نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الى عبده باشا (هل من جواب)

متتعبش نفسك يا احمد زى ماقولتلك فى الرد اللى فات ان عبده نهى الكلام خلاص وانه مش هيرد عليه تانى وزى مانت قولت هو قالها كلمه ان اللى يهمه الارباح مش الاعضاء بس هو مش واخد باله من حاجه ان الارباح ديه جاتله عن طريق الاعضاء وان المنتدى من غير اعضاء ولا مشرفين هيبقى ولا حاجه بس عاوزه اقوله حاجه كمان ان اللى يخليه يعمل كده مع الاعضاء والمشرفين القدام يبقى هيعمل كده مع الجداد وغيرهم وغيرهم يعنى كل واحد مش ياخد مقلب فى نفسه اوى ان عبده بيسمع كلامه لا اكيد هيجيله اليوم اللى يعمل فيه كده زى ماعمل فى المشرفين القدام وفى اكتر واحد كان شايله المنتدى فى غيابه اكيد انت فاهم يا احمد انا اقصد مين .يعنى لا مفر

المقال "الى عبده باشا (هل من جواب)" نشر بواسطة: بتاريخ:
kaki
لو جه يوم ولقيت مفيش ولا عضو تفتكر هيكون فيه ارباح
هيكون فيه اصحاب ولا بلاش لانك مش بتفكر غير فى الربح
والله يااحمد انا حاسة انك بتتعب نفسك
Mr.TiTOoO
يا جدعان انا رادد فالصفحة اللي فاتت !!!

وبالنسبة لادسنس
لنكون صرحاء مع بعض
المنتدى مبني لاساس الدعايا والاعلان

يعني من اول يوم والكل عارف اني عامله للربح

مؤسسة تهدف الى الربح

وانا متقبل جدا كل الاقتراحات

لكن لما اكون فامتحانات ومشغول بنقل الموقع كله على سرفر لوحده بالاضافة للرقابة والاستفسارات وكل دا

وبعدين الناس تلومني عشان مفيش لقب معين للاعضاء القدام

طيب كان جرى ايه مثلا لو الاستاذ احمد شطا قال ايه رايك تدي كل من كذا وكذا وكذا لقب كذا

ياريت ننجز لان المواضيع دي مبردش عليها لان الفترة الحالية مشغول جدا جدا جدا الف مرة

وانا كاتب رد لكل كلمة الصفحة اللي فاتت !!!!

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الناس بتلومك على القاب ايه بس يا عبدو ... احب اقولك على حاجة يا عبدو باشا وحاول تتقبلها بصدر رحب ... احب اقولك ان اكتر الاعضاء الي موجودين معانا للاسف في كتير منهم اول مرة يعرفوا ان المنتدى ده معمول للربح مشروع صغير بمعنى اصح او زي ما حضرتك بتسميها مؤسسة ربح .. تاني حاجة يا عبدو انا بقالي فترة كبيرة اوي في المنتديات قبل ما اجي كمان هنا ما عمري شفت ادارة زي الي موجودة هنا ..بصراحة الادارة هنا فيها تقصير كبير اووووووي من المشرفين ما تزعلش مني مفيش ادارة اساسا ... انا بقالي اكتر من سنة في الاول كان الاعضاء كلهم على بعضهم تقريبا حاجة بسيطة اوي كنت بلاقيك ترد وبلاقي المشرفين بينزلوا مواضيع كان في اهتمام اما دلوقتي مفيش الكلام ده ...

الفترة دي بلاقي مشرفين داخلين من حاجات بسيطة .. بلاقي مشرفين كل الي بيعملوه انهم يدخلو على الملفات الشخصية . ههههههه يا عبدو انا كنت باجي اشتكي للمشرفين من حاجة ما يردوش عليا .. كنت ببقى عاوز اعمل اكونت باسم بنت علشان حد يرد عليا ... انت ذات نفسك مش بترد عليا .. انا عندي في الملف الشخصي بيدي ان في اربع رسايل زوار ومفيش اي حاجة موجودة ليه لانهم كانو موجودين من اربع شهور وانا ملحقتش اشوفهم قبل ما الرسايل تتفتح ... بعتلك على الملف الشخصي ما عبرتنيش ولا كاني موجود ولما لقتني برغي كتير دخلت حايلتني بكلمتني وانا كبرت دماغي ...

النقطة الاهم والي عاوزك تخليها في دماغك يا باشا ... لما دي مؤسسة ربح وبيعود عليك منها مش قادر تحطها على سيرفر اكبر ليه ... ده انت قفلت منتدى الالعاب علشان مساحة السيرفر ونزلت كمان المشاركات يعني كان عندي 3000 وشوية مرة واحدة لقتهم 700 هههههههههههه ... في سرفرات كبيرة شوية يا باشا ... الناس مش بتلومك ان الناس القدامى ماخدوش القاب ليه ... الناس بتلومك علشان انت مبسوط بالارباح وناسي الشتيمة والكلام الفاضي الي بيتقال كانها بقت حارة الناس بتلومك على الجزائرين الي بيدخلو يحرقوا في دمنا ومش بيادنا الا الرد وباحترام ... الناس بتلومك ان مفيش وقت للمنتدى زي ما بتقول فوق يا ريت ننجز علشان مفيش وقت .. و عاوزك متنساش يا عبدو ان المنتدى ما كبرش ولا بقى حاجة الا بالناس دي وبوقتهم حتى لو المواضيع دي بتتنسخ ... مساءك جميل يا عبدو انا عن نفسي مش مستني اي حاجة قولي ليه لان كده كده المنتدى هيفضل موجود والاعضاء هيفضلو زي ما هم يعني بمعنى صاح ان كنت بقول الي جوايا مش مستني حتى ردك ...
abdobasha
صراحة يا جماعة انا فيه شوية ردود ...
ان اللى يخليه يعمل كده مع الاعضاء والمشرفين القدام يبقى هيعمل كده مع الجداد وغيرهم
عملت انا ايه ؟؟؟
ظلمت حد؟؟
جيت على حق حد؟؟

