نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قناه الاهلى لا تعرف معنى الاحترام

ذكرنا كثيرا ان النادى الاهلى نادى عظيم ولابد ان تكون قناته معبره له ولكن ما حدث من مكامله بركات وتعدى اللاعب محمد بركات كل الخوط الحمراء وما شاء الله المقيمين على البرنامج كما سنرى الان يضحكون وسعداء وراضين على كلام بركات ونسوا تماما ما معنى الاعلام وان اى حد تخطى الحدود الحمراء حتى لو رئيس النادى الاهلى لابد من واقفه لكن ما شهدته فى تلك الموقف هو مهزله للاعلام بلا شك ومش معنى الاهلى خد الدورى خلاص قناه الاهلى تنسى حدودها فى عالم الاعلام واعلم جيدا ان محمد بركات كان مضغوط بسبب مباراه الزمالك ولكن عيب ايضا على الهواء يشتم اعلامى مسموع جيدا جدا اسمه محمد شبانه ومن الاخر لو قناه الاهلى فرحانه بكلام بركات وان محمد شبانه اى كلام اذن هذه اهانه لقناه مودرن اسبورت التى تجعله يقدم برامجه فيها ويكفى يا قناه الاهلى ان الفيديو الى اخرجه محمد شبانه فى برنامجه هو الذى استعان به لجنه الانضباط وكانت منها برائه بركات وفى النهايه قناه الاهلى بعض برامجها محترمه ولكن بعضها وخاصه الاستديو التحليلى لا تعرف الاعلام ومفيش خط احمر عندهم وانت يا بركات كلنا بنحبك بس تصريحاتك دى زعلتنا اوى لانه يوجد شى اسمه حريه الراى لازم تعرفه كويس

المقال "قناه الاهلى لا تعرف معنى الاحترام" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
وهذا هو الفيديو يا جماعه

اجتماعى اخر حاجه
طبعا مفيش ولا رد عشان دى قناه الاهلى لكن احب اكد يا اهلاويه ان الاهلى قيمه كبيره لكن قناته سوف تكون بصمه عار عليه .
مستر هانى حبيب
بصراحة عيب وحرام عليك
انا شفت الفيديو كامل ومافيش فيه اى غلط ولا خروج عن الاخلاق كل الكلام محترم وكلام حقيقي
وبركات انسان محترم ومؤدب
الافضل ان تكتب مقال عن من سبك وشبهك بالكلب وشبه نادى ولاعبي واداري وجماهير الزمالك كلها بالكلب من خياله المريض من اعلان عادى للكل الا لخياله المريض
أما بالنسبة للى بيقولوا عليه اعلامى والمدعو محمد شبانة هل تعتقد ان هذا الانسان محترم وكلامه واسلوبه محترم ؟
هل تعتقد انه يفهم اى شئ في كرة القدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هل سمعت كيف ينتقي الفاظه التى آذت آذاننا جميعا من الالفاظ القذرة التى يستعملها ؟؟؟؟؟
انه بكل المقاييس اعلامى فاشل وحاقد
واتمنى منك حذف موضوعك بنفسك لانه يسئ اليك اولا واخيرا
لان الفيديو لا يوجد فيه اى شئ خارج بل هو رد على بعض الجهلاء والموتورين
وعلى فكرة محمد شبانة دة هو اللى كان بيأكد ان محمد بركات قاصد الاساءة لجماهير الزمالك باصبعه وحاول انه يثبت التهمة الملفقة له بكل الطرق وحاول تتذكر دعوته للفجور والاباحية عندما قال انه لو محمد بركات لم يعاقب فهذا تصريح لكل لاعبي مصر بان يعملوا اى حركات قذرة بايديهم واصابعهم لاى جمهور ولاى نادى ولاتحاد الكرة نفسه وانا شايف الحلقة دى بنفسي فلا داعى لتزييف الحقائق
ياريت تقولى اية رأيك فى دعوة محمد شبانة للاباحية وايضا ترد على تشبيه محمود معلوف لك ولكل جماهير ولاعبي الزمالك بالكلب
والافضل كما قلت لك أن تحذف الموضوع الذي يسئ اليك ولا داعى لكل هذا التعصب انها رياضة
وارجو ان تتقبل كلامى كاخ لك شاف ان اخوه غلط وبينصحه
اجتماعى اخر حاجه
