نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ناسف الجزائرين بره المنتدى

جزائرين يا كلاب يا رعاع يا ولاد المومس

المقال "ناسف الجزائرين بره المنتدى" نشر بواسطة: بتاريخ:
المجاهد 55
ياميدو الناس ديه ناس غلسة اللى فى المنتدى كلهم قالوا لهم اطلعوا بره ومفيش حد منهم فهم وانا قلتلكم لو حد بيفهم فى لغة الحيوانات يترجملهم معنى ((اطلعو بره))
هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
والمطلوب ايه يا جماعة نقوم باحضار كلب يهوهو لهم ولا يهز في ديله
ده حتي الكلب والله ممكن يخاف من الاعتداء عليه
او تاني يوم الصحافة القذرة بتاعتهم تقول عليه انه السبب في قضايا الارهاب اصلي هما كلاب مالهومش امان
يووووووووووووووووووووووه نسيت
الكلاب هاتزعل
جون مصر
والله دى بقت حاجة تطلع شعر الدقن فى الط00
ما تطلعو بره يا كفنتس يا معولا انت وهو
hoda20
ههههههههههههههههههههههههههههه

حلوة بس انا قصدى ان حد يفهمهم انهم يمشوا مع انى غلط فى الكلاب والحمار عشان شبهتهم بالجزارين والمفروض انزل ابوس ودانهم دلوقتى
:d:d:d:d
hoda20
والله العظيم يا جون مش حتصدقنى لو قلتلك ضحكت قد ايه على ردك الاخير :d:d:d:d:d:d:d:d بس هى فعلا حاجة تجنن
mido go
شكلنا فعلا غلطنا فى الكلاب جامد
نبيهاليه
بره يا كلاب
بره يا خائنون
بره يا زبالة العالم
بره يا شعب معفن لا يعرف دين
و لا شرع و لا قانون
بره يا زبالة البلاد يا جزاير يا وطيه انتى و شعبك
و انا اقسم بالله لو شفت حد من شعبك هولع فيه ولو صادف انى روحت بلد الزباله هولع فيها كلها
sollyamar
وانا معاااااااااااااااك يا محمد
برااااااااااااااا لكل جزائرى هنا
وردة المستقبل
انا معاك يا محمد وبقول خلاص اطلعو برة خلي عندكم كرامة وانا مع اي شاب او شابة مصرية للابد
جون مصر
الله عليكم يا عرب ويا مصر والله بجد جدعان اخر حاجة
وانا معاكم بره يا جزائريين يا جزم يا ولاد الكلب
sunny
انا معاكوا وعاوزاهم بما انهم عقلاء نسبه للعقل فكروا شويه البلد اللى اتذكرت فى القرءان بالسم كذا مرة ولا البلد اللى لسه من كام سنه بس اعلنت اللغه العربيه لغه البلد
hoda20
احلى حاجةفيك يا جون انك مبتتكسفش
جون مصر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههه
يعنى شوية كدة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
والله دة لولا بس المكان كنت يالهوى هعاملهم زى ما الفرنسيين بيعاملو بناتهم بالظبط
alagmy
نورليال
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اشكر كل الاخوة المصريين انا جزائرية عربية اختكم شئتم أو أبيتم لاننا عرب و مسلمون و تأكدوا أن كل شئ فان و يبقى وجهه ذو الجلال و الاكرام اتقدم اليكم دون استثناء بأحر التهاني و اطيب الأماني بمناسبة العيد الكريم . لقد قرأت كل ردودكم و تقبلتها بصدر رحب ببساطة ليست مسألة كرامة انما اعتبرها صب غضب انا لا اتأسف او بالاحرى لا يهمني ردكم بقدر ما يهمني تفكير الشباب المصري و مدى ثقافته الشئ الذي اتأسف عليه انكم سقطتم في وحل الاعلام و انسقتم وراء تمثيليات الفنانين الذين دفعت لهم اجورهم مسبقا و انتم ماذا جنيتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالله الذي جمع بيننا ماذا تستفيدون من طرد الجزائريين او ابقائهم تقولون النظافة و تنظيفه اتمنى ان تبدأ حملة التنظيف بتفكيركم بافكاركم بنهجكم و نحن في وقت العصرنة و التحضر و التمدن اين نحن من اليابان و المانيا و ..........اتقوا الله شئتم ام ابيتم نحن اخوة سبني ام اشتمني قل ليست لي كرامة او ليس لي كبرياء فأنا في الاول و الاخر اختك .
moustafa capo
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اشكر كل الاخوة المصريين انا جزائرية عربية اختكم شئتم أو أبيتم لاننا عرب و مسلمون و تأكدوا أن كل شئ فان و يبقى وجهه ذو الجلال و الاكرام اتقدم اليكم دون استثناء بأحر التهاني و اطيب الأماني بمناسبة العيد الكريم . لقد قرأت كل ردودكم و تقبلتها بصدر رحب ببساطة ليست مسألة كرامة انما اعتبرها صب غضب انا لا اتأسف او بالاحرى لا يهمني ردكم بقدر ما يهمني تفكير الشباب المصري و مدى ثقافته الشئ الذي اتأسف عليه انكم سقطتم في وحل الاعلام و انسقتم وراء تمثيليات الفنانين الذين دفعت لهم اجورهم مسبقا و انتم ماذا جنيتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالله الذي جمع بيننا ماذا تستفيدون من طرد الجزائريين او ابقائهم تقولون النظافة و تنظيفه اتمنى ان تبدأ حملة التنظيف بتفكيركم بافكاركم بنهجكم و نحن في وقت العصرنة و التحضر و التمدن اين نحن من اليابان و المانيا و ..........اتقوا الله شئتم ام ابيتم نحن اخوة سبني ام اشتمني قل ليست لي كرامة او ليس لي كبرياء فأنا في الاول و الاخر اختك .
بالأمس القريب كان كل ما تقوليه اوافق عليه 100%
اما الان بالله عليك اذا دخلت بيتك وتعديت عليك
واتهمتك بالغرور كما تقول علي المصريين وتوصفيهم بابشع ما يكون ماذا سيكون ردك

اتهمتو المصريين بالفجر وانهم عملاء لليهود واننا ننساق وراء الاعلام وان كل الفن المصري يتلخص في (فيفي عبده وغيرها)
اما انا فارد علي بعض اتهامات الجز.................... الموجهة
الي المصريين المحترمين

ايه الشعب الجز........... اعلمو تمام العلم اننا لسنا مغرورين وانما نعتز باننا مسلمين مصريين عرب لنا من التاريخ ما يكفي
لكي نصنع منه الحاضر ونجمل به المستقبل لم نتعالي في يوما ما علي احد ولم نقف علي احلام الماضي
ومنذ الصغر نتربي علي كره اليهود ووعلي اننا اخوة لكل عربي علي وجه الارض ونتعلم من حروبنا السابقة ما معني الجندي المصري الاصيل...
اما الاعلام الذي تتحدثي عنه فالاعلام العربي كله اصبح للاسف غير جدير بالثقة والاحترام علي راسهم الاعلام الج.............
وجرائدكم الوقحة (الشروق والفجر) واننا لا استثني الاعلام المصري ايضا من هذا كله

وتلخيص الفن في (فيفي عبده) وامثالها فانا اقول لا والف لا (فيفي عبده )واجهة غير مشرفة للعرب ككل وليس مصر فقط وانا شخصيا لا احترم هذه الكائن الحي (الله يهديها)

القصة هي الاعتداءات الجز... علي المشجعين المصريين دون داعي واتهامات علي اننا لم نقابل منتخبكم بكرم الضيافة وافعالكم السابقة في كل المباريات
كنا نحتملها تحت مسمي العروبة حتي اتضح الوجه الجز ................ الحقيقي
لا تتهمي الشباب المصري بالجهل او غيره لتقومي بدور المرشده الناصحة فقط عليكي توجيه ابناء شعبك
من ثم ياتي الاصلاح للشعبين
كل عام وانتي بالف خير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الله ياخذ المنتدى واللي عمل المنتدى واعضاء وعضوات المنتدى
ناسف على الازعاج وتغيير الاسم
خشب فرنسي مجفف ناشف
قلب نازف بالحزن فائح