المشرفين القدام دول قعدوا بالشهور مبيخشوش المنتدى
ولما نزلوا قالوا اني ظالمهم !!!!

لو جه يوم ولقيت مفيش ولا عضو تفتكر هيكون فيه ارباح
هيكون فيه اصحاب ولا بلاش لانك مش بتفكر غير فى الربح
الربح الاساسي من الزوار طبعا
لكن الاعضاء على عيني وراسي

مش بقولكوا كل واحد داخل يكتب حاجة شخصية ليه :
انا عندي في الملف الشخصي بيدي ان في اربع رسايل زوار ومفيش اي حاجة موجودة ليه لانهم كانو موجودين من اربع شهور وانا ملحقتش اشوفهم قبل ما الرسايل تتفتح
كام مرة قلت ان الرسائل الخاصة بتتمسح كل شهر ومكتوب فوق كل ملف شخصي !!!

طب انا اعمل ايه

هي اتمسحت هعمل ايه
واتمسحت بعد التحذير

وعشان كدا فتحت الرسائل الخاصة للي عاوز يبعت حاجة ومتتمسحش
واللي ع السريع الرسائل الزوار

ده انت قفلت منتدى الالعاب علشان مساحة السيرفر ونزلت كمان المشاركات يعني كان عندي 3000 وشوية مرة واحدة لقتهم 700 هههههههههههه ... في سرفرات كبيرة شوية يا باشا ... الناس مش بتلومك ان الناس القدامى ماخدوش القاب ليه ... الناس بتلومك علشان انت مبسوط بالارباح وناسي الشتيمة والكلام الفاضي الي بيتقال كانها بقت حارة الناس بتلومك على الجزائرين الي بيدخلو يحرقوا في دمنا
ياباشا ايه الفايدة ان نص محتوى المنتدى يكون شوية ارقام
وناس داخلة تكتب اخر رد ياخد بوسة
والموضوع كله
1111111111
222222222222
33333333333
ايه الفايدة لما يكون نص مساحة المنتدى فالنسخ الاحتياطية عبارة عن ارقام ملهاش لزمة

وبالنسبة للشتيمة متهيالي ما دام انت بتخش منتديات كتير فيه حاجة اسمها تبليغ مشاركة سيئة
وناس كتير بلغت
واللي غلط اتحظر والكلام اتنشال
ومتهيالي مش المنتدى دا بس اللي كان عليه شتيمة
كل مواقع النت كان عليها شتايم
واحنا بنعمل المستطاع

ومدام الناس مش مدايقة من الالقاب واللي انا قلت اللي عاوزينه هعمله .. يتفقوا على لقب وانا هديهولهم
ومدام الشتايم بتتشال والمفروض اللي يلاقي شتايم يعمل تبليغ بمشاركة سيئة مش يعمل موضوع يقول هل من جواب؟

