نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نفسك فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كويس والله دة طلع الناس كلها طيبين وكويسين ومفيهموش عيوب والناس فاهمينهم غلط موووون كانت بتتكلم اننا نكون صرحاء مع نفسنا ونقول عيوبنا مش نقول مميزاتنا معلش يمكن دة عيبي اني بحب الكلام يكون واقعي ومنبعدش عن الموضوع وبحب الصراحة وانا بقول يمكن دة عيبي من وجهة نظركو بس انا مش شايف ان الصراحة عيب ماتزعلوش مني بس انتو خرجتو عن الموضوع اللي تقصدة اليكس مووون
انا باة هقول العيب اللي شايفة في نفسي ولو في حد عندة حل يثولي
انا عصبي جداااااااااااااا واقل حاجة بتنرفزني علي كل المستويات

المقال "نفسك فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
Alex moon
بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا اولا بشكرك جدا على مشاركتك الجميله دى وطبعا بحترم رايك جدا وبالنسبه للعصابيه ده طبع فيك ومهما عملت الطبع بيغلب التطبع يعنى متقدرش تعمل مش عصبى بس لما تلاقى نفسك فى مواقف معينه ما تستحملش عصبيه حاول متفكرش فى الموقف اللى انت فيه حاول تفكر انك تهدى عصبيتك دى ازاى عشان متتسرعش فى تصرفاتك وفى الاخر تندم على اى حاجه عملتها وانت عصبى عن طريق كلامك فهمت انك من ققل حاجه بتتعصب يعنى متسرع فى ردودك جدا فا بالتالى اتوماتك تلاقى نفسك بتغلط فامعلش حاول تفكر ازاى تقللها مش حقولك تمنعها يبقى بنضحك على بعض
شكرا
اختك alex moon
hamadause
بجد موضوعك جميل جدااااااااااااااا
همسات مسموعه
ميرسي كتييييييييييير

التوبيك جمييييييل فعلا

بس انا ليا ملاحظه ان موون عاوزه العيوب

والكل بيتكلم علي المميزات

لما الناس كلها طيبه وصريحه واللي فى قلبها على لسانها

امال العيب فين بقى.؟؟

انا هحتفظ بعيوبى بقى لنفسي....... سوري يعنى

وميرسي ليكي ياقمر
hamadause
هههههههههههههههههههههه

بجد كلامك صح يا همسات انا عيوبى حاجة واحد

الهزر بحب الهزر وانا صريح اهووووووووو

بجد تسلمى على الموضوع الجميل يا............Alex moon...........
Alex moon
اولا طبعا بشكر همسات مسموعه جدا وميرسى جدا على تعليقك وبجد مش عارفه هو تقريبا كده الصراحه والطيبه الناس بقو شايفنها عيب او الزمن هو اللى خلاهم عيب فعلا العيب فى الزمن بجد والله الناس دلوقتى مينفعش تعمليهم بسلامة نيه اتوقعى اى حاجه ممكن تحصل حتى لو من ققرب الناس ليكى بجد والله ده اللى انا شيفاه
اختك alex moon
Alex moon
وبشكر همدوسى جدا على المشاركه الجميله دى الهزار طبعا مطلوب بس الحاجه لما بتزيد عن حدها ما بتبقاش حلوه حتى لو الصفه دى حلوه فا مش عيب انك تحب الهزار بس بحدود ومش مع اى حد حدد الهزار فى علاقاتك مع الناس
وميرسى مره تانيه
اختك alexmoon
tito policeman
الموضوع حلو
مشكور جدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موقع ثقف نفسك وصفحة ثقف نفسك على الفيس بوك
كن انت نفسك....