نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عفوا سيدتي إنكي أثرتني لم تعجبيني

بسم الله الرحمن الرحيم

ف البداية قبل أن أتحدث أنا غرضي من الموضوع ليس التهكم أو السخرية الموضوع مطروح للنقاش و هو امر ديني لمن تريد النجاة من النار .

يا أيتها الفتاة أين عقلك عندما تتزيني وتلبسي الضيق والأسترتش نرى الفتاة محجبه نعجب بها للوهلة الأولى ولكن لا نلبث بضع ثواني حتى نرى إنه حجاب شعر فقط وما أسفل الحجاب البدي الضيق والجينز الفاضح هنا تعتقد الفتاة أن الشاب وقع ف غرامها ولكن هيهات إنه وقع ف براثن الشيطان والتفكير بها بشكل لا يرضي الله ولا المؤمنين
أين الله والرسول والدين يافتاة وأنتي ترتدي مثل هذا اللبس
قامت ف الحقبة بين العشرين والأربعين هدى شعراوي و صفية زغلول بدهس البرقع والملاية اللف ف أعتقاد إن هذا هو يقلل من شأن المرأة وأنها بذلك رفعت قيمة المرأة ف المجتمع و أنتصرت ع العادات وسي السيد ولكن ف الحقيقة كان هذا أنتصار
للشيطان وأتباعه الأنس أنا أتسائل أين كان الرجل والمرأة دهست البرقع والملاية اللف هل كان ف غيبوبة أم كان فرحا بأنه سوف يرى المرأة بدت تتحرر من ملابسها يا أيتها الفتاة إعلمي أن نظرة الشاب أو الرجل لكي ليشت إعجاب ولكن نظرة شهوانية سرعان ماتزول بإختفائك من وجهه يعني أنكي أصبحتي سلعة او موديلز ف باترينة لا يفكر ف أن تكوني حرمه {زوجة} يجب أن تعلم الفتاة ان الزواج ليس بإرادتها ولكنه مكتوب عند الله فلا تقلق وترتدي الضيق حتى تجدي العريس المراد سواء غني وسيم شجاع بطل حرب أكتوبر ستجدي عريس بلبسك الضيق شاب مسقط بنطلونه وبيلبس ضيق زيك تمام ومن أبطال رقصة النيجر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أيتها الغافلة افيقي قبل فوات الأوان وتدخلي النار ف سرعة مذهلة مش عارف أختم الموضوع جوايا 2 سؤال الأول إذا كنتي بالضيق والجينز الفاضح لا تريدي عريس ماذا تريدي إذا بحث عن متعة أم محاربه الدين?
السؤال الثاني كانت المرأة ف العشرينات تستحي من كشف وجهها الأن تستحي من ارتداء الحجاب الشرعي أين الحياء ?

وحينما تعاكس أو ينقض عليها الجياع أين الرجل ذئاب بشرية غابه وحوش تقولون المحجبه ينقض جياع عليها ماهو من الحجاب نص كم
ف الختام أرجو أن تقرأي الموضوع جيدا وتفهميه وتعملي به
روميو أبو العز

المقال "عفوا سيدتي إنكي أثرتني لم تعجبيني" نشر بواسطة: بتاريخ:
برنسيسه
موضوع جميل جدا وعندك حق في كل كلمه بتقولها انا مش هاقلك انا بلبس اسدال وعبايات بس ديما لبسي ما يكنش ضيق عشان الواحد يحس براحه وامان وهو ماشي ومايحسش ان الناي بتبصله او الشباب عشان حاجه معنيه وكل لما بنزل عشان اشتري لبس بحاول اشتريه اوسع من الي قبله لغايت لما ربنا يكرمني وممكن البس الاسدال ليه لا

الحياء انقرض اوووي في الزمن ده الواحد بيقي يمشي يشوف البنات هي الي بتعاكس الولاد وحاجات غريبه اوووي بجد ربنا يهدينا كلنا ويحبب قلبنا في الايمان
تسلم علي موضوعك الرائع انت اهم حاجه الدعاء بالهدايا شباب وبنات الاسلام
سجده
موضوع هم جدا

جزاك الله خيرا

ربنا يهدي الجميع
روميوأبوالعز2
موضوع جميل جدا وعندك حق في كل كلمه بتقولها انا مش هاقلك انا بلبس اسدال وعبايات بس ديما لبسي ما يكنش ضيق عشان الواحد يحس براحه وامان وهو ماشي ومايحسش ان الناي بتبصله او الشباب عشان حاجه معنيه وكل لما بنزل عشان اشتري لبس بحاول اشتريه اوسع من الي قبله لغايت لما ربنا يكرمني وممكن البس الاسدال ليه لا

الحياء انقرض اوووي في الزمن ده الواحد بيقي يمشي يشوف البنات هي الي بتعاكس الولاد وحاجات غريبه اوووي بجد ربنا يهدينا كلنا ويحبب قلبنا في الايمان
تسلم علي موضوعك الرائع انت اهم حاجه الدعاء بالهدايا شباب وبنات الاسلام
يسلم مرورك المتألق يابرنسيسة نورتي موضوعي بجد
اللهم أهدنا وأهدي شباب المسلمين وبنات المسلمين يا الله
روميوأبوالعز2
موضوع هم جدا

جزاك الله خيرا

ربنا يهدي الجميع
يامرحبا يامرحبا سجدة بحالها مرت عندي سموك أنا مش هسألك ف رخص أنتي تبع مرور الملك هاهاهاهاهاها نورتيني بجد ياسجدة
امو
الموضوع كله هايل بشكل عام
ولذلك لم اقبس منه
قال الحبيب المصطفى
(الحياء والإيمان قرناء جميعا ,فاذا رفع احدهما رفع الاخر )
فاذا ضاع حياءى ضاع ايمانى

جزاك الله كل خير
وعلينا بالدعاء لهداية انفسنا قبل الغير
روميوأبوالعز2
الموضوع كله هايل بشكل عام
ولذلك لم اقبس منه
قال الحبيب المصطفى
(الحياء والإيمان قرناء جميعا ,فاذا رفع احدهما رفع الاخر )
فاذا ضاع حياءى ضاع ايمانى

جزاك الله كل خير
وعلينا بالدعاء لهداية انفسنا قبل الغير
تسلمي يا أسد قصدي يا امو ع مرورك ال أسعدني بجد يسلم كيب ووردك ال كتب يارب يهدينا كلنا يارب
بيدو نايت
الله ينور يا عم رامى ياجامد والله واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحشنى
عشق الروح
موضوع حلو اوووووووووى
تسلم يارامى بجد
تختفى تختفى وتطلع بمواضيع جامدة
لا بجد موضوع جامد
تسلم ايدك
ياريت كل البنات تفكر كدا
ربنا يهديهم ويهدينا

تسلم ايدك
روميوأبوالعز2
موضوع حلو اوووووووووى
تسلم يارامى بجد
تختفى تختفى وتطلع بمواضيع جامدة
لا بجد موضوع جامد
تسلم ايدك
ياريت كل البنات تفكر كدا
ربنا يهديهم ويهدينا

تسلم ايدك
أسعدني مرورك بجد ياعشق تعيشي وتمري ع مواضيعي بس تعرفي وربنا أنا كاتبه ماعشان موضوع أنا ماشي ف الشارع ركبت المترو وأنا خارج كنت مخلص الموضوع اه والله كتبته لله بعد ماذهلت من الحجاب النص كم ال شفته حواليا بطريقة فظيعة تسلمي ع مرورك شرفتني و نورتيني
عثولةجدن
عندك حق فى كل كلامك

فعلن فى وقتنا ده ضاع حياء الانثى

ونسينا ان الحياء من صفات المسلم واللمسلمه

مشكور جدن على الموضوع
وندعو الله ان يهدينا ويهدى كل امة محمد اجمعيا
روميوأبوالعز2
الله ينور يا عم رامى ياجامد والله واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحشنى
بيدو حبيب هارتي واحشني أكتر والله اي ميس يو بجد نورتني يابيدو
روميوأبوالعز2
عندك حق فى كل كلامك

فعلن فى وقتنا ده ضاع حياء الانثى

ونسينا ان الحياء من صفات المسلم والمسلمه

مشكور جدن على الموضوع
وندعو الله ان يهدينا ويهدى كل امة محمد اجمعيا

يسلم مرورك ياعثولة نورتي موضوعي بجد تسلمي ع مرورك الكريم والله بس يارب يسيب أثر ف البنات ال حجابها نص كم دي
عشق الروح
ههههههههههههههههههههههههه
وهو الحجاب بس
انا بقعد فى الجامعه اتفرج علشان اضحك
الخمار قصر
والنقاب قصر
ههههههههههههههههه
لما انتى مش قد الخمار بتلبسيه ليه
وتقصريه
ولا اللى ماشيه وفى وشها بلاياتشو
ههههههههههههههههههههه
لا بجد البنات فى تدهور
بس المؤدبين موجودين والحمدلله
ربنا يزيدهم يارب ويهدينا
روميوأبوالعز2
ياجماعة موضوعي ما أثرش لسه ع حد برضه بمشي ف الشارع والبنات زي ماهما إيشارب حرام أقول حجاب هاهاهاها ع بنطلون جينز وبادي والله تدهور جامد ف الحجاب واسفاه يا جماعة أنا ناقصني ماشوفش بنات كده وابأه حاجة كويسة بإذن الله
monaliza
يارب يارامي
ربنا يهدي الجميع
والله معاك حق في كل كلمه
البنات خلاص مش بقوا بيخافوا على سمعتهم
ولا بيهمهم اي حاجه
والله حرام يقال على لبسهم دا لبس
الزي الشرعي لازم يكون واسع وفضفاض
لايصف ولا يشف
فما بالك بقى بالبادي والجينز
والطرحه اللي مبينه نص شعرهم
والله حرام
ربنا يهدي الجميع
عثولةجدن
ياجماعة موضوعي ما أثرش لسه ع حد برضه بمشي ف الشارع والبنات زي ماهما إيشارب حرام أقول حجاب هاهاهاها ع بنطلون جينز وبادي والله تدهور جامد ف الحجاب واسفاه يا جماعة أنا ناقصني ماشوفش بنات كده وابأه حاجة كويسة بإذن الله
مع الاسف مش بس رسالتك اللى مش ماثره فى البنات

وكمان كميه البرامج الدينيه ولا ماثره فى البنات

ده حتى العبيات بقيت مستفزه فى لبسها

والله مبقتش عارفه هنشوف ايه تانى

ربنا يهدينا ويهدي بنات امة محمد اجمعين
روميوأبوالعز2
للأسف ف بنات عايزة قنبلة عشان ترجع عن اللي هيا ماشية فيه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: