نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار منوعة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وزارة التموين رابط التسجيل الالكترونى لاضافه المواليد على بطاقات التموين بطاقة الاسرة رقم قومى من مواليد 2005 حتى 2011

عايزه اعرف رقم مرجع الحساب

المقال "وزارة التموين رابط التسجيل الالكترونى لاضافه المواليد على بطاقات التموين بطاقة الاسرة رقم قومى من مواليد 2005 حتى 2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام عليك ياسيد ولد ادم كذب كذب كذب
سكسكا
انا بحبك اوى ياوزير التموين
محمود جابر
تم تعديل رابط الدخول الى موقع دعم مصر من خلال الرابط التالى

http://subsidy.egypt.gov.eg/CardCitizens/Login

ونحن دائما في خدمتكم وفى انتظار اى استفسار
محمد ثابت سعيد
عوزه اسجل البيانات
محمود جابر
عايزه اعرف رقم مرجع الحساب
مش ضرورى انك تحط رقم مرجع الحساب اهم شئ انك تضع الرقم القومى لكل فرد من افراد الاسرة المقيدين بالبطاقة حتى تتمكن من اضافة الجديد
ناصر حمدان
اضا فات المواليد
donia dodo 199786
نا دخلت عليها خالص كتبت الاسم ورقم القومى بعد كدة يقوللقد تم إضافة مولود مطابق بنفس الاسم أو الرقم القومي لهذه البطاقة من قبل.
منذ 21 دقائق · أعجبني
alaa.samy
كله تمام ماعدا رقم مرجع الحساب (الكهرباء)
محمد شعبان السيد محمد
انا دخلت البيانات المكتوبة فى البطاقة وظهر ان التاجرغير تابع الادارة ارجو الافادة هل العيب فى الموقع او المكتب
محمود جابر
انا دخلت البيانات المكتوبة فى البطاقة وظهر ان التاجرغير تابع الادارة ارجو الافادة هل العيب فى الموقع او المكتب
فى حال عدم معرفته يمكن الاستفسار عنه من خلال الاتصال برقم 19765
صبرى عباس حسن
بنتى موليد 2007 وعايزانزلها فى البطاقة بتعت ابويا
محمود جابر
بنتى موليد 2007 وعايزانزلها فى البطاقة بتعت ابويا
مفيش اى مشكلة ممكن تتضاف عادى
الشوق لزمن الصحابة
انا مطلقة من سنة واسمي مضاف علي بطاقة والدي فهل من الممكن اضافة ابني لبطاقة جده معي وهل فعلا لايمكن لي عمل بطاقة منفصلة الا بعد مرور 3 اعوام من الطلاق برجاء الافادة
الشوق لزمن الصحابة
ابن اخي اسمه حسن محمد حسن محمد واسم جده حسن محمد حسن والبطاقة باسم جده وعند محاولة اضافة الرقم القومي لابن اخي يعطي رسالة بانه لايمكن تعديل البيانات حيث ان هذه البيانات مدرجة لفرد اخر في هذه البطاقة وب البيانات غير مكتملة ولا نستطيع اضافة مولود
ما الحل افيدون
سامح امين كامل
اناالبطاقة بتاعة من سنة وهى ورق ممكن انزل الموليد
نشأت زكى حلمى عرابى
نشكر وزارة التموين على هذة الخدمات المتميزة
sasobossyy
رااااااااااااااااائع
رضا سمير
مشكورا بجد ياريت نتشرف بمعرفتكم
khaledalsafty
اضفت مولود جديد والرقم القومى له غلط واريد ان اعدل الرقم القومى للطفل المضاف غير مستجيب للتعديل ويقول مشتر ك اكتر من عنصر ارجع للمصدر فما هو الحل وكيقية تعديل الرقم القومى للمولود
مسامح الشاهد
متى سيتم اعتماد البقالين الجدد للتموين
%u0632%u0627%u0626%u0631
والبطاقات الورقية اللى لسه مااتعملتش بطاقة زكية هنضيف المواليد ازاى والبطاقات الجديدة هتفتح امتى والمواليد بعد 2011 هتضاف امتى ياريت اجابات للاسئلة دى وشكرا
alaa.samy
نشكر وزارة التموين على هذة الخدمات المتميزة
Ahmed20.MMM
والبطاقات الورقية اللى لسه مااتعملتش بطاقة زكية هنضيف المواليد ازاى والبطاقات الجديدة هتفتح امتى والمواليد بعد 2011 هتضاف امتى ياريت اجابات للاسئلة دى وشكرا
يوجد رقم تليفون خاص بالخط الساخن لوزارة التموين يمكنك الاستفسار من خلاله عم هذه المعلومة
علاء كك
عند تعديل الارقام القوميه تظهر عبارة _ ( لا يمكن تعديل البيانات، حيث أن هذه البيانات مدرجة لفرد آخر في هذه البطاقة)
محمود جابر
عند تعديل الارقام القوميه تظهر عبارة _ ( لا يمكن تعديل البيانات، حيث أن هذه البيانات مدرجة لفرد آخر في هذه البطاقة)
في هذه الحاله عليك زيارة مكتب التموين التابع له
nor alslam
رسالة الى وزيرالموين من فضلك احنا حولناكتيرنضيف مولودوكل مرة بعدكتابت البينات تيجى رسالة تقول عفواًالبيانات غيرصحيحة ماذانفعل هولزم اروح سيبرعلشان اسجل مولود وانا عندى نت فى البيت افيدونا
محمود جابر
رسالة الى وزيرالموين من فضلك احنا حولناكتيرنضيف مولودوكل مرة بعدكتابت البينات تيجى رسالة تقول عفواًالبيانات غيرصحيحة ماذانفعل هولزم اروح سيبرعلشان اسجل مولود وانا عندى نت فى البيت افيدونا
اولا علشان تعرف تعدل او تضيف اى بيان يجب التاكد من استكمال بيانات الرقم القومى لكل الاسماء الموجوده ببطاقه التموين وبعد ذلك ستتمكن من التعديل او اضافة الاسماء ولو معرفتش ممكن نساعدك في التسجيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
ارجو الافاده بتسجيل المواليد الجدد
نبيل علوان
كنت بصرف الحصة بتاعت التموين دون اي مشكلة ثم ذهبت يوم 19 8 قال لي مسؤل التوزيع التموين انت ملكش تموين علشان روحت السعودية فهل الكلام ده صحيح ام لا ولازم تروح مكتب التموين تجيب ورقة من ةهناك انك رجعت مصر تانى قالى كدة بعد ما انا رجعت من السعودية بسنة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل اضافة مواليد لبطاقة التموين , رابط موقع وزارة التموين فى بطاقة الأسرة
رابط موقع الدعم لاضافة المواليد على بطاقة التموين الورقية والذكية عبر وزارة التموين 2013
موقع تسجيل مواليد بعد 2005 على بطاقة التموين - كيفية تسجيل المواليد - تعديل بيانات افراد البطاقة -موقع وزارة التموين
موقع وزارة التموين لاضافة المواليد الجديدة على بطاقة التموين من 2005 الى 2011 بالرقم القومى
وزارة التموين: بدء تسجيل مواليد ما بعد 2005 في بطاقة التموين السبت المقبل