نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عندك فكره موقع؟ اكتبها هنا حتي لو كانت غريبة وماكونش عربي بخيل بالمعلومه-بخيل بالمساعده زي مابيقولو

الموضوع واضح وماتبخلش بالفكره عشان مايتقلش عليك بخيل بالمعلومه والمساعده زي مالغرب بيقولو علي العرب كده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اي فكره تحب تشوفها موجوده علي النت

http://ejabat.google.com/ejabat/thre...5a191b63&tka=1

المقال "عندك فكره موقع؟ اكتبها هنا حتي لو كانت غريبة وماكونش عربي بخيل بالمعلومه-بخيل بالمساعده زي مابيقولو" نشر بواسطة: بتاريخ:
Mafesh Esm
ايه الافكار اتعدمت ولا ايه؟؟؟
Mafesh Esm
ممممم,مش عارف ده بخل ولا ايه...علي العموم هابتدي انا

اول فكره جت في بالي

1- الوطن العربي ثلاثي الابعاد ...زي جوجل مابز كدا بس ثلاثي الابعاد...الفكره معموله في الدول الكبيره
Mafesh Esm
المنتدي ده ناااااااااااااااااااايم جدا...والاشتراك في المواضيع بتكون علي الهايف وبس....لكن موضوع مفيد..لأ...يعني الي الان حوالي 30 مشاهده..ال 30 واحد ولا واحد عنده فكره واحده...معقوله...دانا عامل الموضوع ده عشان يفيد الللي عايزين يعملو مواقع مفيده وتخدم ...
اجتماعى اخر حاجه
اسف يا باشا الغلطه انك لم تفهم فكر العرب وانا الى هعطيك النصيحه الكبرى من الاخر العرب يحبوا الخدمه المباشره ثم يطرحوا افكارى زى ما انت عايز بمعنى فكرتك دى تخلى كل واحد يجيب موقعه او منتداه او مدونته او الذى لا يملك ويريد عمل موقع وتسئلهم ايه مميزات وعيوب مواقعهم وبالتالى لما كل واحد هيقول مميزات موقعه اكيد انت هتكتشف واحنا معاك افكار جديده وفى العيوب نفس المشكله طب افرد انت هدفك افكار جديده نهائى ومواقعهم دى مش هتفيدك فى شى برده انت الكسبان لانك نجحت انك تكون جروب من الشباب العرب وتستطيعوا بكل حريه طرح الافكار والتفوق على الغرب كمان هو ده التفكير العربى انت باسلوبك ده انصحك تترجم كلامك الى الانجليزيه وتطرحه للغرب لانى جربت فكرتك دى على مدار 3 سنين وفشلت بسبب انى كنت بتعامل على الاساس الاوربى وانا بنصحك التعامل مع العرب لاننا والله اذكياء ولو تجمعنا هنتفوق على الغرب بلا شك عندى ثقه عمياء فى العرب من تلك الناحيه وانا معاك فى افكارك اعتبرنى شريك معاك فى اى شى هتعمله وكمان لو انت فاضى الايام القادمه هعملك مفاجاه كبيره جدا فى المنتدى بس انت تحاول تفضى وقتك فى نصف اليوم 6 بليل على الاقل .
Mafesh Esm
اسف يا باشا الغلطه انك لم تفهم فكر العرب وانا الى هعطيك النصيحه الكبرى من الاخر العرب يحبوا الخدمه المباشره ثم يطرحوا افكارى زى ما انت عايز بمعنى فكرتك دى تخلى كل واحد يجيب موقعه او منتداه او مدونته او الذى لا يملك ويريد عمل موقع وتسئلهم ايه مميزات وعيوب مواقعهم وبالتالى لما كل واحد هيقول مميزات موقعه اكيد انت هتكتشف واحنا معاك افكار جديده وفى العيوب نفس المشكله طب افرد انت هدفك افكار جديده نهائى ومواقعهم دى مش هتفيدك فى شى برده انت الكسبان لانك نجحت انك تكون جروب من الشباب العرب وتستطيعوا بكل حريه طرح الافكار والتفوق على الغرب كمان هو ده التفكير العربى انت باسلوبك ده انصحك تترجم كلامك الى الانجليزيه وتطرحه للغرب لانى جربت فكرتك دى على مدار 3 سنين وفشلت بسبب انى كنت بتعامل على الاساس الاوربى وانا بنصحك التعامل مع العرب لاننا والله اذكياء ولو تجمعنا هنتفوق على الغرب بلا شك عندى ثقه عمياء فى العرب من تلك الناحيه وانا معاك فى افكارك اعتبرنى شريك معاك فى اى شى هتعمله وكمان لو انت فاضى الايام القادمه هعملك مفاجاه كبيره جدا فى المنتدى بس انت تحاول تفضى وقتك فى نصف اليوم 6 بليل على الاقل .
لو انتا عايز تشارك فعلا وجاد جدا وعملي كمان...نستني بعض في الاجازه ان شاء الله فيه فريق عمل من شباب هنعمل حاجه ان شاء الله تبقا تشاركنا فيها....

ياريت تحدد امته بالظبط المفجأة ديه عشان مابدخلش المنتدي ده الا كل فين وفين
وشكرا جزيلا علي ردك
اجتماعى اخر حاجه
لما تاخد الاجازه نبدا والمفاجاه فى الاجازه لما نعمل حاجه بجد وسعيد جدا بحماسك ده
عمروووووووو
منتديات عرب فور داي

http://3arab4day.com/vb
عمروووووووو
بجد الموضوع جميل وهيفيد كل اللى يقراه لما الكل يشترك فيه تسلم يا مان

http://3arab4day.com/vb
ghostalghost
علي فكره انا عندي فكره من زمان بس عاوزه فلوس جامده ولو دخلنا المواقع العالميه مش هترحمنا لاننا هنكون منافس قوي [email protected]

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بوم قنبلة تنفجر بالمنتديات موقع عربي بديل لجوجل ادسنس مضمون 100%
عندك مدونه انجليزى+اعلانات ادسنس وعاوز تكسب كل يوم من 12 الى 15 دولار يبقى تدخل
عندك مدونه باللغه الانجليزيه ؟؟؟ لازم تدخل هنا