نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الجهلاء بيشجعوا واحنا مش معاهم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ان هذا الموضوع اكتبه وانا والله محروق دمى من الى بشوفه من الجهل فى عالم كره القدم ولا احد يقول لى تعصب لناديه اسف جدا انا مثلا بحب النادى بتاعى وعامل برنامج ورابطه له فى المنتدى وده اقل شى اقدر اقدمه للنادى الذى انتمى له ويوجد اعضاء تنتمى لنادى الزمالك مثل محمود الشرقاوى واحمد عبده وغيرهم الكثيرون متعصبون للزمالك وانا معاهم ولكن لا ننتمى للجهل فى عالم كره القدم ناس كثير بعد لقاء القمه قالوا حظنا وحش والاهلى كسب حظ انا والاعضاء العاقله الزملكاويه اعترفنا ان دفاع الزمالك ضعيف وهو سبب الهزيمه وايضا مشكله بركات السخيفه قلنا بركات لم يفعل شى وهذا طبيعى بركات تاريخ ومحبوب للجميع ومستحيل بركات هيكون ساذج ويفقد حب جماهير الزمالك عامه الجهل كثير وشى مستفذ والله يا جماعه انا بحب الزمالك بس ساعات بشوف جهل من بعض جماهير الزمالك ببقى خلاص هضربه وايضا الاهلويه كده وكل الانديه المصريه كذلك .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لذلك اطالب بان تحب ناديك وتشجعه بقوه ده شى جميل ولكن بلاش تكون من الجهلاء وتعلم جيدا ماذا تقول الا لو انت تحب ان تكون من الجهلاء فى تصريحاتك وساعتها خليك من الجهلاء الى بيشجعوا واحنا مش معاهم لا تعليق .

المقال "الجهلاء بيشجعوا واحنا مش معاهم" نشر بواسطة: بتاريخ:
امو
فعــــــــــلا لا تـــــــــــعليق
كلامك تمام والله
بس مين يقرى ومين يسمع
عامة انا اهلاوية وفرحتى بالفوز راحت
من الادعاءات اللى بتطلع دى
ربنا يهدى الجميع
وياريت ما نلغيش عقولنا
ومانجريش ورا غضبنا
يسلموووووووووووووو نايس توبيك
اجتماعى اخر حاجه
بشكرك جدا يا امو على كلامك وانتى على حق الكلام الجاهل الى بيطلع احيانا بيضيع فرحه الفوز ولكن انتى مستعجله على ايه خلاص يفوز الاهلى على المنصوره او يتعادل وياخد الدورى ربنا يكون معانا احنا وناخد الكاس السنه دى
nonosh
بص يا احمد الى بيحصل ده سخافه زايده عن الحد

وكله كوم وموضوع بركات ده كوم تانى ...

عامه شكرا جدا على موضوعاتك الحياديه وارئك المحترمه ..

تحياااااااااااااتى

اجتماعى اخر حاجه
والله يا ننوش الواحد مش عارف يقول ايه ياريت الواحد بايده شى ولكننا بنحاول عن طريق توعيه الناس فقط

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
المكتئبين بيشجعوا واحنا معاهم......... .
"الزملكاوية بيشجعوا واحنا معاهم"
المصريين بيشجعوا واحنا معاهم
السودانيين هيشجعوا مصر واحنا معاهم