نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

زمالك بلا دفاع

الزمالك بلا دفاع
فين هاني سعيد والصافتي وفتح الله ومجدي اسامي كبيره ومستوا هابط للاسف النهارده غلطه من الصافتي كملها هاني ليضيعوا 3 نقط مهمه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يا خساره يا زمالك

المقال "زمالك بلا دفاع" نشر بواسطة: بتاريخ:
ضوء القمر
انا وياك يا اخ والله امبارح الزمالك خسر ثلاث نقاط ثمينه وكان الغرور والتكبر واضحا على لاعبى الزمالك

بعد تسجيلهم الهدف الاول وافى المقابل احسن لاعبو الاتصلات فى قياده المباره الى احسن مستوى ولعبو مباراة جيده

فالزماللك ياخساره فى طريقه الى دورى المظاليم

شكرا لك على الموضوع
اجتماعى اخر حاجه
بصوا يا جماعه لا احد فيكم يفكر ان الزمالك يهبط للدرجه الثانيه ده مستحيل اولا ثانيا يا مليون خساره وكان يوجد بعض الاخطاء من المدرب عندما اخرج شيكابالا البعض يقلى هو الى طلب ما يطلب اين انت دورك كمدرب وعن اللاعيبه فهم الان عايزين يعملوا حاجه لكن نحن فى مشكله اكبر مش الروح ولكن اننا مش قادرين نعيد ثقافه الفوز ودى اكبر مصيبه واخيرا اتمنى ان يعود الزمالك وانا بفضل المدرب المصرى للزمالك مليش دعوه باى نادى اخر مثلا الاهلى جوزيه اجنبى بس مفيش انجح منه
sasa1610
عندك حق يا ضوء القمر الزمالك بقى قريب قوي من الهبوط ربنا يستر
وبشكرك لمرورك
sasa1610
بشكرك اجتماعي بس حتة هبوط الزمالك مبقتش بعيده بالاخص انه معاه 23 وفي المركز 9 وبيشترك معاه في نفس النقط اتحاد الشرطه والبترول وتحتهم ب22 المقاولين والطلائع وتحتهم الاتصالات اللي اتعادلنا معاها ب19 يعني ممكن
وانا معاك وبرشح بالذات الجوهري هو اللي هيظبط فريق الزمالك ويساعده محمود سعد ولو حصل هتشوفوا الفرق
اما ختة التبديل فللاسف ان مكنش غيره كان شيكابالا حلط وهي مش ناقصه
MEROOO_ELAMOR
مشكووووووووووووووووووور
sasa1610
مشكووووووووووووووووووور

شكرا على مرورك ميرووو
نورتنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: