نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من هو المدير الفنى القادم للنادى الاهلى ؟

مفاوضات انبى مع حسام البدرى ، ومفاوضات الاهلى مع برونو ميتسو ، وحضور جوزيه مباراة المنصورة القادمة ، هل نستطيع ان نربط بين هذه الاحداث سويا او بعبارة اخرى هل يبقى حسام البدرى مديرا فنيا للنادى الاهلى ،وما هو مغزى وجود مانويل خوزيه فى مباراة المنصورة هل هو جس نبض للجماهير من جديد ومغازلة لها للعودة الموسم القادم ، و هل ما سمعناه عن مفاوضات الاهلى مع برونو ميتسو حقيقية ،

الاهم من كل هذا هل اقتنع مجلس ادارة النادى الاهلى و جماهير القلعة الحمراء بحسام البدرى كمديرا فنيا للنادى الاهلى فبالرغم من تغييره فى طريقة اللعب الى 4 - 4 - 2 واشراكه عدد من اللاعبين الشباب والذين لم يأخذوا اى فرصة حقيقية فى عهد جوزيه و اصبحوا الان من اعمدة الفريق الاساسية و ايضا فوزه بالدورى قبل نهايته باربع اسابيع هل تريد الجماهير بقاء البدرى ام تؤيد جلب مدير فنى اجنبى من بداية الموسم الجديد وهل تريد جوزيه تحديدا ام تفضل ان يكون مدير فنى اجنبى جديد تماما عن الكرة المصرية هذا هو موضوع الاستفتاء وطبعا بنرحب بالاخوة الزملكاوية معانا ونحب اكيد نعرف ارائهم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الاختيار الاول : بقاء حسام البدرى

الاختيار الثانى : عودة جوزيه

الاختيار الثالث : مدير فنى اجنبى جديد

صوت الآن

المقال "من هو المدير الفنى القادم للنادى الاهلى ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
اولا انا زملكاوى وبقلها بكل اختصار تصويت بلا فائده لان لو التصويت ده له قيمه اذن اداره الاهلى تبقى فاشله لان المعروف على اداره الاهلى النجاح وانها تعطى فرصه لابنائها وحسام البدرى الراجل خد الدورى يعمل ايه اكثر من كده ده غير الناشئين الى نجح انى يظهرهم ولا يظهر البعض نسى ايام جوزيه لما ناشئين الاهلى كانت فى حاله محبطه ونادى الزمالك فى المقابل يستعين بالناشئين والدليل شريف اشرف كان هداف الاهلى فى الناشئين واحرز ما يعادل 500 هدف ولكن لا اهتمام بالنشئين فى الاهلى انتقل رسميا للزمالك فى النهايه حسام البدرى لازم يستمر بلا شك .
اشرف نور
اولا انا زملكاوى وبقلها بكل اختصار تصويت بلا فائده لان لو التصويت ده له قيمه اذن اداره الاهلى تبقى فاشله لان المعروف على اداره الاهلى النجاح وانها تعطى فرصه لابنائها وحسام البدرى الراجل خد الدورى يعمل ايه اكثر من كده ده غير الناشئين الى نجح انى يظهرهم ولا يظهر البعض نسى ايام جوزيه لما ناشئين الاهلى كانت فى حاله محبطه ونادى الزمالك فى المقابل يستعين بالناشئين والدليل شريف اشرف كان هداف الاهلى فى الناشئين واحرز ما يعادل 500 هدف ولكن لا اهتمام بالنشئين فى الاهلى انتقل رسميا للزمالك فى النهايه حسام البدرى لازم يستمر بلا شك .
مجلس ادارة النادى الاهلى لجأ الى الاعتماد على حسام البدرى قبل بداية الموسم الحالى مضطرا بعد سفر فينجادا المفاجىء بعد قدومه الى مصر واتمام التعاقد معه ، حسام البدرى فى الوقت ده كان هوالاختيار الوحيد امام مجلس الادارة لان اغلب المدربين العالمين كانوا تعاقدوا مع اندية بالفعل وكان لابد انا الادارة تتعاقد مع مدرب قبل بداية فترة الاعداد فكان حسام البدرى ، ولكن هذا الموسم لديها الفترة الكافية للتفكير والاختيار بدون اى ضغوط .
اشرف نور
نتائج التصويت حتى الآن

