نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الجاليات العربية خارج الوطن منتدى المصريين المقيمين خارج مصر

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل تفتخر انك مصرى فى غربتك

انا مصريه مقيمه فى السعوديه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وبفتخر جدا ان انا مصريه

المقال "هل تفتخر انك مصرى فى غربتك" نشر بواسطة: بتاريخ:
reda_m_r
انا بحب وافتخر انى مصرى ولو لفيتم الدنيا متلقوش الود والعشره الا فى اهل مصر
EGYPT1
طبعا بفتخر ببلدي واانا متغربه..
وكمان دي مصر ام الدنيا كلها

حتى انا اما انزل مصر بكون زعلانه اني سبت البلد اللي عايشه فيها:d
ولما يكون خلاص وصلت البيت بفرررررررررررح اووي عشان بشوف اهلي وكل حاجه ليا هناك:d

بس برده الواحد بيكون متآثر بالبلد اللي عايش فيها يعني انا بالنسبالي بعتبر ليا بلدين وافتخر اني اكون من البلدين دول..

ثاانكيووو ع الموضوع النايس

ربنا يسعدك
واظن انك في دوله اوروبيه او امريكا
صح؟
EGYPT1
ازيك يا باشا انا مصرى ومقيم فى السعودية على فكرة انا هاتكلم كلام واقعى مش كلام عواطف انا قرفان وطهقان من مصر عارف انا كنت فى اجازة وكنت بخلص فيزا جديدة مش عايز اقولك مقدار القرف الى انا شزفته فى مصر وكمية الروتين الى ملوش لازمة بس وانا جاى اركب الطايرة لاقيت دمعة بتنزل من عنيه علشان هاسيبها بالرغم من كل ده بحبها بنت ال ........ دى ومش عارف ليه
ربنا معاك
وانا باذن الله بخطط مستقبليا للسفر
theleadar2222
السلام عليكم ورحمة الله
موضوع رائع جدا من اخونا اجتماعى اخر حاجة
اولا لى رد على العضو الى بيقول انا مش مفتخر انى مصرى اذا كنت فعلا لاتفتخر انك مصرى فاكيد انتا مش مصرى ومصر مصدر للفخر لكل مصرى
انا مسافر وموجود فى السعودية عمرى ماحسيت يوم بالامان حتى من اول ماجيتها مفيش يوم اسمه نمته وانا مرتاح ومطمن كان حلم حياتى وانا فى الكليه انى اسافر واتغرب بس معرفتش قيمة بلدى دى غير لما سبتها
والجنيه الى كنت بكسبه فى مصر كان ليه طعم احلى بكتير من الف ريال هنا فى السعودية
وفعلا مهما بعدت ومهما اتغربت عمرى مهلاقى زى مصر ولا احسن منها كفاية انها ام الدنيا دا كفاية اهل مصر الطيبين

ولا اى كلام فى اغانى اتقال فى حبيبتى وكفا دى مصر حبيبتى فى كفة وكل الدنيا فى كفة
matches
شكرااااااااااااااااا
ahmed_ramadan
مشكووووووووووووووووووووور
اجتماعى اخر حاجه
اعتقد بعد يوم 25 يناير عادت كرامه كل شخص فى مصرى فى الخارج
ensanmosalim
ما زلت لا افتخر
محمد النادرى
انا مصرى مقيم فى السعودية وبفتخر جدا ببلدى مغترب عنها 3 سنين بس لهجتى المصرية الجميلة متغيرش منها ولا حرف وان شاء الله مش هيتغير وبعد الثورة الناس قربت من مصر وحبتها اوى واصبحنا فخورين ببلدنا ولكن جاءت الرياح بما لا تشتهى السفن فى مباراة الزمالك واحداث الشغب الى حصلت مش هتوغل فى الموضوع ولا هقول رد فعل العرب اكيد انتوا عارفين هيقولوا اية طبعا لكن ننسى الى حصل ويبقى السؤال امتى هنتغير بقى امتى هنرجع بلدنا ونثبت كفائتنا ونفيدها هل الامور انصلح حالها ام مازالت كما هى من 30 سنة
bakoo
انا عايش في السعودية من اربعة سنين وبحب مصر وكل المصريينونفسي ارجع مصر واشرب من نيلها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
يلا بسرعه اهدى اغنيه لمصر فى غربتك
هل تفتخر انك مصرى الان
منتدى نجوم اف ام هل فادك فى غربتك
استفتاء : كيف يعاملك الاخر فى غربتك ؟
اختار شخص وقول له وحشتنى فى غربتك