نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رابطه الزمالك كلنا بنعشقك يا بركات

فى حوارات سخيفه لا تمد لعشاق نادى الزمالك باى صله قال محمد بركات نجم النادى الاهلى انه فتح النت الساعه 3 ليلا واكتشف ان موقع الزمالك يقول ان بركات قام بعمل اشارات غير اخلاقيه لجماهير الزمالك وهذا اثار جنون بركات ومش مصدق انى ممكن حد يتكلم على بركات ولكن من هنا كرابطه لنادى الزمالك فى المنتدى نحب محمد بركات بلا شك ونثق كل الثقه فى اخلاقه واحترامه لاى منافس ونعاتب موقع الزمالك الرسمى او اى موقع يقول تلك الكلام التافه بل هو ينفخ فى النار ونحن نعلم جيدا ان المواقع الرياضيه احيانا بيطلع منها حاجات سخيفه اوى وفى الاخر الصحفى الى كاتب الخبر بيعتذر وممكن نقول من صدمه النتيجه صراحه الامر كان صعب للغايه انا نفسى تلقيت خبر بركات بقيت اعمل حركات بلا وعى من الصدمه وعاتبت بشده دفاع الزمالك الضائع ولكن لم افكر لحظه انى اغلط فى بركات عيب اوى الحركات دى وياريت مسمعش اى اشاعات انى الزمالك طالع باحتجاج على محمد بركات ولو حصل هذا بالفعل تصبح نقطه سواء فى تاريخ اداره الزمالك بقياده ممدوح عباس وفى النهايه مباراه ممتازه امس وحكايه بركات مش عارف ليه من الاصل خاصه ان كل اهداف بركات اشارات بيده عاديه جدا والاغرب فى الموضوع انه راح لجماهير الاهلى وليس للزمالك لا تعليق .

المقال "رابطه الزمالك كلنا بنعشقك يا بركات" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
واتمنى لا احد يحزن من جماهير الاهلى لو حد غلط فى لحظه غضب عن بركات
Ahmed Abdo
تسلم ايدك
والله مافبش اى مشكله
محمد بركات لاعب جيد وكل الناس بتحبه
وخاصة ان دمه خفيف جدا وكمان فى البرامج بتحته
وهو لاعب محترم جدا
حتى لو كان الكلام اللى قاله الموقع او جماهير الزمالك ده صح
فاكيد الاهلاويه واولهم بركات المفروض يعطى لهم العذر عشان ده اكيد من الصدمه
وكمان احنا كأهلاويه او زمالكاويه المفروض مش نقف لابعض على الوحده
مش كدا ولا ايه """"""""""
وبجد تسلم يا ابو حميد على المبادره الرائعه منك
واحنا متعودين على كدا منك مش جديد عليك دى طبعا الروح الرياضيه الجيده
تسلم""""""""""""""
nonosh
بصراحه كلام رائع ومحترم وغايه في الرقي

تسلم ايدك يا احمد ..ويارب الناس الى مضلمه دماغها تفتحها شويه

لان كل مصر عارفه محمد بركات كويس اوى ..قد ايه هوا انسان محترم وجميل

ولاعب كبير ..ومش معقول ابدا انه يوجه اى اساءه لجماهير الزمالك

بجد يسلموووووو يا احمد على موضوعك المتميز ..تقبل فائق تقديري واحترامى ,,
اجتماعى اخر حاجه
عندك حق يا احمد وبشكرك جدا يا ننوش ولكن للاسف يظهر اداره الزمالك هتعمل كارثه لو فعلا رفعت تظلم على حركات بركات يبقى قمه الغباء وانا مصمم حتى النهايه معترض على اداره الزمالك .
MOHAMED_ABOHADID
و انت عشانك محترم و بجد راجل بتفهم و بتتكلم الحق ووصلت لمعنى كلمت عشق ناديك من غير ما تكره حد انا قررت انى اغير بتاعتى عشان خاطر أدبك و احترامك للاخرين (بس برده مبجبش إبراهيم حسن لانه مش عشان عاوز يثبت ولاءه للزمالك يقطع طول الوقت فى الاهلى ) منتا بتحب الزمالك معملتش زيه ليه احترامى ليك و لكل زملكاوى بيشجع ناديه و بس و بالتوفيق للزمالك فى كل ماهو قادم ( ما عدا مباريات الاهلى ) ههههههههه
اجتماعى اخر حاجه
اهلا بيك يا محمد اولا بشكرك يا على ذوقك وعلى حكايه ابراهيم حسن انا معترض عليه ولكن لا ننسى ايضا العصبيه ممكن تعمل اى حاجه والمباراه دى كانت ضغط عصبى على كل زملكاوى تخيل انت الاهلى يتعادل فرصه كبيره وياتى حكم لا يحسب ضربات جزاء ولاعيبه الزمالك مش عارف تنفذ اللاعب فقعدت تمثل كل ده لازم يثير الجماهير الى ابراهيم حسن واحد منهم ده غير اكتشفنا الكابتن محمد ابراهيم بتاع الجيش وحركته الشهيره لجماهير الزمالك يعنى من الاخر كان الجو مكهرب عامه ننسى الحكايه دى ويلا منتظر تغير ولا هو كلام فى الهواء هههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احجز اشتراكك رسميا فى رابطه الزمالك بالمنتدى
رابطه الزمالك تساند الزمالك فى كاس العالم للانديه
رابطه الزمالك تساند الاسماعيلى امام الهلال
فيديو :كوره اونلاين 17-4 اتصال محمد بركات & الزمالك يشكو بركات للاتحاد الكره
تكوين رابطه نادى الزمالك من سيشارك