اولا من الخطا فى تعليقك ان تتحدث عن محمود معروف وقضيه الزمالك لا تخرج عن الموضوع ثانيا هجبلك من الاخر هنقول ان محمد شبانه ملوش فى الاعلام نهائى ولا يعرف الاحترام كمان وغلط فى بركات وفى المنتخب شوف كل الاخطاء دى هل من حق بركات او قناه الاهلى تغلط فى اى اعلامى يعنى حتى لو عايزين يغلطوا بطريقه محترمه لكن ملوش فيها ومش محترم يبقى انا اوكد انها اهانه لقناه مودرن اسبورت وللمره الثانيه حكايه مقال محمود معروف انا هعمل حلقه للزمالك واتكلم فيه ولكنى لا يمكن احذف الموضوع هذه وجهه نظرى وسبحان الله لسه سامع اهلاوى حالا لا يشكر فى قناه الاهلى على الهواء ويشكر فى مودرن اسبورت .
أنا المصري
بصراحة يا اخ اجتماعى الامور لو زادت عن كده شويه منقدرش نقول غير

ربنا يشفى
مستر هانى حبيب
سؤال بسيط يااخ اجتماعى
هاتلى الكلمة اللى اذت اذانك وجرحت شعورك من بركات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الراجل لتكلم بكل احترام ولما يقول رأيه في محمد شبانة دة انه ما يفهمشي في الاعلام حاجة فدة رأيه والراجل مغلطشي لانه فعلا لا يفقه شئ بل الفاظه قذرة ولا يستحق ان يظهر على الشاشة اصلا
هل يحق لمحمد شبانة انه ينقد كل الناس ويجرح فيهم ويطالبهم بالاعتزال ويقول للبعض منهم انهم يحافظوا على كرامتهم ويعتزلوا علشان جماهير الاهلى ما تشتمهمش زى ما جماهير الزمالك شتمت حازم امام الكبير قبل اعتزاله علشان مستواه نزل؟؟؟؟؟؟؟؟
هل تعتقد انه ممكن يجي يوم وجماهير الاهلى تشتم فى ابو تريكة او بركات او وائل جمعة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اليس من حقي ومن حق بركات ومن حق اى شخص تقييم محمد شبانة كاعلامى ونقده ؟؟؟؟؟؟
ام انه فوق النقد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زى ما هو بينقد الناس هو كمان عرضة للنقد
مستر هانى حبيب
غير كدة يااخ اجتماعى لو قريت عنوانك للموضوع هاتعرف ان بركات جنبك ملاك لان بركات لو قال ان محمد شبانة ما يعرفشي معني الاحترام كان من الممكن محاكمته وملاحقته قضائيا بتهمة السب والقذفلكن طالبتك فقط بحذف الموضوع وحبيت اوصلك انك غلطان في كلامك بس بشياكة ولباقة
لكن للاسف انت ما فهمتش قصدي
فعلشان كدة باقولهالك صريحة انت لازم تعتذر لكل ما اهلاوى عن سبك ولفظك الغير مسئول
هل قناة الاهلى تعرض افلام اباحية او مذيعيها ومعلقيها يقولون كلام سفيه وقذر مثل لفظ قذر قاله محمد شبانة فى قناة مودرن وعلى الهواء ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لفظ اقل ما يقال عنه انه للناس الشوارعية عديمي الاخلاق
لماذا تدافع عن محمد شبانة باستماتة والكل يكرهه لالفاظه الخارجة واسلوبه القذر في اسقاط التهم على الناس والسخرية منهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هل لانه فقط زملكاوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مستر هانى حبيب
وعلى فكرة اتمنى من المشرفين انهم يلغوا الموضوع غصب عنك لانك بتسئ بالفاظ خارجة للنادى الاهلى
ماذا سيكون شعورك عندما يقول عنك شخص انك لا تعرف معنى الاحترام ؟؟؟؟؟؟؟؟
احكم على نفسك
اجتماعى اخر حاجه
واضح انى حضرتك الى مفهمتش كلامى خالص وبالرغم من ذلك انا هفهمك للمره الاخيره كل الامور وباختصار شديد للغايه اولا انا لم اقدم اى شى يهين للنادى الاهلى او جماهيره والدليل انى قلت النادى الاهلى كبير ولكن قناته بصمه عار عليه دى نقطه .

بركات والله العظيم بحبه ويشهد كل اعضاء المنتدى انى اول زملكاوى دافعت عنه فى المنتدى ولو مش مصدق شوف مواضيعى .

اما حكايه ان بركات بيعبر عن وجهه نظره ممكن يقول بكل اختصار انه اتهمنى خطا ولكن ملوش فيها كلام لا يليق وانا مش بدافع عنه نهائى ولكن فى محكمه ويرفع عليه قضيه وانت لو شايفنى بتكلم كده عشان زملكاوى انا هديك مثال بسيط مانويل جوزيه لما قال على الحضرى بتاع فلوس عمل ايه الحضرى طلع شتمه فى الفضائيات ولا رفع قضيه وكسبها الان هو بركات كانت حاسس انه اتظلم فعبر بطريقه خطا ولكن المفروض القائمين على القناه يحذروه مش يقولوا عندك حق ومن الاخر اين دور وزير الاعلام فى هولاء الاعلامين مش هقلك بتوع قناه الاهلى ولمحمد شبانه كمان وعلاء صادق لما كان بيتكلم عن الحكام يلا انا اهو جبتلك من الاخر .

انا بخصوص عنوانى الى مش عجبك من هقلك وجهه نظرى ولكن انت اهلاوى متعصب ممكن لا تقدر الكلام الى هقوله الناد الاهلى شى وقناته شى اخر واذا قرات نصوص الاعلام جيدا سنرى ممنوع الاهانه لاى شخص على الهواء مباشره ممكن نقول يا استاذ شبانه انت غلطت عشان لم تقل الحق فى بركات واحنا هنرفع عليك قضيه لكن ملكش فيها طب معلشى لو هو ملوش فيها قناه مودرن خدته ليه او دريم قبلها وللاخر مره والله لو قناه الزمالك فعلت مثل ما فعل الاهلى انا اول واحد هكون ضد قناه الزمالك واكثر من كده كمان لانى اتمنى الخير لقناه الزمالك فاى غلطه لو بسيطه مش هنسكت عنها لكن للاسف من الصعب الان ان تنقد الاهلى لانى خلاص بعض الاهلويه وصلوا لقمه الغرور انى الاهلى مستحيل يغلط واكد والله انى متابع لقناه الاهلى ومعجب ببعض برامجها اكثر من اهلاويه كثير وهعرفك البرامج الى بحبها فى قناه الاهلى عشان تتاكد المستطيل الاخضر و الاهلى اليوم اما البرنامج الذى دفعنى ان اقول ان قناه الاهلى غير محترمه هو ملعب الاهلى من الاخر ولو عايز سلبيات البرنامج ده اذكرها جدا بس هقلك ايه انت اهلاوى اى شى مهين لاى نادى اخر انت مش هتحس بيه .

ملحوظه بسيطه \ انا معترض على محمود معروف فى بعض كتباته من الاخر ولكن فى ناس بتقول ملوش فيها طب ازاى دلوقتى بقى كاتب فى اكبر جريده فى مصر وله عمود كمان اين دور وزير الاعلام لا تعليق .
مستر هانى حبيب
أحاول انا افهمك للمرة الاخيرة برضه علشان انت زملكاوى ومتعصب جدا
كلمة مالوش فيها اية معناها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معناها انه اعلامى فاشل لا يعرف شئ عن الاعلام ولا عن كرة القدم ودة حقيقي
هل لها تفسير اخر غير كدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اظن محمد شبانة دة طالب محمد بركات وابو تريكة واحمد حسن ووائل جمعة بالاعتزال وقال انهم عالة على الاهلى وخصص حلقة طويلة علشان يقطع فيهم
زى ما هو بيطالب اللعيبة دى بالاعتزال فمحمد بركات برضه بيقوله ان انت مالكش في الاعلام ولا كرة القدم وان المفروض تحرمنا من طلعتك البهية
وكلمة ما لكش فيها تختلف جزئيا وكليا عن كلمة يتفشخ بتاعت محمد شبانة
فاهم يعني اية اعلامى يقول لفظ يتفشخ على الهواء مباشرة للعالم كله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولا انت مش فاهم المعنى القذر القبيح السافل لكمة يتفشخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
للاسف اضطريتني اقولك اللفظ اللى قاله البني ادم دة على الهواء مباشرة
اعمل مقارنة بسيطة بين لفظ ما لكش فيها وبين لفظ يتفشخ
غير كدة مين محمد شبانة دة علشان يقول ان ابو تريكة لازم يعتذل وبركات ووائل جمعة واحمد حسن يعتزلوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اية مكانته واية قيمته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مين سمحله انه يقول كدة اصلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياريت بلاش لف ودوران كتير كلام محمد بركات واضح وصريح محمد شبانة مالوش فيها ودة كلام محترم وما فيش فيه اى غلط نهائي الراجل رأيه فى محمد شبانة انه ما بيفهمش في الاعلام ولا كرة القدم واظن ان فيه ملايين مع محمد بركات فى نفس الرأى
محمد شبانة علشان يظهر ويعمل لنفسه قيمة والناس تتكلم عليه بيحاول يقطع فى الناس الكبيرة والمشهورة مثل لما فترة مسك حسن شحاته ومسك ابنه كريم وقطع فيهم في غيبتهم
افتكر قال اية عن كريم حسن شحاته وهو نازل من باص منتخب مصر وقال مين دة ؟؟؟؟وراكب الباص معاهم لية ؟وصفته اية ؟ وازاى يركب معاهم ؟لكن على ما اتذكر ان كريم حسن شحاته رد عليه ردود قوية وجاب حاجات عن محمد شبانة دة قطع بيها لسان محمد شبانة وبعدها محمد شبانة ما اتكلمشي نهائي عن كريم حسن شحاته لان كريم ماسك عليه حاجات جامدة وفضحه واخرصه وقطع لسانه
عرفت مين هو محمد شبانة المثال الحى للاعلامى الفاشل المنافق الذي يبحث عن الشهرة والمصالح الشخصية فقط؟؟؟؟؟
اجتماعى اخر حاجه
انا بعلنا صريحه انا دعوتك للحوار على الاميل حتى لا يحدث اى فتنه على الفاضى ولكنك حتى الان لم تستجب لا اعلم ما هو سر رفضك بكل صراحه ولم القى منك اى رد وانا لم اتعود ادافع عن حد ولا على محمد شبانه ولا على غيره ولكن انا مصمم فى قانون والى يغلط يترفع عليه قضيه عارف ليه يا سامح لو سبنا العمليه كده كل يوم هيطلع اعلامى يشتم لاعب يروح اللاعب يرد فى قنوات تانيه وتبقى فضيحه للاعلام المصرى .
