نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية حقوق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أنا مدرسة لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره يا جماعه

أنا عملت لحضرتك آد على الميل و إيميلى هو [email protected] وأنا تحت أمرك

المقال "أنا مدرسة لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره يا جماعه" نشر بواسطة: بتاريخ:
hend tawfeek
د / محمد أبو سليمه ....الرجاله بتوع تالته-مش عاوزين نقلق-انتوا عارفين ان كل الجامعات عامله اضراب -علشان تغيير القيادات الجامعيه ومشاكل اخري-يعني احنا مع بعض-والدراسه كده شكلها هتتاجل كمان شهر ولا اتنين---وبكده نكون خدنا اجازة صيف طويله-وعن نفسي هاعمل معسكر للطلبه في شرم الشيخ تبع اتحاد الطلبه واطلع معاهم-ايه رايكم المعسكر ولا النتيجه----خمسه جد بقي-لو الاضراب طول مش هيطبق نظام الترم السنه الجايه وهيبقي امتحان واحد اخر السنه.

طبعاً دكتور محمد كان بيهزر فى موضوع المعسكر ده لكن اللى مش بيهزر فيه أن النتيجه هتتأخر أكتر من كده وممكن متطلعش الشهر ده خالص وكمان موضوع الإضراب اللى ممكن يأجل الدراسه لدرجة أنهم يخلوها سنه كامله من غير أمتحان تيرم ربنا يستر.......د/هند توفيق
hend tawfeek
يا جماعه إمتحان دور أكتوبر هيبقى إن شاء الله فى النصف الثانى من شهر أكتوبر أو أول نوفمبر فبالنسبه للطلبه اللى هتبدأ دروس فى مواد أكتوبر أحنا بدأنا الحجز من دلوقتى وهنبتدى دروس من الأسبوع ده أو من الأسبوع اللى جاى بالكتير واللى عايز يحجز يكلمنى على الرقم ده 0109905188
hend tawfeek
جداول التيرم الأول 2011 _ 2012 لكلية الحقوق جامعة القاهره نزلت على الفيس بوك على الـ page أسمها س و ج حقوق القاهره أعملوا غليها search وهتلاقوا الجداول لجميع الفرق وكمان تقسيمات المجموعات بالحروف الأبجديه.....ويارب النجاح للجميع إن شاء الله فى العام الدراسى الجديد

د/ هند توفيق
hend tawfeek
يا جماعه آخر آخبار النتيجه أنها الأسبوع ده بالنسبه للفرقه الرابعه وكمان اللى فى الكنترول دلوقتى هى نتيجة تالته ج وده بناءً على تصريحات د/ جابر جاد وكيل الكليه.
وحيد11
ممكن يا دكتورة اعرف عنوان دكتور اسمة محمد على شحاتة من اسوان او اى بيانات عنة ارجوكى [email protected]
hend tawfeek
على لسان د. جابر جاد نصار:ـ

يتطاول كثير من الطلاب بأسلوب غير مهذب بسبب تأخر النتائج على الرغم من الظروف التى نعمل فيها حيث ان تأخر التصحيح يكون راجعا الى عدم رغبة الكثيرين فيه نظرا لصعوبته وعدم وجود مقابل مجزى للأسف حيث تصحيح الورقة لا يتجاوز ثمانون قرش ولا يمكن مقارنة التصحيح فى تجارة مثلا بالحقوق لان أسئلة تجارة ليست مقالية وانما صح وخطا فى مجملها فضلا عن حرصى على الا يظلم الطلاب قدر الامكان ولعل هذا واضح فى النتائج التى اعلنت حتى الان المهم لقد تعذر اعلان رابعة ب لوجود تداخل فى التصحيح بينها وبين الف التى تأخرت لتأخر تصحيح التجارى فيها وان شاء الله رابعة كلها غدا والثالثة الاسبوع القادم لعدم الانتهاء من تصحيح المرافعات ورغم كل هذه الاحتجاجات اذكركم ان النتائج هذا العام ظهرت قبل العام الماضى وعلى فكرة حقوق إسكندرون لم تظهر بعد حسب معلوماتى وعلى العموم اشكر الجميع

وحدوث أخطاء فى تطبيق الرأفة امر وارد نظرا لكثرة الاعداد وشئون الطلاب تعكف على المراجعة وتصحيح هذه الاخطاء بعد الاعلان وكل من اعلنت نتيجته خطأ يراجع شئون الطلاب او مكتبى ابتداء من الأحد المقبل.

مع تمنياتى بالنجاح والتوفيق .. د. هند توفيق.
رضا انور ابوزيد
استاذه هند
ممكن تسعدين بمادة اصول فقه والقانون التجارى الفرقة الرابعه " دور اكتوبر "
01140822428
hend tawfeek
أكيد وأنا تحت أمرك فى أى وقت رقم تليفونى 01009905188
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحاجات دى محتجاها ضرورى اجيبها منين بشرط تكون جامعه القاهره
قانون حقوق الانسان
حماية الاقليات
حماية الاجانب
واهم حاجه الحق المدنى
الباب الرئيسى للقانون
سواء كتب او ملازم ضرورى جدااااااااااااااااااااااااااا
كويتي.حقوق.القاهره
ممكن تساعدني أنا بكليه الحقوق القاهره يرجي مراسلتي علي
0096599982982 او الايميل
اي احد يعرف دكاترة بالجامعة يبلغني للضرورة

ونشكر إدارة المنتدى
ابوهيما
السلام عليكم دكتوره هند انا عبد الرحمن الشناوي الفرقه الاولي حقوق الزقازيق الترم التاني هل ممكن مساعدتي عشان انا مقيم في السعوديه وبانزل للامتحانات فقط
nourone
دكتورتنا الغاليه
لى بعض الاسئله بخصوص ابنتى التى تريد ان تلتحق بكليه الحقوق هذه السنه فهل من الممكن ان ترسيلى لى اميلك حيث انه لدى بعض الاستفسارات من سعادتك.
رد زائر
انا مستشار قانوني بدولة الكويت وحاصل علي شهادة مزاولة مستشار تحكيم دولي واقوم بتدريس وتلخيص المواد القانونية لطلبة كلية الحقوق والشرطة باسلوب سهل ومميز ت/ 96662523
عماد السيسى
انا محامى ومسجل دكتوراه فى القانون العام ( العقود الادارية ) وبدرس لطلبة اليسانس والدراسات العليا. فمن يحتاج ثمة مساعدة يراسلنى [email protected] . واعمل الان بسلطنة عمان - مسقط وتليفونى 97708049
رد زائر
hi Dr thanks u are very kind so my name is khaled from hurghada this frisrt time ;; and my job in the hotel and i dont have any time to read all book so u can sent ur phone to ask u about something ''' thanks again
دكتور احمد رجب
بسم الله الرحمن الرحيم بالنسبه للاخت بتاعه النصوص الانجليزى اه موجود ورقك تقدرى تكلمينا على رقم 01159320116

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أرقام جلوس لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره
نتيجة دور أكتوبر لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره
مؤتمر د/ جابر جاد وكيل كلية الحقوق جامعة القاهره
التقديم فى كلية الحقوق جامعة القاهره بالنسبه لطلبة الفرقه الأولى
جدول كلية الحقوق جامعة القاهره الترم الثانى 2010