اذن ما فائدة هذا الموضوع؟
Dr! Ahmed
الرمزية Mr.TiTOoO
Mr.TiTOoO

انا اخالفك ان اى حد بيكلم عبدو مش بيترد علية ان مافيش رسالة بعتة الا زلقيت رد ....... بس لما بتطزل فى الكلام بيطنش ماهو مش فايضلك هيعد يكلمك كل شوية هما كلمتين ومش كل شوية تبرد انتة وتستفسر مش بقول عليك انتة طبعا بقول عموما لحسن تعملى مشكلة اههههههههههه انتة اسمك اية بقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Ahmad shata
انا كمان معاك يااحمد
انا لما دخلت المنتدى دخلت عشان الاعضاء روح التعاون والحب والاحترام
وبعد فترة اختفى كل ده
كل واحد كان بيطلع كل اللى جواه وبيتعاملو زى الاخوات لا يوم شفت عضو اتوقف ولا اتهان ولا حد غلط فى بعض
انما دلوقت الوضع اختلف ده غير اغلبية الناس المحترمة تركت المنتدى مش فاضل غير قلة يتعدوا
ياريت تفكر تانى فى الاعضاء
وياريت سؤال
عندك حق يا كاكى
فى كل الكلام الى انتى قولتيه
Ahmad shata
متتعبش نفسك يا احمد زى ماقولتلك فى الرد اللى فات ان عبده نهى الكلام خلاص وانه مش هيرد عليه تانى وزى مانت قولت هو قالها كلمه ان اللى يهمه الارباح مش الاعضاء بس هو مش واخد باله من حاجه ان الارباح ديه جاتله عن طريق الاعضاء وان المنتدى من غير اعضاء ولا مشرفين هيبقى ولا حاجه بس عاوزه اقوله حاجه كمان ان اللى يخليه يعمل كده مع الاعضاء والمشرفين القدام يبقى هيعمل كده مع الجداد وغيرهم وغيرهم يعنى كل واحد مش ياخد مقلب فى نفسه اوى ان عبده بيسمع كلامه لا اكيد هيجيله اليوم اللى يعمل فيه كده زى ماعمل فى المشرفين القدام وفى اكتر واحد كان شايله المنتدى فى غيابه اكيد انت فاهم يا احمد انا اقصد مين .يعنى لا مفر
فاهم كلامك يا سندريلا
وانتى من الناس المحترمه فى المنتدى
واكيد شوفتى زمان كنا ازاى ودلوقتى بقينا ايه
Dr! Ahmed
طيب هيا الاعضاء القديمة فين اصلا:d:d:d
Ahmad shata
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الناس بتلومك على القاب ايه بس يا عبدو ... احب اقولك على حاجة يا عبدو باشا وحاول تتقبلها بصدر رحب ... احب اقولك ان اكتر الاعضاء الي موجودين معانا للاسف في كتير منهم اول مرة يعرفوا ان المنتدى ده معمول للربح مشروع صغير بمعنى اصح او زي ما حضرتك بتسميها مؤسسة ربح .. تاني حاجة يا عبدو انا بقالي فترة كبيرة اوي في المنتديات قبل ما اجي كمان هنا ما عمري شفت ادارة زي الي موجودة هنا ..بصراحة الادارة هنا فيها تقصير كبير اووووووي من المشرفين ما تزعلش مني مفيش ادارة اساسا ... انا بقالي اكتر من سنة في الاول كان الاعضاء كلهم على بعضهم تقريبا حاجة بسيطة اوي كنت بلاقيك ترد وبلاقي المشرفين بينزلوا مواضيع كان في اهتمام اما دلوقتي مفيش الكلام ده ...
اهو انت مش غريب عن المنتدى
ولا غريب علينا وكلامك صح

الفترة دي بلاقي مشرفين داخلين من حاجات بسيطة .. بلاقي مشرفين كل الي بيعملوه انهم يدخلو على الملفات الشخصية . ههههههه يا عبدو انا كنت باجي اشتكي للمشرفين من حاجة ما يردوش عليا .. كنت ببقى عاوز اعمل اكونت باسم بنت علشان حد يرد عليا ... انت ذات نفسك مش بترد عليا .. انا عندي في الملف الشخصي بيدي ان في اربع رسايل زوار ومفيش اي حاجة موجودة ليه لانهم كانو موجودين من اربع شهور وانا ملحقتش اشوفهم قبل ما الرسايل تتفتح ... بعتلك على الملف الشخصي ما عبرتنيش ولا كاني موجود ولما لقتني برغي كتير دخلت حايلتني بكلمتني وانا كبرت دماغي ...
اهو ياعم عبده مش جبت حاجه من عندى
وبقول انك مش بترد على الاعضاء
يعنى مش كلامى لوحدى

النقطة الاهم والي عاوزك تخليها في دماغك يا باشا ... لما دي مؤسسة ربح وبيعود عليك منها مش قادر تحطها على سيرفر اكبر ليه ... ده انت قفلت منتدى الالعاب علشان مساحة السيرفر ونزلت كمان المشاركات يعني كان عندي 3000 وشوية مرة واحدة لقتهم 700 هههههههههههه ... في سرفرات كبيرة شوية يا باشا ... الناس مش بتلومك ان الناس القدامى ماخدوش القاب ليه ... الناس بتلومك علشان انت مبسوط بالارباح وناسي الشتيمة والكلام الفاضي الي بيتقال كانها بقت حارة الناس بتلومك على الجزائرين الي بيدخلو يحرقوا في دمنا ومش بيادنا الا الرد وباحترام ... الناس بتلومك ان مفيش وقت للمنتدى زي ما بتقول فوق يا ريت ننجز علشان مفيش وقت .. و عاوزك متنساش يا عبدو ان المنتدى ما كبرش ولا بقى حاجة الا بالناس دي وبوقتهم حتى لو المواضيع دي بتتنسخ ... مساءك جميل يا عبدو انا عن نفسي مش مستني اي حاجة قولي ليه لان كده كده المنتدى هيفضل موجود والاعضاء هيفضلو زي ما هم يعني بمعنى صاح ان كنت بقول الي جوايا مش مستني حتى ردك ...
بصراحه انت يا تيتو
جبت من الاخر
ولك منى جزيل الشكر
sendrella
عملت انا ايه ؟؟؟

ظلمت حد؟؟

جيت على حق حد؟؟

ولما نزلوا قالوا اني ظالمهم

هو من ناحية عملت وظلمت وجيت على حق حد فانت عملت ده كله لان لما يكون عضو ولا مشرف مشاركاته الف وشويه ويلاقى مشاركاته بقت 200 ولا اقل كمان وبدل اللقب بتاعه بقى لقب تانى خالص اقل بكتير ده مش يبقى جيت على حقه ولا ظلمتهم وده كله ليه لمجرد انهم فضلوا فتره مدخلوش طيب ماسألتش نفسك ليه هما بطلوا يدخلوا ومش واحد ولا اتنين ده تقريبا معظمهم يعنى لو واحد ولا اتنين كنا قلنا انهم غلطانين لكن بالعكس ده الكل وده كله بسبب الاستهتار اللى بقى فى المنتدى علشان كده بطلوا يدخلوا انت جيت بمنتهى البساطه ومن غير ماتعرف السبب وتحاول تصلحه لا سمعت كلام ناس تانيه وبمنتهى البساطه جيت ع الاعضاء والمشرفين القدام بص يا عبدو ده مش رايى لوحدى وانت اكيد شوفت الردود كلها واحنا مش بنيجى عليك احنا بنحاول نفوئك ونعرفك اللى بيحصل
sendrella
واكيد شوفتى زمان كنا ازاى ودلوقتى بقينا ايه

انت عندك حق يا احمد ماهو اللى مخلينا نقول ده كله ونتكلم فى الموضوع ده هو ان احنا زمان كنا حاجه ودلوقتى حاجه تانيه خالص
sendrella
طيب هيا الاعضاء القديمة فين اصلا

امال احنا نبقى مين ماحنا من الاعضاء القدام وبعدين احنا بنتكلم فى الموضوع ده ليه ماهو علشان اللى حصل فى المنتدى وخلى الاعضاء القدام مبقوش يدخلوا وحتى لما رجعوا يدخلو تانى حصلهم كده
Ahmad shata

عملت انا ايه ؟؟؟
ظلمت حد؟؟
جيت على حق حد؟؟
كل الكلام الى انت شوفته ده وبردو مش مقتنع

فى واحد كل يوم موجود فى المنتدى اكيد انت عرفه كويس تنكر ده
وانت ظلمتهم بتجاهلك ليهم مش انك شيلت منهم الاشراف من حقك طبعا ولكن يجب عليك على الاقل تقدرهم وتحسسهم انهم اعضاء مثل باقى الاعضاء

احنا ولا شوفنا منك ولا عينك ولا راسك
غير كلام فى الهوا

بس فى مشكله ان الى مش بيشوف الرسايل الرسايل بتكون معلقه يعنى ولا بيشوفها ولا هيا بتتمسح من عداد الرسايل

طب انا اعمل ايه

هي اتمسحت هعمل ايه
واتمسحت بعد التحذير

والموضوع كله
1111111111
222222222222
33333333333
ايه الفايدة لما يكون نص مساحة المنتدى فالنسخ الاحتياطية عبارة عن ارقام ملهاش لزمة

طب هيا مش ليها لازمه ليه كانت موجوده من الاول

وبالنسبة للشتيمة متهيالي ما دام انت بتخش منتديات كتير فيه حاجة اسمها تبليغ مشاركة سيئة
وناس كتير بلغت
واحنا بنعمل المستطاع

طب احمد عوض حظر جون مصر وواحده من الجزائر مين بقا شال الحظر من على جون مصر ودخل تانى يشتم يلى بتقول المشرفين مش شغالين مش احمد عوض حظر جون مصر لاسلوبه الوحش؟؟

ومدام الناس مش مدايقة من الالقاب واللي انا قلت اللي عاوزينه هعمله .. يتفقوا على لقب وانا هديهولهم
ومدام الشتايم بتتشال والمفروض اللي يلاقي شتايم يعمل تبليغ بمشاركة سيئة مش يعمل موضوع يقول هل من جواب؟

اكيد انت عرفت فائده الموضوع
مش محتاج سؤال لاحد
Ahmad shata
طيب هيا الاعضاء القديمة فين اصلا

امال احنا نبقى مين ماحنا من الاعضاء القدام وبعدين احنا بنتكلم فى الموضوع ده ليه ماهو علشان اللى حصل فى المنتدى وخلى الاعضاء القدام مبقوش يدخلوا وحتى لما رجعوا يدخلو تانى حصلهم كده
بجد ميرسى على تواجدك يا سندريلا
انا مش عارف اقول ليكى ايه
Mr.TiTOoO
الرمزية mr.titooo
mr.titooo

انا اخالفك ان اى حد بيكلم عبدو مش بيترد علية ان مافيش رسالة بعتة الا زلقيت رد ....... بس لما بتطزل فى الكلام بيطنش ماهو مش فايضلك هيعد يكلمك كل شوية هما كلمتين ومش كل شوية تبرد انتة وتستفسر مش بقول عليك انتة طبعا بقول عموما لحسن تعملى مشكلة اههههههههههه انتة اسمك اية بقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مين انت !!!