mohamed89
انا شايف ان كلام بركات كله محترم ومفيهوش اى حاجة مخالفة
حتى اسم محمد شبانة محدش قاله خالص
وانا عارف انه قصده محمد شبانه
بس هو قصده ان الى بيقول ان ابوتريكة واحمد حسن يعتزلوا يبقى مبيفهمش حاجة خالص
اجتماعى اخر حاجه
محمد الحق يقال رغم اعتراضى على حاجات فى محمد شبانه ولكنه لم يذكر ان احمد حسن يعتزل قال احمد حسن يلعب فى بلجيكا وفعلا هو عنده عرض الان وقال ابو تريكه يلعب فى نادى اخر ويرجع ادارى كبير فى الاهلى لكن اعتزال لا هو اساسا ميقدرش يقلها ولا حد يقدر يقلها غير احمد حسن وابو تريكه
مستر هانى حبيب
للاسف يااخ اجتماعى انت بتلف وتدور كتير
انا قلت ان كلام محمد بركات ما فيهوش اى كلمة غلط او خروج عن النص او قلة ادب وهو نفس كلام الاخmohamed89
هاكررلك طلبي مرة عاشرة هاتلى الكلمة القذرة اللى قالها محمد بركات وجرحت شعورك علشان تقول انه ما بيعرفشي معني الاحترام هو وقناة الاهلى
اما بالنسبة لموضوع انك بعتلى دعوة لمناقشة الموضوع دة على الايميل علشان ما تحصلشي فتنة فدة اعتراف صريح منك بانك غلطت لما تطاولت وقلت كلام عيب وغلط فى حق محمد بركات وقناة الاهلى
فطالما انت عارف ان الموضوع دة ممكن يعمل فتنة يبقي المفروض ما تفكرشي فيه من الاول اصلا ولا انت زى محمود معروف بيعمل اى حاجة مثيرة وشاذة علشان يثبت وجوده؟؟؟؟؟
الاعتراف بالحق فضيلة
مش عيب ان الانسان يغلط لكن العيب انه يعرف انه غلطان ويستمر ويتمادى فى غلطه
اجتماعى اخر حاجه
هههههههههههههههه والله حلوه اثبت وجودى دى شايف المقاله بشفها الشعب المصرى كله او نحب نقلها من الاخر ان حرام فى الزمن ده حد ينتقد الاهلى ازاى تنتقد نادى بياخد بطولات لكن اى نادى تانى مش مشكله انقده زى ما انت عايز انا اسف انا ليا سياسه محدده ومش هغيرها وانت قول الى انت عايزه انا متعود على كلامك دائما متعصب وانا بفضل الله سبحانه وتعالى اميلى موجود ورقم تليفونى كمان واى اهلاوى او زملكاوى عايز يناقشنى فى حاجه كتبتها انا مستعد مش هتهرب وانا دعوتك على الاميل ولم تلبى الدعوه اذن الناس تعليق ايه سبب رفضك انك تواجهنى الله اعلم ومش كده وبس انا هجيب من الاخر انا مستعد عمل حلقه امام جميع الاعضاء وتكون فى مناقشه بينك وبينك فى اى امر متعلق بالاهلى او الزمالك ولو انا غلطان هعتذر امام الجميع لكن بلاش كلامك الساذج ده عايز يثبت وجوده والكلام ده احنا الحمد لله رابطه للزمالك مستقله فى المنتدى بفضل الله ولكن انا قلتها للمره الالف والله لو قناه الزمالك فعلت كذلك هنتقدها واعنف كمان .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ما هو معنى اسم ريماس تعرف على معنى وصفات اسم ريماس
تعرف على 5 من أغنى أغنياء العالم العربي-من هم أغنى أغنياء البلاد العربيه
جمهور الاهلي يصفق اعجابا بجماهير الزمالك + لقطه طريفه من قناه الاهلي
غناء لاعبى الاهلى (ارصنى يالهوى فى وسطى) من قناه الاهلى فى الاتوبيس احتفالا بالدورى
تفاصيل مباراه الاهلي ووادي دجله الوديه علي قناه الاهلي تابعوا التفاصيل