نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام ركن البرامج الاعلاميه الخاصة بالمنتدى

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحلقه 11 من برنامج هات من الاخر ( تفكير البنت المصريه )

الله يبارك فيكى كم هى كلمات جميله مع ان الكثير يرى هذا الكلام مجرد كلمات انشاء بالنسبه للواقع والان سوال خطير ما هو سر فساد البنت المصريه وخروجها عن طبيعتها الجميله وتقليدها للغرب ؟

المقال "الحلقه 11 من برنامج هات من الاخر ( تفكير البنت المصريه )" نشر بواسطة: بتاريخ:
aya_elsha3er
الله يبارك فيكى كم هى كلمات جميله مع ان الكثير يرى هذا الكلام مجرد كلمات انشاء بالنسبه للواقع والان سوال خطير ما هو سر فساد البنت المصريه وخروجها عن طبيعتها الجميله وتقليدها للغرب ؟

تقليد الغرب عند البنت و الشاب يعني في العادات واللبس دي شريحه معينه (اماعه) وتقليد اعمي بيفتكروا كده ان ده استايل ولكن دول عددهم واحد في المليون من الملتزمين بطبيعتهم
اجتماعى اخر حاجه
هذه وجهه نظرك ونحن ننتظر بعد الحلقه تعليق البنات المصريه ووجه نظرهم فى تلك الموضوع والان مما يذاع ان البنت المصريه هى الافضل وتمتلك صفات لا توجد فى بنت اخرى حتى الاجانب يتمنى ان يتزوج من مصريه حتى فى الامور الجنسيه المراه المصريه تتفوق عن المراه الاجنبيه الاكثر خبره فى رايك ما مدى تفوق المراه المصريه عن غيرها فى العالم ؟
aya_elsha3er
هذه وجهه نظرك ونحن ننتظر بعد الحلقه تعليق البنات المصريه ووجه نظرهم فى تلك الموضوع والان مما يذاع ان البنت المصريه هى الافضل وتمتلك صفات لا توجد فى بنت اخرى حتى الاجانب يتمنى ان يتزوج من مصريه حتى فى الامور الجنسيه المراه المصريه تتفوق عن المراه الاجنبيه الاكثر خبره فى رايك ما مدى تفوق المراه المصريه عن غيرها فى العالم ؟
البنت المصريه او العربيه اول راجل في حياتها بيكون الشاب اللي بتتجوزه يعني مبيكونش ليها تجارب اخري لكن البنت الغربيه بيكون ليها تجارب كتيره فيمكن ده اللي بيجذب ا لشاب الاجنبي للجواز من مصريه او عربيه لانها بتكون محافظه علي نفسها مش بتسلم نفسها غير لجوزها
اجتماعى اخر حاجه
فعلا ده الواقع وحتى الفتاه المصريه لو تعرفت على شباب تعرف جيدا حدود الصداقه والان ظاهره الزواج العرفى مع الفتاه المصريه ما رايك فى دفع البنت المصريه الى ذلك ؟ هل عواطفها جياشه لدرجه ان الشباب يستطيع خداعها بسهوله ام ماذا ؟
aya_elsha3er
فعلا ده الواقع وحتى الفتاه المصريه لو تعرفت على شباب تعرف جيدا حدود الصداقه والان ظاهره الزواج العرفى مع الفتاه المصريه ما رايك فى دفع البنت المصريه الى ذلك ؟ هل عواطفها جياشه لدرجه ان الشباب يستطيع خداعها بسهوله ام ماذا ؟
حتكلم بصراحه البنت عموما بتكون مبسوطه لما حد يكون مهتم بيها او بيعاكسها يعني من الاخر بتحس انها مرغوب فيها او يحسسها بانوثتها كبنت فمابالك ان واحج يمثل عليها الحب او يخدعها للوصول لغرضه و كل الناس عارفه ان الحب تضحيه علشان كده بتضحي بكل ما تملك
اجتماعى اخر حاجه
جميل جدا وفعلا البنت المصريه شخصيه جميله واصيله بالفعل والان سوال خطير الاغتصاب اصبحت كارثه تهدد الفتاه المصريه هل تلك المشكله سبب وجودها تفكير البنت المصريه الخاطى ولبسها الملابس الشهوانيه ام خطا الشباب الفاسد ؟
aya_elsha3er
جميل جدا وفعلا البنت المصريه شخصيه جميله واصيله بالفعل والان سوال خطير الاغتصاب اصبحت كارثه تهدد الفتاه المصريه هل تلك المشكله سبب وجودها تفكير البنت المصريه الخاطى ولبسها الملابس الشهوانيه ام خطا الشباب الفاسد ؟
اكيد كل واحد يقدر يتحكم في شهواته لان ربنا ميز البنائدمين بالعقل ولكن برده نلوم بعض البنات انلبسهم فيه افوره بزياده في بعض الاوقات وده اللي بيزيد الرغبه عند الشباب
اجتماعى اخر حاجه
كلام معقول والحقيقه اسمع كثيرا ان البنت المصريه تشتكى وتشعر بالنقص فى المجتمع المصرى هل هذه حقيقه وان كان حقيقه ماذا تحتاج البنت المصريه من المجتمع ؟
aya_elsha3er
كلام معقول والحقيقه اسمع كثيرا ان البنت المصريه تشتكى وتشعر بالنقص فى المجتمع المصرى هل هذه حقيقه وان كان حقيقه ماذا تحتاج البنت المصريه من المجتمع ؟
اكيد بتحتاج دعم واحساس بالثقه لان بجد ده كله بيدعمها بشكل كبير وبجد البنت المصريه بشكل خاص عندها طاقه كبيره محتاجه لتوجيه
اجتماعى اخر حاجه
والان بعد مضى الاوقات وتاخر الوقت للاسف سنتهى تلك الحلقه الجميله وياريت نجمتنا تقول كلمه لكل البنات المصريه ؟
aya_elsha3er
والان بعد مضى الاوقات وتاخر الوقت للاسف سنتهى تلك الحلقه الجميله وياريت نجمتنا تقول كلمه لكل البنات المصريه ؟
بنصح كل بنت تحافظ علي رقم تليفونها لان اللي تفرط في رقم تليفونها تصحي تلاقي نفسها شايله عيل وانتوا يا شباب حافطوا علي البنات كانهم اخواتكم واعرفوا كويس كما تدين تدان اللي حتعملوا في بنات الناس حيحصل م عاك ومع اختك يلا ربنا يستر علينا وعلي كل البنات
اجتماعى اخر حاجه
هههههههههههههههههههه حلوه من نجمتنا حافظى على رقم موبيلك وهتبقى مصلحه للرجال لانه هو الى بيتصل هههههههههه وفى نهايه الحلقه اشكر نجمتنا الجميله ايه احمد الشاعر واتمنى لها التوفيق فى مستقبلها واقول لكل بنت مصريه انتى مميزه عن غيرك وبالرغم من اى ظلم بتتعرضى له المجتمع يسعى لاعطاء حقوقك والحرص عليكى وفى النهايه احب ان اختم بتوصيه الرسول عليه الصلاه والسلام استوصوا بالنساء خيرا والى اللقاء مع حلقه جديده
Bossi Cat
بحييكم على الحلقة الجميلة دى بصراحة ومش مجاملة خالص لانى مش بعرف اجامل الاسئلة حلوة اوى وأراء ايه احلى وانا شايفة من كلامها انها "نموذج مثالى للبنت المصرية" وعاجبتنى ردودها لانها مهمة جدا جدا واى بنت تحب تسمعها علشان تخلى بالها من حياتها وتفكر صح وماتصدقش اى كلام رومانسى يتقال ليها لازم زى ماشغلت قلبها تشغل عقلها فى نفس الوقت.

ربنا رحم ايه شوية من اسئلة احمد التقيلة اوى لان مفيش عضو بيعرف يفلت من اسئلته هههههههههههه
لانه مذيع حوارى ممتاز جدا.

بشكر احمد وايه على الحلقة الجميلة ويارب البرنامج يفضل يحقق نجاحات اكتر واكتر.

وبنصح كل بنت انها تحط عينيها فى نص راسها لما تكون بتتعامل مع الرجال.
روميوأبوالعز2
بنصح كل بنت تحافظ علي رقم تليفونها لان اللي تفرط في رقم تليفونها تصحي تلاقي نفسها شايله عيل وانتوا يا شباب حافطوا علي البنات كانهم اخواتكم واعرفوا كويس كما تدين تدان اللي حتعملوا في بنات الناس حيحصل م عاك ومع اختك يلا ربنا يستر علينا وعلي كل البنات
هاهاهاهاهاها اي ده الإنجاب بأه بالموبايل هاهاهاهاها سوري يا أحمد عالتداخل بس انا بتابع ف صمت ماقدرتش أمسك نفسي فكان لازم أعلق هاهاهاها
اجتماعى اخر حاجه
ههههههههههههههههههههههههههه انا ضحكت قبلك لو تلاحظ بس هى هتبقى تجاوب على اللغز ده
aya_elsha3er
بحييكم على الحلقة الجميلة دى بصراحة ومش مجاملة خالص لانى مش بعرف اجامل الاسئلة حلوة اوى وأراء ايه احلى وانا شايفة من كلامها انها "نموذج مثالى للبنت المصرية" وعاجبتنى ردودها لانها مهمة جدا جدا واى بنت تحب تسمعها علشان تخلى بالها من حياتها وتفكر صح وماتصدقش اى كلام رومانسى يتقال ليها لازم زى ماشغلت قلبها تشغل عقلها فى نفس الوقت.

ربنا رحم ايه شوية من اسئلة احمد التقيلة اوى لان مفيش عضو بيعرف يفلت من اسئلته هههههههههههه
لانه مذيع حوارى ممتاز جدا.

بشكر احمد وايه على الحلقة الجميلة ويارب البرنامج يفضل يحقق نجاحات اكتر واكتر.

وبنصح كل بنت انها تحط عينيها فى نص راسها لما تكون بتتعامل مع الرجال.
ميرسي ليكي يا قمر علي متابعه الحلقه والله كونتي منورانا
aya_elsha3er
هاهاهاهاهاها اي ده الإنجاب بأه بالموبايل هاهاهاهاها سوري يا أحمد عالتداخل بس انا بتابع ف صمت ماقدرتش أمسك نفسي فكان لازم أعلق هاهاهاها
معلش ولا يهمك دي عامله زي فوازير رمضان بالظبط :d
همسات مسموعه
جميل اوى موضوع الحلقه

واسئله متميزه واجابات رائعه

وكنتى منوره يا ايه مع انى بختلف معاكى فى بعض الحاجات

يعنى انتى كان كل كلامك علي تصنيف واحد من البنت المصريه

اللى هى البنت الخجوله المطيعه اللى ملهاش تجارب اللى عمرها ماكلمت ولد فى حياتها

انا عاوزه اقول ان فى بنات عدت المراحل دى بكتيير واكيد احنا بنشوف الافلام عامله ازاى

وكمان موضوع رقم الموبايل ده حاجه عاديه بس هى لو عارفه ايه الحدود وايه الصح والغلط هيكون عادى

غير كده بقه فى احتمال كبير انهم يجيبو عيال فعلااا ههههههههههه

ميرسي علي التوبيك الجامد يا احمد
بنت مصرية جدا
الله الله بجد موضوع اكثر من رائع مثير جدا ورائع جدا احييكم جدا علي الحوار الجاد دة بجد جميل جدا
اجتماعى اخر حاجه
بجد بشكر كل المشاهدين التى ساهمت فى نجاح الحلقه
aya_elsha3er
جميل اوى موضوع الحلقه

واسئله متميزه واجابات رائعه

وكنتى منوره يا ايه مع انى بختلف معاكى فى بعض الحاجات

يعنى انتى كان كل كلامك علي تصنيف واحد من البنت المصريه

اللى هى البنت الخجوله المطيعه اللى ملهاش تجارب اللى عمرها ماكلمت ولد فى حياتها

انا عاوزه اقول ان فى بنات عدت المراحل دى بكتيير واكيد احنا بنشوف الافلام عامله ازاى

وكمان موضوع رقم الموبايل ده حاجه عاديه بس هى لو عارفه ايه الحدود وايه الصح والغلط هيكون عادى

غير كده بقه فى احتمال كبير انهم يجيبو عيال فعلااا ههههههههههه

ميرسي علي التوبيك الجامد يا احمد

انا بشكرك جدا علي متابعتك و ردك و لو ان ردي عليكي جه متاخر بس احنا عايشين في مجتمع شرقي و انا بتكلم عن الوضع اللي انا شيفاه مافيش راجل شرقي حيرضي يتجوز بنت مشي معاها اكيد حيدور علي اللي كرفته علشان هي دي اللي حتحفظ بيته وتصون ولاده و بالنسبه للتليفون ربنا يستر هههههههههههههه
aya_elsha3er
الله الله بجد موضوع اكثر من رائع مثير جدا ورائع جدا احييكم جدا علي الحوار الجاد دة بجد جميل جدا

الحمد لله ان الحوار عجبك مع اننا مشوفناش مشاركات الشباب مافش غير البنات اللي بترد اظاهر الشباب مش عاجبها الكلام ولا ايه و تسلمي علي مرورك يا قمر
aya_elsha3er
بجد بشكر كل المشاهدين التى ساهمت فى نجاح الحلقه
تسلم ليك يا احمد انت صاحب الفكره وانت اللي شجعتني واكيد الفضل اولا واخير ليك بعد ربنا سبحانه وتعالي
master elman
موضوع رائع تسلم ايدك يا كنج
اتمنالك المزيد من التالق
aya_elsha3er
موضوع رائع تسلم ايدك يا كنج
اتمنالك المزيد من التالق
ميرسي علي مرورك منورني

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: