نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لو حبينا جديد ياترى هيكون من حقه اننا نحكي عن ماضينا ولا لا؟

زي مـآ قـآل محمد محي ( جوا كـل واحد فينا مآضي وزكريآت بتعدي السنين علينـآ وبتفوت في حكـآيآت )ـ

أي واحد مننا لما بيقع في علاقه عاطفيه بدايتها بمنتهي الجمـآل بيدور اساله كتير فباآله هو والطرف التاني الي معاه كل واحد بيحاول يعرف شخصيه التاني اكتر ويحاول يعرف عنه اسرار كتير جواه .

بس جوا كل واحد فينا اسرار كتيره جدا منها الي ممكن يحكيها ومنها الي صعب انه يحكيها بس يا ترى لو خبينا الاسرار دي علي الطرف التاني هنبقي كده غلط ولا هو شرط طـآلمآ ارتبطنا يبقي لازم يكون الطرف التاني ده عارف كل كبيره وصغيره عني ؟

ويا ترا الحب فيه حاجه اسمها اسراري الشخصيه بمعنى انك ممكن تحتفظ بحجات لنفسك وتقول دي حجات شخصيه من حقي انا بس الي اكون عارفها ؟

بس المشكله ان الطرف التاني ده لما بيعرف حاجه عننـآ من بره بيزعل ويسال انت ليه ما حكتليش علي حاجه زي كده هو من حقه يزعل ؟ حتي لو الحاجه دي متهموش او ملهاش تأثير علي العلاقه ؟

مش عايزين ايجابات علي الاساله دي بس خلونا نتناقش في الموضوع ده لانه كتير بجد بيكون سبب من اسباب كتير تحكم علي علاقه بالاعدامـ

المقال "لو حبينا جديد ياترى هيكون من حقه اننا نحكي عن ماضينا ولا لا؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
عشق الروح
زي مـآ قـآل محمد محي ( جوا كـل واحد فينا مآضي وزكريآت بتعدي السنين علينـآ وبتفوت في حكـآيآت )ـ

أي واحد مننا لما بيقع في علاقه عاطفيه بدايتها بمنتهي الجمـآل بيدور اساله كتير فباآله هو والطرف التاني الي معاه كل واحد بيحاول يعرف شخصيه التاني اكتر ويحاول يعرف عنه اسرار كتير جواه .

بس جوا كل واحد فينا اسرار كتيره جدا منها الي ممكن يحكيها ومنها الي صعب انه يحكيها بس يا ترى لو خبينا الاسرار دي علي الطرف التاني هنبقي كده غلط ولا هو شرط طـآلمآ ارتبطنا يبقي لازم يكون الطرف التاني ده عارف كل كبيره وصغيره عني ؟

لا انا من رئى ان الطرف التانى مالوش الحق يعرف
يحاسبنى من اول ماعرفته
مش يسأل ع الماضى وعايز يعرف
طب هيستفاد ايه ؟
مش هيستفاد حاجه خالص
بالعكس دا ممكن يدايق بقى ويعملها زعله ويغير
وتتفتح فتحه منيله
ههههههههههههههههههههه
لا مش من حقه يعرف بصراحه يا راغب

ويا ترا الحب فيه حاجه اسمها اسراري الشخصيه بمعنى انك ممكن تحتفظ بحجات لنفسك وتقول دي حجات شخصيه من حقي انا بس الي اكون عارفها ؟

لا مفيش اسرار
عشان بنبقى واحد
مادام بنحب بعض
بس مش هخبى عليه واحنا مخطوبين يعنى لاء
لاكن فى الماضى نو لاكن احنا بنبقى
روح واحده بعد كدا ماينفعش يبقى هو مخبى وانا مخبيه
لا دا ماسموش حب كدا

بس المشكله ان الطرف التاني ده لما بيعرف حاجه عننـآ من بره بيزعل ويسال انت ليه ما حكتليش علي حاجه زي كده هو من حقه يزعل ؟ حتي لو الحاجه دي متهموش او ملهاش تأثير علي العلاقه ؟

لا منا مش فاهمه هيستفاد ايه يعنى
مش هى اختارته هو وحبيته هو
ليه تدور ولا يدور فى ملفات قديمه خلاص اللى حصل حصل
بس هى معاك انت دلوقتى وعايزاك انت
يعنى بتحبك
مالوش داعى بقى تعرف كل صغيرة وكبيرة

مش عايزين ايجابات علي الاساله دي بس خلونا نتناقش في الموضوع ده لانه كتير بجد بيكون سبب من اسباب كتير تحكم علي علاقه بالاعدامـ
موضوع تماااااااااااااااااااام ياراغب
بس انا بجد رئى كدا
هو يحاسب ع اول ما ارتبط بيها وهى كمان
غير كدا
يبقى هما الاتنين بيدوروا ع الفراق والانفصال

وشكرااااااااااااااااااااااا
RAGHEB
مشكور جدا جدا لمرورك يا عشق

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مدونة ويكي ايجي تستحق زيارتك - wiki-egy.blogspot.com تجد فيها كل جديد وشوف بنفسك
ياترى كم ثمن الاصبع يا سكة حديد مصر
"ويكي ريدر" جهاز جديد يضع "ويكيبيديا" في جيبك