مدير فنى اجنبى جديد : 4 اصوات

بقاء حسام البدرى : 1 صوت

عودة جوزيه : 0 صوت

اتمنى من الجميع المشاركة فى هذا الاستفتاء وان امكن كتابة سبب الاختيار
اشرف نور
الناس واضح بتحب حسام البدرى اوى

الى الآن

البدرى : 1 صوت

اجنبى : 6 اصوات

جوزيه : 0 صوت

بس ليه محدش من اللى صوتوا بيقول ايه اسباب رايه ده
nonosh
بص هوا الموضوع اولا خارج التوقعات ...لان ده الاهلى
اداره الاهلى هيا الادرى بمصلحه الفريق ..واحنا بنثق دايما في قرارات الاداره
بس لو عن رائي اهلاويه ..انا بفضل ان الى يدرب الاهلى ميتسو
لانه مدرب كبير وله تاريخ مشرف ..وعلى ما اظن هيعمل نتائج مشرفه جداااا مع الاهلى
وابدى قبل كدا استعداده لتدريب الاهلى ..عموما ربنا يكتب الى فيه الخير

تقبل فائق احترامى ,,
اشرف نور
بص هوا الموضوع اولا خارج التوقعات ...لان ده الاهلى
اداره الاهلى هيا الادرى بمصلحه الفريق ..واحنا بنثق دايما في قرارات الاداره
بس لو عن رائي اهلاويه ..انا بفضل ان الى يدرب الاهلى ميتسو
لانه مدرب كبير وله تاريخ مشرف ..وعلى ما اظن هيعمل نتائج مشرفه جداااا مع الاهلى
وابدى قبل كدا استعداده لتدريب الاهلى ..عموما ربنا يكتب الى فيه الخير

تقبل فائق احترامى ,,
نورتى نونوش

بس السؤال الآن هو ان البدرى حقق بطولة الدورى العام وقبل انتهاء المسابقة باربع اسابيع ودخل لاعبين جدد الفريق واللى قدروا يثبتوا نفسهم داخل الفريق وبعضهم انضم لمنتخب مصر ، وغير طريقة اللعب العقيمة 3 - 5 - 2 الى الطريقة اللى بتلعب بيها اغلب فرق العالم 4 - 4 - 2 ليه انتى مازلتى مش مقتنعة بيه كمدرب للنادى الاهلى وبتفضلى المدرب الاجنبى ، هل بعض جماهير الاهلى ما زالت مستكترة على حسام البدرى انه يبقى نمرة واحدة فى تدريب الفريق
عمو عباس
انا اديت صوتى لحسام البدرى

لان لازم الناس تصبر عليه اى نعم هو ناقصه خبره كتير

بس ده ابن بلدنا واولى ندعمه وياخد فرصته كانله زى غيره

ولاز نتقبل اى نتائج مهما كانت ومنعملش زى الناس التانيه

اللى بيغيروا المدربين زى الفانلات
hoba_elprinse
حسام البدري بقاله 4 سنين مع جوزيه كل دا مخادش خبره ليه يعني مش فاهم

حسام البدري مدير فني
فاشل

يا ريت يتغير
اشرف نور
انا اديت صوتى لحسام البدرى

لان لازم الناس تصبر عليه اى نعم هو ناقصه خبره كتير

بس ده ابن بلدنا واولى ندعمه وياخد فرصته كانله زى غيره

ولاز نتقبل اى نتائج مهما كانت ومنعملش زى الناس التانيه

اللى بيغيروا المدربين زى الفانلات

قدر البطل ان جماهيره تبحث عن البطولات كل موسم ولا تصبر ولا تتقبل الهزيمة
اشرف نور
الاهلى اتغلب من الاتحاد الليبى 2 - 0 ، اعتقد لو الاهلى خرج من البطولة الافريقية لا قدر الله هيكون فرصة حسام البدرى ضعيفة جدا فى البقاء على رأس الجهاز الفنى للنادى الاهلى
اشرف نور
فيديو : اهداف كربونية وخطأ دفاعى متكرر يتسبب فى هجوم جماهير الاهلى على حسام البدرى

من هنا

جماهير الاهلى تشن هجوما عنيفا على البدرى فى الفيس بوك وتطالب بعودة جوزيه

من هنا
اشرف نور
نتيجة التصويت الى الآن

اجنبى : 7 صوت

البدرى : 3 صوت

جوزيه : 1 صوت
nonosh
نورتى نونوش

بس السؤال الآن هو ان البدرى حقق بطولة الدورى العام وقبل انتهاء المسابقة باربع اسابيع ودخل لاعبين جدد الفريق واللى قدروا يثبتوا نفسهم داخل الفريق وبعضهم انضم لمنتخب مصر ، وغير طريقة اللعب العقيمة 3 - 5 - 2 الى الطريقة اللى بتلعب بيها اغلب فرق العالم 4 - 4 - 2 ليه انتى مازلتى مش مقتنعة بيه كمدرب للنادى الاهلى وبتفضلى المدرب الاجنبى ، هل بعض جماهير الاهلى ما زالت مستكترة على حسام البدرى انه يبقى نمرة واحدة فى تدريب الفريق

بص يا اشرف جمهور الاهلى مبيظلمش حد

حسام البدرى لا يصلح لقياده فريق بحجم الاهلى

وبقولها بكل صراحه ...لولا ان الزمالك تعثر في بدايه الدورى لكان الان هو بطل الدورى وعن احقيه

حسام اينعم دعم الفريق بعناصر شباب ..وغير طريقه اللعب ...وحسم الدورى

بس ده لانه مكنش فيه منافس حقيقي مع الاهلى لاسيما الزمالك بعد ما فاق من غيبوبته

بس للاسف فاق متاخر ..لان الفرق كان كبير ...والى بيدعم كلامى الى حصل في ليبيا

خسرنا 2/0 ...اينعم عماد فرق في الهجوم بس مينفعش انه يبقي معتمد على عماد لوحده

وبعدين كلنا شايفين لا ابوتريكه ولا احمد حسن في فورمتهم خاااااااااالص ده غير احمد على الى ملهوش اى لزمه ...ومينفعش برضوا نقول احنا بنلعب كويس بس سوء توفيق ..وسوء حظ ..ايه يعنى لعبنا كويس بس من غير اجوان

عزيزى الاهلى يتهاوى على يد حسام البدرى ...وان لم يتم انقاذه بسرعه ..يبقي نقول على الاهلى السلام

اسفه للاطاله ..تقبل تحياتى ,,
اشرف نور
بص يا اشرف جمهور الاهلى مبيظلمش حد

حسام البدرى لا يصلح لقياده فريق بحجم الاهلى

وبقولها بكل صراحه ...لولا ان الزمالك تعثر في بدايه الدورى لكان الان هو بطل الدورى وعن احقيه

حسام اينعم دعم الفريق بعناصر شباب ..وغير طريقه اللعب ...وحسم الدورى

بس ده لانه مكنش فيه منافس حقيقي مع الاهلى لاسيما الزمالك بعد ما فاق من غيبوبته

بس للاسف فاق متاخر ..لان الفرق كان كبير ...والى بيدعم كلامى الى حصل في ليبيا

خسرنا 2/0 ...اينعم عماد فرق في الهجوم بس مينفعش انه يبقي معتمد على عماد لوحده

وبعدين كلنا شايفين لا ابوتريكه ولا احمد حسن في فورمتهم خاااااااااالص ده غير احمد على الى ملهوش اى لزمه ...ومينفعش برضوا نقول احنا بنلعب كويس بس سوء توفيق ..وسوء حظ ..ايه يعنى لعبنا كويس بس من غير اجوان

عزيزى الاهلى يتهاوى على يد حسام البدرى ...وان لم يتم انقاذه بسرعه ..يبقي نقول على الاهلى السلام

اسفه للاطاله ..تقبل تحياتى ,,

حسام البدرى بعد اى مباراة بيطلع فى الخمس قنوات الرياضية وبيقول نفس الكلام ان مش عارف ازاى بيلاقى الوقت لهذا الظهور الاعلامى المكثف والمكالمات التلفونية لكل البرامج ..

والمدهش هى تصريحاته بعد مباراة القمة حسيت ان البدرى كان فعلا بيتفرج على ماتش تانى خالص
كان بيقول ان الاهلى كان مسيطر على مجريات المباراة بالكامل زى ما كلنا شفنا !!!!!!!!!!! انا شفت ان احنا اتقطعنا فى الشوط الاول وكنا خايفين من هزيمة قاسية جدا لان الزمالك لو قدر انه يترجم الفرص بتاعته فى المباراة لاجوان كان الفيلم هيتنهى بمأساه حقيقية

mahmoud elsharkawy
اولا انا زمالكاوى *(غانى عن التعريف طبعاً)*

عايز اقول حاجة ان مستر حسام البدرى لما دفع بالناشئين الى حضرتك بتقول عليهم دفع بيهم غصب عنه وليس بارادة

لوجود الاصابات العديدة وهم ابوتريكة وبركات وجيلبرتو وسيد معوض فى اغلب الاحيان والاستغنا عن عناصر اساسية مثل محمد صديق وهو نجم نادى الاسماعيلى حالياً ويوجد عقبة فى نادى الاهلى فى الجبه اليمنا الان ،والمهاجم القدير فلافيو يعنى بتكلم فى خمس لعيبة او ستة اساسين من عناصر الفريق

المهم كان الدفع بالعيبة ليس بمحض ارادته لغياب الكثير

انت دلوقتى بتقول زى الاعلامين بيقول ان حسام البدرى عمل طفرة فى الناشئين وفى نادى الاهلى وخرج عناصر مميزة انا معاك بس والله الاعيبة دى لو موجودة مكنوش هيشموها زى جوزية ماعمل وعلى رائى الاستاذ الى بيقول (الى تغلبوه الع بوه)

ع فكلاة انا اختر حسام البدرى لانى انا بشجع المدرب المصرى لانه فاهم الاعيبة وعارف بتفكر فى اية وعندنا مثال المعلم حسن شحاتة هو لية بينجح بلعيبة عادية مع احترامى للاعيبة الكبيرة بس دة لانه فاهمهم وعارف هما بيفكر فى اية وزى حسام حسن ماعمل هو عارف الاعيبة بتفكر فى اية وماشى معاهم ازاى وكانت هى هية الاعيبة متغيرتش بل بالعكس مشى نجوم من الفريق بس شوف مع الاجانب وشوف مع المصرى

هتقولى ما منيول جوزية اجنبى وعمل الى متعملش انا معاك بردو بس والله لو أى حد كان ماسك الفريق فى الوقت دة مع غياب الزمالك ومع وجود عدد كبيرة من الاعيبة الى فوق الممتاز امثال ابوتريكة بركات عماد فلافيو وائل عصـــــــــام الحضريييييييي وحط تحت الحضرى ميت خط الى فرق مع النادى بجد ، أحمد فتحي سيد معوض أحمد السيد أحمد صديق وشادى محمد انت بتتكلم فى اية

معلش انا طولت عليكم بس اعمل اية بقى

انا عارف ان كلامى مش هيعجب ناس كتير بس دة رائى والاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية

مع انى زمالكاوى والمفرض مقولش كدة

تقبل تحياتى واحترامى
اشرف نور
اولا انا زمالكاوى *(غانى عن التعريف طبعاً)*

عايز اقول حاجة ان مستر حسام البدرى لما دفع بالناشئين الى حضرتك بتقول عليهم دفع بيهم غصب عنه وليس بارادة

لوجود الاصابات العديدة وهم ابوتريكة وبركات وجيلبرتو وسيد معوض فى اغلب الاحيان والاستغنا عن عناصر اساسية مثل محمد صديق وهو نجم نادى الاسماعيلى حالياً ويوجد عقبة فى نادى الاهلى فى الجبه اليمنا الان ،والمهاجم القدير فلافيو يعنى بتكلم فى خمس لعيبة او ستة اساسين من عناصر الفريق

المهم كان الدفع بالعيبة ليس بمحض ارادته لغياب الكثير

انت دلوقتى بتقول زى الاعلامين بيقول ان حسام البدرى عمل طفرة فى الناشئين وفى نادى الاهلى وخرج عناصر مميزة انا معاك بس والله الاعيبة دى لو موجودة مكنوش هيشموها زى جوزية ماعمل وعلى رائى الاستاذ الى بيقول (الى تغلبوه الع بوه)

