نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رأى الاخوة الزمالكاوية فى التحكيم هذا الاسبوع بعد مباراة المحلة..فيديو+ صور

بعد أقل من 5 أيام على "حادثة" الأهلى و انبى و الهجوم الشنيع من البلطجية على النادى الأهلى و محاولة اختزال انتصاراته ,جاءت مباراة الزمالك و غزل المحلة لتبين و تثبت حقيقة غائبة عن كثير من الزمالكاوية ألا و هى "الزمالك هو أكثر فريق استفاد من أخطاء التحكيم هذا الموسم ان لم يكن المستفيد الوحيد".و لكن يهمنى أن أعرف رأى اخواننا الزمالكاوية فى التحكيم لو سمحتوا؟؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو ضربة الجزاء الوهمية المحتسبة:

و توجد ضربة جزاء غير محتسبة للمحلة...

صور توضح عدم صحة ضربة الجزاء:

المقال "رأى الاخوة الزمالكاوية فى التحكيم هذا الاسبوع بعد مباراة المحلة..فيديو+ صور" نشر بواسطة: بتاريخ:
emad kamel
الجون صحيح
وضربة جزاء واضحة

اما جونين انبى فى الاهلى الكرة بعد ما تدخل الشبكة يقول تسلل وهى مش تسلل
دا يبقى اييييييييييييييييييييييه
اشرف نور
انا اهلاوى بس خلينا موضوعين بعيد عن الاهلى والزمالك

الكورة اساسا شكلها اوفسايد من بدايتها بس مفيش زاوية واضحة للكاميرة علشان نقدر نحكم بشكل اكيد

بالنسبة لضربة الجزاء زاوية الكاميرة هنا بتقول مفهاش حاجة خالص وانى جعفر رامى نفسه بس لو جبناها من ورا الجون هتكون واضحة تماما انا بدور على فيديوهات واضحة للاوفسايد ولضربة الجزاء ولو لاقيت هعرضها هنا
تامرمبارك
انا اهلاوى بس خلينا موضوعين بعيد عن الاهلى والزمالك

الكورة اساسا شكلها اوفسايد من بدايتها بس مفيش زاوية واضحة للكاميرة علشان نقدر نحكم بشكل اكيد

بالنسبة لضربة الجزاء زاوية الكاميرة هنا بتقول مفهاش حاجة خالص وانى جعفر رامى نفسه بس لو جبناها من ورا الجون هتكون واضحة تماما انا بدور على فيديوهات واضحة للاوفسايد ولضربة الجزاء ولو لاقيت هعرضها هنا
شكرا على الرأى الموضوعى و العقلانى.
تامرمبارك
تم اضافة صور توضيحية لعدم صحة ضربة الجزاء.
اشرف نور
تم اضافة صور توضيحية لعدم صحة ضربة الجزاء.
بالعكس مبينة ان الكورة مفهاش اوفسايد خالص وضربة الجزاء لسه فيها كلام ممكن يكون الجون لمس رجله بس جعفر فى كل الاحوال كان ناوى يرمى نفسه ، اهو بدافع عن الزمالكوية فى غيابهم اى خدمة

شكرا ع الصور
تامرمبارك
بالعكس مبينة ان الكورة مفهاش اوفسايد خالص وضربة الجزاء لسه فيها كلام ممكن يكون الجون لمس رجله بس جعفر فى كل الاحوال كان ناوى يرمى نفسه ، اهو بدافع عن الزمالكوية فى غيابهم اى خدمة

شكرا ع الصور

لم أقل أنها تسلل لكنى أعتقد ان الصور توضح أنها ليست ضربة جزاء و الله أعلم.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو : احداث الشغب في مباراة غزل المحلة والمصري - الجمعة 14/10/2011