نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلام اغنتين من البوم عمرو دياب.حورا

بعدت لية خلتنى اخسر اغلى حاجة ف دنيتى لية لما اقابل حد غيرك لسة حاسس غربتى لية انت بس اللى ف عنيا مهما شوفت دايما.لية اللى دايما كان لغيرك مش عايز اعيشة ابدا بعدك ف ناس عيشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى دة انا رحتى بعدك ف وحدتى.. بعدك ف ناس عيشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى... مجاش ف بالى قبل منك انى احب الحب دا عملت اية فيا ومشيت خلتنى بعدك اعيش كدا علمت قلبى حلم واحد.. بيك وبس بيحلمة معرفش ينطق غير بحبك ما هو دا اللى اتعلمة بعدك ف ناس عيشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى دا انا راحتى بعدك ف وحدتى...by>>> hoora
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

.................................................. .................................................. .................................................. ....
بعدت لية خلتنى اخسر اغلى حاجة ف دنيتى لية لما اقابل حد غيرك لسة حاسس غربتى لية انت بس اللى ف عنيا مهما شوفت دايما.لية اللى دايما كان لغيرك مش عايز اعيشة ابدا بعدك ف ناس عيشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى دة انا رحتى بعدك ف وحدتى.. بعدك ف ناس عيشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى... مجاش ف بالى قبل منك انى احب الحب دا عملت اية فيا ومشيت خلتنى بعدك اعيش كدا علمت قلبى حلم واحد.. بيك وبس بيحلمة معرفش ينطق غير بحبك ما هو دا اللى اتعلمة بعدك ف ناس عيشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى دا انا راحتى بعدك ف وحدتى...by>>> hoora

المقال "كلام اغنتين من البوم عمرو دياب.حورا" نشر بواسطة: بتاريخ:
black style
دة اول مواضيعى هنا يارب تعجبكوا
حوده تيموس
شكرااااااااااا جدااااااااا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية عندي سؤال البوم عمرو دياب الجديد 2013 البوم الليله عمرو دياب
كلمات اغنية لفيتها بلاد البوم عمرو دياب الجديد 2013 البوم الليله عمرو دياب