نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الاعتراف بالحب صح ام خطأ

كويس جدا ليكوا اراء مختلفة ربنا يوفقكوا الاعتراف سعات بيكون طوق النجاة وسعات بيكون حبل تتخنق بية وانتا ونصيبك

المقال "الاعتراف بالحب صح ام خطأ" نشر بواسطة: بتاريخ:
turbodjpark
مطلوب من الرجل الجرأة و الشجاعة في الاعتراف بالحب و هو مش حاجة عيب عشان يخجل منها و انا شايف ان الاعتراف و المصارحة اساس علاقة ناجحة
OussaaaaaaMa
أنا معجب بوحدة كتيير و حاب أرتبط بها بس خايف من رد سلبي
ساعدونني مشان الله
اعترفت
انا اعترفت للي بحبها وكان رديها مو سلبي ولا ايجابي رد محير
ارتحت نفسيا بس حكيتها علشان اذا كانت بتحيني ارسم خطط زواجي معها
اما اذا كانت لأ الله يحفظها ويخليها واحاول ابعد عنها و للعلم انا لسة ما عرفت هههههه
رورو وبس
اه قتلني الحب شو اعمل مش عارفة انا بحبو كتير وهو كمان بس احنا الاتنين ساكتين
%u0632%u0627%u0626%u0631
صديقتي احبت شخص لها سنة ونصف وكان يضهر علية بعض الاهتممات لها فقرت ان تبوح بحبها لةه فسألته ان كان في حياته احد فقال لها كان وسئلته ان تكون هي موجودة في حياته فقال لها اجلي الموضوع بنحكي فية انا وياكي بعدين صارت تشوفة اكتر من الاول يشوفة بعض بس لسة ما فتحها في الموضوع ارجووووووووووا مساعدتي ما السبب رغم انة يبدو الاعجاب بها
خفايآ
يسعد مساءكم

الحياة هي الحب و الحب هو الحياة ولاحيااااااااااااااااة بدون حب لكن لازلت اجهل الحلقة المفقودة ؟؟؟؟؟؟؟

تقبلوني صديقه جديده لكم ودمتم بكل وووووود ,,,,,,,
انا بقول ان مفيش بنت تستاهل ان الولد يحبها بجد ومن كل قلب
اى حاجهههههههههههه
الحب بجد هوكل حاجه فى الدنيا والانسان مشممكن يعيش من غيرحب ومش لازم يكون حب حتى لو كان احساس بئى شى تجاه الاخر والبيحب من اول مرة بيكون حب غير موصوف لانه مشممكن يتعوض وهو بيكون اصعب حب عند الطرفين وخصوصا الشاب بيبقى محتار يعترفلها ازاى وهى مع اصحابها دايما مش لاقى الفرصه والجرائة والله لوكل واحد حب بجد تخيل ايه الهيحصل
Hoda Ashraf
بصراحة مش عرفة
بس سمعت قصة لواحد حب بنت بس مقلهاش
والبنت جلها واحد تاني يخطبها ووافقت عليه

والولد ندم وخلى أمه تروح لأمها بس كان فات الأوان وضاع كل حاجة
وقالت لها : لو كنتم جيتوا بدري كنا وافقنا بس دلوقتي مش هينفع كل حاجة انتهت

..........…………

بالنسبة لي أنا بحب وبتكسف أقول لأي حد
بَخلي حبـي في قلبي بس
لإني مش عايزة أنا إللي أختار
عايزة حد يخترني علشان مجبرش حد على حاجة .. هو إللي يختار كل انسان حر

فمن رأيي الولد هو إللي ييجي يعترف للبنت بس بطريقة مؤدبة
لإنها فعلا ممكن تنتبه له وتحبه
أما بالنسبة للبنت هي اللي تبدأ : مش عرفة يمكن ده المفروض ويمكن لا

تعرفوا والله لو أنا أعرفكم في الحقيقة ( قصدي على إللي بيقروا الكلام ده ) ما كنتش كتبت ولا حرف من إللي قلته
بس أنا جريئة في الكتابة خاصة علشان إللي بقرا مش عارفني ههههه
حتى الاسم اللي انا كتباه دا اسم مزيف هههه مش عايزة حد يعرفني
خاصة لأني مش متعوده أتكلم في المواضيع دي
الورد الابيض1
الحب هو مشاعر واحاسيس بين شخصين ولازم يكونوا بقدروها ويحسو ببعضهم لان الحب معناها كبير وعظيم بس للاسف الشديد قليل من يفهم معناها ومافي فرق بين الرجل او المراءة اهم شي الثقة والاحترام والتقدير
رد زائر
الحب جميل والاعتراف احلى واحلى بس اللى يقدر
للحب كلمته
الحب شي جممميل وفطرة ومن الله يعني شي مو بيدنا من الله الحب بس احنا اللي بنتعلق وبنعشق لحد الجنون وبنتهور ونراقب ونتعب نفسنا ونجيب لنفسنا الهم والتفكير الزايد والاعتراف بالحب شي جججدا جممميل لاني لو ما اعترفت وراحت عليا وقتها حلوم نفسي واحاسبها وانظلم واظلم غيري معايا ف الاعتراف بالحب رحمممة خصوصا لو كنتو تقربو لبعض وكنتو وانتو صغار مع بعض تحس بتبادل في المشاعر والحححب مو عيب واذا حبيت اعترف واذا اشتقت اتكلم وعبر الحياة بتعيشها مرة وحد عبر ولاتكتم مشاعرك ولاتلعب بمشاعر الناس اللي حولك وتتعبهم معاك لان هو شي صعب ترا وفيه ناس اخذينه لعب وتسلية
لا تسالني عن اسمي
سؤال ومحتاج جوابه ضروري انا كلمت بنت علي الفيس وهيا معايا في الكلية بس مشوفتهاش وبمجرد ان كنت اكلمها احس بفرحه كبيره جد ولما حسيت ان هيا بتبادلني نفس الاحساس اعترفتلها اني بحبها وكان اجمل يوم في حياتي وهي اعترفتلي برضو بس بعدها بيوم قررنا ان احنا ما نقولش علي اللي جوانا لبعض علشان نرضي ربنا ويبقي حب حلال وربنا يجمعنا لبعض واخدت وعد لربنا ان مش اقولها حاجه وفعلا اول يوم صبرت بس اليوم التاني مقدرتش امسك نفسي وقولتها بحبك وبعدها جيت اعبر عن اللي في قلبي لقيت الكلاام بيطلع بس ما بيحركش حاجه جوايا وهيه حست بكدا فاتفجئت بتقولي ان الكلام اللي ما بينا وهم ....فانا علي طول فهمت ان انا خلفت وعدي مع ربنا علشان كدا شال الفرحه من قلبنا ....فانا قولتلها خلينا نتكلم بكره في الموضوع دا ومش عارف هقول ايه مع اني لسه بحبها وربنا يعلم ....بس خلفت وعدي معاه وهصلح كل حاجه باذن الله
sousou mehboulista
بصراحة انا طرحت هذا السؤال على نفسي لاني بحب واحد ومابعرف اذا رح اقول له انني احبه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيفية الاعتراف بالحب والكره
يهما أصعب الاعتراف بالحب او الاعتراف بالكره ؟؟؟
إبدأ يومك بالحب ...وأختمه بالحب ايضا
لماذا يصعب علينا الاعتراف بالحب؟