نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نفسك فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم
كل انسان له صفات وسمات فى شخصيته زى ما له عيوب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بس الحاجات دى مش بأيده دى حاجات فى دمنا بس ياترى ممكن نغيرها زى ما أحنا عايزين
ولا بنرضه بالللى احنا فيه
ولو رضينا نفسك كانت تبقى عندك صفه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مش عندك
او كان نفسك مايبقاش عندك العيب ده ؟؟ يا ترى ايه الميزه اللى نفسك كانت تبقى فيك وايه العيب اللى كان نفسك كانت متبقاش فيك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وشكرا ومستنيا ردكم وتعليقتكم وشكرا
اختكم alex moon

المقال "نفسك فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
موضوعك روووووووووووووووووووعة اوووووووووووووووووووووي

بقولك انا عندي نقطة ضعف واحدة

وهي طيبتي

انا طيييييب اوووووووووووي

ومش عارف اعمل ايه

ممكن تساعديني
Alex moon
اولا بشكرك جدا بس اللى انا عايزه اعرفه انت شايف الطيبه دى ميزه ولا عيب بالنسبالى الطيبه دى حاجه كويسه جدا بس المشكله ان الزمن هو اللللى خالها عيب او بالمعنى الاصح وفر طبتك لنفسك بس اكيد الطيبه حتغلب الزمن لان الحديد بيلين فا انا بقولك دى ميزه بس حرص ولا تخون
ومرسى جدا على تعليقك وثقتك فيه
اختك alex moon
القلب الطيب
اصحابي بيقولولي

انت طيب زياده عن اللزوم

وده مش كويس

بجد مش عارف اعمل ايه
sonaa
نفسى بجد بجد اغير صفة الخوف الى عندى واهتمامى بالناس زيادة عن اللزوم

بهتم بكل الناس وللاسف محدش بيقدر

والصفة الى نفسى تكون عندى

انى اكبر لكل حاجة مخدش الامور كلها على اعصايى

ميرسى كتير على موضوعك ياقمر
Alex moon
مرسى جدا لاهتمام القلب الطيب وبقوله خلى ثقتك فى نفسك زياده عن كده شويه انت طيب كويس وممكن تبقى واعى وحريص با طبتك اولا مش حتقدر تغيرها لانها فى دمك ثانيا دى اهم حاجه حتشدك لحبيبتك صدقنى وابقى قول alex moon عندها حق وبشكر جدا القمر sonaa الجميله وبقولها صفة الخوف فى كل بنى أدم بس بتختلف من بنى أدم للتانى بالنسب والخوف مطلوب بس مش بالزياده واهتمامك بالناس ده شىء جميل يحبب فيكى خلق الله بس اللى يستاهل عشان ميبقاش ضغط على أعصابك وهونى على نفسك شويه واتوقعى وثقى ان الصفاتين دول حيشدو اللى حوليكى ليكى اكتر لان مش اى حد عنده الصفات دى الا لما تكون ناس معدنها كويس وربنا ما بينساش حد
مرسى ليكم كتيييييييير اختكم alex moon
استحاله احب تانى
انا العيب الى فيا انى طيبه اوى وبحب الناس اكتر من الزوم مش عارفه اعمل ايه
القلب الطيب
شخصيتك وطبعك زي بالظبط يااستحاله

نفس الطيبة
bakir
بس انا مشكلتي هي الصدق على طول واللي بقلبي اقوله على طول

ميرسي للموضوع بجد
Bossi Cat
انا عندى mix من طيبه القلب الطيب واستحاله واللى فى قلبى على لسانى زى bakir ودى حاجه بتضايقنى فى الزمن ده
وماما دايما تقولى بلاش الطيبه الزياده دى فى زمن انعدمت فيه الطيبه

بحاول اغير من نفسى بس مش عارفه حاسه انى لابسه قناع حد تانى مش بتاعى

عشان كده هفضل زى ما انا واللى يحصل يحصل.
القلب الطيب
عمر الانسان ما هيتغير ابدا

واللي في داء عمره ما هيبطله
سنديرلا
انا عيبى ان اللى فى قلبى على لسانى

معرفش اكدب بيقولوا عليا مدب
القلب الطيب
دي حاجة حلوة اووووووووووووووي

الصراااااااااااااااااحة
سنديرلا
عندك حق بس مش كل الناس بتحبها
القلب الطيب
ده اساس الحب هو الصراحة
سنديرلا
الحب بقى هو فين الحب؟

الحب نادر الوجود
القلب الطيب
اه والله نادر
Bossi Cat
الحب مش نادر لان الحب موجود فى كل مكان بس المهم هو مين اللى يدور عليه ويفهمه ويعرف معناه الحقيقى..اهم حاجه الصراحه حتى لو كانت بتزعل حبيبك.
qween of love
ايه يا جماعه انا شايفه ان عيوبكوا دى مش عيوب دى كلها ميزات ولو انتوا شايفينها عيوب انا بتمنى اكون كلى عيوب منها
حد يكره انه يكون طيب او اللى فى قلبه على لسانه او صريح او حريص العيب الوحيد ان المميزات دى تكون بزياده لان اى حاجه بتزيد عن حدها بتنقلب لضدها
انا بقى فى ناس كتير بتقولى انى متكبره بس والله والله انا مش كده خالص انا بس شايله كرامتى على كتفى ودى حاجه كويسه لا ايه ومشكلتى الاكبر ان الناس مش بتفهمنى صح
اعمل ايه؟؟؟؟؟
القلب الطيب
سيبك من كلام الناس

وعيشي حياتك بطريقتك انتي
qween of love
شكرا تانى يا محمد واضح انك ملم بجميع المواضيع وخدوووووووووووووووووم
انا كده مكن ارجع اثق فى نفسى وده تانى عيب انى عمرى ماكونت واثقه فى نفسى مع ان كل الناس حتى امى معتقدين ان مفيش اجمد منى ولا من ثقتى بس للاسف انا زى خيبتها ههههههه
noor_nono213
موضوع جميييييييييييييييييييييييييييييييييل اوى ميرسى ليكى انا كان نفسى مبقاش متسرعة فى الحكم على الاشياء علشان دى بتوقعنى فى غلطات كتير اوى وكان نفسى شخصيتى تكون قوية اوى واعرف اوزن الامور
lomy2010
نفسى اعرف اتحكم فى مشاعرى
بس ال نفسى فى اكتر ان حد يتل بيا الوقت ويقول ليا ان هو بيحبنى
Alex moon
السلام عليكم جميعا معلش كانت عندى ظروف بعدانى عن الكمبيوتر اصلا مش المنتدى بس ظروف خاصه ورجعتلكم وبجد مبسوطه جدا بجميع التعليقات الجميله من أخوانى و أخواتى الاعضاء وميرسى جدا لكل واحد علق على الموضوع او مر عليه و بشكر بالاخص كوين أوف لاف لانها قالت اللى انا عايزه أقوله هو ان كل اللى بسمعو منكم مميزات مش عيوب الطيبه والصراحه والصدق عمرها ما دخلت فى عرف العيوب بل بالعكس دى أحلى الميزات و أشكركم
ولكن الحذر ايضا مطلوب لاختلاف النوايا والاشخاص
شكرا جدا لثقتكم فيا
اختكم alex moon
qween of love
انا بقى نفسى ما اتعلقش باى حد على طول كده لمجرد انى محتاجه حد يكلمنى ويكون حنين عليا عشان كده بحاول الاقى من اى حد بقابله سواء اكانت صديقه او قريبه الشخص اللى بدور عليه
يا ترى اعمل ايه عشان الاقى الصفه دى (الحنان) وخصوصا انى دائما بفقد اعز الناس عنى وده من صغرى واولهم لما والدى توفى وبعدها توالت الاحداث
سورى انا قلبتها نكد بس انا نفسى الاقى اى حل للموضوع ده
ضوء القمر
اما انا عيبى بحزن جدا فى ناس يجرحونى واتقهر كتير وعصبى

وكنت اتمنى ان لاتبقى هذه الصفتين بيا لانهم تاعبنى بجد بس اعمل ايه هو ده دى حاجه نفسيه واذا لم ارد عليهم

فاعقد حزين وامرض كتير ..

واسف ازعجتكو بالمشاكل دى ....

حبى وتقديرى ليك

تسلم ايدك على الموضوع
tata
الموضوع جميل جدااااااااااا
وانا عيبى الوحيد ان عصبية جداا وممكن اضايع ايه حاجة فى عصبيتى

والميزة اللى فيا ان جداعة وبحب اقف مع كل الناس وبعرف احل مشاكل الناس

مش طيبة اووووووى

لان الزمن ده ماينفعش فيه الطيبة
Alex moon
بسم الله الرحمن الرحيم
بالنسبه لكوين اوف لاف طبعا دى حاجه عاديه جدا وكل انسان بيبقى جى عليه وقت نقصه الحنان على فكره مش شرط انك تلقيه مع حبيب بس ممكن تلاقيه مع صديق قريب اخ بس يكون موثوق فيه وبعدين انا رحت فين اكيد تعرفو الايميل بتاعى يعنى ان شاء الله انا موجوده وربنا يرحم المتوفيين كلهم انا امى برضه لسه متوفيه رمضان اللى فات ومعلش هى دى سنة الحياه ربنا معاك يا كوين اوف لاف
شكرا
Alex moon
بسم الله
بالنسبه للعضو الجميل ضوء القمر متشكره جدا لتعليقق والثقه فيه
طبعا اللى انا فهمته انك لما حد يزعلك مش بتسكت وممكن تجرحه اى حد سواء كان صاحب او قريب او حتى حبيب
لا خلى باللك وحاول تمسك اعصابك شويه ثم العيبين دول مفروض انهم يتقسمه بنسب مش مع كل الناس واله العصبيه الجامده حاول كل ما تبقى عصبى وتحس انك افورت افتكر ان انت كده بتغلط فى اللى قدامك وتمالك نفسك
وربنا معال شكرا
اختك alex moon
Alex moon
طب ما انتى يا tata زى الفل اهو اومال مين اللى قال عليكى عصبيه ههههههههههههه طبعا انتى فيكى احلى صفات مجتش على العصبيه يعنى الناس اللى بتحب تخدم وتساعد الاخرين ايا كانت العيوب فيهم الناس بتتغاضا عنها لان ميزاتك أهم واكتر وربنا يكرمك فى حياتك
شكرا اختك alex moon

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موقع ثقف نفسك وصفحة ثقف نفسك على الفيس بوك
كن انت نفسك....
نفسك فى اية ؟؟