نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مايك : نجوم اف ام

ههههههههههههههههههههههههههههه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الشدة يا روميو

المقال "مايك : نجوم اف ام" نشر بواسطة: بتاريخ:
روميو
هههههههههههههه

ربنا هو المعين يا تيتو
موناليزا
اشكرك يا رميو على وجودك معنا
واستمتعنا بأجاباتك كلها وردودك الجميله واللى كلها فيها تفاؤل
واليوم ستنتهى الاستضافه وهنستضيف ضيف أخر ان شاء الله
ولك جزيل الشكر رميو وتشاركنا برضو الاسئله مع الضيف الجديد
روميو
انا اللي بشكركم يا موناليزا على موضوعك الرائع ده

وانا معاكم ان شاء الله بعد اختيار العضو القادم

انا برشح سلمى او ميسره
همسة
اولا احب اشكر موناليزا عالفكرة الجميلة

ثانيا ارحب بالاستاذ روميو الى مشرفنا عالمايك

واحب اسأله شوية اسألة لو ما فيش مانع

1 ما هى هواياتك؟

2 احكى للسادة المستمعين عن موقف تعلمت منه درسا مهما؟

3 هل زهقت من المايك ولا لسه؟

كده كفاية دلوقتى ويمكن ارجع تانى بأسئلة جديدة

استودعكم الله
Mr.TiTOoO
يا ترى مين الي بعدك يا روميو
موناليزا
بشكركم جميعا على مشاركاتكم اخوانى واخواتى اعضاء المنتدى
وبشكر روميو على وجوده معنا و مستنيين مشاركاته بالاسئله للضيف المنتظر
وانا كنت بعت الدعوه للضيف يا رميوا وان شاء الله البى طلبك لاستضافه ميسره وسلمى ان شاء الله
موناليزا
ضيف الاسبوع هو ضيف من نوع خاااااص
هو خفيف الدم والظل
يتمتع بروح رياضه وجميله
موضوعاته المبدعه تعبر عنه وحواراته ومناقشاته الرائعه والمفيده
متميز فى اختياره للموضوعات وردوده الرائعه
وهو شخصيه ودوده جدا عرفتوووووه اكيد لسه
شرفت بأنضمامه معنا واشكره على تلبيه الدعوه هو ضيفنا ذا الشخصيه المحترمه هو
مستر تيتو

بشكرك على وجودك معنا مستر تيتو

نبدأ الحوار

عرف لنا بطاقتك الشخصيه
اسمك وسنك وحالتك الاجتماعيه وشغلك او جامعتك ؟

يا ترى ايه هى طموحاتك فى الحياه ؟

ما هى اهدافك التى تسعى لتحقيقها فى مجال شغلك ؟

بماذا تنصح الشباب ( بنات وبنين ) ؟

ماذا كنت تفعل لو كنت وزير التعليم ؟

يا ترى بتقضى حياتك اليوميه ازاى ؟

ماذا كنت تفعل لو كنت وزير الاتصالات ؟

ما هى الفاكهه المحببه اليك والاكله المفضله لك ؟

ماذا تقول للاعضاء الجدد فى المنتدى ؟

ماذا كنت تفعل لو كنت مدير المنتدى وماهى نشاطاتك التى سوف تفعلها فى المنتدى ؟

لمن توجه له رساله من الاعضاء ؟

من هم افضل الاعضاء اليك ؟

اسئله طويله انا عارفه بس يارب تكون اسئلتى خفيفه عليك يا مستر تيتو

وبشكرك لوجودك معنا وارجوا مشاركه الاعضاء .

موناليزا
نحن فى انتظار الضيف
والله صعبه قوى حكايه المواصلات دى
مشكله فظيعه بتأخر ضيوفنا دايما
Mr.TiTOoO
هو خفيف الدم والظل
يتمتع بروح رياضه وجميله
شرفت بأنضمامه معنا واشكره على تلبيه الدعوه هو ضيفنا ذا الشخصيه المحترمه هو مستر تيتو

بجد انا في الاول بشكرك على التقديم الجميل والي فعلا احرجني وذوقك الرائع في الكلام انتي فعلا متميزة وفعلا مذيعة شاطرة جدا تحياتي ليكي
نبدأ الحوار

عرف لنا بطاقتك الشخصيه

اسمي طه فاروق سني 21 سنة
حالتي الاجتامعية كنت خاطب والحمد لله على كل حال بقيت اعزب من شهرين بس محصلش نصيب بعد اربع سنين ( مطلق يعن هههههه)
شغلي في الشبكات وعندي سيبر بس انا بدرس في اكاديمية الفن والتصميم قسم جرافيك باكتوبر .

بصراحة قبل ما الخطوبة تنتهي كان فيه طموحات كتيرة اوووووووووي بس بعد الخطوبة مفيش غير اني اخلص كليتي واسيب البلد.

شركة دعاية واعلان و ده ممكن يكون اكتر امل في حياتي

انصح الشباب ان كل واحد يخلي باله من مستقبله ومذاكرته لان ده فعلا الي هيفضل ليك انا والله مش بقول الكلام ده لاني خلاص بقيت راجل عجوز وفاهم في الدنيا وعاوز اعمل كبير بس فعلا انت ممكن يتخيلك ان الدنيا ديه كلها ممكن تضيع علشان حاجة ومرة واحدة تلاقي كل حاجة اختفت الحاجة ديه ممكن تبقى اصحابك حبيبتك اي حاجة الي هيفضلك وهيميزك في الاخر لما تبقى انت نفسك حاجة ده مش معناه انك مش تعيش سنك هتعيشه برضو بس عيشه صح.
انصح البنات ان برضو تخلي بالها من مستقبها وتخلي بالها من نفسها وتحاول بقدر الامكان انها تبقى متميزة بحاجة في حياتها وتحاول انها لو هترتبط بحد تفكر فيه بعقلها قبل قلبها لان ده هيفرق كتير بس لو اختارت الحد ده وهو كويس انها تحافظ عليه وتصونه وتصون نفسها وطبعا بنصح الاتنين بدينهم وانا عارف ان فيه ناس كتيرة هتبص على الكلمة ديه هيقولوا عم الشيخ وصل بس فعلا والله يا جماعة احنا فيه ناس كتيرة ناسين دينهم واحنا لو فكرنا شوية هنلاقيه مش هياخد وقت منك حتى لو الصلاة بس يا جماعة 10 دقايق في اليوم الواحد تقريبا الواحد بيدي ساعات كتيرة لحاجات مش تستاهل ولا هيتسال عليها بعد كده مع ان بايده عشر دقايق ترحمه من كتير انا بصراحة مش هعرف انصحهم اكتر من كده ويا رب مش تشوفوا حاجة في كلامي يضايق .

بصراحة انا عمري ما فكرت اني حتى ابقى مدرس صغير لاني مش بحب مجال التعليم علشان كده مش هبقى وزير بس اقدر اقولك اني لو وزير تعليم كنت هعمل حاجات كتيرة اوووووووووي كفاية اني كنت هحبب الطلبة فيه وكنت هخليه مستوى تاني .

في الوقت الحالي بصحى من النوم بنزل على شغلي بخلصه واكيد بروح لاصحابي شوية وبس .

يااااااااااااااااااااااااااه كنت هدي لنفسي تصريح اعمل شبكة للجمهورية كلها ان النت يوصل لكل بيت زي ما هو موجود في اي بلد تاني كفاية اني مكنتش هسرق ..

ممكن المانجا والخوخ الاكلة مكرونة بالبشامل وبفتيك
الله يسامحك فكرتيني

احب اقولهم المنتدى متميز جدا ونشيط والناس الي فيه محترمة جدا انا مش بقول كده علشان انا بكتب دلوقتي فيه بس انا صريح لابعد الحدود انا كنت زمان مهووس بالمنتديات وكنت مشرف في منتديات كتير وعندي منتدى في الشبكة وانشاء الله هرفعه عن قريب بس بصراحة انا حتى مبقتش افتحه نهائي بسبب نجوم اف ام لان الناس الي فيه محترمة جدا وتفكيرهم عالي وناضج الواحد بيبقى مبسوط بتعامله مع ناس زي كده والادارة فوق الرائع تحياتي للمدير ...

بصراحة المدير مش سايب حاجة اقدر اعملها بس ساعتها هفكر في حاجات تخلي الاعضاء يسبوا المنتدى واعمل نشاطات حلوة .

لكل الاعضاء يارب نبقى اخوات على طول

طبعا حبيبي وانتد وروميو المتالق ونادية و المذيعة الجميلة موناليزا والمدير الرائع عبدو واحمد شطا واحمد عوض والجميلة صاحبة الذوق الرفيع ميسرة ..
اسئله طويله انا عارفه بس يارب تكون اسئلتى خفيفه عليك يا مستر تيتو

بشكرك وانتظار الاسئلة لو حد عاوز يسال انا فعلا مبسوط بيها
ميسره
اجابتك جميله قوي

ربنا يوفقك في شغلك وخدها مني كلمه اهم حاجه مستقبلك المهني

واحسن حاجه عجبتني انك قلت ان قبل ما نحب او نتجوز لازم نفكر بعقلنا قبل قلبنا انا قلت الكلام دا كتير وفي كتير كانو ضدي فيه الحمد لله اني لقيتك انك بتقول كده

ربنا يحميك ويحققلك طموحك
Mr.TiTOoO
اجابتك جميله قوي

ربنا يوفقك في شغلك وخدها مني كلمه اهم حاجه مستقبلك المهني

واحسن حاجه عجبتني انك قلت ان قبل ما نحب او نتجوز لازم نفكر بعقلنا قبل قلبنا انا قلت الكلام دا كتير وفي كتير كانو ضدي فيه الحمد لله اني لقيتك انك بتقول كده

ربنا يحميك ويحققلك طموحك

شكرا ليكي يا ميسرة
بس نفكر بعقلنا في الشخص نفسه مش في حاجات تانية زي المستوى او اي حاجة تانية
ميسره
اه طبعا هو دا قصدي

شكرا
Mr.TiTOoO
وانا اتكلمت ما انا ساكت اهو

هاااا يا ترى فيه حد عنده اسئلة

يا رب وانتد ما يخد باله
ميسره
هههههههههه

ليه يعني

بصراحه انا مبحبش اسأل كفايه عليا لعبتي مجنناني
Mr.TiTOoO
لالالالالالالالالالالالالا
بلاش ليه اصل فيه معزة بيني وبينه انا قولتله اوعى طلع مادش باله اني الي مشرف
لا لو عاوزة تسالي عادي بس هو بصراحة انا عارف

ياجماعة ايه محدش عاوز يسالني ولا ايه
موناليزا
هو خفيف الدم والظل
يتمتع بروح رياضه وجميله
شرفت بأنضمامه معنا واشكره على تلبيه الدعوه هو ضيفنا ذا الشخصيه المحترمه هو مستر تيتو

بجد انا في الاول بشكرك على التقديم الجميل والي فعلا احرجني وذوقك الرائع في الكلام انتي فعلا متميزة وفعلا مذيعة شاطرة جدا تحياتي ليكياشكرك يا تيتو دا بس من ذوقك
نبدأ الحوار

عرف لنا بطاقتك الشخصيه

اسمي طه فاروق سني 21 سنة
حالتي الاجتامعية كنت خاطب والحمد لله على كل حال بقيت اعزب من شهرين بس محصلش نصيب بعد اربع سنين ( مطلق يعن هههههه)
شغلي في الشبكات وعندي سيبر بس انا بدرس في اكاديمية الفن والتصميم قسم جرافيك باكتوبر .
دا انا بقى طلعت اكبر منك فى السن
وبعدين كل شيء نصيب مين عارف بكره احسن من دلوقتى ربنا يكرمك بالزوجه الصالحه

بصراحة قبل ما الخطوبة تنتهي كان فيه طموحات كتيرة اوووووووووي بس بعد الخطوبة مفيش غير اني اخلص كليتي واسيب البلد.ليه كده بس هو ممكن تكون متأثر شويه بس متوصلهاش للدرجه دى انك تسيب البلد مفيش احسن من مصر وان شاء الله هتكون راجل ذو شأن فى مصر ورجل اعمال كمان انا بدعيلك اهوت والنهارده الجمعه بس لما تكون رجل اعمال ابقى افتكرنى اوك

شركة دعاية واعلان و ده ممكن يكون اكتر امل في حياتيان شاء الله ربنا هيحقق لك امنيتك

انصح الشباب ان كل واحد يخلي باله من مستقبله ومذاكرته لان ده فعلا الي هيفضل ليك انا والله مش بقول الكلام ده لاني خلاص بقيت راجل عجوز وفاهم في الدنيا وعاوز اعمل كبير بس فعلا انت ممكن يتخيلك ان الدنيا ديه كلها ممكن تضيع علشان حاجة ومرة واحدة تلاقي كل حاجة اختفت الحاجة ديه ممكن تبقى اصحابك حبيبتك اي حاجة الي هيفضلك وهيميزك في الاخر لما تبقى انت نفسك حاجة ده مش معناه انك مش تعيش سنك هتعيشه برضو بس عيشه صح.
انصح البنات ان برضو تخلي بالها من مستقبها وتخلي بالها من نفسها وتحاول بقدر الامكان انها تبقى متميزة بحاجة في حياتها وتحاول انها لو هترتبط بحد تفكر فيه بعقلها قبل قلبها لان ده هيفرق كتير بس لو اختارت الحد ده وهو كويس انها تحافظ عليه وتصونه وتصون نفسها وطبعا بنصح الاتنين بدينهم وانا عارف ان فيه ناس كتيرة هتبص على الكلمة ديه هيقولوا عم الشيخ وصل بس فعلا والله يا جماعة احنا فيه ناس كتيرة ناسين دينهم واحنا لو فكرنا شوية هنلاقيه مش هياخد وقت منك حتى لو الصلاة بس يا جماعة 10 دقايق في اليوم الواحد تقريبا الواحد بيدي ساعات كتيرة لحاجات مش تستاهل ولا هيتسال عليها بعد كده مع ان بايده عشر دقايق ترحمه من كتير انا بصراحة مش هعرف انصحهم اكتر من كده ويا رب مش تشوفوا حاجة في كلامي يضايق .
رائع ما كتبت خللوا بالكم من دينكم اهم شيء فى الحياه القيم والدين الدين وفروض ربنا

بصراحة انا عمري ما فكرت اني حتى ابقى مدرس صغير لاني مش بحب مجال التعليم علشان كده مش هبقى وزير بس اقدر اقولك اني لو وزير تعليم كنت هعمل حاجات كتيرة اوووووووووي كفاية اني كنت هحبب الطلبة فيه وكنت هخليه مستوى تاني .

في الوقت الحالي بصحى من النوم بنزل على شغلي بخلصه واكيد بروح لاصحابي شوية وبس .

يااااااااااااااااااااااااااه كنت هدي لنفسي تصريح اعمل شبكة للجمهورية كلها ان النت يوصل لكل بيت زي ما هو موجود في اي بلد تاني كفاية اني مكنتش هسرق ..

ممكن المانجا والخوخ الاكلة مكرونة بالبشامل وبفتيك
الله يسامحك فكرتيني

دا احنا مشتركين فى الاكل المفضل بس انا بعمل مكرونه تاكلوا صوابعكم وراها بجد

احب اقولهم المنتدى متميز جدا ونشيط والناس الي فيه محترمة جدا انا مش بقول كده علشان انا بكتب دلوقتي فيه بس انا صريح لابعد الحدود انا كنت زمان مهووس بالمنتديات وكنت مشرف في منتديات كتير وعندي منتدى في الشبكة وانشاء الله هرفعه عن قريب بس بصراحة انا حتى مبقتش افتحه نهائي بسبب نجوم اف ام لان الناس الي فيه محترمة جدا وتفكيرهم عالي وناضج الواحد بيبقى مبسوط بتعامله مع ناس زي كده والادارة فوق الرائع تحياتي للمدير ...

بصراحة المدير مش سايب حاجة اقدر اعملها بس ساعتها هفكر في حاجات تخلي الاعضاء يسبوا المنتدى واعمل نشاطات حلوة .

لكل الاعضاء يارب نبقى اخوات على طول

طبعا حبيبي وانتد وروميو المتالق ونادية و المذيعة الجميلة موناليزا والمدير الرائع عبدو واحمد شطا واحمد عوض والجميلة صاحبة الذوق الرفيع ميسرة ..
اسئله طويله انا عارفه بس يارب تكون اسئلتى خفيفه عليك يا مستر تيتو .الله يخليك مذيعه مره واحده تعرف هى امنيه ولو فى الاذاعه

بشكرك وانتظار الاسئلة لو حد عاوز يسال انا فعلا مبسوط بيها
بشكرك على اجاباتك الجميله فعلا رائعه
وربنا يحقق لك كل اللى بتتمناه
موناليزا
بشكرك يا ميسره على المشاركه
ومرورك كريم ونورتى الموضوع

* يا ترى لو فى رحله تحب تكون فين ؟

* ما هى صفات الزوجه التى تتمناها فى حياتك ؟

* هل انت عصبى ام هادىء ؟

من الذى او التى تضحى من اجله او اجلها ؟

* ما هو اللون الذى تفضله ؟

لمن تقول له اسرارك ؟

مش عاوزه اطول فى الاسئله اسيب الباقى للاعضاء
Mr.TiTOoO

الاول بشكرك على الرد الجميل بتاعك يا موناليزا وانا مش هقدر انساكم بس ربنا يكرمني

* يا ترى لو فى رحله تحب تكون فين ؟

هنا في مصر احب تكون الاسكندرية انا فعلا بعشقها البلد ديه او في مكان فيه اصحابي اا برة في اماكن كتير اوي انا عموما بحب السفر

* ما هى صفات الزوجه التى تتمناها فى حياتك ؟

الصدق والامانة والوفاء والطيبة وانها تحبني ويكون تعرف دينها بصراحة مش عاوز كتر من كده

* هل انت عصبى ام هادىء ؟

انا على فكرة فيا صفة كل الي يعرفوني بيضايقو منها البرود بارد جدا بس برود لطيف مش اوي بس لما بضايق ببقى واحد تاني عصبية ملهاش حدود

من الذى او التى تضحى من اجله او اجلها ؟

دلوقتي اضحي علشان اصحابي بس اكيد مش كلهم

* ما هو اللون الذى تفضله ؟

انا علشان بتعامل مع الالوان كتير تقريبا خلاني مبقتش اعرف بس تقريبا الاسود والازرق

لمن تقول له اسرارك ؟

الخاصة مش لحد نهائي

اسئلتك مش قوية اووووووووووي يا موناليزا استني لما تيجي انتي في الميك
فيه اسئلة تانية
مش عاوزه اطول فى الاسئله اسيب الباقى للاعضاء

تحياتي ليكي
موناليزا
انا مش عاوزه بس اتقل فى الاسئله

ايه رأيك فى مشكله البطاله وياترى ايه حلولها من وجهه نظرك ؟

ماهى اهم ذكرى فى حياتك ولا تنساها ابدأ ؟

مين اكتر حد زعلت عليه جدا ؟

لو جالك مال كتير وفلوس ملهاش اخر هتعمل بيها ايه ؟

يا ترى ممكن اعرف انت بتفكر اللحظه دى فى ايه ؟

ايه رأيك فى ازمه السكن وايه هى مقترحاتك ؟

قولتلك مش عاوزه اتقل .

Mr.TiTOoO
انا مش عاوزه بس اتقل فى الاسئله

لا ازاي بتقولي كده اسالي براحتك الاسئلة مش تقيلة بالعكس

ايه رأيك فى مشكله البطاله وياترى ايه حلولها من وجهه نظرك ؟

المشكلة ديه موجودة ومنتشرة مش في مصر بس لا في دول كتير اوي وفيه مشاكل اكبر منها بس هي منتشرة في مصر وده بسبب الامتعرفيش الاقتصاد في بلادنا ولا الي سارقينها بس مصر على فكرة اقتصاديا كويسة مش وحشة لو قعدتي تحسيب معظم الدخل لمصر المعروف الحاجات المعروفة هتقولي البلد ديه ازاي كده حلولها افكار ومشاريع والاهتمام بكل حاجة في البلد بس ده مش احنا الي هنعمله الناس المسئولة تعمل كده
ماهى اهم ذكرى فى حياتك ولا تنساها ابدأ ؟
5 ايام قعدتهم في اسكندرية مع واحد صاحبي

مين اكتر حد زعلت عليه جدا ؟
زعلت ايه صديق الطفولة مش شفته نهائي وفعلا فكرت اشوفه بس معرفتش اوصله كان سافر
اما لو زعلت عليه اننا سبنا بعض بصراحة مفيش لاني ماشي على مبدا جميل الي يقدرك قدره والي يبيعك ارميه ومتحاولش حتى تبص عليه

لو جالك مال كتير وفلوس ملهاش اخر هتعمل بيها ايه ؟
بصراحة هحاول افتح صفحة جديدة الي بقالي فترة كبيرة مش عارف افتحها واشوف واحدة كويسة وهشتري بيت كبير وهعمل لنفسي مشروع كويس وابني جامع وبس على كده الباقي هحاول اسعد اي حد بيه لاني مش هعوز اكتر من كده
يا ترى ممكن اعرف انت بتفكر اللحظه دى فى ايه ؟
في اللحظة ديه كنت بفكر في شخص عجبني يعني بحاول اني اغير الفكرة الي اخدتها من بعد خطوبتي
وبفكر انام
ايه رأيك فى ازمه السكن وايه هى مقترحاتك ؟

الازمة ديه موجودة على فكرة بسبب مشكلة الاقتصاد برضو والناس الي مسئولةبسبب ارتفاع الاسعار الغريب الي انتقلت مصر فيه خلال فترة زمنية صغيرة اوي
قولتلك مش عاوزه اتقل .

اسئلتك جميلة اوي بس برضو الحلقة معاكي خفيفة
تحياتي
موناليزا
اشكرك على ردودك الجميله

فينكم يا جماااااااعه مفيش غيرى اللى بيسأل
شاركونا الحوار

طبعا راحه النهارده لحد ما حد يسأل يا تيتوا
لاحسن احنا تعبناك من الاسئله
Mr.TiTOoO
لا انا مستني الاسئلة من كل الاعضاء والله يا موناليزا

شكرا على مجهودك
موناليزا
هل حققت بعض طموحاتك ولا لا ؟

ماذا كنت تفعل لو كنت وزير القوى العامله والهجره ؟

وماهى مخططاتك لتقليل نسبه البطاله ؟

وما هى القرارات التى سوف تصدرها ؟

فى يدك ورده حمراء لمن تقدمها ؟

وفى يدك ورده صفراء لمن تقدمها ؟

وفى يدك ورده بيضاء لمن تقدمها ؟

ممكن تقول لنا بما انك شاب ايه هى المشاكل التى تقابلك فى الحياه ؟

لو الزمن يرجع تانى كنت هتغير ايه فى حياتك ؟

هل عندك نقد فى نفسك ام لا ؟

مقولتلناش انت بتقدم هديه لى مامتك فى عيد الام وماذا تكون الهديه بس اوعى تكون بتاخد الفلوس منها وتشترى الهديه
Mr.TiTOoO
هل حققت بعض طموحاتك ولا لا ؟

لا لسه والله مش حققت اي حاجة من طموحاتي ممكن تكون طموحاتي كبيرة شوية ومفيش حاجة بقت مشجعاني ..
ماذا كنت تفعل لو كنت وزير القوى العامله والهجره ؟

كنت هقفل باب الهجرة واستفيد من الايدي العاملة الي رايحة لبلد تانية اكيد بلدنا هتبقى اولى بكتير

وماهى مخططاتك لتقليل نسبه البطاله ؟

مشروعات وافكار اشغل الايدي العاملة

وما هى القرارات التى سوف تصدرها ؟

اكيد هساعد الشباب وهحاول اوظف اي شاب عاطل

فى يدك ورده حمراء لمن تقدمها ؟

وردة حمراء هقدمها .... هقدمها لميسرة وطبعا للمنتدى كله

وفى يدك ورده صفراء لمن تقدمها ؟

هقدمها لامي علشان هي فعلا شمس حياتي واكتر حد هقدر اصفه بالصفاء

وفى يدك ورده بيضاء لمن تقدمها ؟

هقدمها لاعز اصحابي

ممكن تقول لنا بما انك شاب ايه هى المشاكل التى تقابلك فى الحياه ؟

اكبر مشكلة ممكن تقابل اي شاب مش انا بس هي عقله وتفكيره لو قدر يتحكم فيه هيبقى حل اكبر مشكلة في حياته والمشكلة التانية دينه انا بصراحة مش قريب اوي من ربنا وممكن ده يبقى سبب في خنقتي انتي ممكن تستغربي من ردي ده بس تقريبا هي ديه المشاكل الي ممكن تقابلني اما قبل كده (ايام الخطوبة ) كان في حياتي مشاكل مادية لان كنت عاوز اخلص موضوعي وابتدي بسرعة وانا لسه بدرس والحمد لله بس الباقي مشاكل ضغيرة .
لو الزمن يرجع تانى كنت هتغير ايه فى حياتك ؟

لو الزمن رجع كنت هذاكر كويس لان كان نفسي ادخل هندسة بترول بس طبعا ده حلم بعيد اوي ومكنتش هخطب ومكنتش هعرف ناس كتير الواحد ندم على معرفتهم وكنت اكيد هدخل نجوم اف ام من زمان
هل عندك نقد فى نفسك ام لا ؟

ايوة فيه اني بتعامل مع ناس بطيبة ومعاملة كويسة مش يستحقوا المعاملة ديه ولما بعرف حقيقتهم وده بيبقى في وقت زمني صغير بتعامل معاهم وحش جدا اوحش من تفكيرهم ولو حد جه عليا ممكن اجي عليه اكتر بكتير من الي هو عمله ده ممكن لاني مش بحب ازعل حد مني غير اني بقالي فترة مبقتش افكر في مصلحتي او في حياتي
مقولتلناش انت بتقدم هديه لى مامتك فى عيد الام وماذا تكون الهديه بس اوعى تكون بتاخد الفلوس منها وتشترى الهديه

هههههههههههههههههههههههههه
يسمع منك ربنا وتديني الفلوس مرة واحدة بس بس في الغالب بيبقى بيرفن او عباية وكتاب ديني
انتي عارف شغل التثبيت بقى
موناليزا
بشكرك جدا على اجاباتك مستر تيتو وهل لديك كلمه تقولها قبل ما نستضيف ضيف اخر
موناليزا
بس لى تعليق على ردك فى اجابتك التى تقول انك شويه بعيد عن ربنا
نصيحه من اخت كبيره لك ارضى الله ارضى الله ارضى الله
لان ربنا بيفتحها قوى فى وجه اللى بيطيعه ويعمل فروضه وصدقنى هتلاقى نفسك مرتاح جدا ومش محتاج حاجه من الدنيا
ربنا يجعلنا من الصالحين ويصلح لنا اوالنا ويغفر لنا ويرزقنا توبه قبل الموت ومغفره بعد الموت
اللهم امين
Mr.TiTOoO
بس لى تعليق على ردك فى اجابتك التى تقول انك شويه بعيد عن ربنا
نصيحه من اخت كبيره لك ارضى الله ارضى الله ارضى الله
لان ربنا بيفتحها قوى فى وجه اللى بيطيعه ويعمل فروضه وصدقنى هتلاقى نفسك مرتاح جدا ومش محتاج حاجه من الدنيا
ربنا يجعلنا من الصالحين ويصلح لنا اوالنا ويغفر لنا ويرزقنا توبه قبل الموت ومغفره بعد الموت
اللهم امين

انا بصراحة برد وانا مكسوف على التاخير ده كله بس والله غصب عني كنت تعبان الفترة الي فاتت
ارجوا العذر
وشكرا ليكي على النصيحة انا برد عليكي يا موناليزا بصراحة وانا عارف انه عيب وانا بظبطه والله
وبجد بشكرك على الموضوع اللذيذ
تحياتي موناليزا
موناليزا
انا بصراحة برد وانا مكسوف على التاخير ده كله بس والله غصب عني كنت تعبان الفترة الي فاتت
ارجوا العذر
وشكرا ليكي على النصيحة انا برد عليكي يا موناليزا بصراحة وانا عارف انه عيب وانا بظبطه والله
وبجد بشكرك على الموضوع اللذيذ
تحياتي موناليزا
الله يخليك
والف سلامه عليك ربنا يحفظك يا رب
موناليزا
اولا بشكركم جميعا واهلا بكم وعودنا لكم من جديد فى مايك اف ام
وبشكر كل ضيوفى اللى شرفونا فى المايك
ومنا ضيف جديد ان شاء الله
ولكم منى كل تحيه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور نجوم الملاعب وزوجاتهم- احدث صور لزوجات نجوم الكره - نجوم الكره العالميه 2013
هات لايك وخد لايك "فيس بوك"
450 لايك في اليوم لصفحتك
رحلات الى شرم الشيخ والاقصر واسوان 3 نجوم 4 نجوم 5 نجوم