ع فكلاة انا اختر حسام البدرى لانى انا بشجع المدرب المصرى لانه فاهم الاعيبة وعارف بتفكر فى اية وعندنا مثال المعلم حسن شحاتة هو لية بينجح بلعيبة عادية مع احترامى للاعيبة الكبيرة بس دة لانه فاهمهم وعارف هما بيفكر فى اية وزى حسام حسن ماعمل هو عارف الاعيبة بتفكر فى اية وماشى معاهم ازاى وكانت هى هية الاعيبة متغيرتش بل بالعكس مشى نجوم من الفريق بس شوف مع الاجانب وشوف مع المصرى

هتقولى ما منيول جوزية اجنبى وعمل الى متعملش انا معاك بردو بس والله لو أى حد كان ماسك الفريق فى الوقت دة مع غياب الزمالك ومع وجود عدد كبيرة من الاعيبة الى فوق الممتاز امثال ابوتريكة بركات عماد فلافيو وائل عصـــــــــام الحضريييييييي وحط تحت الحضرى ميت خط الى فرق مع النادى بجد ، أحمد فتحي سيد معوض أحمد السيد أحمد صديق وشادى محمد انت بتتكلم فى اية

معلش انا طولت عليكم بس اعمل اية بقى

انا عارف ان كلامى مش هيعجب ناس كتير بس دة رائى والاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية

مع انى زمالكاوى والمفرض مقولش كدة

تقبل تحياتى واحترامى

طبعا فى حاجات اثرت على النادى الاهلى فعلا غياب الحضرى ولو شفنا الاجوال اللى دخلت فى امير ورمزى واحمد عادل وشريف اكرامى ( مشاء الله مدوبين اربعة ومش عارفين يسدوا بردو ) نص الاجوال اللى دخلت فى الرباعى ده الحضرى كان هيقدر يتصدى ليها ، الانخفاض الشديد فى مستوى تريكة بعد العودة من الاصابة طبعا عامل مهم جدا بس من ناحية تانية هتلاحظ تالق متعب وبركات يعنى عموما احنا كلنا بنحاول نستقرأ شكل الموسم الجديد واعتقد ان كتير من الاهولاية مش متفائل فى ظل الظروف الحالية .
اشرف نور
نتائج التصويت الى الآن

اجنبى : 9 اصوات

البدرى : 7 اصوات

جوزيه : 4 اصوات
اشرف نور
فيه سؤال اخر بردو ممكن يكون بيلوح فى الافق

هل يقبل حسام البدرى ان يعود مرة اخرى الى دور الرجل الثانى فى حالة استقدام مدرب اجنبى ليقود الفريق الموسم المقبل ولا خلاص المكان ده صغر عليه وسوف ينتقل لتدريب ايا من فرق الدورى العام المصرى
Ahmed Abdo
من وجهة نظرى حسام البدرى هيرفض
العوده كرجل تانى مرة اخرى بعد ان نال شهره كبيره وشرف اكبر
من نادى الاهلى
ودى فى الاول وفى الاخر حاجه ترجع لحسام البدرى
اشرف نور
من وجهة نظرى حسام البدرى هيرفض
العوده كرجل تانى مرة اخرى بعد ان نال شهره كبيره وشرف اكبر
من نادى الاهلى
ودى فى الاول وفى الاخر حاجه ترجع لحسام البدرى
متيهألى كمان الاهلى هيرفض دلوقتى حتى انه يكون الرجل التانى بعد تفجر مشكلة فودافون ويبقى كده بشكل شبه نهائى البدرى مدرب لاحد فرق البترول الموسم القادم والاهلى فى انتظار المدرب الاجنبى
مصراوي بالامارات
يا جماعه المفروض حسام البدري ياخد فرصته كامله

وبعد سنتين على الاقل يبدأ الحساب

وبصراحه حسم الدوري

وقدم وجوه جديده

بالرغم من تعثر ابو تريكه وغياب متعب فترات كتيره

انا أوؤيد حسام البدري

وتقبل خالص تحياتي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم