجوا ان تراجع جدة مصرية والاستاذ اسلام وتعرف اسلوبك من اسلوب الاخرين في الحوار
لقد انتظرت ان تغير كلماتك بعد حواري مع لاخرين ولاكنك مصر علي حوار بدون احترام

احمد ركابي الرشيدي

يا اخ احمد لما تنهى خلق وتأتيه؟ اذا اردت ان يحترمك الناس فاحترم انت الناس اولا اولا وصفك بصوفى دى مش شتيمه وانت قولت ياريتك تكون صوفى يبقا زعلان منها ليه ؟ وانا مشوفتش حد قال عليك كافر او حد كفر حد فى الردود جبت الكلام ده منين ثانيا تهكم على اسم اسماعين ده اسمه ايه ؟ ثالثا انت كلامك مع اى حد غير الاخ كله كلام انك عايز تقنع الى بتكلمه ان انت صح وغيرك لاء وده مش اسلوب حوار اصلا رابعاانت مش مطلوب منك تربى حد وتأدبه انت مطلوب منك تشارك برايك ليس الا وعلى الاعضاء والزوار ان يتقبلو رايك او لا مش بالفرض ان رايك لازم يكون صح وياريت تعمل بالمقولة راى غيرى خطئ يحتمل الصواب ورايى صواب يحتمل الخطئ بلاش كل كلامك انك تغلط الى بيكلمك وانك صح وفى اعتراض على اسلوبك حتى لو كان معاك الحق وبعدين ترجع تقول الاسلوب والطريقة واداب الحوار وانت ابعد ما تكون عنهم وانا مش بهاجمك او بقلل منك انا بوضح حاجة يمكن غيرى عايز يقولها وياريت تعدل اسلوبك الغليظ الفج ده شوية وعارف هترد وتقولى اصلا دى مش اخلاقك لوحدك والكلام الى بتبرر موقفك بيه بجد انت انسان غريب ربنا يهديك
احمد ركابي الرشيدي
مش معقول يا أستاذ أحمد
كل هذا الهجوم والتريقة و السخرية
ولا تعرف أبسط المعلومات عن من تسخر منه
الذى هو فى نفس الوقت أهم مرشح لرئاسة بلدك

يا أخى مكسل تفتح جوجل و تدور فى خمس دقائق
و تطالبنا نحن بأن نأتى لك بالمعلومات؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
لم اقم بالتريقه ولم اسخر من احد انت تتهمني فقط ؟ ولست كسلان
افتح جوجل لتلقي معلومات بالاحري اسمعها من المرشح رئسا ولا استقيها من نت بياناته مغلوطه او مدسوسه واين هي الحقيقه علي النت بالله عليك اجبني؟ اذ يقول النت ان امه امريكية وابنته كذلك واخته كذلك فباي النت واي المعلومات اصدق؟سبحان الله ومن القائل انه اهم مرشح الا انت؟ ارجو منك الا تاخذ كلامي علي انه هجووووووووووووووم
احمد ركابي الرشيدي
ماذا تقصد الرشيدى بهذا الرد

اندمت على ردك السابق الذى كان يتسم بالاعتدال

مش فاهمة ما هو المقصود صراحة ويوجد غموض

رجاء التوضيح
السلام عليكم
ندمت علي الاعتدال؟ قام احد المعلقين بعتابي علي كلمة ابو اسماعين بدل ابو اسماعيل وادعي اني بذلك اسبه فقمت بالرد عليه اني لا اسب احد واقول هل ابو سمعين لفظ عامة المصريين سباب؟وان من يقول عني مشرك وصوفي ليست سباب
ولم اقصد اي سباب او اي تقليل باحد وليس هذا اسلوب حواري ابدا وارجوا ان يكون كلامي واضح بغير لبس واشكرك يا جدة علي المداخله
امانى عبد الرحمن احمد
قل اللهم ملك الملك تؤتى الملك من تشا وتنزع الملك ممن تشا وتعز من تشا وتذل من تشا بيدك الخير انك على كل شىء قدير صدق الله العظيم انشا الله ياشيخ حازم ربنا سوف ياتيك ملكه لانك جدير بذلك
احمد ركابي الرشيدي
احمد ركابي الرشيدي

رد : عاجل الان بالصور : الشيخ حازم ابو اسماعيل يتوجه في مسيره ضخمه لتقديم اوراق ترشحه للرئاسه رسميا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهم-- مشاهدة المشاركة

بس أحمد الركابي هجومه عنيف جدا، بديعة بالنسبة له مسكينة.

هذا ليس اسلوب رجل مؤدب في الحوار واذااردت الاحترام في الحوار معك عليك الادب اولا مع الاخرين تعرف اني رجل وتمثلني باخري وهذا ليس طبع الاطبع من لا يتادب فلا تلوم الا نفسك بعد ان تخطئ في الاخرين واتمني ان يكون هذا اخر كلمات بيننا وارجوا ان تراجع جدة مصرية والاستاذ اسلام وتعرف اسلوبك من اسلوب الاخرين في الحوار

احمد ركابي الرشيدي

يا اخ احمد لما تنهى خلق وتأتيه؟ اذا اردت ان يحترمك الناس فاحترم انت الناس اولا اولا وصفك بصوفى دى مش شتيمه وانت قولت ياريتك تكون صوفى يبقا زعلان منها ليه ؟ وانا مشوفتش حد قال عليك كافر او حد كفر حد فى الردود جبت الكلام ده منين ثانيا تهكم على اسم اسماعين ده اسمه ايه ؟ ثالثا انت كلامك مع اى حد غير الاخ كله كلام انك عايز تقنع الى بتكلمه ان انت صح وغيرك لاء وده مش اسلوب حوار اصلا رابعاانت مش مطلوب منك تربى حد وتأدبه انت مطلوب منك تشارك برايك ليس الا وعلى الاعضاء والزوار ان يتقبلو رايك او لا مش بالفرض ان رايك لازم يكون صح وياريت تعمل بالمقولة راى غيرى خطئ يحتمل الصواب ورايى صواب يحتمل الخطئ بلاش كل كلامك انك تغلط الى بيكلمك وانك صح وفى اعتراض على اسلوبك حتى لو كان معاك الحق وبعدين ترجع تقول الاسلوب والطريقة واداب الحوار وانت ابعد ما تكون عنهم وانا مش بهاجمك او بقلل منك انا بوضح حاجة يمكن غيرى عايز يقولها وياريت تعدل اسلوبك الغليظ الفج ده شوية وعارف هترد وتقولى اصلا دى مش اخلاقك لوحدك والكلام الى بتبرر موقفك بيه بجد انت انسان غريب ربنا يهديك
ردي لك بوضوح جدا سلاما سلاما يا زائر واستغفر الله مما ادعيتني وبهتني به
%u0632%u0627%u0626%u0631
حمد ركابي الرشيدي

ردي لك بوضوح جدا سلاما سلاما يا زائر واستغفر الله مما ادعيتني وبهتني به

وردى لك بوضوح الرجوع الى الحق فضيلة انظر الى ردودك ومن نعته بدابه ترعى فى غيط ومن نعتهم انه عديمو تربية واخلاق و.. و.. و وياريت تجيب الردود الى فيها حد كفرك او قال عليك كافر وتدعى ان هناك من سبك وتنسى سبابك للاخرين بشكل نرجسى وخير وسيله للهروب تجهيل من وضع المرآة امامك ذكرتنى بعلماء ومفكرين ومثقفين الهند واقولها انا لك نيابة عن الاخ اسلاماز طالب الحق كيفية دليل وطالب العناد لا يكفية ادلة الكون
سهم--
هو في إيه؟ انت ناسي انك قلت عليا: "اجهل من دابة ترعى في الغيط"؟
ابويوسف الهندى
تعرف اني رجل وتمثلني باخري
سهم كان يشبه رأيك برأى العضوه بديعه
ولكن شخصك له كل احترام من سهم ومن جميع اعضاء المنتدى
جدة مصرية

صح ابو يوسف وهذا بالتأكيد
تحياتى
احمد ركابي الرشيدي
والله يا اخي كل الشباب هنا محبين لمصر وكنت اعذرهم لاني مررت بهذا الحب عندما كنت في اعمارهم ورغم من اهانني لم اذكر له سني الذي بلغ فوق الخامسة والاربعين قضيت منهم العشرين في الصحاري لخدمة مصر وحتي الان وكنت اوجه شباب علي تويتر والفيس قبل الثورة وكان اسمي fighter man وكثيرا ما حذرت من ضياع الثورة وسرقتها من صقور الاخوان وغيرهم
اشكرك ابو يوسف علي كلمتك واتمني لك وللجميع كل التوفيق والفرح بمصر وبثورتها واكتمالها باقل دماء
جدة مصرية
والله يا اخي كل الشباب هنا محبين لمصر وكنت اعذرهم لاني مررت بهذا الحب عندما كنت في اعمارهم ورغم من اهانني لم اذكر له سني الذي بلغ فوق الخامسة والاربعين قضيت منهم العشرين في الصحاري لخدمة مصر وحتي الان وكنت اوجه شباب علي تويتر والفيس قبل الثورة وكان اسمي fighter man وكثيرا ما حذرت من ضياع الثورة وسرقتها من صقور الاخوان وغيرهم
اشكرك ابو يوسف علي كلمتك واتمني لك وللجميع كل التوفيق والفرح بمصر وبثورتها واكتمالها باقل دماء
ياااااااااااااااارب
اجمل دعاء لمصر والمصريين
الله يرضى عليك يارب يا ركابى
احمد ركابي الرشيدي
ياااااااااااااااارب
اجمل دعاء لمصر والمصريين
الله يرضى عليك يارب يا ركابى
بيني وبينك سيبك من الدوشة ووجع الدماغ انا عجباني قوي الاغنية النوبية رغم اني لا اجيد النوبية
كيف الاحوال وتحياتي رايج ري ولا شاي اجني؟
جدة مصرية
بيني وبينك سيبك من الدوشة ووجع الدماغ انا عجباني قوي الاغنية النوبية رغم اني لا اجيد النوبية
كيف الاحوال وتحياتي رايج ري ولا شاي اجني؟
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ماسكاجيناه ركابى
قلبك اشرى بجد

الترجمة الفورية

ازيك ركابى
قلبك جميل

ههههههههههههههههههههههههههههههه

الاغنية دى بتتقال فى الزفة للعروسين وعقبالك اذا كنت اعزب ويسعدك ربنا اذا كنت مسكين متزوج
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
القضاء الاداري يقرر تاجيل قضيه الشيخ حازم ابو اسماعيل الى الغد لتقديم بقيه الاوراق
حازم ابو اسماعيل يقدم اوراق ترشحه للرئاسه اليوم
بالصور : اول منتقبة تسحب اوراق الترشح للرئاسة تصرح بتعيين الشيخ حازم ابو اسماعيل نائب للرئيس