نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة العالمية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ميسى لاعب غير محترم وغشاش وليس الافضل مطلقا

صرح موقع defensacentra الشهير بانه يتناول دائما اخبار ريال مدريد تناولت تقرير قادم من صحف برشلونه ان ميسى افضل لاعب فى العالم حتى افضل من ماردونا واكد موقع defensacentra ان ميسى لاعب خشن فى الملعب وسجله ليس ابيض داخل الملاعب وكان المثال لقاء برشلونه واشبيليه عندما ضرب لاعب اشبيليه وكان يستحق الطرد بدون شك ولكن يظهر الحكم انه من معجبين ميسى ولم يتخذ قرار الطرد .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ويقال ان ميسى قدوه لكل الاطفال ها هو الاثبات الثانى من الموقع الشهير مباراه برشلونه وملقا الاسبانى وهذه مباراه هامه يشاهدها الاطفال فى المدرجات والكبار والمفاجاه قيام ميسى بالبصق على لاعب ملقا ويدعى دودا البرتغالى
وقال الموقع ايضا ان ميسى لاعب غشاش عندما احرز هدف بيده فى مباراه اسبانيول وكاد هذا الهدف ان يعطى لقب الدورى لبرشلونه ولكن عداله الله ياخد ريال مدريد الدورى العام .

وفى النهايه هذا كان تصريح الموقع وتعليقى الشخصى يا ميسى انت لاعب موهوب وفنيا انت الافضل ولكن على الاتهامات دى لازم يكون فى تعليق كبير اوى من برشلونه الذى ذكر الموقع انهم يدافعون عن اللاعب اعتقد اللاعب حاجه والاخلاق حاجه لا تعليق

المقال "ميسى لاعب غير محترم وغشاش وليس الافضل مطلقا" نشر بواسطة: بتاريخ:
hoba_elprinse
الشجرة المثمرة الناس بتقذفها بالحجارة
hoba_elprinse
ميسي احسن و احرف و افضل لاعب في العالم و اخدها السنة الي فاتت و هياخدها تاني السنة دي
اجتماعى اخر حاجه
باشا مفيش شك اساسا انه افضل لاعب فى العالم واقدر اقلك كمان ان ميسى حاجزها 10 سنين كمان ولكن احنا بنتكلم الان على جانب اخر وهو الاخلاقى وثانيا تذكر الموقع الى بيقول مش انا لان الحقيقه انا بحب ميسى وكل مصر والوطن العربى بيحب ميسى وانا اول واحد اتمنى ميسى يكون غير ذلك نهائى .
mahmoudmaiz
ههههههههههههههههه
والنبى هو دا موضوع عاجل

واحنا لما نعمل موضوع ونبعته لعبدو ولا بيعبر
اجتماعى اخر حاجه
محمد انا ممكن انصحك بشى تروح تشوف انا كام موضوع كان ممكن يوضع فى العاجل ولا يوضح مثل موضوع امس بتاع 200 اتوبيس فى القاهره او غيره وغيره وكمان الموضوع الى مش عجبك ده عن اسطوره رياضيه افضل لاعب فى العالم قدوه لكل رياضى فى عالم كره القدم انت لو سالت اى طفل عايز تطلع تلعب زى مين هيقلك ميسى زى ابو تريكه فى مصر لو حد طلع خبر انى ابو تريكه اى شى عن اخلاقه الدنيا مش هتقوم وتقعد عامه فى النهايه هذا وجه نظرك وانا احترمها مع انى بفضل الله سبحانه وتعالى ارى ان اسلوبك فى قمه السخريه وانا قادر اعطيك رد فى قمه قمه السخريه ولكن لم اتعود ان ارد الخطا بخطا واعتقد عملت الى عليه وانى فهمتك وحكايه انك تيجى فى موضوعى بالذات وتشتكى من عبده ده شى عجيب واسف لو اتهمتك انك قاصد تعند فيه انا بالذات لان الاخبار العاجله بقالها شهر منذ انشائها وانت كل يوم سايب كل الاخبار وجى على موضوعى بالذات لا تعليق .
اجتماعى اخر حاجه
عامه ميسى مع برشلونه بعد لحظات نشاهد ميسى من ناحيه تعامله مع اللاعيبه ونشوف كلام الموقع واحنا الى نحكم بنفسنا .
hoba_elprinse
فين يا باشا قولت بعد لحظات مشوفناش حاجة ؟؟؟
اجتماعى اخر حاجه
يا باشا انا كنت اقصد تتابع حركاته فى الملعب مع برشلونه وبالفعل ينهزم برشلونه ويخرج من البطوله وميسى لم نلاحظ اى حركات عليه اليوم .
oussmoda
ميسي لاعب عادي جدا و ذلك يتجلى مع منتخبه بحيث انه لا يقدم اية اضافة لمنتخبه اما تألقه مع البرصا فيرجع الى وجود لاعبين متميزين معه ليس .
اجتماعى اخر حاجه
وجهه نظر منك يا باشا وتحترم جدا
oussmoda
نعم ميسي لاعب موهوب ولكن من يقارنه بمارادونا فهو لا يفقه في كرة القدم بتاتا. فميسي يجري وراء الكرة والحكم يجري وراءه ليحميه عكس مارادونا كان يتعرض لشتى المضايقات والحكم لا يحرك ساكنا. مارادونا تألق مع المنتخب وضد الفرق العالمية الكبرى كما ان ناديه نابولي لم يكن يتوفر ولو على نجم واحد ورغم ذلك دفع به الى عالم الفرق الكبرى في عهده .لذا عيب عليكم ان تقارنوه بسيد الملاعب وملكها مراردونا .
اجتماعى اخر حاجه
والله كلامك مقنع للغايه وكمان ماردونا مكنش معاه تلك النجوم عكس ميسى برشلونه فريق الاحلام والطموحات .
اجتماعى اخر حاجه
والله ميسى داخل على كاس العالم وكل الكلام هيظهر
احمد حجاج
لا انا مصدقش ان مسى يعمل كده وكمان الجون الى جابو بئديه ده كان حظ هو راح علشان يشوط الكوره لقى الكوره خبطت فى ايده وكمان دى غلطت الحكم ملغاش الجون ليه
احمد حجاج
وكمان مردونا بنفسه هو الى قال مسى هيبقى خليفتى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ميسي 2014 اجدد صور ميسي لاعب برشلونة 2014
صور : تنافس بين صديقة لاعب برشلونة ميسي و صديقة لاعب ريال مدريد رونالدو . شوف مين كسب
مفيد فوزى : عمرو اديب كان فاكر نفسة قاعد على القهوة مع اصحابة وليس فى برنامج محترم