هو حضرتك بترد مع عبدو ليه ... هو معاه في الادارة

ثانيا ده فعلا حصل كنت ببعت رسايل ومكنش بيبقى في اي رد غير ان الرسايل عمرها ما كنت تعارف لاني فعلا مفيش مرة فكرت ان اتعرف على عبدو ... وعمري ما استفسرت عن حاجة كل الرسايل كانت بتبقى عبارة عن حاجة انا محتاجها او مشكلة في المنتدى...
الحاجة الاهم من ده هو ايه ان ما احسبش الكلام ليا ما انت موجهه ليا من الاول ... يعني ايه مش بتظزل ويطنش ومش فاضيلي .. الكلام ده للكل ماشي بدام كله شافه وسكت اما ليا لا .. مش فاضيلي هو انا جاي اشحت ... يا ريت اسلوبك يبقى احسن من كده وتعرفني بنفسك انت من الادارة ولا لآ علشان اعرف كلامك على اي اساس ...
AHMED_AWAD
عملت انا ايه ؟؟؟
ظلمت حد؟؟
جيت على حق حد؟؟

السلام عليكم

اولا انا كنت بشوف الموضوع ومش حبيت اتكلم نهائى لحد ما اشوف رد عبد

لسبب واحد انى ماحبش ان حد يقول عنى انى بتكلم علشان ارجع مشرف او الكلام ده لانى فعلا المنتدى بنسبالى دلوقتى ولا شئ
و هقول ليكم الاسباب دلوقتى

السبب الاول هو زى ما قال عبده ان المنتدى مبنى للربح وانا كان هدفى الاول هو الصداقه مش الربح

تانى سبب هو تفكك الاداره فى نجوم اف ام عباره عن دكتاتوريه مفيش حد ليه اى كلمه من المشرف مع احترامى لكل واحد يعنى عشان اكلم المدير المفروض انى اكتب ليه الكلام واستنى يوم ولا حاجه عشان يرد وده لو رد اصلا

تالت سبب هو انى حسيت ان الحكايه بقت كوسه يعنى كان معايه صلاحيات دخلو لوحه التحخكم يعنى صلاحيات مدير كل يوم القى الصلاحيات تقل لحد ما بقى المشرف العام ده لا يستطيع التحكم غير فى نقل الموضيع فقط يعنى من الاخر بقينا مجرد صور متركبه ومع كده القى اعضاء لسه مسجله وبقت مشرفين عام او مشرف قسم بلكوسه يعنى مع ان فى ناس كتير موجوده تستاهل كده واولهم((ميسره))
جه انى بعد ما حسيت بكل ده اتفقت انا واصحاب ليا اننا نعمل منتدى تانى عشان نقدر نفضل مع بعض بحريتنا وطبعا عرفت عبده وعمت موضوع هنا بكده وقولت بلحرف انى مش معنى انى عملت منتدى انى هسيب نجوم علشان نجوم ده عرفت فيه اجدع اصحاب وطبعا معامله عبده باشا بدات تتغير بعدها وقالى بعضمه لسانه انت عايز تاخد اعضاء المنتدى

رابع حاجه هو انى بعد ما عملت منتدا ليا وبدات افهم يعنى ايه خدمه rss عرفت ان عبده باشا عامل عضويات ليه زى عبدو باشا 2004 و عضويات تانيه وعضويته الاساسه لنقل الموضيع من مواقع اخرى بتقنيه rssمع انه كاتب ممنوع نقل اى موضوع وهو نفسه بينقل موضيع

وفى مليون سبب تانى بس كفايه دول ومع كل ده مفيش يوم مش بدخل المنتدى اقسم بالله مفى يوم من يوم ما سجلت ما دخلت المنتدى واسالو عبده لما كان المنتدى على السيلفر القديم مين كان بيتصل بيه الساعه 3 الفجر ويقول ليه المنتدى واقف

انا مش بقول كل ده عشان يتكتب تحت اسمى مشرف سابق ولا الكلام ده انا اصلا احسن لى ان يتكتب تحت اسمى موقوف افضل من مشرف سابق

بس انا كتبت عشان الاخ عبده بيقول ان المشرفين بشهور بيغيبو عايزك تدخل لوحه التحكم وتشوف اخر نشاط ليا كمشرف امته

Ahmad shata
الرمزية mr.titooo
mr.titooo

انت تايه ولا ايه
انت هنا من امتا ياعم احمد
وانت مسجل هنا من امتا مش تعرفنا بنفسك
Ahmad shata
السلام عليكم

اولا انا كنت بشوف الموضوع ومش حبيت اتكلم نهائى لحد ما اشوف رد عبد

لسبب واحد انى ماحبش ان حد يقول عنى انى بتكلم علشان ارجع مشرف او الكلام ده لانى فعلا المنتدى بنسبالى دلوقتى ولا شئ
و هقول ليكم الاسباب دلوقتى

السبب الاول هو زى ما قال عبده ان المنتدى مبنى للربح وانا كان هدفى الاول هو الصداقه مش الربح

تانى سبب هو تفكك الاداره فى نجوم اف ام عباره عن دكتاتوريه مفيش حد ليه اى كلمه من المشرف مع احترامى لكل واحد يعنى عشان اكلم المدير المفروض انى اكتب ليه الكلام واستنى يوم ولا حاجه عشان يرد وده لو رد اصلا

تالت سبب هو انى حسيت ان الحكايه بقت كوسه يعنى كان معايه صلاحيات دخلو لوحه التحخكم يعنى صلاحيات مدير كل يوم القى الصلاحيات تقل لحد ما بقى المشرف العام ده لا يستطيع التحكم غير فى نقل الموضيع فقط يعنى من الاخر بقينا مجرد صور متركبه ومع كده القى اعضاء لسه مسجله وبقت مشرفين عام او مشرف قسم بلكوسه يعنى مع ان فى ناس كتير موجوده تستاهل كده واولهم((ميسره))
جه انى بعد ما حسيت بكل ده اتفقت انا واصحاب ليا اننا نعمل منتدى تانى عشان نقدر نفضل مع بعض بحريتنا وطبعا عرفت عبده وعمت موضوع هنا بكده وقولت بلحرف انى مش معنى انى عملت منتدى انى هسيب نجوم علشان نجوم ده عرفت فيه اجدع اصحاب وطبعا معامله عبده باشا بدات تتغير بعدها وقالى بعضمه لسانه انت عايز تاخد اعضاء المنتدى

رابع حاجه هو انى بعد ما عملت منتدا ليا وبدات افهم يعنى ايه خدمه rss عرفت ان عبده باشا عامل عضويات ليه زى عبدو باشا 2004 و عضويات تانيه وعضويته الاساسه لنقل الموضيع من مواقع اخرى بتقنيه rssمع انه كاتب ممنوع نقل اى موضوع وهو نفسه بينقل موضيع

وفى مليون سبب تانى بس كفايه دول ومع كل ده مفيش يوم مش بدخل المنتدى اقسم بالله مفى يوم من يوم ما سجلت ما دخلت المنتدى واسالو عبده لما كان المنتدى على السيلفر القديم مين كان بيتصل بيه الساعه 3 الفجر ويقول ليه المنتدى واقف

انا مش بقول كل ده عشان يتكتب تحت اسمى مشرف سابق ولا الكلام ده انا اصلا احسن لى ان يتكتب تحت اسمى موقوف افضل من مشرف سابق

بس انا كتبت عشان الاخ عبده بيقول ان المشرفين بشهور بيغيبو عايزك تدخل لوحه التحكم وتشوف اخر نشاط ليا كمشرف امته
اظن يا عبده باشا مش محتاج ترد على كلامى
رد على كلام مشرف من المشرفين الى انت ظلمتهم
ايه رايك فى الكلام ده؟؟
Mr.TiTOoO

طب انا اعمل ايه

هي اتمسحت هعمل ايه
واتمسحت بعد التحذير

والموضوع كله
1111111111
222222222222
33333333333

وناس كتير بلغت
واحنا بنعمل المستطاع

حاجة شخصية في ايه ... ههههههههههههههههههه لما لو كنت قرايت كويس قولتلك انها بقالها شهرين ومش شغلاني ... تاني حاجة يا عبدو انا عندي نص الرسالة الي بعتهالك الشهر الي فات ولو تحب اجبهالك موجودة كنت بقولك فيها ان في تقصير من الادارة ... وبتقولي كام مرة قولت ان الرسايل بتتمسح كل شهر انا اعمل ايه .. مش عارف بتقولي كده ليه ما انا عارف وانت عارف ان فاهم كده وعارف .. انا بقولك ليه بيديني تحذير ان لسه في اربع رسايل وهم مش موجودين اساسا يا ترى في عطل في المنتدى ولا حاجة ... تقوم ترد انك فتحت رسايل الخاصة .. هههههههههههههه

بتقولي قفلت قسم الالعاب الي عبارة عن ارقام .. الي اخر واحد داخل ياخد بوسة ... البوسة دي بقى يا باشا الي بتجبلك اعضاء جداد وبتخلي الاعضاء الي موجودين متواجدين وهتلاقي مواضيع اكتر مش لازم لعبة البوسة في العاب تانية بس انا حبيت اقولك اللعبة دي علشان هي الي مضايقاك .. غير ان في اي منتدى هتلاقي الالعاب موجودة ..

ايوة فعلا بتدخل متنديات كتير هتلاقي فعلا حاجة اسمها تبليغ عن مخالفة .. بس من الصعب انك تلاقي شتيمة .. عارف ليه يا عبدو لان الادارة بتبقى ماسكة المنتدى يعني فيه مشرفين بيلحقوا الشتيمة وبيوقفوا الاعضاء ... وبعدها عليك تاني انا مش محتاج اي حاجة يا باشا ..
فارسه الاحلام
السلام عليكم
انا جيت متاخره بس كويس انى لقيت الموضوع ده وانا اصلا دخلت علشانه وقبل اى كلام بشكر احمد شطا على اهتمامه رغم ان الموضوع جه متاخر بس عجبنى ردود باقى الاعضاء واحب اوجه حاجه لعبده ومش هقول باشا علشان انا مبحبش الالقاب وبالنسبه لكلامه ده

عملت انا ايه ؟؟؟
ظلمت حد؟؟
جيت على حق حد؟؟

انت بتبص للمشرفين اللى مبيدخلوش ومبتحاولش تعرف ايه السبب وانت نفسك بتقول انك مش فاضى تدخل ولا حتى ترد على موضوع اتكتب وفى الاخر بتقول انجزوا مانت مش لوحدك اللى مشغول اكيد المشرفين اللى مبيدخلوش هما كمان عندهم ظروف ومش فاضيين وبعدين طالما مش فاضى تدخل ترد ولا تعمل حاجه لانك مشغول يبقى لزمته ايه انك تعمل منتدى وكل الاعضاء اللى مبقوش يدخلوا ده لانهم لقوا اهمال فى المنتدى وكل الاعضاء القدام اللى كانوا مجموعه واحده كل واحد لاحظ تغيير فى المنتدى بدون رد فعل منك علشان كده مبقوش يدخلوا حتى اللى حاولوا يدخلوا بعد كده وانا واحده منهم وجدوا اهمال اكتر من الاول وتغيرات زى تقليل عدد المشاركات والغاء الرسايل قبل ما نقراها وده مكانش موجود الاول وبدل ماتشجعوا الاعضاء اكتر بقيتوا بتشجعوهم انهم ميدخلوش

طالما الربح الاساسى من الزوار يبقى لزمة الاعضاء ايه فى المنتدى ولزمته ايه انك تطلع اعضاء وتنزل مشرفين طالما كل ده مش بيفيد المنتدى وطالما الناس ديه مبيجبوش ربح للمنتدى يبقى لزمتها ايه يدخلوا ويضيعوا وقتهم وهما ولا حاجه للمنتدى بالنسبه لكلامك وانا مع تيتو فى كلامه اللى قاله انك مبتردش ع الاعضاء لان انا جربت ده معاك قبل كده وكان اسلوبك كله تريقه وبعدين انت المفروض تحسس الاعضاء انك واحد منهم مش اعلى منهم فى حاجه مش كل واحد عمل منتدى يتكبر ع الناس وافتكر انك لما تكسب اصحاب احب الناس احسن كتير من الارباح اللى انت بتتكلم عنها
Mr.TiTOoO
مبروك لصديق موجود معانا هنا في المنتدى من انشط الاعضاء الي شفتهم في حياتي
شغله جميل اوي وبالذات في قسم الحوار العام و بعد غياب كبير يرجع وياخد الاشراف في خلال يومين

مبروك ليك يا اجتماعي ... وصباحه عسل يا عبدو

ههههههههههههههههه
hebaahmed
فعلا يااحمد لازم المشرفين القداما الى كان ليهم
دور فى انتشار وتطور المنتدى نديهم حقهم
ويكون ليهم لقب احسن من عضو ماسى
وداة اعتراف بمجهودهم

Ahmad shata
فعلا يااحمد لازم المشرفين القداما الى كان ليهم

دور فى انتشار وتطور المنتدى نديهم حقهم
ويكون ليهم لقب احسن من عضو ماسى
وداة اعتراف بمجهودهم
ميرسى على تفاعلك يا هبه
Al yasergi
المشكلة فعلا ان المنتدى بقى مشروع ربحي وخلاص ، والمنتديات معمولة اساسا لهدف اجتماعي وان الشباب يتواصلوا مع بعض وموضوع الربح دا اكيد ثانوي بجانب الاساس , وزي ما انتوا قولتو من غير الاعضاء مش هيكون في زوار واللي عبدو بيقول انهم مصدر الربح الاساسي ، لأن الاعضاء هما اللي بيكتبوا المواضيع اللي الزوار بتيجي تقراها

مصدر الربح الأساسي في رأيي هو ثراء المواضيع في المنتدى ، وتواصل الاعضاء مع بعض ، ومن غير الاتنين دول اكيد المنتدى هينزل يوم ورا التاني

تمنياتي لعبدو بامتحانات حلوة ويسيرة ، وان شاء الله يعدي منها بامتياز

واكيد بعد الامتحانات كلنا هنقعد مع بعض ونشوف نرجع المنتدى زي الاول واكتر ، ولو الموضوع فعلا ربحي وخلاص يبقى منه العوض وعليه العوض على المنتدى واعضاءه

رجاء مني الناس تصبر شوية لحد امتحانات عبدو تعدي على خير ، وبعد كده لو الدنيا متظبطتش يبقى اكيد ليكوا حق في اي تصرف تاخدوه ..
Ahmad shata
السلام عليكم
انا جيت متاخره بس كويس انى لقيت الموضوع ده وانا اصلا دخلت علشانه وقبل اى كلام بشكر احمد شطا على اهتمامه رغم ان الموضوع جه متاخر بس عجبنى ردود باقى الاعضاء واحب اوجه حاجه لعبده ومش هقول باشا علشان انا مبحبش الالقاب وبالنسبه لكلامه ده

عملت انا ايه ؟؟؟
ظلمت حد؟؟
جيت على حق حد؟؟

انت بتبص للمشرفين اللى مبيدخلوش ومبتحاولش تعرف ايه السبب وانت نفسك بتقول انك مش فاضى تدخل ولا حتى ترد على موضوع اتكتب وفى الاخر بتقول انجزوا مانت مش لوحدك اللى مشغول اكيد المشرفين اللى مبيدخلوش هما كمان عندهم ظروف ومش فاضيين وبعدين طالما مش فاضى تدخل ترد ولا تعمل حاجه لانك مشغول يبقى لزمته ايه انك تعمل منتدى وكل الاعضاء اللى مبقوش يدخلوا ده لانهم لقوا اهمال فى المنتدى وكل الاعضاء القدام اللى كانوا مجموعه واحده كل واحد لاحظ تغيير فى المنتدى بدون رد فعل منك علشان كده مبقوش يدخلوا حتى اللى حاولوا يدخلوا بعد كده وانا واحده منهم وجدوا اهمال اكتر من الاول وتغيرات زى تقليل عدد المشاركات والغاء الرسايل قبل ما نقراها وده مكانش موجود الاول وبدل ماتشجعوا الاعضاء اكتر بقيتوا بتشجعوهم انهم ميدخلوش

