نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو - شوبير : شاهدت مشهد مرعب بعد القمة ، اتوبيس مشجعين محروق بالكامل ولم يتحرك احد

مشاهدة يوتيوب : قال الاعلامى الكبير احمد شوبير انه شعر بالاسى لبعض احداث الشغب التى وقعت بعد احداث مباراة الاهلى والزمالك فى القمة ال 105 بين الفريقين ضمن فعاليات الدور الثانى للدورى العام المصرى والتى اسفرت عن تدمير اتوبيس مشجعين للزمالك بالكامل وهو خالى من الركاب ردا على ما قيل انه بعض الاستفزازات ، وعلق الكابتن شوبير على التعتيم الاعلامى حول الواقعة رغم خطورة الوضع الذى دفع الجماهير لمثل هذا التصرف

اسمع صوت شوبير من خلال برنامجه على اذاعة الشباب والرياضة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "فيديو - شوبير : شاهدت مشهد مرعب بعد القمة ، اتوبيس مشجعين محروق بالكامل ولم يتحرك احد" نشر بواسطة: بتاريخ:
جنات نت
شوبير ده راجل بتاع فرقعات اعلامية وعايز الدنيا تولع هو مش كان ممنوع من البرامج وربنا ريحنا منه طيب ايه اللى رجعه تانى
جنات نت
[جنات نت;570827]شوبير ده راجل بتاع فرقعات اعلامية وعايز الدنيا تولع هو مش كان ممنوع من البرامج وربنا ريحنا منه طيب ايه اللى رجعه تانى[]
جنات نت
ارحمنا بقى حرام عليك انت لما كنت بتعلب كنا بنحبك مش عارف ايه اللى حصل ليك ( اسأل نفسك الناس كرهتك ليه )
اشرف نور
[جنات نت;570827]شوبير ده راجل بتاع فرقعات اعلامية وعايز الدنيا تولع هو مش كان ممنوع من البرامج وربنا ريحنا منه طيب ايه اللى رجعه تانى[]
ارحمنا بقى حرام عليك انت لما كنت بتعلب كنا بنحبك مش عارف ايه اللى حصل ليك ( اسأل نفسك الناس كرهتك ليه )
رغم كل شىء وما يقال عن السقطات الاعلامية حتى الآن لا استطيع متابعة اى ستوديهات تحليلية اخرى لو قلنا فيه اربع او خمس محطات رياضية بفضل اقلب بين القنوات واصاب بضغط الدم والملل والزهق من الجميع واطفى التلفزيون ، شوبير كان بيقدم احلى ستوديهات تحليلية للمباريات واحلى حوارات رياضية فى برامجه وكان بيجتذب اعلى نسب مشاهدة ويعتبر اعلى اجر بين مقدمى البرامج الرياضية . هى وجهات نظر وممكن نختلف بس انا فعلا مفتقد برامج شوبير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احمد شوبير يؤكد ان اتحاد الكرة وراء تكسير اتوبيس لاعبي الجزائر
حصريا فيديو حرق علم مصر من قبل مشجعين جزائريين !!