نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فوز الجزائر ببطاقة التاهل للمونديال بعد الفوز على مصر 1 - 0

الحمد لله على كل الاحوال

المقال "فوز الجزائر ببطاقة التاهل للمونديال بعد الفوز على مصر 1 - 0" نشر بواسطة: بتاريخ:
Dr! Ahmed
الحمد لله على كل الاحوال
اكيد الحمد لله مين يقدر مايمدش الله
Dr! Ahmed
صح مفيش اخبار جديدة ولاة اية
ملاك الحب2010
الجزائرين لعبوا بكل روح رياضية واصل الجزائرين اشرف من الشرف و كنا نحن الافضل بفضل الله
رياضية
الجزائريون مكسبوش الا بالخناق والضغط على اعصاب المصرين
فعلا همجية
بس احنا حاسن بردو ونعرف
نتعامل ازاى مع الناس
ومش بنحب اسلوب التخلف والهمجية
محمد النادرى
الاخبار الجديدة يا Dr! Ahmed ان قرعة كاس الامم الافريقية ستقام يوم الجمعة ان شاء الله يا ريت ننسى يا جماعة منتخبنا والله منتخب عظيم وعمل الى علية وهيصالحنا فى كاس الامم الافريقية الجية ان شاء الله والله انا بفتخر انى مصرى
أميرة الورد
خلاص بقى فكووووووووها مش زهقتو من الكلام مين الغلطان ومين الي على حق

لاقولكم انا الغلطانة وانا الي عل حق

هاردلك مصر .....مبروك جزائر
Dr! Ahmed
ههههههههههههههههههههه صح انتة اللى غلطان
123algerie

الكلام ده ملوش لازمه
عاوزين نفرح بالفريق العربى
والشقيق
ونقوله الف مبروك
لانريد الخروج عن الموضوع
للأسف أقول لك أننا نستنى بالقادم
إن شاء الله تكون حادثة الحافلة كذبة و ضرب وقتل الجزائريين تكن كذبة
قل لي أن الجزائريين يكذبون ...ريحني الله يريحك
Dr! Ahmed
الشعب الجزاءرى فى السودان اجنن
hazem_copra
ياااااااااااااااارب الحمد لله ع كل شئ
Dr! Ahmed
اكيد الحمد لله بس لسة فى ضرب
Ahmed Abdo
الهمج نازلين ضرب فى المصرين
ايمان الجزائرية
الحمد لله دعواتي و دعاوات الجزائرين تحققت و لله صدقوني يا اخواني يا مصرين احنا واحد فوزكم فوزنا و حلمك حلمنا لكن نرجو من كل قلوبنا أن يعترف الشعب المصري بخاطيئته لأن الحدث العظيم دى كان بارادة ربنا عزّ و جّل كما كنت قلت في كل صلواتي و الله و ربنا شاهد على كلامي كنت بقول يا رب يا كريم يا ذو العرش العظيم الذي لا يضيع حق أحد اذا كان الحادث مفتعل و ضلمنا شعب مصر أصيل يا رب ما تورين الربح و تربح مصر المضلومة و العكس و كما كان الحال نحن من كان المظلوم و الحمد لله ربنا ادانا حقنا و فزنا بأرض السودان الأصيل بس بردو اتو اخونا و احنا سمحناكم على ضيافتكم رغم كل شيء و ربنا كريم يا ناس الحمد لله انا لسّ بخير مصر و الجزائر و امة لا الله الا الله محمد نبي و حبيب الله انسو لي فات و يا لا نبدا صفحة جديدة صفحة صفاء و محبة .تضامن و اتحاد و لنقف و قفت واحدة لكل فوز عربي مسلم و الجزائر و أبطلها راح يشرفوكم و يشرفو العرب زي ما شرفوا بلدهم ده دو نعم التربية و الأخلاق و الشهامة و الروح الرياضية دا كل الناس تشهد من خلال المبارات الصعبة الذي خاذوها خاصة بتعة روندة و مع التحكيم السيء الا أن الله كان مع الحق و الله هو الحكم و دون ان ننسى الفريق المصري المتأألق و الشهم و أنا بموووووووووووووووووت بالحارس و الاعب ما عرفش اسمو اية هو دايمن بيضحك و البسمة ما تفرقش وجه يا رب ما ننحرم منها دا هو ذو روح رياضية عالية خالص يا لا كلنا و شركونا فرحتنا يا عرب و يا مصر و حنا اخوة في الدين و تحيا الجزئار و مصر و الأمة العربية المسلمة حيثما كانت و لنظهر تماسكنا لاسرائل و غيرها دو يشمتو فينا و احنا بنتفرج و نسيح دم بعض عيب و عار هيا هيا لنغير الرأي العام الغربي رغم أن المشاهد جد مؤثرة روحوو شو فو القناة الجزائرية و متوخدهمش دي الفرح لكنهم تأثرو كثيرا و كثيرا و هذا ما زاد من قوتهم بس كما قلت راح ننسا و نطوي الصفحة أللللللللللللللللللللللللللاه هي دي مصر و ألف مبروك ليكم كمان يا خونا يا حبايبنا يا مصرين فوزكم فوزنا و االله
Dr! Ahmed
الى دعواتى اتحقتت ال
moatazpharma
عموما هى مباراة لكرة القدم لابد فيها من خاسر
ربما لاننا وظفنا المباراة سياسيا وكان هذا سبب الهزيمة؟

ربما يكون سبب الهزيمه هو نانسي عجرم
ايمان الجزائرية
حرام عليك يا عم دا حنا فرحتنا نستنا كل الشيء ما ليناش وقت لنضربكم دا حنا ما نضربش اخونا يا عم عشان تهدي الأمور عم تشعل في النيران هتدي برحمّان يا أخ حرام عليك الكلام دا
Dr! Ahmed
ال مابتضربوش حد ال همل كل الضرب دة اية
ايمان الجزائرية
يا جماعة الرد كان للمدعو محمد عبدو
moatazpharma
الجمهور الجزائري شغال ضرب في الجمهور المصري في السودان.......واضح اوي اني قريب هلبس بوكسر عليه علم بلد شعب بيضرب جمهور بلدي:d
ايمان الجزائرية
الحقيقة يعجز اللسان عن التعبير لا أريد تعليق مش باقي كلام أكثر من لي كنت بقول فيه بس حا نعمل ايه ربنا يهدينا أجمعين
hamadause
الحمد لله على كل شىء
والفريق لعب كويس جدا
بس هو دة القدر الحمدلله
moatazpharma
ربنا يهدي اللي عمال يضرب في جمهور كان بيشجع منتخب بلاده ......المبارة خلاص خلصت وانتوا صعتوا للمونديال يبقي ايه لازمة الضرب.......اكيد جمهور عنده خلل في دماغه :d
ايمان الجزائرية
انّ الله يرى كفاك افتراءا و كذب يا عم انسوا يا عالم
في مثل بيقول (ضربني و بكى سبقني و اشتكى ) لو كن خلج الدرب و حركات الصبيان كنا رجمنا فريقكم لما حلّ ضيف ببلدي بس نقول ايه ربنا يهدي و بدي وجه سلام لخونا في الغزة عم بتفرج من نقل مباشر من هناك مشكورين يا خونا الفلسطنين على مشركتكم فرحتن نعم الشعب و الله دون أن ننسا السودان
moatazpharma
يا رب المنتخب المصري والجمهور يرجع سليم الي مصر
123algerie
ربنا يهدي اللي عمال يضرب في جمهور كان بيشجع منتخب بلاده ......المبارة خلاص خلصت وانتوا صعتوا للمونديال يبقي ايه لازمة الضرب.......اكيد جمهور عنده خلل في دماغه :d
كنت تقول هذا الكلام لما ضربتم قبل ما تبدأ المباراة
moatazpharma
ههههههه.......ضربني و بكى سبقني و اشتكى:d
ايمان الجزائرية
je remercie du fond du coeur le peuple de ghaza pour son soutenir à notre équipe nationalet d'avoir partagé avec nous cette magnifique victoire et tt le peuple arab et musulman je suis désolé par ce que je vous parle en français parce que je suis pas doué en arab j'ai essayé mé bon merci et merci infiniment et du fon de couer mercccccccci
ايمان الجزائرية
(vraiment rien à dire( no comment
محمدشلتوت
كلنا بنعرف فرنساوى يا اللى اسمك ايمان

وبعدين انا بكره االجزائر

بس احنا نبينا عربى

الحمد لله

وبنتكلم عربى

انما انتوا بقى فرنساوين

هههههههههههههههههههههههههه

بس درجة تانية هههههههههههههههههه

مش عارف مش عايزين تعترفوا ليه

انا دارس تاريخ كويس

صح ولا لالا
ايمان الجزائرية
الحقيقة أنا معرفش ان كان الكلام الي بتقولو صحيح (الضرب) ربنا يعلم لكن لواحد زيك يستاهل ضرب لأنك للأسف لا تمثل مفخرة مصر و ما تشرفش بلدك و لا الاسلام عار عليك مش عايز أنزل لمستواك لكن ربنا يهديك أما فريقكم الشحم براك الله فيه راح يرجع بالسلامة زي ما رجع من الجزائر او مش حا يرجع بالجوح في الرأس زي مهو راجع فرقنا و كأس افريقيا معاه الي كان هدية من عند ربنا و حق لضاع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حسام حسن: لن أشجع الجزائر حتى لو تأهلت للمونديال
شطة: هدفان لمصر في الجزائر لا يضمنان لها بطاقة المونديال شحاتة: الفوز على الجزائر ...
شحاتة: الفوز على الجزائر سيكون أسعد الأيام .. مدرب زامبيا: مصر تستحق التأهل للمونديال