طالما الربح الاساسى من الزوار يبقى لزمة الاعضاء ايه فى المنتدى ولزمته ايه انك تطلع اعضاء وتنزل مشرفين طالما كل ده مش بيفيد المنتدى وطالما الناس ديه مبيجبوش ربح للمنتدى يبقى لزمتها ايه يدخلوا ويضيعوا وقتهم وهما ولا حاجه للمنتدى بالنسبه لكلامك وانا مع تيتو فى كلامه اللى قاله انك مبتردش ع الاعضاء لان انا جربت ده معاك قبل كده وكان اسلوبك كله تريقه وبعدين انت المفروض تحسس الاعضاء انك واحد منهم مش اعلى منهم فى حاجه مش كل واحد عمل منتدى يتكبر ع الناس وافتكر انك لما تكسب اصحاب احب الناس احسن كتير من الارباح اللى انت بتتكلم عنها
انتى ولا جيتى متأخره ولا حاجه
وكلامك مظبوط
وتسلم ايدك على الرد الرائع والمتميز منك
hamadause
اجتماعى اخر حاجه
فكره يا حماده فوق الممتاز وعلى فكره انا لما رايت الحال كده انا كنت هعمل حلقه خاصه على المهزله دى بس لو نفذنا كلامك يبقى ممتاز بس اللجنه دى هيتعمل عليها انتخابات كل سته اشهر عشان تعرف انى لازم الشغل جد لانى بعضنا لما بيضمن مركز بيريح ويطمن على المركز
Al yasergi
تمام قوي كده ياحمادة بس برضه اي كلام لما عبدو يخلص امتحانات ومن رايي بلاش نضغط عليه في وقت زي دا ، لأن الواحد بيبقى فعلا في قمة تركيزه وانفعاله ، ندعيله بس يخرج منها بالسلامة الاول
اجتماعى اخر حاجه
والله يا تيتو الواحد ما عارف يشكرك ازاى انت انسان زى العسل
SIMPLICITY
عارف ايه المشكلة ياحماده في فكرتك انها ممكن تكون احزاب داخل المجلس 2 ضد 3 او ........... او.........ززززز واحد عايز ينطر واحد او واحدة بره المنتدى

الفكرة اللي قلتها تعريفها بشكل بسيط افضل الحلول السيئة ....... وحتقود الى تشتت كبير (دم من واقع خبرتي السابقة في كذا منتدى كمشرف وعضو مجلس ادارة) والحق ببنقال اشراف او ادارة ديه حاجة تقرف عموما لوحبيت تمشي في موضوع مجالس الادارة ده يبقى يكون عدد الأعضاء عدد مايقبلش القسمة على 2 يا يكونوا 3 او 5 او7 او 9 غيركده لا لانه المجلس حينقسم بالنص ومحتاجين مسلمة النصف+1

اعطيك حل تالت ادرسه يمكن يكون كويس ويمكن يكون بنفع ويمكن يكون لا نطبق حوكمة الشركات عى المنتدى ....ازاي

مالك المنتدى مين ....عبدو ... اوكيه عبدو حضرتك مالك المنتدى يبقى تكون بره ادارة المنتدى....

تكون مجلس ادارة من خمسة اشخاص مش ثابت فيه غير عضوين بس واحد منهم من الاخر mzeeeka بحكم متابعتي لعقلانيته في الدرود وهدوئة وقدرته على ادارة المشكلة -ده بحكم متابعتي ليه من خلال فترتي في المنتدى - وعضو تاني بتثبت معرفش حد من المشرفين القدامي لكن كأعضاء جدد بجد ارشح عن نفسي Scorpion او مصطفى كابو .... اوكيه يفضل 3 اعضاء في مجلس الادار دول التلات اعضاء راح يكون بشكل دوري مثلا كل 3 شهور 3 يتغيرا ويجوا غيرهم و3 شهور اللي بعديهم نفس القصة

هههههههههههه ماينفعش موضوع الانتخابات ده احنا عرب الديموقراطية عندنا مفهومها ديكتاتورية هههههههههوغير كده انا عاوز اترشح ممكن اطلب من 10 اسخاص يدخلوا يسجلوا اساميهم ويعطوني صوتهم .........زززز طيب يافالح محنا نخلي اللي يصوتوا اي عضو مشاركاته فوق 500 اقولك كلام صح ياباشا بس المشكلة حتبدي حكاية الزبيطات زبطني الدورة ديه وازبطك الدورة الجاية

وده مجرد رأي عجبكم اهلا وسهلا مش عاجبكم ....اعملوا اللي يعجبكم ....المنتدى حبفضل زي ماهوه والناس بتتغير زيه زي الأرض لما تيجي فترة وتطلع منتديات تانية ويبداؤوا الاعضاء يتسحبوا واحد واحد .....ديه المسلمة اللي نادرا محدش ياخد باله منها

لكل زمان دولة ورجال

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الى الاستاذ عبده باشا
اعزرني يا عبده باشا
رساله إلي عبده باشا
عبده باشا